Hello World! Przygoda z programowaniem dla dzieci i absolutnie początkujących. Wydanie II
- Autorzy:
- Warren Sande, Carter Sande
- Promocja Przejdź
Opis książki: Hello World! Przygoda z programowaniem dla dzieci i absolutnie początkujących. Wydanie II
Nauka programowania to świetny pomysł, ale musimy Cię ostrzec: programowanie wciąga! Jeśli nauczysz się porozumiewać z komputerem w jego języku, szybko zorientujesz się, że napisanie własnej gry, skryptu do złożonych obliczeń czy funkcjonalnej aplikacji do codziennego użytku daje wielką satysfakcję i sprawia mnóstwo radości. Co więcej, programowania można nauczyć się niemal w każdym wieku. Wystarczy odrobina cierpliwości i konsekwencji!
Trzymasz w ręce chyba najlepszy podręcznik do nauki programowania dla osób absolutnie początkujących — nawet takich, które komputera używają wyłącznie do przeglądania stron i obsługi poczty. W sposób szczególny nadaje się on dla dzieci, ale skorzystają z niego również dorośli, którzy chcą poznać podstawy programowania. Jasno i klarownie przedstawiono tu wszystkie niezbędne informacje, a liczne (bardzo zabawne) przykłady pozwalają na głębsze zrozumienie prezentowanych treści. Nauka odbywa się w języku Python. Jest to język łatwy w nauce, a przy tym bardzo popularny i wciąż rozwijany. Co więcej, przyswojenie sobie Pythona pozwala na szybką naukę innych języków!
W tym podręczniku znajdziesz informacje m.in. o tym:
- jak przygotować się do pracy: zainstalować Pythona i napisać pierwsze linie kodu
- czym są i do czego służą zmienne, typy danych, operatory
- czym jest GUI i jak go napisać
- jakie są rodzaje pętli, co to są funkcje i na czym polega obsługa zdarzeń
- jak przygotować symulacje komputerowe
Witaj w niezwykłym świecie programowania!
Warren Sande — jest inżynierem systemów elektronicznych. Na co dzień korzysta z Pythona zarówno do nauczania programowania, jak i do pisania w pełni profesjonalnych skryptów.
Carter Sande — jest uczniem o wielkiej pasji do technologii. Troszczy się o szkolną sieć informatyczną, chętnie pomaga kolegom w rozwiązywaniu problemów z komputerami, a ponadto uwielbia jeździć na rowerze i grać w stare gry wideo.
Wybrane bestsellery
-
Skoro sięgasz po tę książkę, pewnie chcesz się uczyć programowania. To świetnie! Ta umiejętność z pewnością Ci się przyda ― choćby do tego, by już dziś znakomicie się bawić „w towarzystwie” komputera, ale też jako inwestycja w przyszłość, podjęta z myślą o studiach i pracy.
Zacznij od Pythona. Programowanie dla młodzieży w praktyce Zacznij od Pythona. Programowanie dla młodzieży w praktyce
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.68 zł
37.00 zł(-36%) -
Pierwsza odpowiedź, jaka się nasuwa, jest dość oczywista: ponieważ Python to jeden z najprostszych do nauki języków programowania. Najkrótszy program zajmuje tylko JEDNĄ linijkę. Z małą pomocą nauczyciela i naszego praktycznego zeszytu ćwiczeń każdy młody adept sztuki programowania zdoła szybko o...
Zacznij od Pythona. Pierwsze kroki w programowaniu Zacznij od Pythona. Pierwsze kroki w programowaniu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)24.74 zł
39.90 zł(-38%) -
Oto przyjazny przewodnik dla programistów Pythona, wyczerpująco wyjaśniający wiele zagadnień programowania obiektowego, takich jak dziedziczenie, kompozycja, polimorfizm, tworzenie klas i struktur danych. W książce szczegółowo omówiono zagadnienia obsługi wyjątków, testowania kodu i zastosowania ...
