×
sukces
Dodano do koszyka:
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
sukces
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa Seth Godin

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa Seth Godin - okladka książki

Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa Seth Godin - okladka książki

Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa Seth Godin - audiobook MP3

Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa Seth Godin - audiobook CD

Autor:
Seth Godin
Serie wydawnicze:
Exclusive
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
3.5/6  Opinie: 2
Stron:
240
Druk:
oprawa twarda

To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto za nią przepłacać albo że ubrania naszej ulubionej marki są lepsze od innych. A marketerzy, cóż... po prostu dostarczają historie, które z własnej woli uznajemy za wiarygodne. Jaki z tego wniosek? Opowiedz dobrą i prawdziwą historię, a ludzie pokochają Twoją firmę i jej produkty.

Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci -- o przedstawianiu barwnych obrazów, w które chcą wierzyć. Każda organizacja -- producent samochodów, stowarzyszenie non-profit, partia polityczna czy huta szkła -- musi opowiadać historie. Oto zasady gry na rynku, gdzie klient ma wiele opcji do wyboru i za mało czasu na podjęcie decyzji. Jeśli chcesz dawać klientom to, czego pragną, a nie tylko spełniać ich potrzeby, koniecznie przeczytaj tę książkę. Dowiesz się z niej:

  • jak skłaniać konsumentów, by Cię słuchali,
  • jak zdobywać władzę nad pragnieniami klientów i nie nadużywać jej,
  • jak kształtować światopoglądy i gusta konsumentów,
  • jak sprzedawać pierwsze wrażenie,
  • jak pokazywać ludziom to, co chcesz, aby zobaczyli,
  • jak mówić prawdę i tylko prawdę i nie dać się pokonać kłamcom.

O autorze książki

Seth Godin jest autorem światowych bestsellerów, jego teksty ukazywały się na łamach Wall Street Journal, Forbes, Fast Company i Business Week. W rankingu magazynu Successful Meetings Godin znalazł się wśród dwudziestu jeden czołowych mówców początku XXI wieku.

Seth Godin to autor dziesięciu międzynarodowych bestsellerów, w tym wyróżnionej przez „New York Times” pozycji Dołek: czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować. Jego książki zostały przetłumaczone na ponad dwadzieścia pięć języków. Jest założycielem i dyrektorem generalnym firmy Squidoo.com (wielkiego i rozwijającego się w szybkim tempie plemienia), a także najbardziej poczytnym blogerem świata. Jeśli chcesz zapoznać się z jego blogiem, wejdź na stronę www.sethgodin.com.

Założył kilka świetnie prosperujących firm. Jest uznanym wykładowcą, a także współredaktorem czasopisma Fast Company.

Przeczytaj wywiad z autorem >>

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint