Visual Studio .NET: .NET Framework. Czarna księga
- Autorzy:
- Julian Templeman, David Vitter
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Czarna księga
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.1/6 Opinie: 13
- Stron:
- 736
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Visual Studio .NET: .NET Framework. Czarna księga
Poznaj .NET Framework - siłę platformy .NET
Niniejsza książka stanowi wprowadzenie do .NET Framework, złożonego i bardzo bogatego zestawu narzędzi służących do tworzenia aplikacji dla platformy .NET. Lektura tej książki sprawi, że poznasz główne elementy .NET Framework i nauczysz się tworzyć programy dla platformy .NET. Duża liczba przykładów - od tworzenia grafiki do obsługi baz danych - zilustrowanych wieloma linijkami kodu, ułatwi Ci tworzenie zaawansowanych aplikacji w pełni korzystających z nowych cech platformy .NET. Dołączony CD-ROM zawiera wiele gotowych do użycia narzędzi, które ułatwią Ci pracę.
Dzięki tej książce:
- Zrozumiesz architekturę .NET
- Dowiesz się, czym jest i co zawiera .NET Framework
- Poznasz główne przestrzenie nazw .NET
- Nauczysz się tworzyć aplikacje z graficznym interfejsem użytkownika dla platformy .NET korzystające z biblioteki Windows Forms
- Dowiesz się, jak programować usługi XML Web Services za pomocą biblioteki ASP.NET,
- Nauczysz się obsługiwać bazy danych za pomocą biblioteki ADO.NET
- Dowiesz się jak korzystać z obiektów COM i API systemu Windows
- Zrozumiesz mechanizm bezpieczeństwa platformy .NET
- Nauczysz się korzystać z SOAP i XML
- Poznasz technologię Remoting
- Dowiesz się jak korzystać z formularzy i kontrolek WWW
- Nauczysz się posługiwać piórami, pędzlami, kolorami i innymi składowymi przestrzeni nazw Drawing
Książka przeznaczona jest dla programistów Visual Basica, C++, C# i Javy tworzących aplikacje dla Windows.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Ten szczegółowy przewodnik pozwoli Ci na błyskawiczne zapoznanie się z .NET MAUI i sprawne rozpoczęcie pisania aplikacji za pomocą tej technologii. Zaprezentowano w nim filozofię działania .NET MAUI, jak również przebieg prac nad tworzeniem kompletnej aplikacji wieloplatformowej dla systemów: Android, iOS, macOS i Windows, na podstawie jednego wspólnego kodu bazowego. Podczas lektury zrozumiesz też cały cykl rozwoju oprogramowania, w tym zasady publikowania w sklepach z aplikacjami. Ciekawym elementem książki jest opis najnowszej technologii tworzenia frontendów — .NET MAUI Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla programistów zaznajomionych z podstawami języka C# i platformy .NET, chcących zdobyć umiejętność tworzenia rzeczywistych aplikacji i usług. Opisuje wyspecjalizowane biblioteki, które umożliwiają monitorowanie i zwiększanie wydajności aplikacji, zabezpieczanie ich wraz z danymi, a także internacjonalizowanie ich kodu. Zawiera również omówienie najnowszych rozwiązań, bibliotek i technologii w połączeniu z ich praktycznym zastosowaniem ― między innymi Web API, OData, gRPC, GraphQL, SignalR i Azure Functions. Nie zabrakło prezentacji technik pracy z .NET MAUI, programu, który służy do tworzenia aplikacji mobilnych dla systemów iOS i Android, a także stacjonarnych dla systemów Windows i macOS.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
109.85 zł
169.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, mocno przebudowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu zaczniesz skutecznie programować w języku C#. Nabierzesz wprawy w programowaniu zorientowanym obiektowo, pisaniu, testowaniu i debugowaniu funkcji, implementowaniu interfejsów i zarządzaniu danymi. Zobaczysz, w jaki sposób API środowiska .NET realizuje takie zadania jak monitorowanie wydajności i jej poprawianie, jak również praca z systemem plików i serializacją. Wiedza zawarta w kolejnych rozdziałach pozwoli Ci tworzyć praktyczne aplikacje i serwisy z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, wzorca MVC i technologii Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,90 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
179.00 zł (-70%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
To drugie wydanie zwięzłego przewodnika po C++ dla doświadczonych programistów, zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
129.35 zł
199.00 zł (-35%) -
Promocja
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(49,50 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Czarna księga
