Książki
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Ta książka jest szybkim i przystępnym przewodnikiem, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę o sposobach włączania responsywności do procesu projektowania i budowania różnorodnych aplikacji. Opanujesz również dobre praktyki tworzenia stron WWW oraz ogólne zasady poprawnego programowania. Poszczególne przykłady bazują na powszechnie znanych technologiach i językach, takich jak HTML, CSS i JavaScript, a także na coraz popularniejszym frameworku Bootstrap. Prędko wykorzystasz obfitość zawartej tu wiedzy o wszelkich aspektach responsywności oraz o korzystaniu z Bootstrapa w projektach i programowaniu aplikacji WWW. Nauczysz się też dobierać frameworki najlepiej pasujące do specyfiki aktualnie tworzonego projektu. W efekcie Twoje strony staną się profesjonalne, kreatywne i prawdziwie responsywne.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Responsive Web Design. Nowoczesne strony WWW na przykładach Responsive Web Design. Nowoczesne strony WWW na przykładach
Niedostępna
-
Bestseller Promocja
O tym, ile problemów sprawia niedbale napisany kod, wie każdy programista. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak napisać ten świetny, „czysty” kod i czym właściwie powinien się on charakteryzować. Co więcej – jak odróżnić dobry kod od złego? Odpowiedź na te pytania oraz sposoby tworzenia czystego, czytelnego kodu znajdziesz właśnie w tej książce. Podręcznik jest obowiązkową pozycją dla każdego, kto chce poznać techniki rzetelnego i efektywnego programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Bestseller Promocja
Głębokie sieci neuronowe mają niesamowity potencjał. Osiągnięcia ostatnich lat nadały procesom uczenia głębokiego zupełnie nową jakość. Obecnie nawet programiści niezaznajomieni z tą technologią mogą korzystać z prostych i niezwykle skutecznych narzędzi, pozwalających na sprawne implementowanie programów uczących się z danych.- Druk
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn, Keras i TensorFlow. Wydanie III Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn, Keras i TensorFlow. Wydanie III
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
107.40 zł
179.00 zł(-40%) -
Nowość Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ta książka jest doskonałym przewodnikiem po świecie Scratcha. Jej autorami są dwunastoletnie bliźnięta, które w przyjazny sposób pokazały, jak napisać pięć wciągających gier. To znakomity sposób na pierwsze kroki w świecie programowania! W książce opisano, jak rozpocząć pracę ze Scratchem i jak wygląda jego przestrzeń robocza oraz edytor grafiki. Przystępnie przedstawiono podstawowe idee programowania. Omówiono krok po kroku tworzenie zabawnych gier w stylu retro. Starannie dobrane projekty zachęcają do prowadzenia samodzielnych poszukiwań, eksperymentów i modyfikacji. Przy tym wszystkim książka jest znakomitą pomocą zarówno do samodzielnych ćwiczeń, jak i do wspólnej pracy z rodzicami, dla których może stać się pretekstem do wspomnień o grach sprzed lat.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania
Niedostępna