ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Obsługa klienta w recepcji hotelowej (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Obsługa klienta w recepcji hotelowej

Okładka książki Obsługa klienta w recepcji hotelowej

Okładka książki Obsługa klienta w recepcji hotelowej

Okładka książki Obsługa klienta w recepcji hotelowej

Wydawnictwo:
Ridero
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
59
2w1 w pakiecie:
     ePub
     Mobi

Ebook

16,46 zł

Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

To nie jest kolejny poradnik o tym, jak wykonywać czynności w recepcji hotelowej. Z publikacji dowiesz się bowiem, dlaczego klienci zachowują się tak, jak się zachowują. A co najważniejsze -- jak sobie z nimi radzić. Łyk psychologii, konkretne przykłady, a to wszystko napisane przystępnym językiem. Publikacja jest nie tylko dla osób, które przygotowują się do pracy w recepcji. Bardziej doświadczeni pracownicy również odnajdą tutaj konkretne porady, reguły i techniki pracy w relacji z klientami.

0 Jacek Jędrzejczak

Zamknij

Wybierz metodę płatności