-
Książka, po którą będziesz sięgał za każdym razemw przypadku wystąpienia problemów z administrowaniem NT 4 Czarna księga administratora Windows NT 4 dostarcza informacji o możliwościach efektywnego zarządzania Windows NT Server oraz Windows NT Workstation, które mogą być wykorzystane zarówno przez początkujących jak i doświadczonych administratorów
- Druk pkt
Niedostępna
-
Niniejsza pozycja jest przeznaczona dla doświadczonych użytkowników systemu Windows. Zawiera bardzo szczegółowe i przydatne informacje o systemie, przedstawione w łatwy i zrozumiały sposób. W książce zostały omówione następujące zagadnienia: konfiguracja, użytkowanie i administrowanie systemu Windows 98; konfiguracja i optymalizacja aktywnego pulp
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja
Obecnie wielu programistów tworząc aplikacje dla Windows korzysta z biblioteki MFC (Microsoft Foundation Classes). Guru Visual C++, Al Williams, zabiera czytelników w podróż po świecie MFC, przedstawiając najefektywniejsze sposoby jego wykorzystania. Nie unika także trudniejszych tematów, takich jak wielowątkowość, bazy danych, DLL-e rozszerzeń powłoki czy własne kreatory AppWizard. W tej książce znajdziesz cenne informacje na temat dostosowywania MFC do swoich potrzeb. Do omawianych zagadnień należą:- Druk pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Jest to obszerny przewodnik omawiający strojenie Windows NT 4 i Windows 95 za pomocą Rejestru. Jerry Honey, autor cieszących się w USA dużym powodzeniem książek komputerowych, tym razem ujawnia cenne sekrety związane z dotarciem i dostosowywaniem nieznanych obszarów Windows NT 4 i 95. Autor odkrywa tajemnice dostępne dotąd jedynie profesjonalistom,
- Druk pkt
Niedostępna
-
3D Studio MAX to nie tylko świetne narzędzie do modelowania i renderingu. Jest to również -- a może nawet przede wszystkim -- wspaniały program do tworzenia animacji.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Transact-SQL to podstawowy język programowania baz danych w środowisku MS SQL Server. Transact-SQL jest zmodyfikowaną i uzupełnioną o elementy typowe dla proceduralnych języków programowania (jak zmienne i instrukcje sterujące wykonaniem programu) wersją standardu SQL-92. Dzięki temu rozszerzeniu, jego możliwości są znacznie większe niż możliwości
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka zawiera gotowe rozwiązania typowych problemów, jakie możesz napotkać w czasie zarządzania nowym systemem obsługi wiadomości i pracy grupowej, stanowiącym integralną część platformy .NET. W tej książce przedstawiono krok po kroku procedury implementacji usług i zarządzania nimi. Możesz tu znaleźć także plany tworzenia przepływów pracy oraz w
- Druk pkt
Niedostępna
-
Skrypty PHP są osadzone w dokumentach HTML, dzięki czemu powstają aktywne strony WWW. W tej książce znajdziesz opis metod i funkcji potrzebnych, by nauczyć się budowania dynamicznych witryn WWW. Peter Moulding, od ponad 25 lat zajmujący się programowaniem, pomoże Ci w zdobyciu wiedzy niezbędnej do zastosowania PHP w środowisku Unix lub Windows. Dow
- Druk pkt
Niedostępna
-
"Windows XP Professional. Czarna księga" pozwoli Ci w pełni poznać najnowszy system operacyjny firmy Microsoft, jakim jest Windows XP Professional. Jest to system operacyjny przygotowany specjalnie dla firm i wymagających użytkowników. Korzystając z przydatnych porad i wskazówek, szybko nauczysz się, wykorzystywać nowe funkcje obsługi sprzętu i opr
- Druk pkt
Niedostępna
-
Każda osoba z praktyczną znajomością Windows NT będzie mogła zyskać na informacjach zawartych w tej książce. Lecz proszę nie wprowadzić się w błąd. Ta książka jest napisana z myślą o profesjonalistach z branży komputerowej. Stratedzy, planiści i projektanci technik informatycznych, jak również obecni administratorzy z praktycznym doświadczeniem z W
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Visual Studio .NET: .NET Framework. Czarna księga" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Visual Studio .NET: .NET Framework. Czarna księga" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Visual Studio .NET: .NET Framework. Czarna księga" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Visual Studio .NET: The .NET Framework. Black Book
- Tłumaczenie:
- Joanna Konopka, Marek Konopka
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7733-6, 8371977336
- Data wydania książki drukowanej :
- 2003-02-18