Programowanie zorientowane obiektowo w Pythonie. Tworzenie solidnych i łatwych w utrzymaniu aplikacji i bibliotek. Wydanie IV Programowanie zorientowane obiektowo w Pythonie. Tworzenie solidnych i łatwych w utrzymaniu aplikacji i bibliotek. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)95.36 zł
149.00 zł(-36%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
51.48 zł
99.00 zł(-48%) -
Nauka programowania na dobre zadomowiła się w szkołach, a umiejętności informatyczne są od lat sprawdzane na egzaminach maturalnych. Jej adepci zapewne zdają sobie sprawę, jakim wzięciem na rynku cieszą się osoby, które mogą się pochwalić znajomością Pythona. To język, który dzięki swoim możliwoś...
Python na maturze. Rozwiązania i analiza wybranych zadań programistycznych Python na maturze. Rozwiązania i analiza wybranych zadań programistycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)21.64 zł
34.90 zł(-38%) -
To kompleksowy podręcznik do nauki programowania w Pythonie. Jego piąte wydanie zostało gruntownie zaktualizowane i rozbudowane o dodatkowe treści. Omówiono tu najnowsze wersje Pythona w liniach 3.X i 2.X, czyli 3.3 i 2.7, i dodano opisy nowych lub rozszerzonych mechanizmów, takich jak obsługa fo...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
123.38 zł
199.00 zł(-38%) -
Python jest językiem, którego powszechnie używa się w wielu obszarach: od programowania gier, przez aplikacje webowe, po systemy analizy danych. Nic więc dziwnego, że cieszy się ogromną popularnością i jest dodatkowo wspierany przez liczną społeczność programistów, projektantów i sympatyków, któr...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.36 zł
49.00 zł(-36%) -
Python to bardzo popularny, wydajny i elastyczny język programowania ogólnego przeznaczenia, którego prosta, czytelna i zwięzła składnia zdobyła uznanie rzesz programistów na całym świecie. Duże możliwości, przenośność kodu, możliwość pisania skryptów - wszystko to sprawia, że Python znajduje zas...
Python w zadaniach. Programowanie dla młodzieży. Poziom podstawowy Python w zadaniach. Programowanie dla młodzieży. Poziom podstawowy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
To drugie wydanie bestsellerowego przewodnika po technikach uczenia maszynowego. Wystarczą minimalne umiejętności programistyczne, aby dzięki tej książce nauczyć się budowania i trenowania głębokiej sieci neuronowej. Zawarto tu minimum teorii, a proces nauki jest ułatwiony przez liczne przykłady ...
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow. Wydanie II Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)79.98 zł
129.00 zł(-38%) -
Metody statystyczne są kluczowym elementem data science, mimo to niewielu specjalistów data science posiada formalne wykształcenie statystyczne. Kursy i podręczniki o podstawach statystyki, rzadko kiedy omawiają temat z perspektywy data science. W drugim wydaniu tego popularnego podręcznika zosta...
Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)42.78 zł
69.00 zł(-38%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Hello World! Przygoda z programowaniem dla dzieci i absolutnie początkujących. Wydanie II (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Signum-temporis.pl Agnieszka Paś; 2017-05-20
Znowu będzie nieco o Pythonie, ale tym razem dla starszych czytelników. Pisząc książkę “Hello World! Przygoda z programowaniem dla dzieci i absolutnie początkujących”, jej autorzy: inżynier systemów elektronicznych Warren Sande oraz jego nastoletni syn Carter, dobrze wiedzieli, że jej odbiorcami nie będą tylko + 12-latkowie, ale również dorośli, którzy stawiają pierwsze kroki w programowaniu. A wszystko zaczęło się od tego, że Warren Sande chciał wprowadzić w tajniki programowania swojego syna, ale nie mógł znaleźć na rynku żadnej przydatnej publikacji. Za namową swojej żony, razem z Carterem postanowili napisać własny podręcznik, który stał się jednocześnie kursem Pythona dla nastolatka. Razem wytypowali co powinno się w nim znaleźć i stworzyli przykładowe aplikacje – takie, które dzieci lubią najbardziej, czyli gry komputerowe. Książka odniosła ogromny sukces i na początku kwietnia tego roku doczekała się w Polsce już II wydania w Helionie. Czemu Python? Warren Sande tłumaczy swój wybór: to język od początku prosty do nauczenia, darmowy, wieloplatformowy i po prostu fajny. Nie trzeba wcześniej nic wiedzieć o programowaniu, aby z łatwością korzystać z tej książki. Wystarczy znać podstawy korzystania z komputera (jeśli umiecie uruchomić program i zapisać plik, to nie powinniście mieć żadnych problemów z kursem). Zakładając, że odbiorca nie ma wcześniejszej wiedzy programistycznej, książka uczy Pythona od totalnych podstaw. Pierwsze rozdziały zawierają informacje o zmiennych, typach danych, operatorach. Dalej mamy świetnie opracowany dział o GUI i kolejno decyzje, pętle, funkcje, obiekty, moduły… Stopniowo przechodzimy do coraz bardziej skomplikowanych rzeczy, uczymy się czym jest moduł Pygame, jak tworzyć animacje, wstawiać zmienne do łańcucha znakowego, jak przygotować symulacje komputerowe. Każdy rozdział kończy się powtórką, składającą się z trzech typów poleceń: Czego się nauczyłeś?, Sprawdź swoją wiedzę oraz Zadania praktyczne (od łatwych do trudnych, ale nie martwcie się – odpowiedzi znajdują się na końcu książki, więc szybko można sprawdzić swój wynik). Wydawnictwo udostępnia również pliki z omawianymi przykładami oraz link, dzięki któremu można szybko i łatwo pobrać Pythona. Za świetny pomysł uważam umieszczenie ilustrowanej podobizny Cartera, która przewija się przez całą książkę. W dymkach zaznaczono wszystkie obserwacje i uwagi, jakie chłopak faktycznie podsunął ojcu podczas nauki i pracy, a następnie proste wyjaśnienie problemu z przykładami. Carter pojawia się zawsze wtedy, gdy coś wyda mu się zabawne, dziwne lub na pierwszy rzut oka bez sensu. Na przykład: “Popełniłem w kodzie błąd i program się zapętlił! Jak mogę przerwać taką nieskończoną pętlę?” albo “Dlaczego polecenie print “Do zobaczenia!” * 5 działa, a polecenie print “Do zobaczenia!” + 5 nie działa?” (swoją drogą, kto z Was na szybko potrafi już odpowiedzieć na to pytanie? ;-)). Poza Carterem są jeszcze inne postacie, które zwracają uwagę na ważne punkty, które należy koniecznie zapamiętać. Rozdziały są świetnie skonstruowane, nie za długie, ale całkowicie angażujące i wyczerpujące dane zagadnienie na podstawowym poziomie. Jest również oznaczony na niebiesko Słowniczek oraz zabawna powtórka z historii “Za starych, dobrych czasów”. To ważne i pomysłowe, jest świetną zabawą i jednocześnie uczy ważnych pojęć. “Hello World! Przygoda z programowaniem dla dzieci i absolutnie początkujących” to świetny start, nie tylko by pisać gry komputerowe, ale również by nauczyć się komunikować z własnym komputerem. To doskonałe wprowadzenie w świat programowania, przetestowane zarówno przez nastolatków, jak i dorosłych. “Witajcie w niezwykłym świecie programowania!”
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Hello World!: Computer Programming for Kids and Other Beginners, 2nd Edition
- Tłumaczenie:
- Krzysztof Brauner
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-3037-5, 9788328330375
- Data wydania książki drukowanej:
- 2017-04-10
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-3038-2, 9788328330382
- Data wydania ebooka:
-
2017-04-09
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 56737
- Rozmiar pliku Pdf:
- 31.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Python - Programowanie
Technologia dla dzieci » Programowanie
Spis treści książki
- Wstęp (xi)
- Podziękowania (xvii)
- O książce (xix)
- Instalowanie Pythona (1)
- Uruchomienie Pythona za pomocą IDLE (2)
- Poproszę o instrukcje (3)
- Interakcja z Pythonem (5)
- Pora na programowanie (7)
- Uruchomienie pierwszego programu (8)
- Jeśli coś się nie uda (9)
- Drugi program (2)
- Wejście, przetwarzanie, wyjście (15)
- Nazwy (17)
- Z czego może się składać nazwa? (21)
- Liczby i łańcuchy znakowe (22)
- Jak "zmienne" są zmienne? (24)
- Ktoś zupełnie inny (25)
- Cztery podstawowe działania (29)
- Operatory (31)
- Kolejność wykonywania działań (31)
- Dwa inne operatory (33)
- Liczby ogromne i bardzo małe (35)
- Zmiana typów danych (40)
- Sprawdzanie typu za pomocą funkcji type() (44)
- Błędy wynikające z konwersji typów (44)
- Zastosowanie konwersji typów (44)
- Funkcja raw_input() (47)
- Instrukcja print i przecinek (48)
- Wprowadzanie liczb (50)
- Pobieranie danych z sieci (52)
- Czym jest GUI? (55)
- Nasz pierwszy GUI (56)
- Dane wejściowe w przypadku GUI (57)
- Wybierz swój smak (58)
- Gra w odgadywanie liczb... powraca (61)
- Inne elementy GUI (62)
- Sprawdzanie warunków (65)
- Wcięcia (67)
- Czy ja widzę podwójnie? (68)
- Inne rodzaje porównań (69)
- Co się stanie, gdy warunek nie zostanie spełniony? (70)
- Sprawdzanie więcej niż jednego warunku (72)
- Słowo kluczowe and (73)
- Słowo kluczowe or (74)
- Słowo kluczowe not (74)
- Pętle licznikowe (79)
- Korzystanie z pętli licznikowej (81)
- Na skróty - range() (82)
- Kwestia stylu - nazywanie zmiennych w pętli (84)
- Zliczanie z określonym krokiem (87)
- Zliczanie bez użycia liczb (89)
- Jeśli już o tym mówimy... (89)
- Opuszczanie pętli - break i continue (90)
- Dodawanie komentarzy (94)
- Komentarze jednowierszowe (95)
- Komentarze na końcu wiersza (95)
- Komentarze wielowierszowe (96)
- Łańcuchy znakowe z potrójnymi cudzysłowami (96)
- Styl komentarzy (97)
- Komentarze zamieszczone w tej książce (97)
- Komentowanie instrukcji (98)
- Narciarz (Skier) (99)
- Pętle zagnieżdżone (104)
- Pętle zmienne (106)
- Zmienne pętle zagnieżdżone (107)
- Jeszcze więcej zmiennych pętli zagnieżdżonych (108)
- Korzystanie z pętli zagnież- dżonych (110)
- Obliczanie kalorii (113)
- Czym jest lista? (117)
- Tworzenie listy (118)
- Dodawanie elementów do listy (118)
- Co oznacza kropka? (119)
- Lista może zawierać cokolwiek (120)
- Pobieranie elementów z listy (120)
- Wycinanie listy (121)
- Modyfikowanie elementów (124)
- Inny sposób na dodawanie elementów do listy (124)
- Usuwanie elementów z listy (126)
- Przeszukiwanie listy (127)
- Listy i pętla (129)
- Sortowanie list (129)
- Typy mutowalne i niemutowalne (133)
- Lista zawierająca inne listy: tabele danych (133)
- Słowniki (136)
- Funkcje jak klocki (143)
- Wywołanie funkcji (145)
- Przekazywanie argumentów do funkcji (147)
- Funkcje z większą liczbą argumentów (149)
- Funkcje zwracające wartość (151)
- Zasięg zmiennej (153)
- Wymuszanie zmiennej globalnej (156)
- Rada dotycząca nazywania zmiennych (157)
- Obiekty w świecie rzeczywistym (160)
- Obiekty w Pythonie (160)
- Obiekt = atrybuty + metody (162)
- Co oznacza kropka? (162)
- Tworzenie obiektów (162)
- Przykładowa klasa - HotDog (168)
