2005-12-29
Paweł Śledziński
Niewiele książek zasługuję na ocenę celującą. Ta zasługuje
podwójnie. Jeżeli osoby zajmujące się marketingiem zapoznają się z tą
książką, efektywność marketingu w ich firmach może zwiększyć się
kilkadziesiąt lub kilkaset razy.
"Bardzo dobry" oznacza "do niczego". Dlaczego tak jest? Odpowiedź na to
pytanie znajduje się w tej książce.
2008-05-08
Halina Latocha
Całkowicie zgadzam się z opinią, iż książka jest co najwyżej przeciętna. Nie warto wydawać 29,90 PLN tylko po to, aby dowiedzieć się, iż Twój produkt lub usługa ma być wyjątkowa.
2006-12-04
Sławomir Mirgos
Książka co najwyżej przeciętna. Fakt przytoczone przykłady są
OK ale komentarze autora są po prostu żenujące, traktuje czytelnika jak
kretyna. Książka dla Amerykanów.
4.3