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2030
- Zobacz zawartość nośnika
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » .NET - Programowanie
Programowanie » C# - Programowanie
Programowanie » C++ - Programowanie
Programowanie » Java - Programowanie
Programowanie » Visual Basic - Programowanie
- Serie wydawnicze: Czarna księga
Spis treści książki
- Co to jest .NET? (23)
- Wstęp do kluczowych technologii (25)
- IL i specyfikacja CLS (26)
- Środowisko CLR (27)
- Biblioteka klas bazowych (27)
- ASP.NET (29)
- Windows Forms (30)
- XML (31)
- C# (32)
- Jak działa .NET? (34)
- IL i metadane (34)
- Kompilacja JIT (35)
- Kod nadzorowany a automatyczne zwalnianie pamięci (36)
- Przestrzenie nazw (36)
- Podzespoły (37)
- Dziedziny aplikacyjne (40)
- Wpływ .NET na Visual C++ i Visual Basica (41)
- Visual C++ (41)
- Visual Basic (43)
- Oto C# (44)
- Co się stało z COM? (46)
- Teoria (49)
- Programowanie obiektowe z lotu ptaka (49)
- Co to jest obiekt? (50)
- Zapis klas i obiektów w kodzie (52)
- Dziedziczenie i polimorfizm (54)
- Mała dygresja na temat UML (57)
- Interfejsy (58)
- Klasy (59)
- Części składowe klasy (59)
- Modyfikatory klas (60)
- Typy referencyjne i bezpośrednie (61)
- Struktury (63)
- Dziedziczenie (65)
- Interfejsy (65)
- Delegacje (66)
- Zdarzenia (67)
- Metadane i atrybuty (68)
- Wyjątki (69)
- Refleksja i klasa Type (72)
- Programowanie obiektowe z lotu ptaka (49)
- Gotowe rozwiązania (74)
- Definiowanie klas (74)
- Przeciążanie i przesłanianie metod (74)
- Definiowanie pól i metod należących do klasy (75)
- Definiowanie struktur (75)
- Konstruktory i destruktory w VB (77)
- Sprzątanie po obiektach .NET (78)
- Korzystanie z dziedziczenia (78)
- Przesłanianie metod (79)
- Definiowanie klas abstrakcyjnych (80)
- Definiowanie zapieczętowanych klas i metod (81)
- Definiowanie właściwości (81)
- Definiowanie interfejsów (83)
- Implementowanie interfejsów (83)
- Korzystanie z obiektu za pośrednictwem interfejsu (84)
- Definiowanie i używanie delegacji (86)
- Definiowanie i używanie zdarzeń (90)
- Jak dołączyć atrybuty do klas i składowych? (96)
- Jak definiuje się atrybuty użytkownika? (97)
- Jak odczytać wartość atrybutu? (100)
- Jak obsłużyć wyjątek? (102)
- Jak zgłosić wyjątek? (104)
- Jak otrzymać obiekt klasy Type z informacjami o typie? (104)
- Jak odczytać informacje o typie? (105)
- Dynamiczne tworzenie obiektów (107)
- Teoria (109)
- Typy podstawowe (109)
- Typy podstawowe a CLS (110)
- Typy zmiennopozycyjne (110)
- Konwersje (111)
- Interfejsy (112)
- Klasa Object (113)
- Równość obiektów (113)
- Finalizacja (115)
- Metoda GetHashCode() (116)
- Metoda GetType() (116)
- Klonowanie i kopiowanie (116)
- ToString() (117)
- Tablice (118)
- Inne typy (119)
- String (119)
- DateTime i TimeSpan (119)
- TimeZone (119)
- Decimal (120)
- Wyliczenia (120)
- Wyjątki (121)
- Klasa Console (122)
- Klasa Math (123)
- Klasa Type (123)
- Inne klasy (124)
- Typy podstawowe (109)
- Gotowe rozwiązania (124)
- W jaki sposób można skorzystać z klas zdefiniowanych w przestrzeni nazw System? (124)
- Co łączy typy danego języka programowania z typami przestrzeni System? (125)
- Jak zdefiniować nowy typ bezpośredni? (126)
- Jak sprawdzić, czy dwa obiekty są takie same? (130)
- Typy referencyjne (130)
- Typy bezpośrednie (131)
- Jak zrealizować kopiowanie płytkie i głębokie? (131)
- Jak zdefiniować własną metodę ToString()? (133)
- Indeksowanie tablic w języku Visual Basic (135)
- Jak posługiwać się typem Array? (135)
- Tworzenie tablic (136)
- Odczyt właściwości tablicy (136)
- Odczyt elementów tablicy i nadanie im wartości (137)
- Metody klasy Array (138)
- Jak posługiwać się typem String? (140)
- Tworzenie obiektu klasy String (140)
- Porównywanie napisów (141)
- Kopiowanie i modyfikacja napisów (142)
- Przeszukiwanie napisów (143)
- Konwersja napisów (144)
- Jak przedstawiać i posługiwać się datami i czasem? (144)
- Tworzenie obiektu klasy TimeSpan (144)
- Odczyt wartości obiektów TimeSpan (145)
- Operacje na obiektach TimeSpan (145)
- Tworzenie obiektu klasy DateTime (145)
- Wyprowadzenie daty i czasu (146)
- Odczyt wartości obiektów DateTime (146)
- Operacje na obiektach DateTime (147)
- Jak definiować i posługiwać się typami wyliczeniowymi? (148)
- Jak dowiedzieć się, jaki wyjątek oraz gdzie wystąpił? (149)
- Jak korzysta się z wyjątków wewnętrznych? (150)
- Czym różnią się metody Console.WriteLine() i Console.Out.WriteLine()? (151)
- Jak formatować wyprowadzane dane? (151)
