Książki
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Ta książka jest doskonałym przewodnikiem po świecie Scratcha. Jej autorami są dwunastoletnie bliźnięta, które w przyjazny sposób pokazały, jak napisać pięć wciągających gier. To znakomity sposób na pierwsze kroki w świecie programowania! W książce opisano, jak rozpocząć pracę ze Scratchem i jak wygląda jego przestrzeń robocza oraz edytor grafiki. Przystępnie przedstawiono podstawowe idee programowania. Omówiono krok po kroku tworzenie zabawnych gier w stylu retro. Starannie dobrane projekty zachęcają do prowadzenia samodzielnych poszukiwań, eksperymentów i modyfikacji. Przy tym wszystkim książka jest znakomitą pomocą zarówno do samodzielnych ćwiczeń, jak i do wspólnej pracy z rodzicami, dla których może stać się pretekstem do wspomnień o grach sprzed lat.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania
Niedostępna
-
Nowość Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Bestseller Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które chcą dobrze zrozumieć matematyczne podstawy nauki o danych i nauczyć się stosowania niektórych koncepcji w praktyce. Wyjaśniono tu takie zagadnienia jak rachunek różniczkowy i całkowy, rachunek prawdopodobieństwa, algebra liniowa i statystyka, pokazano także, w jaki sposób posługiwać się nimi w regresji liniowej, regresji logistycznej i w tworzeniu sieci neuronowych. Poszczególne tematy zostały omówione zrozumiale, przystępnie, bez naukowego żargonu, za to z licznymi praktycznymi przykładami, co dodatkowo ułatwia przyswojenie koncepcji i prawideł matematyki. Opanowanie zawartej tu wiedzy pozwala uniknąć wielu kosztownych błędów projektowych i trafniej wybierać optymalne rozwiązania!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobieństwa i statystyka Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobieństwa i statystyka
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Promocja
W roku 1967 trwa rewolucja kulturalna w Chinach. Poznajemy młodą dziewczynę Ye Wenjie, córkę wybitnego fizyka zamordowanego przez czerwonogwardzistów. Pracuje przy wycince drzew. Pewnego razu zostaje aresztowana z powodu czytania niedozwolonej książki. Trafia do obozu ideologicznego.- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Wspomnienie o przeszłości Ziemi (#1). Problem trzech ciał Wspomnienie o przeszłości Ziemi (#1). Problem trzech ciał
(31,12 zł najniższa cena z 30 dni)
31.12 zł
39.90 zł(-22%) -
Promocja
Sztuczna inteligencja staje się powoli nieodzownym składnikiem naszego życia. Przeszła długą drogę od modnego hasła pojawiającego się głównie w specjalistycznych publikacjach do technologii mającej realny wpływ na naszą codzienność. Z każdym dniem lepiej radzi sobie z coraz bardziej zaawansowanymi zadaniami, już nie tylko wygrywając mecze z arcymistrzami szachowymi, lecz również analizując ogromne zbiory danych, tłumacząc teksty, prowadząc samochody, rozpoznając ludzką mowę, przetwarzając obrazy, a nawet komponując muzykę i tworząc dzieła malarskie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(55,20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%)