×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Dlaczego Helion S.A.

  1. Marketing to coś więcej niż reklama, to strategia

    • Indywidualny marketing każdej marki – w każdym segmencie Grupa Wydawnicza Helion SA prowadzi niezależny marketing, zawsze dostosowany do zachowań i oczekiwań czytelników, zawsze zgodny z CI marki. Wypracowane marketingowe know-how jest stale modyfikowane o najnowsze i najczęściej pionierskie na polskim rynku techniki.
    • Promocja w punktach sprzedaży – 60% decyzji zakupowych na polskim rynku książki jest podejmowanych w punktach sprzedaży. Dlatego od promocji w POS i merchandisingu w głównej mierze zależy sukces wydawniczy. Każdego roku do punktów sprzedaży Helion dostarcza ponad 90 000 materiałów reklamowych i ekspozycyjnych, w kilkudziesięciu kreacjach. Wydawnictwo przygotowuje stojaki ekspozycyjne, plakaty, kartonowe stockdisplaye, kartonowe atrapy książek, reklamy świetlne, podstawki pod książki, katalogi wydawnicze, prezenty i upominki, itp. Trafiają one do większości punktów sprzedaży książek w Polsce.
    • Public Relations ― Tylko w 2007 roku polskie media ponad 700 razy opisywały nasze publikacje, a piszący dla nas autorzy regularnie pojawiają się w programach telewizyjnych i audycjach radiowych. Patronami naszych książek były największe i najbardziej prestiżowe media w Polsce. To pokazuje, jaką wartość merytoryczną posiadają nasze publikacje i jakim uznaniem cieszą się wśród liderów opinii.
    • Reklama – Helion prowadzi aktywne działania reklamowe, zarówno w prasie, radiu i telewizji, jak i w internecie. Rocznie realizowanych jest ponad 80 akcji specjalnych promujących książki Helionu, wysyłanych jest ok. 8 mln listów reklamowych.
    • Badania marketingowe – każda strategia marketingowa oparta jest o badania klientów i czytelnictwa. Na jej podstawie dobierane są poszczególne elementy marketingu-mix.
  2. Dział handlowy - wzór dystrybucji na polskim rynku

    Dział sprzedaży Helion SA uważany jest za wzorcowy przykład dystrybucji książek na rynku polskim. Dystrybucja książek odbywa się z wyłączeniem hurtowni i polega na bezpośredniej współpracy z siecią detaliczną. Dział sprzedaży wydawnictwa to kilkunastu przedstawicieli handlowych, sprawny dział logistyki i jedne z największych w Polsce księgarni internetowych.

    • Liczba obsługiwanych punktów sprzedaży książek - Reprezentanci handlowi docierają z ofertą książkową do ponad 1000 punktów sprzedaży, włączając do własnej sieci dystrybucji wszystkie liczące się w Polsce księgarnie, sieci księgarskie, większość sieci hipermarketów.
    • Księgarnie internetowe – sprzedaż online Helion SA to ponad 20% rocznych obrotów firmy. To najlepszy wynik w Polsce!
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Helion
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.