HTML5. Przewodnik encyklopedyczny
- Autor:
- Adam Freeman
- Niedostępna
- Promocja 2za1
- Serie wydawnicze:
- Apress
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.1/6 Opinie: 19
- Stron:
- 856
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
HTML5. Przewodnik encyklopedyczny
Kompendium wiedzy o HTML5!
HTML5 to hit ostatnich miesięcy. Jego możliwości robią ogromne wrażenie na projektantach stron internetowych, a użytkownicy na tym korzystają. Usługi geolokalizacyjne, zaawansowane funkcje graficzne oraz rozbudowana obsługa multimediów — to tylko niektóre z atutów HTML5. Można śmiało i bez przesady powiedzieć, że język ten będzie gorącym tematem jeszcze przez długi czas. Dlatego warto już dziś sprawdzić, jak wykorzystać jego potencjał.
Dzięki tej książce szybko opanujesz zasady HTML5. Już wkrótce bez najmniejszego problemu będziesz korzystał z nowych znaczników canvas, audio i video. Ponadto nauczysz się stosować mechanizmy do przechowywania danych w lokalnych zasobach przeglądarki oraz sprawdzisz, gdzie w danej chwili znajduje się użytkownik. Autor książki kładzie nacisk na poprawność semantyczną tworzonego kodu. Jest to niezwykle istotne w obecnych czasach, gdy Twoje dzieło będzie oglądane na przeróżnych urządzeniach – zarówno stacjonarnych, jak i mobilnych. Książka ta jest rewelacyjnym źródłem informacji o językach HTML5, CSS oraz JavaScript. Musisz ją mieć!
HTML5 to nowe możliwości:
- obsługa plików multimedialnych,
- zaawansowane funkcje graficzne,
- usługi geolokalizacyjne,
- możliwość pracy bez połączenia z siecią,
- dostępność na różnych urządzeniach!
Wybrane bestsellery
-
Promocja Promocja 2za1
Ta książka to doskonały wybór na początek dla osób, które chcą się nauczyć pisać kod. W łatwy i przyjemny sposób nauczy Cię podstaw HTML i CSS. Nie znajdziesz w niej nużącej i trudnej teorii ― poszczególne zagadnienia zostały przystępnie i angażująco wyjaśnione, między innymi dzięki ilustracjom i przykładom, co ułatwia zrozumienie praktycznego znaczenia pojęć. Dowiesz się, w jaki sposób rozpocząć projekt i na co zwrócić uwagę podczas pracy. Niektóre ćwiczenia zawarte w tym podręczniku składają się na rzeczywisty, wieloetapowy proces tworzenia witryny internetowej. Szybko się przekonasz, że zbudowanie w pełni funkcjonalnej strony internetowej wcale nie jest trudne i może dać mnóstwo radości i satysfakcji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dla niewtajemniczonych: QGIS to otwarte, bezpłatne oprogramowanie pozwalające w intuicyjny sposób zarządzać istniejącymi zbiorami geograficznymi dostępnymi w internecie, tworzyć własne dane, wykonywać analizy przestrzenne i - przede wszystkim - publikować ciekawe mapy. Program jest niezwykle prosty w obsłudze, ma ogromną bibliotekę rozszerzeń do bardziej szczegółowych potrzeb, co więcej, występuje w polskiej wersji językowej i wspiera go także polskojęzyczna społeczność. Warto więc nauczyć się z niego korzystać, najlepiej z naszą sympatyczną przewodniczką Ulą, z którą między innymi:- Druk
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To kolejne, rozbudowane i uaktualnione wydanie świetnego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, zawierające wiedzę niezbędną do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu zasady tworzenia witryn WWW oraz przedstawiono język HTML i techniki CSS. Sporo miejsca poświęcono multimediom: grafice, plikom dźwiękowym i wideo. Znalazł się tutaj także znakomity wstęp do języka JavaScript, łącznie z jego bibliotekami, nakładkami i skryptami DOM. Warto też zwrócić uwagę na opis przydatnych narzędzi, takich jak procesory CSS, wykrywanie funkcjonalności, powłoka, menedżer zadań i system kontroli Git ? nieodzownych każdemu, kto pisze nowoczesne witryny internetowe. Treść książki została uzupełniona licznymi przykładami, ćwiczeniami i bogatym materiałem dodatkowym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
38.90 zł
129.00 zł (-70%) -
Ta książka jest kolejnym, uzupełnionym i zaktualizowanym wydaniem znakomitego wprowadzenia do projektowania dynamicznych stron internetowych. Oprócz przystępnego omówienia technik tworzenia responsywnych stron WWW znalazły się tu solidne podstawy PHP, MySQL, JavaScriptu, CSS i HTML5; opisano też możliwości bibliotek jQuery i jQuery Mobile. Pokazano, jak połączyć możliwości tych technologii, oraz opisano zalecane metody programowania. Co istotne, w książce zawarto wskazówki dotyczące optymalizacji stron WWW pod kątem urządzeń mobilnych. Dzięki licznym przykładom uzyskaną wiedzę można na bieżąco testować w praktyce.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta pozycja jest doskonałym przewodnikiem, który wprowadzi Cię w świat projektowania i budowania stron WWW. W trakcie lektury dowiesz się też, jak uzyskać dostęp do serwera i opublikować swoją witrynę. Cała książka została podzielona na trzy części. Pierwsza poświęcona jest językowi HTML. Z nią poznasz niezbędne znaczniki oraz techniki tworzenia układu strony. Druga została poświęcona kaskadowym arkuszom stylów (CSS). Dzięki nim Twoja witryna nabierze kształtów i kolorów. Zobacz, co potrafi CSS3 — jeszcze niedawno takie cuda nie śniły się webmasterom. Ostatnia część to praktyczne porady oraz wskazówki, które pozwolą Ci uniknąć najczęstszych problemów. Ta książka to Twój klucz do świata webmasterów!
- Druk
Niedostępna
-
Jeśli kiedykolwiek próbowałeś zaprojektować dowolną stronę WWW, na pewno wiesz, że aktualne tablice informatyczne bardzo przyspieszają ten proces. Przejrzysty układ i przemyślana konstrukcja tablic sprawiają, że możesz w mig odnaleźć każdą zmienną, encję czy funkcję. Możesz błyskawicznie sprawdzić elementy potrzebne do tworzenia i formatowania list i tabel, bloków i formularzy, obrazów i stylów. Typy danych, znaczniki, składnia poleceń — znajdziesz tu wszystko, co bywa potrzebne przy projektowaniu witryny, a co łatwo ulatuje z pamięci. Niezależnie od tego, czy na co dzień zajmujesz się stronami WWW czy właśnie zaczynasz przygodę z programowaniem, powinieneś mieć ten minoporadnik zawsze w zasięgu ręki.
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Jeśli skorzystasz z tej niezwykłej książki, będziesz mieć w zasięgu ręki całą wiedzę, której potrzebujesz, by zacząć działać! Ten podzielony na cztery części podręcznik pokaże Ci, jak zacząć pracę z najnowszą wersją HTML5, używać znaczników tego języka oraz różnych atrybutów i wartości. Dowiesz się, jak pracować z CSS oraz zapewniać swoim stronom doskonały wygląd i poprawne wyświetlanie na wszelkich możliwych nośnikach - od monitora komputera po ekran telefonu komórkowego.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
This book helps you learn HTML and CSS essentials, build websites from scratch, and enhance your design with multimedia integration. You'll learn responsive web design, SEO strategies, and performance optimization for high-performing websites.- PDF + ePub pkt
(85,68 zł najniższa cena z 30 dni)
107.10 zł
119.00 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
W świecie frontendu mnogość nowoczesnych narzędzi, pluginów i frameworków niejednego przyprawi o zawrót głowy. Zmieniają się standardy języków programowania i można rzec – wszystko płynie. Jednak i w tym świecie bez zawahania da się wymienić dwóch największych graczy – są nimi HTML i CSS. Sięgnijmy do niezbędnej teorii i sprawdźmy, dlaczego. Język znaczników HTML odpowiada za strukturę strony internetowej i określa hierarchię znajdujących się w niej komponentów. Każdy element strony jest zdefiniowany przez kod źródłowy HTML, który następnie zostaje zinterpretowany przez przeglądarkę internetową. Bez właściwej struktury HTML przeglądarka nie odczyta i nie wyrenderuje oczekiwanej zawartości. Stąd wniosek: bez znaczników HTML nie da się stworzyć strony internetowej. No dobrze, a do czego potrzebny jest CSS? Kaskadowych arkuszy stylów CSS używa się do określenia wyglądu dokumentów HTML. Prócz nadawania stylu umożliwiają separację struktury HTML od jej wizualnej prezentacji, co zwiększa przejrzystość kodu. Dzięki znajomości CSS można dostosować rozmiar dokumentu do każdej szerokości ekranu i tworzyć w pełni responsywne, skalowalne projekty. HTML i CSS tworzą duet o ogromnym potencjale i stanowią fundamenty frontendu.- Videokurs pkt
(38,70 zł najniższa cena z 30 dni)
64.50 zł
129.00 zł (-50%) -
Promocja Promocja 2za1
Odpowiedź numer jeden jest prosta: by się wreszcie porozumieć. Chodzi oczywiście o komunikację z działem graficznym, gdzie powstają layouty stron i serwisów WWW. Tak się bowiem składa, że dość często przepisanie elementów graficznych na elementy funkcjonującej strony idzie opornie. I wtedy wkracza specjalista od Canvas - i robi porządek, przez co staje się niezbędnym ogniwem komunikacji między grafikami i programistami. Czyli wkraczasz Ty!- Videokurs pkt
(56,70 zł najniższa cena z 30 dni)
75.60 zł
189.00 zł (-60%)
O autorze książki
Adam Freeman - jest doświadczonym programistą, autorem wielu świetnie przyjętych książek o programowaniu w Javie. Tworzył również duże systemy rozproszone (platformy e-commerce). Zajmował stanowiska kierownicze w różnych firmach, wśród których są Netscape, Sun Microsystems, giełda NASDAQ i banki. Jest już na emeryturze, swój czas przeznacza na pisanie i bieganie na długie dystanse.
Adam Freeman - pozostałe książki
-
Promocja Promocja 2za1
To drugie wydanie cenionego podręcznika dla początkujących programistów. Zawarty w nim materiał - podany jasno i przystępnie - pozwoli Ci w pełni poznać możliwości języka TypeScript 4. Naukę rozpoczniesz od zdobycia solidnych podstaw, a po przeanalizowaniu przejrzystych przykładów poznasz korzyści wynikające z używania TypeScriptu w rzeczywistych projektach. Nauczysz się pracy z API DOM, a także z takimi frameworkami jak Angular, Vue.js i React. Stopniowo będziesz nabierać wprawy w stosowaniu w praktyce najbardziej zaawansowanych funkcji. Dowiesz się też, z jakimi problemami najczęściej borykają się programiści TypeScript i jak je rozwiązywać. W efekcie uzyskasz bezpieczniejsze i bardziej produktywne środowisko do tworzenia aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Explore Node.js with practical examples that will teach you how to utilize open-source packages for real-world solutions. Gain the skills to develop and deploy server-side applications that enhance your client-side projects.
- PDF + ePub pkt
Niedostępna
-
Ta książka jest gruntownie uaktualnionym przewodnikiem po ASP.NET Core 3, przeznaczonym dla profesjonalnych programistów, którzy chcą w swoich projektach wykorzystać w pełni potencjał technologii Microsoftu. Wydanie zawiera kompletne i praktyczne omówienie ASP.NET Core 3. Znalazły się tu przydatne wskazówki dotyczące narzędzi potrzebnych podczas tworzenia nowoczesnych, skalowalnych aplikacji internetowych. Nowe funkcje — takie jak MVC 3, strony Razor, serwer Blazor i technologia Blazor WebAssembly — zostały dokładnie omówione i zaprezentowane na przykładach. Poruszono tutaj również takie tematy jak komponenty oprogramowania pośredniczącego, wbudowane usługi czy dołączanie modelu w żądaniu, a także zaprezentowano wiele bardziej zaawansowanych zagadnień, jak routing punktów końcowych i mechanizm wstrzykiwania zależności.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
To kolejne wydanie popularnego przewodnika, będącego starannie przygotowanym połączeniem opisu architekturalnego, specyfikacji technicznej i praktycznych wskazówek. Pozwala na niemal natychmiastowe rozpoczęcie pracy w Angularze. Na początek czeka Cię zapoznanie się ze wzorcem MVC, z jego zaletami i zastosowaniem. Następnie zaczniesz pisać funkcjonalne aplikacje - stopniowo będziesz przechodzić do coraz bardziej zaawansowanych i złożonych rozwiązań. Poszczególne przykłady zostały omówione w sposób jasny, zrozumiały i spójny. Dodatkowo w książce przedstawiono mnóstwo wskazówek i szczegółów, pozwalających na efektywną pracę i uzyskiwanie najlepszych efektów. Nie zabrakło także prezentacji najczęściej spotykanych problemów i metod ich rozwiązywania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
89.40 zł
149.00 zł (-40%) -
Ta książka jest przystępnym podręcznikiem, dzięki któremu poza uzyskaniem ważnych umiejętności odkryjesz najcenniejsze aspekty TypeScriptu. Rozpoczniesz od zdobycia solidnych podstaw, a po przeanalizowaniu przejrzystych przykładów poznasz korzyści wynikające z używania TypeScriptu. Stopniowo będziesz się uczyć stosować w praktyce najbardziej zaawansowane funkcje. Dowiesz się, jak stworzyć bezpieczniejsze i bardziej produktywne środowisko do tworzenia aplikacji internetowych, a także poznasz kilka popularnych frameworków, takich jak Node.js, Angular, React i Vue.js. Znajdziesz tu również informacje o najczęściej występujących problemach oraz sposobach ich rozwiązywania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W książce przystępnie wyjaśniono zasady i techniki programowania w tym frameworku. Opisano szczegóły jego architektury oraz przedstawiono korzyści płynące z pracy z Reactem. Sporo miejsca poświęcono projektowaniu aplikacji oraz korzystaniu zarówno z samego frameworka, jak i towarzyszących mu narzędzi i najpopularniejszych bibliotek. Poszczególne zagadnienia są tu omawiane od podstaw, które następnie płynnie przechodzą do najbardziej zaawansowanych i wyszukanych technik programowania. Wszystkie informacje przedstawiono bardzo starannie, z zachowaniem ważnych szczegółów, dzięki czemu łatwo uzyskać wiedzę niezbędną do pisania aplikacji na wysokim, profesjonalnym poziomie. Nie zabrakło również wskazówek, dzięki którym można łatwo zdiagnozować najczęściej występujące problemy i skutecznie je rozwiązywać.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest Vue.js i jak rozpocząć z nim pracę, przekonasz się także, jakie ma możliwości. Nauczysz się budować dynamiczne aplikacje wykorzystujące właściwości nowoczesnych przeglądarek internetowych i urządzeń. Odkryjesz zalety wzorca MVC (model – widok – kontroler) i dowiesz się, jak zadziwiająco sprawnym językiem stał się JavaScript. Zapoznasz się z anatomią projektu Vue.js, z procesami kompilacji i transformacji oraz nabierzesz biegłości w posługiwaniu się zaawansowanymi funkcjami frameworka. Liczne przykłady pozwolą Ci na niemal natychmiastowe przetestowanie opisywanych zagadnień w praktyce. W rezultacie bardzo szybko będziesz przygotowany do tworzenia zaawansowanych, reaktywnych i dynamicznych aplikacji WWW!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Książka rozpoczyna się od przedstawienia wzorca MVC i jego zalet. Ta wiedza następnie przydaje się do budowy własnego projektu za pomocą Angulara. Najpierw będzie to prosta, praktyczna aplikacja, a później zostaną przedstawione coraz bardziej zaawansowane funkcje. Każdy temat jasno i spójnie wyjaśniono, zamieszczając szczegóły konieczne do efektywnej pracy. Przedstawiono sposoby wykorzystywania różnych pożytecznych narzędzi, w tym frameworka Bootstrap, biblioteki Reactive Extensions czy frameworka Jasmine. Nie zabrakło objaśnień najczęściej występujących problemów oraz sposobów ich rozwiązywania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i poprawionym wydaniem bardzo cenionego przez programistów podręcznika. Forma publikacji się nie zmieniła, jednak zawarte w niej informacje zostały gruntownie przejrzane. Wyjaśniono tu najważniejsze koncepcje frameworka ASP.NET Core MVC 2. Omówiono budowę kompletnej i w pełni funkcjonalnej aplikacji ASP.NET Core MVC 2, którą można wykorzystać w charakterze szablonu we własnych projektach. Oprócz podstaw zaprezentowano tu także bardziej zaawansowane tematy, takie jak routing URL, kontrolery RESTful, stosowanie silnika Razor i wiele innych ważnych zagadnień.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Omówiono nowe funkcje wprowadzone w ASP.NET MVC 5, takie jak definiowanie tras za pomocą atrybutów C# i nadpisywanie filtrów. Platforma ASP.NET MVC 5 zawiera znacznie poprawione funkcje przeznaczone do tworzenia aplikacji MVC. Nowe, znacznie bardziej zintegrowane środowisko programistyczne Visual Studio 2013 IDE zostało opracowane zwłaszcza pod kątem tworzenia aplikacji MVC.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Apress
-
Promocja Promocja 2za1
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie popularnego podręcznika opracowanego przez specjalistów dla profesjonalistów. Dowiesz się z niego, czym jest rozproszona kontrola wersji i jakie daje korzyści. Poznasz poszczególne funkcjonalności Gita i nauczysz się je rozbudowywać tak, aby zaspokajały nawet najbardziej wyrafinowane potrzeby. W książce znalazły się również wyczerpujące opisy funkcji dostępnych w Git 2.0, a także omówienie systemu usług GitHub i jego zalet. Istotną zmianą w nowym wydaniu podręcznika jest uwzględnienie w znaczącej większości prezentowanych przykładów protokołu HTTP w miejsce SSH — co stanowi odpowiedź na rosnącą popularność HTTP.- Druk
- ePub + Mobi pkt