- Wykorzystanie szablonów do formatowania (152)
- Metoda ToString() (153)
- Jak generuje się liczby losowe? (154)
- Teoria (157)
- Interfejsy zdefiniowane w System.Collections (158)
- Interfejs IEnumerable (158)
- Interfejs IEnumerator (159)
- Interfejs ICollection (159)
- Interfejs IList (160)
- Interfejs IComparer (160)
- Interfejs IDictionary (161)
- Interfejs IDictionaryEnumerator (162)
- Interfejs IHashCodeProvider (162)
- Klasa ArrayList (162)
- Klasa BitArray (163)
- Klasa Hashtable (163)
- Klasa NameValueCollection (165)
- Klasa Queue (165)
- Klasa SortedList (166)
- Klasa Stack (166)
- Klasy StringCollection i StringDictionary (167)
- Interfejsy zdefiniowane w System.Collections (158)
- Gotowe rozwiązania (167)
- Której klasy kolekcji użyć? (167)
- Które kolekcje są wielobieżne? (168)
- Jak zbudować iterację dla elementów kolekcji? (169)
- Jak posługiwać się klasą ArrayList? (170)
- Tworzenie i wypełnianie obiektu klasy ArrayList (170)
- Usuwanie elementów (171)
- Operacje na obiektach ArrayList (172)
- Korzystanie z metod opakowujących (173)
- Jak przechowywać dane identyfikowane kluczami? (174)
- Tworzenie i wypełnianie obiektu klasy Hashtable (174)
- Wyszukiwanie kluczy i wartości w obiekcie klasy Hashtable (175)
- Usuwanie elementów z obiektu klasy Hashtable (176)
- Korzystanie z metod opakowujących obiekt klasy Hashtable (176)
- Korzystanie z klasy SortedList (177)
- Tworzenie i wypełnianie obiektu klasy SortedList (177)
- Pobieranie elementów w obiekcie klasy SortedList (179)
- Modyfikacja elementów w obiekcie klasy SortedList (179)
- Usuwanie elementów w obiekcie klasy SortedList (179)
- Korzystanie z obiektów SortedList przez wiele wątków (180)
- Przechowywanie listy elementów w obiekcie klasy Queue (180)
- Jak posługiwać się klasą Stack? (181)
- Jak przechowywać znaczniki w obiekcie klasy BitArray? (182)
- Przechowywanie napisów w obiekcie klasy StringCollection (183)
- Przechowywanie napisów w obiekcie klasy NameValueCollection (184)
- Wyszukiwanie i pobieranie elementów (185)
- Usuwanie elementów (186)
- Jak określić własną kolejność sortowania? (186)
- Jak zdefiniować własną kolekcję? (188)
- Teoria (191)
- XML z lotu ptaka (191)
- Co to jest XML? (192)
- Budowa dokumentu XML (193)
- Atrybuty (195)
- Poprawność dokumentu XML (195)
- Przestrzenie nazw (196)
- Przetwarzanie dokumentów XML (197)
- Wykorzystanie arkuszy stylów XSL do przekształceń dokumentów XML (198)
- Przestrzeń nazw System.Xml (200)
- Klasa XmlTextReader (200)
- Klasa XmlValidatingReader (202)
- Klasa XmlTextWriter (203)
- Klasa XmlDocument (203)
- Klasa XmlNode (205)
- Klasa XmlElement (205)
- Składowe klasy XmlDocument (206)
- XSL i XPath (207)
- Klasa XPathNavigator (208)
- XML z lotu ptaka (191)
- Gotowe rozwiązania (209)
- Której klasy należy użyć do obsługi XML? (209)
- Przetwarzanie dokumentu XML za pomocą klasy XmlTextReader (211)
- Tworzenie obiektu klasy XmlTextReader (212)
- Odczyt elementów (212)
- Korzystanie z atrybutów (214)
- Obsługa przestrzeni nazw (215)
- Przetwarzanie dokumentu ze sprawdzaniem poprawności (215)
- Zapis dokumentu XML za pomocą klasy XmlTextWriter (218)
- Wyprowadzanie instrukcji przetwarzania i komentarzy (220)
- Obsługa przestrzeni nazw (221)
- Korzystanie z klasy XPathNavigator (221)
- Tworzenie obiektu (221)
- Poruszanie się po drzewie (222)
- Nawigacja wśród atrybutów (224)
- Obsługa drzewa DOM za pomocą klasy XmlDocument (225)
- Ładowanie dokumentu XML (225)
- Nawigacja (226)
- Przetwarzanie węzłów potomnych (226)
- Tworzenie i modyfikacja węzłów (229)
- Korzystanie z klasy XPath (231)
- Kompilacja wyrażeń XPath (232)
- Przekształcanie dokumentu XML za pomocą klasy XslTransform (233)
- Teoria (235)
- Strumienie (235)
- Klasa Stream (235)
- Klasa FileStream (237)
- Klasa MemoryStream (239)
- Inne klasy do obsługi strumieni (239)
- Tekstowe operacje wejścia-wyjścia (240)
- Podklasy TextWriter (241)
- Podklasy TextReader (243)
- Pliki i katalogi (244)
- Klasa FileSystemInfo (244)
- Klasa File (245)
- Klasa FileInfo (247)
- Klasa Directory (248)
- Klasa DirectoryInfo (249)
- Klasa Path (249)
- Klasa FileSystemWatcher (250)
- Przestrzeń nazw System.Net (251)
- Klasy: IPAddress, IPEndPoint i Dns (252)
- Podklasy WebRequest i WebResponse (252)
- Przestrzeń nazw System.Net.Sockets (253)
- Czym są gniazda? (253)
- Jak korzystać z gniazd? (254)
- Strumienie (235)
- Gotowe rozwiązania (256)
- Binarne operacje wejścia-wyjścia z użyciem strumieni (256)
- Odczyt i zapis w plikach tekstowych (258)
- Zapis w pliku (259)
- Odczyt z pliku (261)
- Przetwarzanie plików i katalogów (262)
- Założenie projektu (263)
- Odczyt listy napędów (263)
- Obsługa wyboru innego napędu (264)
- Przetworzenie katalogu (265)
- Wyświetlenie informacji o plikach i katalogach (266)
- Zmiana katalogu (268)
- Przejście do góry (269)
- Śledzenie zmian plików i katalogów (269)
- Założenie projektu (270)
- Zdefiniowanie interfejsu użytkownika (270)
- Korzystanie z gniazd (273)
- Program klienta (274)
- Podłączenie do gniazda (275)
- Pobranie strumienia (275)
- Wysłanie danych do gniazda (275)
- Program serwera (276)
- Teoria (279)
- Model bezpieczeństwa w .NET (280)
- Współpraca mechanizmów bezpieczeństwa .NET i systemu Windows (280)
- Uprawnienia dostępu do kodu (281)
- Uprawnienia związane z tożsamością (281)
- Uprawnienia związane z rolami (283)
- Zasady bezpieczeństwa (283)
- Definiowanie zasad bezpieczeństwa (285)
- Kodowanie operacji na uprawnieniach (289)
- Klasa CodeAccessPermission (289)
- Sprawdzanie uprawnień (291)
- Ograniczanie uprawnień (293)
- Gwarantowanie uprawnień (294)
- Model bezpieczeństwa w .NET (280)
- Gotowe rozwiązania (295)
- Nadawanie podzespołom nazw silnych (295)
- Nadanie nazwy silnej za pomocą Visual Studio .NET (296)
- Nadanie nazwy silnej za pomocą programu al.exe (296)
- Żądanie dostępu do zasobów (297)
- Ograniczanie dostępu do plików i katalogów (298)
- Umożliwienie wykonywania metody tylko wskazanym użytkownikom (300)
- Sprawdzenie bezpośrednie (300)
- Użycie atrybutów określających tożsamość (301)
- Użycie klas WindowsIdentity i WindowsPrincipal (302)
- Nadawanie podzespołom nazw silnych (295)
- Teoria (305)
- Wprowadzenie do ASP.NET (305)
- Od ASP do ASP.NET (306)
- Jak działa sieć WWW? (307)
- Stosowanie technologii ASP.NET w aplikacjach (310)
- Formularze WWW (311)
- Jak działają formularze WWW? (312)
- Kod schowany (313)
- Zdarzenia ASP.NET (314)
- Formularze WWW w projekcie aplikacji (316)
- Kontrolki WWW (316)
- Kontrolki HTML (316)
- Kontrolki WWW (317)
- Zdarzenia zgłaszane przez kontrolki (318)
- Usługi XML Web Services (319)
- Wstęp do usług XML Web Services (320)
- Przykłady usług XML Web Services (321)
- Jak działają usługi XML Web Services? (323)
- Zmiana paradygmatów projektowych (324)
- Usługi XML Web Services w projekcie aplikacji (325)
- Tworzenie usług XML Web Services (327)
- Wywoływanie usług XML Web Services (327)
- Wprowadzenie do ASP.NET (305)
- Gotowe rozwiązania (331)
- Utworzenie formularza WWW (331)
- Dodanie kontrolek WWW do formularza WWW (333)
- Sposoby rozmieszczania kontrolek na formularzu WWW (333)
- Dodanie kontrolek i wybór sposobu ich rozmieszczania (333)
- Dodanie kodu obsługującego zdarzenia zgłaszane przez kontrolki WWW (334)
- Wykrycie przesłania zwrotnego w obsłudze zdarzenia Page_Load (335)
- Opóźniona obsługa zdarzeń (337)
- Korzystanie z kontrolki WWW DataGrid (340)
- Korzystanie z kontrolek sprawdzających (343)
- Przechowywanie danych w obiekcie sesji serwera WWW (344)
- Testowanie i debugging formularzy WWW (345)
- Punkty kontrolne i inne narzędzia (345)
- Właściwość Trace formularzy WWW (347)
- Utworzenie usługi XML Web Service (347)
- Usługa BookService (348)
- Zamiana biblioteki klas na usługę XML Web Service (350)
- Wykrywanie usług XML Web Services i korzystanie z plików WSDL (351)
- Wykrywanie usług XML Web Services (351)
- Dokument WSDL (352)
- Wywołanie usługi XML Web Service z aplikacji (354)
- Testowanie i debugging usług XML Web Services (355)
- Debugging usługi XML Web Service w Visual Studio .NET (355)
- Punkty kontrolne i inne narzędzia (356)
- Korzystanie ze zdalnych usług XML Web Services (356)
- Teoria (357)
- Formularze i kontrolki (357)
- Anatomia aplikacji typu Windows Forms (358)
- Szkielet aplikacji (358)
- Kod programu i polecenie wywołujące kompilator (360)
- Klasa Form (361)
- Właściwości formularza (361)
- Związki między formularzami (364)
- Formularze MDI (366)
- Okna dialogowe (369)
- Obsługa zdarzeń (370)
- Klasa Application (372)
- Dziedziczenie wizualne (373)
- Powszechnie stosowane okna dialogowe (375)
- Gotowe rozwiązania (376)
- Jak utworzyć aplikację typu Windows Forms? (376)
- Jak zdefiniować i wyświetlić nowy formularz? (379)
- Utworzenie formularza MDI (380)
- Utworzenie i wyświetlenie okna dialogowego (381)
- Utworzenie okna dialogowego (381)
- Wyświetlenie okna dialogowego (382)
- Wyświetlenie okna komunikatu (383)
- Jak obsługiwać menu? (384)
- Obsługa zdarzeń zgłaszanych przez menu (385)
- Kodowanie operacji na menu (385)
- Jak dodać do formularza menu kontekstowe? (387)
- Wyświetlenie okna dialogowego "Otwieranie" (388)
- Utworzenie formularza pochodzącego od innego formularza (390)
- Użycie kontrolki Splitter (392)
- Teoria (393)
- Formularze i kontrolki (393)
- Klasa Control (394)
- Styl obiektu klasy Control (396)
- Odświeżenie kontrolki (396)
- Zastosowanie kontrolek (398)
- Kontrolki Label i LinkLabel (398)
- Przyciski (399)
- Kontrolki CheckBox i RadioButton (401)
- Kontrolka ListBox (402)
- Kontrolka CheckedListBox (405)
- Kontrolka ComboBox (406)
- Pola tekstowe (406)
- Kontrolka DataGrid (411)
- Kontrolka DateTimePicker (412)
- Kontrolka MonthCalendar (415)
- Kontrolki UpDown (416)
- Kontrolka GroupBox (416)
- Kontrolka Panel (417)
- Paski przewijania i kontrolka TrackBar (418)
- Kontrolka ImageList (419)
- Kontrolki ListView i TreeView (420)
- Menu (425)
- Kontrolka PictureBox (426)
- Kontrolka ProgressBar (426)
- Kontrolka StatusBar (427)
- Kontrolka Toolbar (428)
- Klasa SystemInformation (429)
- Kontrolka TabControl (430)
- Kontrolka Timer (433)
- Kontrolki dostawcze (433)
- Gotowe rozwiązania (434)
- Rozmieszczenie kontrolek na formularzu (434)
- Ustalenie kolejności dostępu do kontrolek (436)
- Wykorzystanie etykiet do przemieszczania się między kontrolkami (437)
- Symulacja hiperłączy (437)
- Jak utworzyć grupę przycisków opcji? (438)
- Korzystanie z pól tekstowych (439)
- Odczyt i ustawienie zawartości (439)
- Pola tekstowe jednowierszowe i wielowierszowe (439)
- Operacje na zaznaczonym tekście (439)
- Zmiana wielkości liter (440)
- Skąd wiadomo, że zmieniła się zawartość pola tekstowego? (440)
- Zamaskowanie hasła wprowadzanego w polu tekstowym (440)
- Jak umożliwić użytkownikowi wybór jednego z napisów przechowywanych w tablicy? (440)
- Jak wyświetlić bieżącą wartość kontrolki TrackBar? (441)
- Jak używa się kontrolek: ListBox, CheckedListBox i ComboBox? (441)
- Ustawienie właściwości (442)
- Dodanie elementów (442)
- Ustalenie, który element listy jest wybrany (443)
- Obsługa zdarzenia wyboru elementu (444)
- Korzystanie z kontrolki CheckedListBox (445)
- Korzystanie z kontrolki ComboBox (445)
- Korzystanie z kontrolki StatusBar (446)
- Tekst i panele (446)
- Korzystanie z kontrolki ToolBar (447)
- Zdefiniowanie paska narzędziowego (448)
- Obsługa zdarzeń zgłaszanych przez przyciski (449)
- Style przycisków (450)
- Korzystanie z kontrolki TreeView (450)
- Utworzenie kontrolki TreeView (450)
- Tworzenie wierzchołków (450)
- Właściwości kontrolki TreeView określające jej wygląd (451)
- Obsługa zdarzeń (452)
- Korzystanie z kontrolki ListView (452)
- Utworzenie kontrolki ListView (453)
- Tworzenie elementów (453)
- Obsługa zdarzeń (454)
- Tworzenie formularzy z zakładkami (455)
- Korzystanie z kontrolki Timer (457)
- Jak na formularzu umieścić kontrolkę ActiveX? (457)
- Jak zdefiniować własną kontrolkę? (458)
- Zdefiniowanie właściwości kontrolki (458)
- Przesłonięcie metody OnPaint() (459)
- Obsługa zdarzeń myszy (459)
- Testowanie kontrolki (460)
- Teoria (463)
- Podstawowe funkcje podsystemu GDI+ (463)
- Klasa Graphics (463)
- Podstawowe struktury danych (464)
- Kolory (468)
- Przybory do rysowania: pióra i pędzle (469)
- Szczegółowe informacje o klasie Graphics (475)
- Odświeżenie wyświetlanej grafiki (478)
- Czcionki (479)
- Obsługa obrazów (479)
- Klasa Image (481)
- Klasa Bitmap (482)
- Klasy Icon i SystemIcons (482)
- Drukowanie (484)
- Klasa PrintDocument (484)
- Klasy przechowujące ustawienia: PrinterSettings i PageSettings (485)
- Klasa PrintController (486)
- Zdarzenie PrintPage (487)
- Podstawowe funkcje podsystemu GDI+ (463)
- Gotowe rozwiązania (488)
- Jak narysować coś na formularzu? (488)
- Korzystanie ze składowych klasy Graphics (489)
- Korzystanie z kolorów (490)
- Konwersje kolorów (492)
- Korzystanie z piór i pędzli (492)
- Tworzenie i korzystanie z piór (492)
- Tworzenie i korzystanie z pędzli (494)
- Korzystanie z przekształceń (496)
- Reprezentacja przekształceń (498)
- Jak obsłużyć odświeżanie? (499)
- Korzystanie z czcionek (500)
- Tworzenie obiektów klasy Font (500)
- Rysowanie tekstu (501)
- Rysowanie konturów napisów (502)
- Rysowanie obróconego napisu (502)
- Wykaz dostępnych czcionek (503)
- Jak wyświetlić obraz na formularzu? (504)
- Jak zrealizować drukowanie? (506)
- Wyszukiwanie i wybór drukarki (506)
- Inicjalizacja obiektu klasy PrintDocument (507)
- Kontroler wydruku (508)
- Drukowanie dokumentów wielostronicowych (510)
- Jak narysować coś na formularzu? (488)
- Teoria (515)
- Inne przestrzenie nazw .NET (515)
- Przetwarzanie wielowątkowe (515)
- Co to jest wątek? (516)
- Klasa Thread (518)
- Klasy stosowane do synchronizacji (521)
- Globalizacja (524)
- Informacje o kulturze (524)
- Informacje o kalendarzu (525)
- Informacje o formatach (527)
- Usługi systemu Windows (529)
- Sterowanie usługami (530)
- Architektura procesu usługi (531)
- Przestrzeń nazw System.ServiceProcess (532)
- Przestrzeń nazw System.Diagnostics (537)
- Zastosowanie asercji do sprawdzenia poprawności działania programu (537)
- Klasy Trace i Debug (538)
- Dziennik zdarzeń (539)
- Korzystanie z "Dziennika zdarzeń" w .NET (541)
- Przestrzenie nazw Text (541)
- Klasy reprezentujące sposoby kodowania znaków (542)
- Klasa StringBuilder (542)
- Wyrażenia regularne (543)
- Gotowe rozwiązania (545)
- Programy wielowątkowe (545)
- Utworzenie aplikacji (545)
- Inicjalizacja (546)
- Funkcja wątku (547)
- Tworzenie nowych wątków (549)
- Sterowanie pracą wątków (550)
- Tworzenie usługi systemu Windows (551)
- Zdefiniowanie usługi (551)
- Zdefiniowanie funkcji realizującej zadania usługi (553)
- Utworzenie i wystartowanie wątku (553)
- Sterowanie pracą wątku (554)
- Przygotowanie komponentów instalujących usługę (555)
- Instalacja usługi (556)
- Korzystanie z asercji (558)
- Śledzenie działania programu (559)
- Sterowanie śledzeniem (561)
- Korzystanie z "Dziennika zdarzeń" (561)
- Zapis w "Dzienniku zdarzeń" (561)
- Odczyt z "Dziennika zdarzeń" (563)
- Korzystanie z klasy StringBuilder (564)
- Używanie wyrażeń regularnych do wyszukiwania napisów w tekście (567)
- Bardziej zaawansowany przykład (570)
- Programy wielowątkowe (545)
- Teoria (573)
- Podstawy technologii Remoting (573)
- Technologie zdalnego korzystania z obiektów (574)
- Zdalny klient i serwer (575)
- Aktywacja i czas życia (576)
- Porównanie technologii Remoting z DCOM (577)
- Porównanie technologii Remoting z XML Web Services (578)
- Zastosowanie technologii Remoting w aplikacjach wielowarstwowych (578)
- Kanały komunikacyjne (579)
- Kanał TCP (579)
- Kanał HTTP (579)
- Ujścia (580)
- Porty (580)
- Rejestracja kanału (581)
- Komunikacja między obiektami w technologii Remoting (581)
- Wiadomości (582)
- Szeregowanie danych (582)
- Formatowanie wiadomości (583)
- Obiekty pośredniczące (584)
- Kontekst wywołania (584)
- Zastosowanie SOAP w Remoting (585)
- Zdalne serwery w Remoting (585)
- Projekt zdalnego serwera (586)
- Aplikacja macierzysta (586)
- Konfiguracja zdalnego serwera (587)
- Określenie konfiguracji w programie (588)
- Rejestracja obiektu serwerowego (589)
- Obsługa wersji obiektu serwerowego (590)
- Zdalne klienty w Remoting (591)
- Korzystanie z obiektu serwerowego (591)
- Plik konfiguracyjny obiektu klienckiego (593)
- Bezpieczeństwo w Remoting (594)
- Bezpieczeństwo komunikacji (594)
- Bezpieczeństwo obiektu (595)
- Podstawy technologii Remoting (573)
- Gotowe rozwiązania (595)
- Utworzenie zdalnego serwera (595)
- Konfiguracja serwera w kodzie programu (598)
- Utworzenie aplikacji klienckiej (599)
- Konfiguracja klienta w kodzie programu (602)
- Zastosowanie kanału HTTP w komunikacji ze zdalnym obiektem (603)
- Określenie czasu życia (604)
- Utworzenie obiektu aktywowanego przez klienta i określenie czasu jego życia (605)
- Szyfrowanie wiadomości przesyłanych przez zdalne obiekty (606)
- Teoria (607)
- Zaawansowany XML (607)
- XML i ADO.NET (607)
- Zastosowanie XML-a do trwałego przechowywania danych (608)
- XPath (608)
- Klasa XmlConvert (609)
- Schematy XML (609)
- Budowa schematu XML (610)
- Schematy wewnętrzne (614)
- Schematy zewnętrzne (615)
- Przekształcenia XML (615)
- Klasa XslTransform (616)
- Protokół SOAP (616)
- Koperta SOAP (617)
- SOAP i usługi XML Web Services (618)
- SOAP w Visual Studio .NET (618)
- DCOM a SOAP (619)
- Zaawansowany XML (607)
- Gotowe rozwiązania (619)
- Tworzenie dokumentu XML w Visual Studio .NET (619)
- Wyświetlenie konspektu dokumentu XML w Visual Studio .NET (622)
- Tworzenie schematu XSD w Visual Studio .NET (622)
- Tworzenie schematu XSD na podstawie istniejącego dokumentu XML (624)
- Sprawdzenie poprawności dokumentu XML za pomocą schematu XSD (626)
- Tworzenie pliku z przekształceniami XSLT (627)
- Przekształcenie dokumentu XML za pomocą XSLT (629)
- Teoria (631)
- Wprowadzenie do ADO.NET (631)
- Porównanie ADO z ADO.NET (632)
- Warstwy dostępu do danych w ADO.NET (634)
- Klasa DataSet (636)
- Klasa DataTable (636)
- Związki między tabelami w obiekcie DataSet (639)
- Obiekty DataSet beztypowe i określonego typu (640)
- Ograniczenia (640)
- Połączenie ze źródłem danych (641)
- Obiekt DataAdapter (641)
- Obiekt Connection (642)
- Obiekt Command (642)
- Obiekt DataReader (642)
- Korzystanie z obiektu DataSet (643)
- Napełnienie obiektu DataSet danymi (643)
- Trzy wersje danych (643)
- Modyfikacja danych przechowywanych w DataSet (644)
- Właściwość RowState (644)
- Zatwierdzenie i wycofanie zmian (644)
- Obsługa XML w ADO.NET (644)
- Zapis zawartości DataSet w formacie XML (645)
- Odczyt XML (645)
- Schematy XML (645)
- Narzędzia bazodanowe w Visual Studio .NET (646)
- Korzystanie z komponentów Data (646)
- Generowanie za pomocą narzędzia Server Explorer kodu korzystającego z danych (647)
- Projekty typu Database i projektant kwerend (648)
- Kreator formularza operującego na danych (648)
- Zaawansowane zagadnienia ADO.NET (649)
- Zdarzenia w ADO.NET (649)
- Obsługa błędów w ADO.NET (650)
- Korzystanie w ADO.NET z procedur przechowywanych (651)
- Wprowadzenie do ADO.NET (631)
- Gotowe rozwiązania (651)
- Zbudowanie obiektu DataSet w kodzie programu (651)
- Zdefiniowanie związku między tabelami w obiekcie DataSet (653)
- Zdefiniowanie połączenia z bazą danych w oknie Server Explorer (654)
- Szybki dostęp do danych za pomocą komponentów Data (655)
- Korzystanie z komponentów Data z okna Toolbox (655)
- Korzystanie z komponentów z okna Server Explorer (657)
- Napełnienie obiektu DataSet danymi odczytywanymi z bazy danych (658)
- Modyfikacja danych przechowywanych w obiekcie DataSet (659)
- Dodanie i usunięcie wierszy (659)
- Wyszukiwanie danych w obiekcie DataTable (660)
- Zatwierdzenie i wycofanie zmian (661)
- Zapisanie w bazie danych zmian wykonanych w obiekcie DataSet (661)
- Utworzenie obiektu DataSet o określonym typie (662)
- Zdefiniowanie schematu dla obiektu DataSet (662)
- Dodanie schematu do obiektu DataSet (664)
- Utworzenie dokumentu XML za pomocą obiektu DataSet (665)
- Napełnienie obiektu DataSet zawartością dokumentu XML (666)
- Odczyt danych za pomocą obiektu DataReader (667)
- Wykonywanie instrukcji języka SQL (668)
- Wykonanie procedury przechowywanej (668)
- Korzystanie ze zdarzeń ADO.NET (670)
- Wykrywanie błędów w ADO.NET (671)
- Definiowanie kwerend za pomocą Query Designera (672)
- Teoria (675)
- Współpraca z obiektami COM (676)
- Co to jest COM? (676)
- Korzystanie z obiektów COM w kodzie .NET (678)
- Korzystanie z kontrolek ActiveX w kodzie .NET (679)
- Korzystanie z obiektów .NET jak z obiektów COM (679)
- Korzystanie z API systemu Win32 (680)
- Wybór zbioru znaków (681)
- Nadanie funkcji z biblioteki DLL innej nazwy (682)
- Współpraca z obiektami COM (676)
- Gotowe rozwiązania (682)
- Użycie obiektu COM w projekcie .NET (682)
- Korzystanie z późno wiązanych obiektów COM (684)
- Korzystanie z obiektów COM w nadzorowanym C++ (687)
- Użycie kontrolki ActiveX w projekcie .NET (688)
- Wywołanie nienadzorowanej funkcji z biblioteki DLL za pomocą mechanizmu PInvoke (690)
- Przykład w Visual Basicu (691)
- Przykład w języku C# (693)
O Autorach (17)
Wstęp (19)
Rozdział 1. Wprowadzenie do .NET (23)
Rozdział 2. Model programowania w środowisku .NET (49)
Rozdział 3. Przestrzeń nazw System (109)
Rozdział 4. Przestrzeń nazw System.Collections (157)
Rozdział 5. Przestrzenie nazw XML (191)
Rozdział 6. Przestrzenie nazw klas wejścia-wyjścia i sieciowych (235)
Rozdział 7. Bezpieczeństwo w .NET (279)
Rozdział 8. Przestrzeń nazw System.Web (305)
Rozdział 9. Formularze Windows Forms (357)
Rozdział 10. Kontrolki i formularze Windows Forms (393)
Rozdział 11. Przestrzenie nazw Drawing (463)
Rozdział 12. Inne przestrzenie nazw (515)
Rozdział 13. Remoting - zdalne korzystanie z obiektów (573)
Rozdział 14. SOAP i XML (607)
Rozdział 15. ADO.NET (631)
Rozdział 16. Współpraca z obiektami COM i korzystanie z Win32 API (675)
Skorowidz (695)
Helion - inne książki
-
Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(70,85 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Visual Studio .NET: .NET Framework. Czarna księga Julian Templeman, David Vitter (13) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(7)
(2)
(3)
(0)
(1)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie