Seria Leksykon-kieszonkowy/programowanie/j2ee
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Promocja
Oto przystępny podręcznik wprowadzający w tajniki inżynierii oprogramowania. Kompleksowe ujęcie zagadnienia, od formułowania wymagań, poprzez projektowanie architektury i implementację, po testowanie i wdrożenie, a także skrupulatne omówienie różnorakich metodyk produkcji oprogramowania sprawiają, że to pozycja obowiązkowa dla każdego programisty, który ma ambicję być inżynierem oprogramowania. Przy czym książka jest wartościową lekturą dla wszystkich, którzy są zaangażowani w procesy związane z dostarczaniem na rynek programów komputerowych. Dotyczy to również procesów współpracy z klientem, takich jak analiza problemów biznesowych, planowanie i wdrożenie, wreszcie - taki dobór narzędzi i metodyk, aby możliwie jak najlepiej spełnić jego oczekiwania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Inżynieria oprogramowania w praktyce. Od wymagań do kodu z językiem UML Inżynieria oprogramowania w praktyce. Od wymagań do kodu z językiem UML
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Nie jest to zwyczajny podręcznik. Wraz z tą książką będziesz krok po kroku zdobywać nowe umiejętności. Towarzyszyć Ci będzie młoda dziewczyna, Ula. Niejeden raz podsunie Ci użyteczną wskazówkę albo podpowie, co warto zapamiętać. Dzięki atrakcyjnej formie graficznej i ponad 300 ilustracjom zawsze zorientujesz się, gdzie w programie można znaleźć odpowiednie narzędzie. Analiza danych przestrzennych nie będzie miała dla Ciebie żadnych tajemnic. Do dzieła!
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Bestseller Promocja
Już jako nastolatek swoimi umiejętnościami zastraszył całą Amerykę. Z czasem stał się najsłynniejszym hakerem świata i wrogiem publicznym numer jeden - okrzyknięty przez media groźnym cyberprzestępcą, gorliwie ścigany przez FBI, w końcu podstępem namierzony, osaczony i spektakularnie ujęty... Uzbrojony w klawiaturę został uznany za groźnego dla społeczeństwa - wyrokiem sądu na wiele lat pozbawiono go dostępu do komputera, internetu i telefonów komórkowych. Życiorys Kevina Mitnicka jest jak scenariusz dobrego filmu sensacyjnego! Nic zatem dziwnego, że doczekał się swojej hollywoodzkiej wersji. Genialny informatyk czy mistrz manipulacji? Jak naprawdę działał człowiek, wokół wyczynów i metod którego narosło tak wiele legend? Jakim sposobem udało mu się włamać do systemów takich firm, jak Nokia, Fujitsu, Novell czy Sun Microsystems?!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Ta książka jest szybkim i przystępnym przewodnikiem, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę o sposobach włączania responsywności do procesu projektowania i budowania różnorodnych aplikacji. Opanujesz również dobre praktyki tworzenia stron WWW oraz ogólne zasady poprawnego programowania. Poszczególne przykłady bazują na powszechnie znanych technologiach i językach, takich jak HTML, CSS i JavaScript, a także na coraz popularniejszym frameworku Bootstrap. Prędko wykorzystasz obfitość zawartej tu wiedzy o wszelkich aspektach responsywności oraz o korzystaniu z Bootstrapa w projektach i programowaniu aplikacji WWW. Nauczysz się też dobierać frameworki najlepiej pasujące do specyfiki aktualnie tworzonego projektu. W efekcie Twoje strony staną się profesjonalne, kreatywne i prawdziwie responsywne.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Responsive Web Design. Nowoczesne strony WWW na przykładach Responsive Web Design. Nowoczesne strony WWW na przykładach
Niedostępna
-
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł(-40%)