Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III Jay Diamond, Ellen Diamond

- Autorzy:
- Jay Diamond, Ellen Diamond
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Stron:
- 520
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III
Magia przestrzeni handlowej
- Czym ożywić mały sklep, restaurację i galerię handlową?
- Jak podświetlać produkty i budować urzekający klimat zakupów?
- Kolorowe strony i przegląd witryn internetowych o aranżacji powierzchni sprzedaży
Aranżacja przestrzeni sprawia, że z restauracji fast food wychodzimy szybko, zwalniając miejsce dla następnych klientów. Gdy wybieramy się do supermarketu po chleb, pokonujemy paręset metrów między półkami i wychodzimy z całym koszykiem nieplanowanych zakupów. Intuicyjnie wybieramy te kosmetyki i mięsa, które są lepiej podświetlone. A w dobrze zaprojektowanym salonie jubilerskim wysokie ceny biżuterii wydają nam się bardziej uzasadnione.
Niektóre z tych trików już znamy i wiemy, że nie sposób im się oprzeć. Lecz to jedynie wierzchołek góry lodowej. Obecnie projektanci przestrzeni handlowych urzekają nas także zapachami i dźwiękami, pobudzają nasze pragnienia, ułatwiają (albo utrudniają) poruszanie się po dużych obiektach i tworzą porywające nastroje tematyczne.
Wiedzę zawartą w tej książce możesz wykorzystać zarówno w małym sklepie, punkcie gastronomicznym, jak i w dużym centrum. Możesz też pójść krok dalej i zostać zawodowym dekoratorem przestrzeni handlowych. Autorzy, doświadczeni projektanci sklepów i galerii, podpowiedzą Ci, jak:
- stosować ruchome elementy aranżacji,
- używać lamp punktowych, kwarcowych i wyładowawczych,
- oddziaływać na klientów bukietem zapachów,
- planować przestrzeń otwartą i zamkniętą,
- harmonijnie dobierać kolory i odwoływać się do ich symboliki,
- czytelnie przekazywać informacje (plakietki promocyjne, kierunkowskazy, obrazki),
- wykorzystywać dźwięk (muzyka budująca nastrój, komunikaty, odgłosy wewnątrz i na zewnątrz).
Autorzy, Jay i Ellen Diamond, od ponad dwudziestu lat specjalizują się w projektowaniu przestrzeni handlowych i promocji w punkcie sprzedaży. Są również autorami wielu cenionych książek z tej dziedziny.
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III Jay Diamond, Ellen Diamond
(0)