ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing impulsowy. Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i sprzedawać więcej? (ebook)(audiobook)(audiobook)

Wydawnictwo:
Złote Myśli
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
104
     PDF

Ebook

19,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej?

Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz).

Oto niektóre z 49 zasad marketingu impulsywnego, które znajdziesz w książce Marketing impulsowy:

- Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?

- Jak zmusić klientów, żeby sami biegli do Ciebie?

- Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej.

- Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę.

- Zasada O mały włos.

- Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące.

- Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza.

"Reklamy kasyn pokazują uśmiechniętych ludzi z workami pieniędzy, nie ludzi siedzących przy automatach otoczonych dymem papierosowym, sięgających co chwila po kolejną monetę. To działa w dowolnym innym biznesie. Jeśli budujesz mieszkania, w reklamie pokazuj uśmiechniętych klientów, chwalących się nowym mieszkaniem. W sieci pokazuj końcowy rezultat korzystania z Twoich usług.

W skrócie, sprzedajesz marzenia, a nie sposoby na ich realizację. Sprzedajesz stek, nie to, jak go przyrządzasz."

0 Scott Lewis, Joe Vitale

Zamknij

Wybierz metodę płatności