×
sukces
Dodano do koszyka:
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
sukces
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach Graeme K. Deans, Fritz Kroeger

  • Niedostępna
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach Graeme K. Deans, Fritz Kroeger - okladka książki

Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach Graeme K. Deans, Fritz Kroeger - okladka książki

Autorzy:
Graeme K. Deans, Fritz Kroeger
Serie wydawnicze:
Exclusive
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
240
Druk:
oprawa twarda

Rozwój -- to słowo pojawia się bardzo często podczas spotkań, narad, tworzenia planów i strategii. Jednak dziś stabilny rozwój przedsiębiorstwa zależy od wielu czynników. Dopracowana do perfekcji struktura organizacyjna, maksymalnie zredukowane koszty i najwyższa wydajność pracy to tylko niektóre z nich. Wielu prezesów i dyrektorów nie zdaje sobie sprawy z tego, co można zrobić, by stymulować rozwój firmy. Część z nich boi się podejmować radykalne kroki i ryzyko niezbędne do tego, aby firma mogła się szybko rozrastać. Sądzą, że poprawa efektywności i redukcja kosztów nie są zbyt ryzykowne, podczas gdy inicjatywy rozwojowe niosą ze sobą znacznie większe zagrożenie. Jest jednak inaczej.

Książka " Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach" to efekt 14-letnich badań przeprowadzonych przez jej autora w ponad 29 tyś. przedsiębiorstw. W oparciu o wyniki tych badań A.T. Kearney stworzył czteroetapowy plan rozwoju przedsiębiorstwa i opis precyzyjnych kroków prowadzących do wdrożenia każdego etapu. Czytając niniejszą książkę, przekonasz się, że dynamiczny wzrost jest możliwy w każdej branży, w każdym regionie i w każdym okresie. Autor udowodni Ci, że rozwój przedsiębiorstwa nie zależy od czynników zewnętrznych, ale od wewnętrznych działań podejmowanych w firmie.

  • Znajdowanie celu rozwoju
  • Przygotowywanie firmy do rozwoju
  • Model rozwoju przez rozciąganie
  • Usuwanie wąskich gardeł
  • Usprawnianie procesu podejmowania decyzji
  • Planowanie właściwej strategii
  • Reorganizacja procesów biznesowych

Jeśli chcesz pójść w ślady firm, które odnoszą sukcesy, wykorzystaj strategie rozwoju, w oparciu o którą działają.

Zamknij

Blik

P�atno�� tokenem blik

ZAPŁAĆ


Zamknij

Przenieś na półkę

Aby dodać ten tytuł na półkę, zaloguj się.

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności