×
sukces
Dodano do koszyka:
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
sukces
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007 Maria Lewicka

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007 Maria Lewicka - okladka książki

Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007 Maria Lewicka - okladka książki

Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007 Maria Lewicka - audiobook MP3

Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007 Maria Lewicka - audiobook CD

Autor:
Maria Lewicka
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
107
Dostępny format:
     PDF

ISSN 1896-1800

W numerze [Contents]:

Psychospołeczne aspekty Internetu [Psycho-social aspects of International use] J

an M. Zając, Krzysztof Krejtz: Internet jako przedmiot i obszar badań psychologii społecznej [The Internet as object and area of socio-psychological research], s. 191-200;

Oleg Gorbaniuk, Joanna Wiciok, Monika Hermanowicz-Górny: Psychologiczne predyktory zakupów online [Psychological predictors of on-line shopping behavior], s. 201-213;

Patrycja Rudnicka: Wzorce aktywności studentów w Internecie [Patterns of internet activity among students], s. 214-224;

Agata Błachnio: Przegląd wybranych badań nad wpływem Internetu na dobrostan psychiczny i kontakty społeczne użytkowników [Review of research on the social and psychological effects of the Internet on well-being and interpersonal relationships of users], s. 225-233;

Jan M. Zając, Dominik Batorski: Jak skłonić do udziału w badaniach internetowych: zwiększanie realizacji próby [Motivating people to participate in online research: Ways to increase response rate], s. 234-248.

Czy możliwe są prawa uniwersalne w psychologii społecznej: dyskusja [Are universal laws in social psychology possible: A discussion]

Maciej Dymkowski: O uniwersalności teorii psychologii społecznej [On the universality of theories in social psychology], s. 249-261;

Michał Bilewicz: O pożytkach z teorii średniego zasięgu [Profiting from middle-range theories], s. 262-265;

Mirosław Kofta: Psychologia społeczna: od naiwnego do świadomego uniwersalizmu [Social psychology: From naive to conscious universalism], 266-270;

Maria Lewicka: O konstruktywizmie, różnicach indywidualnych i prawach ogólnych [On constructivism, individual differences and universal laws], s. 271-275;

Adrian Wójcik: Jeśli działa, nie naprawiaj - glosa do tekstu ,,O uniwersalności teorii psychologii społecznej" Macieja Dymkowskiego [If it is not broken, don't fix it - response to the article On the universality of theories in social psychology by

Maciej Dymkowski:, s. 276-279; Maciej Dymkowski: Komentowanie komentarzy: o uniwersalnych teoriach i ich przydatności w psychologii społecznej [Comments on comments: On universal theories and their usefulness in social psychology], s. 280-285.

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint