×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Biznes oparty na danych. Zespół ekspertów, sztuczna inteligencja i analityka jako klucz do sukcesu John K. Thompson, Douglas B. Laney (foreword)

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Biznes oparty na danych. Zespół ekspertów, sztuczna inteligencja i analityka jako klucz do sukcesu John K. Thompson, Douglas B. Laney (foreword) - okladka książki

Biznes oparty na danych. Zespół ekspertów, sztuczna inteligencja i analityka jako klucz do sukcesu John K. Thompson, Douglas B. Laney (foreword) - okladka książki

Biznes oparty na danych. Zespół ekspertów, sztuczna inteligencja i analityka jako klucz do sukcesu John K. Thompson, Douglas B. Laney (foreword) - audiobook MP3

Biznes oparty na danych. Zespół ekspertów, sztuczna inteligencja i analityka jako klucz do sukcesu John K. Thompson, Douglas B. Laney (foreword) - audiobook CD

Autorzy:
John K. Thompson, Douglas B. Laney (foreword)
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
Stron:
352
Druk:
oprawa miękka

Skuteczna analityka wymaga wykonywania wieloaspektowego zestawu zadań w ramach właściwie zarządzanego procesu.

Thomas H. Davenport, profesor Babson College

Analityka mocno się zmieniła. Kiedyś skupiała się głównie na tworzeniu raportów i wykresów, które prezentowały dane w atrakcyjnej formie. Teraz stała się bardziej zaawansowana ― zespoły pracują w nowy sposób, łącząc różnorodne umiejętności, takie jak analiza danych, programowanie i znajomość biznesu. Dzięki temu decyzje podejmowane w firmach mogą być lepsze, a osiąganie celów ― łatwiejsze. Jednak by to działało, potrzebne są zmiany w strukturze organizacji i podejściu do pracy.
Oto najbardziej praktyczny poradnik korzystania z analityki w funkcjonowaniu organizacji!

Bill Schmarzo, dyrektor do spraw innowacji w Hitachi Vantara

W tej książce znajdziesz podstawowe koncepcje związane z budowaniem skutecznych zespołów analitycznych i zarządzaniem nimi. Wyjaśniono w niej dokładnie, co należy robić, kogo zatrudniać, jakie projekty realizować i czego unikać na drodze do zbudowania sprawnego zespołu analitycznego. Omówiono również znaczenie biznesowego cyklu decyzyjnego w osiąganiu trwałego sukcesu przedsiębiorstwa. Ponadto poznasz wartościowe modele z obszaru zaawansowanej analityki i prognoz opartych na analizie danych. Nie zabrakło też opisu metod i praktyk zarządzania zespołami analitycznymi, a także wskazówek, jak wpływać na oczekiwania kierownictwa i wybierać projekty o największej wartości.
Dzięki tej książce dyrektorzy wykonawczy i zespoły analityczne dowiedzą się, jak wypracować trwałą, strategiczną, a nawet rewolucyjną przewagę!

Kirk Borne, główny danolog w Booz Allen Hamilton

John K. Thompson jest dyrektorem do spraw technologii z ponad 30-letnim doświadczeniem w dziedzinie zaawansowanej analityki biznesowej. Obecnie odpowiada za globalny zespół zaawansowanej analityki i sztucznej inteligencji w CSL Behring. Interesuje go rozwijanie innowacyjnych technologii w celu zwiększenia wartości uzyskiwanej przez organizacje na całym świecie.
Bogata wiedza i praktyczne doświadczenie autora zwiększają wartość tej doskonałej książki!

Judith Hurwitz, prezeska Hurwitz & Associates

O autorze książki

John K. Thompson is an international technology executive with over 30 years of experience in the business intelligence and advanced analytics fields. Currently, John is responsible for the global Advanced Analytics and Artificial Intelligence team and efforts at CSL Behring.

Prior to CSL, John was an Executive Partner at Gartner, where he was a management consultant for market-leading companies in the areas of digital transformation, data monetization, and advanced analytics. Before Gartner, John was responsible for the advanced analytics business unit of the Dell Software Group.

John is co-author of the bestselling book Analytics: How to Win with Intelligence, which debuted on Amazon as the #1 new book in Analytics in 2017. Analytics: How to Win with Intelligence is a book that guides non-technical executives through the journey of building an analytics team, funding initiatives, and driving change in business operations through data and applied analytical applications.

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.