Książki
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Promocja
Sztuczna inteligencja — ekscytuje i przeraża. W dodatku jest wszędzie. Chroni przed oszustwami bankowymi, pomaga w leczeniu, obsłudze klientów, a nawet wyborze programów telewizyjnych i sprzątaniu domu. Ta książka wyjaśnia, czym sztuczna inteligencja jest, a czym nie. Zwraca też uwagę na kwestie etyczne związane z jej aktualnymi zastosowaniami oraz prezentuje niesamowite rzeczy, które SI umożliwi ludziom w przyszłości. Jeśli interesujesz się techniką albo po prostu ciekawi Cię ten temat, ta publikacja z pewnością Cię zafascynuje — i sporo nauczy!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Bestseller Promocja
Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 2. Projektowanie i administrowanie bazami danych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista opiera się na nowej podstawie programowej, obowiązującej od 1 września 2019 roku. Omówiono tu zagadnienia teoretyczne z zakresu projektowania i tworzenia baz danych oraz administrowania nimi.- Druk pkt
(44,92 zł najniższa cena z 30 dni)
50.91 zł
59.90 zł(-15%) -
Dzięki temu podręcznikowi ten cel masz w zasięgu ręki. W trakcie lektury poczujesz się, jakbyś uczestniczył w rozmowie z największymi autorytetami w dziedzinie pozycjonowania stron w wyszukiwarkach. Poznasz tajniki, techniki, sztuczki (legalne!) i narzędzia, którymi posługują się te osoby, aby zrealizować swoje zamierzenia. Nauczysz się znajdować problemy związane z SEO oraz rozwiązywać je, dowiesz się, jak zoptymalizować witrynę pod kątem różnych wyszukiwarek, takich jak Amazon, Facebook, YouTube czy Twitter. Książka ta jest perfekcyjną pozycją dla osób chcących wypromować swoją witrynę lub aspirujących do pracy w charakterze konsultanta SEO.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
Wiedza nabywana przez uczniów w szkole to kapitał na przyszłość. Ważne są nie tylko elementarne umiejętności ― czytania, poprawnego pisania i liczenia ― ale także zdolność analizowania, przewidywania i wyciągania wniosków. Systematyczne doskonalenie procesów poznawczych służy wyrównywaniu szans ― aby każdy mógł sprostać wymaganiom edukacyjnym, nauczył się odpowiednio funkcjonować w grupie i uwierzył we własne możliwości.
- Druk pkt
Niedostępna