×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Obsługa klienta w recepcji hotelowej

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Obsługa klienta w recepcji hotelowej Jacek Jędrzejczak - okladka książki

Obsługa klienta w recepcji hotelowej Jacek Jędrzejczak - okladka książki

Obsługa klienta w recepcji hotelowej Jacek Jędrzejczak - audiobook MP3

Obsługa klienta w recepcji hotelowej Jacek Jędrzejczak - audiobook CD

Wydawnictwo:
Ridero
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
59
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

To nie jest kolejny poradnik o tym, jak wykonywać czynności w recepcji hotelowej. Z publikacji dowiesz się bowiem, dlaczego klienci zachowują się tak, jak się zachowują. A co najważniejsze -- jak sobie z nimi radzić. Łyk psychologii, konkretne przykłady, a to wszystko napisane przystępnym językiem. Publikacja jest nie tylko dla osób, które przygotowują się do pracy w recepcji. Bardziej doświadczeni pracownicy również odnajdą tutaj konkretne porady, reguły i techniki pracy w relacji z klientami.

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint