×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Recenzje

Flash 4. Księga Eksperta

Czwarta, zaawansowana wersja Flasha wymagała równie zaawansowanej Księgi eksperta, która omawia zarówno wszystkie funkcje programu, jak i różnorodne metody wykorzystywania Flasha w połączeniu z innymi programami, w celu tworzenia wysokiej jakości materiałów multimedialnych -- od animacji 3D po złożone współdziałanie filmów Flasha i Directora. Ponieważ Flash jest rzadko używany jako samodzielne narzędzie tworzenia interaktywnych prezentacji, dlatego autorzy pomyśleli, że czytelnicy będą zainteresowani tym, jakie miejsce zajmuje w procesie tworzenia interaktywnych multimediów. Książka jest po brzegi wypełniona przykładami i ilustracjami, jak również ćwiczeniami napisanymi przez animacyjnych profesjonalistów, mieści w sobie także pełną wiedzę od tworzenia grafiki i budowania interaktywnych elementów po wykorzystywanie Flasha w sieci. Znajdziesz tu wszelkie sztuczki, kryjące się we wspaniałych animacjach Flasha. Dysponując takimi informacjami możesz stworzyć witrynę na najwyższym poziomie.
Computer Arts 1/2001, ca

3D Studio MAX 3 f/x

Jest to drugie wydanie książki z serii f/x, w której połączono nowe informacje o 3D Studio MAX3 z najistotniejszymi materiałami z wydania pierwszego, wzbogacając je o szereg nowych i aktualnych uwag oraz wskazówek. Skierowana jest przede wszystkim do tych użytkowników MAX-a, którzy zainteresowani są efektami specjalnymi -- w szczególności takimi, jakie można spotkać w filmach fantastycznych. W książce znajdziesz opisy efektywnych metod pracy i możliwości programu, takich jak zagęszczanie siatki, śledzenie promieni świetlnych, rendering powierzchni anizotropowych oraz modelowanie za pomocą splajnów. Dzięki nim będziesz mógł stworzyć szeroką gamę efektów specjalnych, począwszy od tego, co oglądamy w kinie, telewizji i prezentacjach multimedialnych, a kończąc na codziennych zadaniach, występujących podczas pracy nad wizualizacjami architektonicznymi. Załączony do książki CD-ROM -- wypełniony jest dziesiątkami przykładowych scen MAX-a, setkami tekstur oraz plug-inami.
Computer Arts 1/2001, ca

3D Studio MAX 3 dla każdego

Przewodnik po programie służącym do projektowania trójwymiarowej grafiki. Na ponad pięciuset stronach użytkownik znajdzie zarówno podstawowe informacje na temat głównych funkcji, jak też możliwe zastosowania programu.
Komputer Świat 24/2000

Nie tylko wirusy. Hacking, cracking, bezpieczeństwo internetu

Jakie zagrożenie niesie ze sobą korzystanie z Internetu, wie każdy kto chociaż raz spotkał się ze skutkami działalności jakiegoś wirusa czy ataku hackera. Wynikłe stąd straty mogą być olbrzymie, zatem prędzej czy później zostaniemy zmuszeni do zadbania o bezpieczeństwo własnego komputera. Pomóc nam w tym może lektura książki wydanej przez wydawnictwo Helion - "nie tylko wirusy - hacking, cracking, bezpieczeństwo Internetu" autorstwa Andrzeja Dudka. Lecz książka ta mówi nie tylko o obronie przed przykrymi niespodziankami. Pokazuje ona także, jak... samemu zająć się tworzeniem wirusów czy łamaniem zabezpieczeń komputerowych! Wprawdzie zamieszczone rady są zaledwie przysłowiowym czubkiem góry lodowej, lecz znajomość tych zasad może pomóc w zapewnieniu bezpieczeństwa naszych danych. W części pierwszej czytelnik zapoznaje się z tematyką wirusów komputerowych -- co to są wirusy, jak działają i w jaki sposób się przenoszą. Z lektury dowiadujemy się m.in. tego, jak działają wirusy poliformiczne, makrowirusy czy dołączające się do rozmaitych plików danych. Oczywiście nie zabrakło opisu narzędzi do tworzenia własnych wirusów, wprawdzie niezbyt skomplikowanych, ale mogacych wyrządzić trochę szkód na niezabezpieczonym komputerze. Kolejne rozdziały opisują sposoby na naszego starego peceta -- jak złamać mu hasło w BIOS, w jaki sposób dotrzeć do haseł ukrytych w plikach PWL czy jak złamać hasło pliku, który zakodowaliśmy i zapomnieliśmy, w jaki sposób. Jeżeli połączyliśmy kilka komputerów, to możliwość pojawienia się problemów z wirusami czy hackowaniem znacznie się zwiększa. W kolejnej części dowiadujemy się, jak zadbać o bezpieczeństwo w sieciach Novel i NT. Oczywiście, autor podał również metody na włamywanie się do tych sieci, co pozwoli odpowiednio zabezpieczyć się przed tego typu niespodziankami. Jeszcze większy problem pojawia się w momencie podłączenia do Internetu -- wtedy to narażeni jesteśmy na ataki i to pochodzące z całego świata. W tej sytuacji warto zapoznać się z metodologią ataków oraz narzędziami do ich przeprowadzania. Książkę tę polecić można każdemu administratorowi sieci, który prędzej czy później będzie musiał zadbać o bezpieczeństwo swoich danych.
Życie 18.12.2000, (RoP)

Sieci komputerowe. Księga eksperta

Dla profesjonalnego informatyka bardzo dobra znajomość budowy sieci komputerowej to "być albo nie być" w dzisiejszym świecie. Jeden komputer tak naprawdę niewiele może zdziałać, natomiast przyłączony do innych, staje się potężnym narzędziem. Właśnie o budowie i charakterystyce sieci komputerowych mówi książka wydana przez gliwickie wydawnictwo Helion - "Sieci komputerowe - Księga eksperta" autorstwa Marka Sportacka. Jest to kolejne wydanie z serii książek dla profesjonalistów oznaczonych jako "księga eksperta", a sztywna okładka i ponad 600 stron druku wiele obiecują po jej zawartości. I rzeczywiście, w środku znajdziemy dosyć informacji, aby "przegryzać" się przez nią przez całe tygodnie. Pierwsze rozdziały wprowadzają czytelnika w istotę sieci prezentując ideowe schematy działania oraz teoretyczne podstawy, na których zostały one oparte. Nie zabrakło tutaj także opisu sprzętu tworzącego połączenia między komputerami. Uzupełnieniem pierwszej części książki jest charakterystyka poszczególnych warstw połączenia sieciowego - począwszy od warstwy fizycznej aż po warstwę aplikacji. W drugiej części książki znajdujemy informacje o tym, w jaki sposób tworzona jest lokalna sieć komputerowa. Marc Sportack to zagadnienie zaprezentował na podstawie opisu podstawowych typów połączeń Ethernetu, Token Ring, FDDI czy ATM. Nie zapomniał także uwzględnić dokładnego opisu protokołów sieciowych używanych do komunikacji między komputerami i sieciami komputerowymi. Następne rozdziały poświęcono budowie i działaniu sieci rozległych WAN. Podobnie jak w wypadku sieci lokalnych i sieci rozległe zostały dokładnie opisane pod względem budowy, zasad działania, najczęściej występujących rozwiązań technicznych i programowych. Znalazło się miejsce także dla opisu wirtualnych sieci prywatnych, funkcjonujących w ramach Intranetów i Ekstranetów. Ostatnia część książki poświęcona została korzystaniu z sieci komputerowej. Opisane zagadnienia dotyczą sieciowych systemów operacyjnych, metod i technik zarządzania siecią komputerową. Poruszono także aspekty bezpieczeństwa i integralności danych w firmie oraz zapobiegania i rozwiązania problemów.
Życie 11.12.2000, (RoP)
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint