Recenzje
Marketing afiliacyjny dla bystrzaków
Marketing afiliacyjny do rodzaju marketingu internetowego, w którym partnerzy marketingowi (nazywani także afiliantami) promują produkty lub usługi innych firm w zamian za prowizję od sprzedaży lub innych działań marketingowych. Proces marketingu afiliacyjnego zwykle wygląda tak, że firma udostępnia swoje produkty lub usługi partnerom marketingowym (afiliantom), którzy promują je w swoich kanałach marketingowych, w tym jak strony internetowe, blogi, media społecznościowe, newslettery, kampanie e-mailowe itp. Warto jednak wiedzieć, że marketing afiliacyjny wymaga wsparcia planowania i strategii, aby pomóc w uzyskaniu pozytywnych rezultatów. Marketing afiliacyjny to system marketingu opartego na wynikach. Zasadniczo oznacza to, że wtedy i tylko wtedy, gdy zostanie dokonana sprzedaż lub podjęte zostaną określone działania, polecający marketingowiec stowarzyszony otrzyma zapłatę. Z książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Teda Sudola i Paula Mladjenovica dowiesz się, w jaki sposób Internet daje wiele możliwości marketingu afiliacyjnego, jak Internet automatyzuje ten proces i czym różni się marketing afiliacyjny od innych firm internetowych. Jeśli jesteś blogerem lub właścicielem strony internetowej i szukasz sposobu na zarabianie pieniędzy poprzez marketing afiliacyjny, książka o marketingu afiliacyjnym dla bystrzaków została stworzony właśnie dla Ciebie! Zanim skończysz korzystać z tego przewodnika po marketingu afiliacyjnym, nauczysz się, jak szukać odpowiedniego programu afiliacyjnego w swojej niszy, jak promować produkty afiliacyjne , których jesteś fanem, i stać się mistrzem w marketingu afiliacyjnym. Dzięki książce Marketing afiliacyjny dla bystrzaków: Wybierzesz odpowiedni dla siebie produkt lub usługę partnerską Znajdziesz najlepsze programy partnerskie dla siebie Znajdziesz najlepsze strategie marketingu afiliacyjnego Marketing afiliacyjny bystrzaków to skuteczna strategia marketingowa, która może pomóc w zarabianiu pieniędzy na szeroką skalę, jednak wymaga odpowiedniego procesu i dokładności. Dzięki temu poradnikowi poznasz kilka kroków, które pomogą Ci w działaniu w zakresie marketingu afiliacyjnego.
Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku
Każdy z nas zapewne robi wiele zdjęć będąc w nowych miejscach czy na przyjęciach rodzinnych. Nie każdemu jednak udaje się takimi zdjęciami wzbudzić emocje i oczarować tych co oglądają nasze zdjęcia. A jak to zrobić? Polecam książę „Fotografię podróżniczą” Scotta Kelby. Jest on redaktorem, wydawcą i współzałożycielem magazynu Photoshop User oraz autorem ponad 100 książek o fotografii. Jego najnowsza książka zachwyciła mnie zawartymi w niej informacjami i sposobu w jaki zostały przekazane. Nie znajdziemy raczej tutaj skomplikowanej teorii i technicznego języka. Jest ona napisana w sposób zrozumiały i poukładany, dzięki czemu każdy, zarówno początkujący fotograf jak i ktoś kto już zna parę trików jak wykonać piękne zdjęcia, znajdzie tutaj coś dla siebie. Znajdziemy tutaj wiele odniesień do stron internetowych, które pomogą w zaplanowaniu wycieczki i tego co chcemy uwiecznić na naszych zdjęciach. Nie braknie oczywiście rozdziału poświęconemu sprzętowi i ustawień, z którego dowiemy się jakim trybie pracować czy jaki wybrać rodzaj obiektywu. Czasami warto również fotografować za pomocą telefonu. Dlaczego? To już musicie sami przeczytać. Autor podpowie również • jakie obiekty warto fotografować a jakie lepiej sobie darować, • jak edytować zdjęcia w Photoshopie a jak w Lightroomie, • jak poukładać elementy, aby otrzymać ładniejsze zdjęcie, • jak fotografować ludzi i wiele więcej rad, wskazówek i przykładów. Książka dla mnie nie jest typowym poradnikiem, który zawiera wiele trudnych terminów ze świata fotografii. Książka ta jest napisana w prosty i zrozumiały sposób. Tak by każdy znalazł w niej to co akurat potrzebuje. Autor bazuje na swoich doświadczeniach. Mówi o swoich błędach, których warto uniknąć by otrzymać lepszy efekt. A do tego często żartuje, co sprawia, że książę czyta się bardzo przyjemnie. Znajdują się w niej liczne ilustracje/ zdjęcia ukazujące ludzi, budynki czy krajobrazy. Mnie książka zachwyciła i na pewno nie jeden raz z niej skorzystam podczas przeróżnych wyjazdów.
Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku
Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku
Fotografia podróżnicza to książka, która zawiera wiele praktycznych porad dla każdego. Nie musisz być profesjonalistą z drogim sprzętem, aby zrobić ciekawe zdjęcia. Wystarczy odrobina entuzjazmu i rozpoznania, aby mieć piękną pamiątkę na długie lata. W poradniku zostały poruszone kwestie przygotowania do wyjazdu (miejsc, widoków, architektury). Tego na co zwracać uwagę, aby zdjęcie było jeszcze piękniejsze. Znajduje się w niej również osobny rozdział dla sprzętu i jego ustawień. Kolejny opisuje rodzaje akcesoriów do fotografii. Sztuczki, tajniki i liczne wskazówki. A na koniec przepisy na dobre zdjęcia. Jestem zadowolona z zawartych informacji, niedługo sprawdzę je w praktyce :).
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
"Nie próbuj szukać najlepszego projektu w architekturze oprogramowania. Zamiast tego usiłuj uzyskać najmniej niekorzystną kombinację kompromisów". TL;DR. Ten cytat idealnie opisuje tematykę książki oraz problemy jakie mają architekci oprogramowania. Książka opisuje jak podchodzić do najczęściej występujących problemów oraz jak sobie z nimi radzić. Bardzo fajna propozycja dla osób, które decydują o architekturze projektu. Książka opisuje najtrudniejszy element tworzenia architektur rozproszonych czyli decyzje. Nigdy nie jest tak, ze decyzja jest jednoznacznie dobra lub zła. Najczęściej poprawna odpowiedzią jest: to zależy. I właśnie w książce znajdziesz odpowiedzi jak dobierać rozwiązanie do sytuacji. W książce najbardziej podobała mi się warstwa "fabularna". Trochę przypominało to czytanie Projektu Feniks, ponieważ obserwujemy losy firmy, która przechodzi na system rozproszony. I ich problemy są wstępem do teorii i rozważań na temat decyzji. Dzięki temu łatwiej się to czyta i nie jest to całkowicie sucha teoria. Plus oczywiście spora dawka wiedzy i różnych kwestii, które trzeba rozważyć. Dla kogo ta książka? Na pewno dla architketów i osób, które aspirują do nich. Daje dużo informacji na temat możliwych rozwiązań, warunków w których się sprawdzają oraz możliwych problemach. Również bardziej doświadczeni programiści mogą wyciągnąć sporo wiedzy, która pomoże im zrozumieć niektóre z decyzji.