- Ukrywanie danych (172)
- Polimorfizm i dziedziczenie (173)
- Planowanie (175)
- Czym jest moduł? (178)
- Do czego można wykorzystać moduły? (178)
- Pudełka z klockami (179)
- Jak się tworzy moduły? (179)
- Jak korzystać z modułów? (180)
- Przestrzenie nazw (181)
- Moduły standardowe (185)
- Pomocna dłoń - Pygame (189)
- Okno Pygame (190)
- Rysowanie w oknie (191)
- Pojedyncze piksele (200)
- Obrazki (205)
- Ruszamy! (207)
- Animacja (208)
- Płynniejsza animacja (210)
- Odbijanie piłki (211)
- Zawijanie piłki (214)
- Sprajty (217)
- Bęc! Wykrywanie kolizji (223)
- Zliczanie czasu (228)
- Zdarzenia (233)
- Zdarzenia związane z klawiaturą (235)
- Zdarzenia związane z myszą (240)
- Zdarzenia timera (241)
- Czas na kolejną grę - PyPong (244)
- Ponownie sięgamy po pomoc - mixer (256)
- Generowanie dźwięków kontra odtwarzanie dźwięków (257)
- Odtwarzanie dźwięków (257)
- Sterowanie poziomem głośności (260)
- Odtwarzanie muzyki z powtarzaniem (262)
- Dodajemy dźwięk do gry PyPong (263)
- Jeszcze więcej odlotowych dźwięków (264)
- Dodajemy muzykę do PyPonga (267)
- Korzystanie z PyQt (272)
- Zaprzęgamy GUI do pracy (277)
- Obsługa zdarzeń po raz kolejny (279)
- Przesuwanie przycisku (280)
- Bardziej użyteczny GUI (280)
- TempGUI (281)
- Co dzisiaj w menu? (287)
- Koniec linii (294)
- Odstępy poziome - tabulatory (296)
- Wstawianie zmiennych do łańcucha znakowego (298)
- Formatowanie liczb (299)
- Inny sposób formatowania (304)
- Operacje na łańcuchach znakowych (305)
- Czym jest plik? (314)
- Nazwy plików (314)
- Położenie plików (315)
- Otwieranie pliku (319)
- Odczytywanie pliku (320)
- Pliki tekstowe i pliki binarne (322)
- Zapisywanie do pliku (323)
- Zapisywanie bardziej złożonych danych: pickle (327)
- Czas na kolejną grę - Wisielec (Hangman) (329)
- Czym jest losowość? (338)
- Rzucanie kością do gry (338)
- Tworzymy talię kart (343)
- Szalone ósemki (348)
- Modelowanie świata rzeczywistego (361)
- Lądownik księżycowy (362)
- Kotrolowanie czasu (367)
- Obiekty reprezentujące czas (368)
- Zapisywanie czasu do pliku (372)
- Wirtualny zwierzak (374)
- Narciarz (385)
- Przeszkody (389)
- Bitwa pytonów (399)
- Tworzenie robota (401)
- Bardziej rozbudowany robot (403)
- Układ współrzędnych (404)
- Dla młodszych programistów (409)
- Python (410)
- Programowanie gier i Pygame (410)
- Programowanie gier w innych językach niż Python (411)
- "Prosty" znaczy"BASIC" (411)
- Aplikacje mobilne (411)
- Rozejrzyj się (411)
- Dodatek A Zasady nazewnictwa zmiennych (413)
- Dodatek B Różnice pomiędzy Pythonem 2 i Pythonem 3 (415)
- Dodatek C Klucz odpowiedzi do pytań i zadań (419)
- Spis listingów (451)
- Skorowidz (455)
1. Zaczynamy (1)
2. Zapamiętaj: pamięć i zmienne (15)
3. Prosta matma (28)
4. Typy danych (40)
5. Dane wejściowe (46)
6. GUI - graficzny interfejs użytkownika (55)
7. Decyzje, decyzje (65)
8. Pętla w pętli (78)
9. Tylko dla Ciebie - komentarze (94)
10. Zagrajmy (99)
11. Pętle zagnieżdżone i pętle zmienne (104)
12. Gromadzenie danych - listy i słowniki (117)
13. Funkcje (143)
14. Obiekty (159)
15. Moduły (178)
16. Grafika (189)
17. Sprajty i wykrywanie zderzeń (217)
18. Nowy rodzaj danych wejściowych - zdarzenia (233)
19. Dźwięk (256)
20. Więcej o GUI (272)
21. Formatowanie łańcuchów znakowych (293)
22. Odczyt i zapis plików (313)
23. Zaryzykuj - losowość (337)
24. Symulacje komputerowe (361)
25. Narciarz (Skier) - objaśnienie (385)
26. Bitwa pytonów (399)
27. Co dalej? (409)
Helion - inne książki
-
Oto zwięzły przewodnik przeznaczony dla inżynierów danych, którzy chcą poznać zasady implementacji potoków danych. Wyjaśnia najważniejsze pojęcia związane z potokami danych, opisuje zasady ich tworzenia i implementacji, prezentuje także najlepsze praktyki stosowane przez liderów w branży analizy ...
Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Cyberbezpieczeństwo dotyczy dziś każdego. Nowe, zaktualizowane wydanie Cyberbezpieczeństwa dla bystrzaków pomoże Ci chronić osobiste informacje i zabezpieczyć dane biznesowe. Dowiedz się, co się dzieje z plikami, które przechowujesz online. Pracuj bezpiecznie w domu i unikaj dezinformacji. Upewni...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
To trzecie wydanie przewodnika autorstwa twórców Kubernetesa. Zostało starannie zaktualizowane i wzbogacone o tak ważne zagadnienia jak bezpieczeństwo, dostęp do Kubernetesa za pomocą kodu napisanego w różnych językach programowania czy tworzenie aplikacji wieloklastrowych. Dzięki książce poznasz...
Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Ta książka, podobnie jak inne z serii „Biblia”, zawiera zarówno niezbędne teoretyczne informacje, jak i mnóstwo praktycznych wskazówek i instrukcji, dzięki czemu jest znakomitą pomocą w nauce pisania skryptów dla Linuksa. Pokazano tu, kiedy efektywniej jest używać interfejsu graficzne...
Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV
-
Dzięki temu przewodnikowi zrozumiesz techniki ataków, jak również metody śledcze obrońców. Nauczysz się analizować i śledzić ataki, a także stawiać hipotezy dotyczące ich sprawców. Znajdziesz tu opisy najważniejszych cyberataków, w tym przeprowadzonych na zlecenie rządów. Poznasz świat ukierunkow...
Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Dzięki DevOps możesz przyspieszyć cykl życia związany z dostarczaniem oprogramowania, jeśli tylko poznasz procesy, narzędzia i sposób myślenia będący podstawą kultury DevOps. Ta książka pomaga inżynierom oprogramowania i kierownikom do spraw technicznych w przekształcaniu organizacji w celu przyj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Wielu adeptów kodowania ulega złudnemu przekonaniu, że opanowanie jakiegoś języka programowania wystarczy, aby być programistą. Nader często w pośpiechu piszą nieuporządkowany kod, który zawiera mnóstwo powtórzeń i jest kompletnie nieczytelny. Tymczasem prawdziwi mistr...
The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
To trzecie, wzbogacone i uzupełnione wydanie praktycznego samouczka, dzięki któremu błyskawicznie rozpoczniesz pracę z Terraform. Zapoznasz się z językiem programowania Terraform i zasadami tworzenia kodu. Szybko zaczniesz wdrażać infrastrukturę i zarządzać nią za pomocą zaledwie kilku poleceń. I...
Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania. W książce zwrócono uwagę na t...
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
Ta książka jest właśnie takim mistrzem-przyjacielem. Nie zawiera skomplikowanej teorii i technicznego żargonu, znajdziesz w niej za to mnóstwo sekretów i wskazówek, dzięki którym zaczniesz przywozić z podróży przepiękne zdjęcia! Zamieszczono w niej sporo ważnych uwag na temat kreatywności czy wiz...
Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Hello World! Przygoda z programowaniem dla dzieci i absolutnie początkujących. Wydanie II Warren Sande, Carter Sande (6)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(0)
(0)
(1)
(0)
(1)
Data dodania: 2022-12-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-07-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-02-07 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-05-14 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-01-22 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-05-07 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii