×
sukces
Dodano do koszyka:
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
sukces
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia Sławomr Wawak

  • Niedostępna
Autor:
Sławomr Wawak
Serie wydawnicze:
Exclusive
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
224
Druk:
oprawa twarda
Czytaj fragment
  • Koncepcja zarządzania przez jakość — Total Quality Management
  • Koszty wprowadzania zarządzania jakością
  • Przygotowanie firmy do wdrożenia norm ISO
  • Przyczyny niewłaściwego działania systemu zarządzania jakością
  • Narzędzia i metody identyfikacji oraz analizy problemów
  • Stosowanie narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie jakością


By wracali do Ciebie klienci, nie produkty! Jakość to coś, co zadowala, a nawet zachwyca klientów.
William Edwards Deming

Obecna rzeczywistość rynkowa charakteryzuje się dynamicznymi zmianami, ciągłymi wyzwaniami i niemałą konkurencją. Konsumenci są coraz bardziej świadomi swoich potrzeb i nie decydują się na zakup produktów lub usług niskiej jakości. Jako przedsiębiorca lub osoba zarządzająca to właśnie Ty jesteś odpowiedzialny za czytelną politykę jakości Twojej firmy oraz wybór odpowiedniego systemu zarządzania. Wdrożenie praktycznych metod i narzędzi, pomagających utrzymać standard oferty na odpowiednim poziomie, pozwoli Ci zyskać pewność, że przedsiębiorstwo ma na celu ciągłe doskonalenie siebie i swoich usług.

Nim zaczniesz myśleć o udoskonalaniu swojej firmy, zapoznaj się z dostępną, absolutnie obowiązkową wiedzą. Podręcznik Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia to niezbędnik kadry menedżerskiej i osób rozpoczynających swoją przygodę z zarządzaniem jakością — studentów oraz pracowników u progu kariery. W książce opisano obowiązujące aktualnie normy, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym się o certyfikaty. Przedstawiono tu również systemy zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces.

Trzy stopnie wtajemniczenia w zarządzaniu jakością:

  • Podstawy, systemy oraz narzędzia zarządzania jakością.
  • Wymagania systemu zarządzania jakością (SZJ) zgodnego z normą ISO 9001 oraz omówienie najważniejszych znormalizowanych systemów zarządzania.
  • Narzędzia i metody wspomagające zarządzanie jakością.

Zamknij

Blik

P�atno�� tokenem blik

ZAPŁAĆ


Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
49,00 zł
Niedostępna