ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów (ebook)(audiobook)(audiobook)

Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
6.0/6  Opinie: 1
Stron:
232
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

59,90 zł
38,94 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

Ebook

59,90 zł
29,95 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Twórz różne programy w Pythonie - i baw się świetnie!

Jeśli:

  • chcesz poznać język Python od strony praktycznej
  • przymierzasz się do matury z informatyki
  • marzysz o karierze programisty

to doskonale trafiłeś!

Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie będą miały przed Tobą tajemnic, a to jeszcze nie koniec! Przede wszystkim będziesz poznawać Pythona od strony praktycznej, tworząc projekty prawdziwych gier i symulacji oraz aplikacje do wizualizacji danych i anonimizowania metadanych plików graficznych.

Możesz użyć tej książki jako pomocy w przygotowaniu do matury i wsparcia w wyborze drogi zawodowej. Przekonaj się, że nauka może być najlepszą zabawą. Baw się dobrze i zdaj egzamin celująco - oczywiście z Pythonem!

  • środowisko IDLE
  • podstawy Pythona w wersji 3.6 i wyższej
  • konstrukcje języka
  • projekty gier
  • symulacje fizyczne
  • prezentacja i wizualizacja danych
  • praktyczne zastosowania Pythona

Okiełznaj Pythona i naucz się programować!

O autorze

1 Adam Jurkiewicz

Adam Jurkiewicz - programista i administrator systemów UNIX/Linux z ponad 30-letnim doświadczeniem. Zdobywca wyróżnienia Szerokiego Porozumienia na rzecz Umiejętności Cyfrowych w Polsce w latach 2017 i 2020, trener języka programowania Python, robotyki, mechatroniki, technologii komputerowych ze szczególnym uwzględnieniem otwartych zasobów edukacyjnych i oprogramowania open source. Współautor treści dotyczących języka Python w e-podręcznikach do kształcenia ogólnego dla klas ponadgimnazjalnych. Współautor książki Koduj w Pythonie. Tworzymy grę przygodową i publikacji Enigma. Poznaj zagadkę Enigmy, tworząc grę przygodową w Pythonie. Miłośnik szant, stateczny mąż, ojciec i dziadek, a także zwariowany nauczyciel młodzieży, jeśli tylko ma okazję.

Zamknij

Wybierz metodę płatności