ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Turystyka na obszarach miejskich. Uwarunkowania rozwoju. Narzędzia promocji. SE 119 (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Turystyka na obszarach miejskich. Uwarunkowania rozwoju. Narzędzia promocji. SE 119

Okładka książki Turystyka na obszarach miejskich. Uwarunkowania rozwoju. Narzędzia promocji. SE 119

Okładka książki Turystyka na obszarach miejskich. Uwarunkowania rozwoju. Narzędzia promocji. SE 119

Okładka książki Turystyka na obszarach miejskich. Uwarunkowania rozwoju. Narzędzia promocji. SE 119

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
162
     PDF

Ebook

20,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Przestrzeń problemową rozważań niniejszego opracowania wyznaczają dwa zagadnienia: uwarunkowania rozwoju turystyki na obszarach miejskich oraz promocja i jej narzędzia. Szeroko prezentowana problematyka uwarunkowań odnosi się zarówno do makrouwarunkowań (koncepcja rozwoju metropolitalnego), jak i ważnych uwarunkowań na poziomie miasta, takich jak: zaangażowanie finansowe sektora publicznego, uwarunkowania transportowe, popytowe oraz współpraca sieciowa w zarządzaniu rozwojem turystyki miejskiej. Obejmują one zatem zarówno miękkie, jak i twarde czynniki rozwoju turystyki w miastach. Artykuły poświęcone promocji koncentrują się na nowoczesnych narzędziach promocji turystycznej miast, wykorzystujących nowe technologie i wydarzenia (eventy), oraz na warunkach ich skuteczności. Studia podejmują ważną, choć ciągle jeszcze słabo rozpoznaną, problematykę turystyki w miastach. Zamieszczone artykuły, potwierdzają wieloaspektowość zjawiska, jakim jest turystyka na obszarach miejskich, i potrzebę interdyscyplinarnych badań w tym zakresie, ich rozwijania i pogłębiania. Studia Ekonomiczne nr 119 Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
0 Teresa Żabińska

Zamknij

Wybierz metodę płatności