(69,76 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To książka przeznaczona dla osób, które dobrze poznały podstawy języka SQL i chcą nabrać biegłości w praktycznym zastosowaniu jego zaawansowanych funkcji. Poszczególne zagadnienia zostały zaprezentowane poprzez stopniową rozbudowę i zwiększanie złożoności prostych zapytań SQL. Omówiono takie techniki jak korelacja widoku osadzonego, operacje na zbiorach, analiza dzienników zdarzeń, a także sposoby używania klauzul, między innymi MODEL czy MATCH_RECOGNIZE. Znalazło się tu mnóstwo przykładów kodu SQL, skonstruowanego tak, aby maksymalnie ułatwić zrozumienie prezentowanych treści. To pomoże Ci zdobyć umiejętności, dzięki którym wydajność i wygoda użytkowania Twoich aplikacji istotnie się zwiększą!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(49,28 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik podzielono na trzy części tematyczne dotyczące kontroli wersji, zarządzania projektami i pracy zespołowej. To ułatwi Ci wdrożenie się do rzeczywistej pracy i rozwiązywanie problemów. Poznasz zasady planowania i realizacji projektów z GitHubem, a także wypróbujesz sposoby rozstrzygania konfliktów scalania, co sprawi, że poczujesz się pewniej w pracy zespołowej w profesjonalnym środowisku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Wzorce zaprezentowano wraz ze scenariuszami, do których mają zastosowanie. Omówiono też alternatywy i relacje zachodzące między wzorcami, pokazano również sposoby użycia narzędzi do refaktoryzacji (ReSharper) w celu ułatwienia implementacji. Nowe wydanie książki zostało uzupełnione o takie wzorce jak funkcyjny budowniczy, asynchroniczna metoda wytwórcza, adapter generycznych wartości i pełnomocnik kompozytu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem do tworzenia gier 2D w Unity. Dokładnie wyjaśniono w niej filozofię działania tego środowiska i zasady projektowania gier korzystających z silnika Unity. Starannie opisano takie zagadnienia jak arkusze duszków, dzielone kafelki i mapa kafelków. Omówiono również powiązane z Unity kanały dystrybucyjne, dzięki którym odkrywanie, kupowanie i sprzedawanie gier jest bardzo proste. Poszczególne zagadnienia zostały wyjaśnione za pomocą fragmentów kodu C#.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
To książka przeznaczona dla programistów C++, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat wzorców projektowych przy użyciu standardu C++17. Opisano tu zarówno klasyczne, jak i całkiem nowoczesne wzorce projektowe ułatwiające rozwiązywanie konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Przedstawiono też znaczenie niektórych najnowszych cech języka C++ dla implementacji wzorców. Treść została zilustrowana szeregiem przykładów i scenariuszy pokazujących wykorzystanie wzorców , ich alternatywy i wzajemne relacje. Co więcej, przykłady kodu - przy zachowaniu czytelności - prezentują sobą wysoką jakość oprogramowania produkcyjnego.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W tej książce wyczerpująco przedstawiono nowoczesne metody rozwiązywania problemów obliczeniowych z tak różnych dziedzin, jak badania naukowe, inżynieria, finanse czy analiza danych za pomocą Pythona i jego bibliotek. Omówiono również wiele technik, w tym obliczenia oparte na tablicach, obliczenia symboliczne, metody wizualizacji danych, numeryczne operacje wejścia-wyjścia, rozwiązywanie równań, optymalizacja, interpolacja czy całkowanie. Pokazano także, jak rozwiązywać problemy obliczeniowe charakterystyczne dla takich dziedzin jak rozwiązywanie równań różniczkowych, analiza danych, modelowanie statystyczne i uczenie maszynowe. Znalazło się tu też wiele studiów przypadków, ukazujących zastosowanie Pythona w analizie danych i statystyce.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Ta książka jest znakomitym przewodnikiem, dzięki któremu zaczniesz tworzyć wydajne i bezbłędne aplikacje w Pythonie. Zaczniesz od formatowania i dokumentowania kodu, umiejętnego stosowania wbudowanych struktur, stosowania modułów i metaklas. W ten sposób nauczysz się pisać uporządkowany kod. Potem poznasz nowe funkcjonalności języka Python i dowiesz się, jak efektywnie z nich korzystać. Następnie dowiesz się, jak wykorzystywać zaawansowane cechy języka, takie jak programowanie asynchroniczne, określanie typów danych i obsługa ścieżek, a także jak diagnozować kod, wykonywać testy jednostkowe i integracyjne oraz przygotowywać kod do uruchomienia w środowisku produkcyjnym. Na końcu poznasz najważniejsze narzędzia przeznaczone do szybkiego tworzenia kodu, zarządzania jego wersjami i weryfikowania poprawności.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
To książka przeznaczona dla programistów C#, którzy chcą poszerzyć wiedzę na temat sztuki programowania dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technik projektowych do rozwiązywania konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Dogłębnie przedstawiono tu implementację klasycznych wzorców wraz ze wskazówkami dotyczącymi ich możliwości. Omówiono znaczenie poszczególnych cech języków C# i F# dla implementacji wzorców. Pokazano cały szereg przykładów i scenariuszy, możliwych implementacji wzorców, ich alternatyw i wzajemnych relacji. Co więcej, zaprezentowano sposób wykorzystania dedykowanego narzędzia ReSharper do łatwej implementacji wzorców projektowych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
Ebooka "HTML5. Przewodnik encyklopedyczny" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "HTML5. Przewodnik encyklopedyczny" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "HTML5. Przewodnik encyklopedyczny" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Definitive Guide to HTML5
- Tłumaczenie:
- Maksymilian Gutowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-5081-1, 9788324650811
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-05-27
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7181-6, 9788324671816
- Data wydania ebooka :
- 2013-06-07 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 164x239
- Numer z katalogu:
- 11939
- Rozmiar pliku Pdf:
- 29.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 28.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 47.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » HTML i XHTML - Programowanie
- Serie wydawnicze: Apress
Spis treści książki
- Historia HTML (29)
- Wprowadzenie JavaScript (30)
- Koniec wojen przeglądarek (30)
- Dominacja wtyczek (30)
- Pojawienie się semantycznego HTML (31)
- Trend: standard HTML nie nadąża za sposobami użycia HTML (31)
- HTML5 (31)
- Nowy standard, nowe standardy (32)
- Natywna obsługa multimediów (32)
- Zasoby programistyczne (32)
- Sieć semantyczna (33)
- Bieżący stan HTML5 (33)
- Obsługa HTML5 w przeglądarkach (33)
- Wykorzystanie HTML5 na stronach (33)
- Struktura tej książki (33)
- Więcej informacji o HTML5 (34)
- Podsumowanie (34)
- Wybór przeglądarki (35)
- Wybór edytora HTML (36)
- Wybór serwera internetowego (36)
- Pobranie Node.js (36)
- Pobranie modułu multipart (36)
- Pobranie przykładowych kodów (37)
- Podsumowanie (37)
- Korzystanie z elementów (40)
- Dodatkowe elementy występujące w tym rozdziale (41)
- Puste elementy (42)
- Samozamykające znaczniki (42)
- Elementy void (43)
- Atrybuty elementów (44)
- Nadawanie elementom wielu atrybutów (44)
- Atrybuty boolowskie (44)
- Atrybuty autorskie (45)
- Tworzenie dokumentu HTML (45)
- Nadrzędna struktura (46)
- Metadane (46)
- Treść (47)
- Rodzice, dzieci, potomkowie i bracia (47)
- Typy elementów (48)
- Encje HTML (48)
- Globalne atrybuty HTML5 (49)
- Atrybut accesskey (49)
- Atrybut class (50)
- Atrybut contenteditable (52)
- Atrybut contextmenu (53)
- Atrybut dir (53)
- Atrybut draggable (53)
- Atrybut dropzone (53)
- Atrybut hidden (53)
- Atrybut id (55)
- Atrybut lang (55)
- Atrybut spellcheck (56)
- Atrybut style (57)
- Atrybut tabindex (57)
- Atrybut title (58)
- Przydatne narzędzia HTML (59)
- Podsumowanie (59)
- Definiowanie i nadawanie stylów (61)
- Właściwości CSS występujące w tym rozdziale (62)
- Zastosowanie stylu inline (62)
- Tworzenie osadzonego stylu (63)
- Zastosowanie zewnętrznego arkusza stylu (65)
- Kaskadowość i dziedziczenie stylów (67)
- Style przeglądarek (67)
- Style użytkowników (68)
- Kaskadowość stylów (69)
- Zmiana kolejności ważnymi stylami (69)
- Precyzja i ocena kolejności w przypadkach spornych (70)
- Dziedziczenie (73)
- Praca z kolorami w CSS (74)
- Szczegółowe wskazywanie kolorów (75)
- Długości w CSS (75)
- Długości bezwzględne (76)
- Długości względne (77)
- Inne jednostki w CSS (82)
- Miary kątów w CSS (82)
- Miary czasu w CSS (82)
- Sprawdzanie obsługi funkcji CSS (83)
- Przydatne narzędzia CSS (83)
- Przeglądarkowe raporty o stylach (83)
- Tworzenie selektorów przy użyciu SelectorGadget (83)
- Ulepszanie CSS z użyciem LESS (84)
- Framework CSS (84)
- Podsumowanie (85)
- Przygotowanie do pracy z JavaScript (88)
- Deklaracje (89)
- Definiowanie i używanie funkcji (90)
- Definiowanie funkcji parametrami (90)
- Definiowanie funkcji, które zwracają wyniki (91)
- Zmienne i typy (92)
- Typy proste (92)
- Tworzenie obiektów (93)
- Praca z obiektami (95)
- Operatory JavaScript (99)
- Operatory równości i identyczności (99)
- Konwersja typów (102)
- Praca z tablicami (104)
- Literał tablicowy (105)
- Odczytywanie i modyfikowanie zawartości tablicy (105)
- Wyliczanie zawartości tablicy (106)
- Metody obsługi tablic (106)
- Obsługa błędów (106)
- Porównywanie wartości undefined i null (108)
- Sprawdzanie, czy zmienna lub właściwość ma wartość null lub undefined (110)
- Rozróżnianie między null i undefined (111)
- Przydatne narzędzia JavaScript (111)
- Debugery JavaScript (111)
- Biblioteki JavaScript (112)
- Podsumowanie (112)
- Semantyka a prezentacja (115)
- Jak dobierać elementy (116)
- Im mniej, tym lepiej (116)
- Nie nadużywaj elementów (116)
- Wyrażaj się konkretnie i spójnie (116)
- Nie lekceważ odbiorcy (117)
- Struktura opisów elementów (117)
- Spis elementów (118)
- Elementy dokumentu i metadanych (118)
- Elementy tekstowe (118)
- Grupowanie treści (120)
- Dzielenie treści na sekcje (120)
- Tworzenie tabel (121)
- Tworzenie formularzy (121)
- Osadzanie zasobów (122)
- Niewdrożone elementy (123)
- Podsumowanie (123)
- Ustanowienie podstawowej struktury dokumentu (126)
- Element doctype (126)
- Element html (127)
- Element head (127)
- Element body (128)
- Opatrzenie dokumentu elementami metadanych (129)
- Określenie tytułu dokumentu (129)
- Ustawienie podstawy dla względnych adresów URL (130)
- Opisanie dokumentu metadanymi (131)
- Definiowanie stylów CSS (134)
- Wskazywanie zewnętrznych zasobów (139)
- Pobieranie zasobów z wyprzedzeniem (142)
- Wykorzystanie elementów skryptowych (142)
- Element script (142)
- Element noscript (148)
- Podsumowanie (150)
- Tworzenie odnośników (152)
- Tworzenie odnośników zewnętrznych (153)
- Tworzenie względnych odnośników (154)
- Tworzenie odnośników wewnętrznych (155)
- Określanie kontekstu przeglądania (155)
- Oznaczanie treści podstawowymi elementami tekstowymi (156)
- Wskazywanie słów kluczowych i nazw produktów (156)
- Wyróżnianie (157)
- Wskazywanie wyrazów obcych i terminów technicznych (158)
- Wskazywanie nieścisłości i poprawek (159)
- Wskazywanie ważnego tekstu (160)
- Podkreślanie tekstu (161)
- Pomniejszony tekst (162)
- Indeksy górne i dolne (163)
- Łamanie wiersza (164)
- Wymuszanie łamania wiersza (164)
- Wskazanie odpowiedniego miejsca na łamanie wiersza (165)
- Przedstawianie danych wejściowych i wyjściowych (167)
- Odwołania, cytaty, definicje i skróty (167)
- Skróty (168)
- Definicje (169)
- Cytowanie treści z innego źródła (169)
- Odwołania do innych źródeł (171)
- Elementy obsługi językowej (171)
- Elementy ruby, rt i rp (172)
- Element bdo (173)
- Element bdi (174)
- Pozostałe elementy tekstowe (176)
- Wskazywanie zwyczajnego ciągu tekstu (176)
- Podświetlanie tekstu (177)
- Wskazywanie dodanych lub usuniętych treści (178)
- Wskazywanie godzin i dat (180)
- Podsumowanie (181)
- Konieczność grupowania treści (184)
- Tworzenie akapitów (185)
- Element div (186)
- Preformatowana treść (188)
- Cytowanie innych źródeł (189)
- Przejścia tematyczne (191)
- Grupowanie treści w listach (193)
- Element ol (193)
- Element ul (195)
- Element li (196)
- Listy definicji (197)
- Listy o specyficznej numeracji (199)
- Ilustracje (200)
- Podsumowanie (202)
- Podstawowe nagłówki (204)
- Ukrywanie podtytułów (205)
- Tworzenie sekcji (209)
- Nagłówki i stopki (211)
- Blok nawigacyjny (215)
- Artykuły (218)
- Paski boczne (220)
- Dane kontaktowe (223)
- Sekcja szczegółów (224)
- Podsumowanie (227)
- Podstawowa tabela (229)
- Komórki nagłówków (232)
- Nadanie tabeli struktury (234)
- Wskazywanie nagłówków i części głównej tabeli (235)
- Stopka (236)
- Nieregularne tabele (238)
- Łączenie nagłówków z komórkami (242)
- Podpis tabeli (243)
- Praca z kolumnami (245)
- Wskazywanie pojedynczych kolumn (247)
- Nadawanie obramowania elementowi table (249)
- Podsumowanie (251)
- Podstawowy formularz (254)
- Definiowanie formularza (255)
- Oglądanie danych z formularza (256)
- Konfiguracja formularza (258)
- Konfiguracja atrybutu action formularza (258)
- Konfiguracja metody HTTP (259)
- Konfiguracja kodowania danych (259)
- Określanie uzupełniania formularza (261)
- Określenie docelowego miejsca wyświetlenia odpowiedzi formularza (262)
- Nazwa formularza (263)
- Nadawanie formularzom etykiet (264)
- Automatyczne uaktywnianie elementów input (265)
- Dezaktywacja poszczególnych elementów input (266)
- Grupowanie elementów formularza (267)
- Nadanie elementowi fieldset etykiety (268)
- Dezaktywowanie grup elementów input przy użyciu elementu fieldset (269)
- Element button (270)
- Zastosowanie elementu button do wysyłania formularzy (271)
- Zastosowanie elementu button do czyszczenia formularzy (272)
- Zastosowanie elementu button jako elementu generycznego (273)
- Praca z elementami spoza formularza (274)
- Podsumowanie (275)
- Zastosowanie elementu input do podawania danych tekstowych (278)
- Określanie rozmiaru elementu (278)
- Podawanie wartości i treści zastępczych (280)
- Lista danych (281)
- Tworzenie pól tekstowych nieaktywnych i tylko do odczytu (284)
- Określenie kierunku tekstu (285)
- Zastosowanie elementu input do pobierania haseł (285)
- Zastosowanie elementu input do tworzenia przycisków (287)
- Zastosowanie elementu input do ograniczenia rodzaju danych wejściowych (289)
- Zastosowanie elementu input do pobrania wartości numerycznej (290)
- Zastosowanie elementu input do uzyskania liczby z podanego zakresu (291)
- Zastosowanie elementu input do uzyskania wartości boolowskiej (292)
- Zastosowanie elementu input do tworzenia określonych list opcji (295)
- Zastosowanie elementu input do pobierania sformatowanych ciągów (296)
- Zastosowanie elementu input do pozyskiwania godzin i dat (298)
- Zastosowanie elementu input do pobierania danych o kolorze (300)
- Zastosowanie elementu input do pobierania haseł wyszukiwania (302)
- Zastosowanie elementu input do tworzenia ukrytych obiektów danych (303)
- Zastosowanie elementu input do tworzenia map i przycisków graficznych (305)
- Zastosowanie elementu input do wczytywania plików (307)
- Podsumowanie (308)
- Inne elementy formularzy (309)
- Tworzenie list opcji (309)
- Pobieranie wielowierszowego tekstu (313)
- Wskazanie wyniku obliczenia (316)
- Generowanie par kluczy - publicznego i prywatnego (316)
- Weryfikacja danych wejściowych (317)
- Sprawdzenie, czy użytkownik podał wartość (318)
- Sprawdzenie, czy wartość mieści się w podanym zakresie (319)
- Sprawdzenie, czy wartość jest zgodna z wyrażeniem regularnym (321)
- Sprawdzenie, czy wartość jest adresem e-mailowym lub URL (322)
- Dezaktywacja weryfikacji danych (322)
- Podsumowanie (323)
- Osadzanie obrazów (326)
- Osadzanie odnośników graficznych (327)
- Tworzenie mapy obrazu działającej po stronie klienta (329)
- Osadzanie innych dokumentów HTML (331)
- Osadzanie zasobów przy użyciu wtyczek (333)
- Zastosowanie elementu embed (334)
- Zastosowanie elementów object i param (334)
- Inne zastosowania elementu object (337)
- Zastosowanie elementu object do osadzania obrazów (337)
- Zastosowanie elementu object do tworzenia map obrazu działających po stronie klienta (338)
- Zastosowanie elementu object jako kontekstu przeglądania (338)
- Osadzanie wyobrażeń wartości liczbowych (339)
- Paski postępu (339)
- Przedstawienie wartości z zakresu (340)
- Osadzanie innych elementów (342)
- Osadzanie zasobów audiowizualnych (342)
- Osadzanie grafiki (342)
- Podsumowanie (342)
- Standaryzacja CSS (345)
- Model polowy (346)
- Spis selektorów (346)
- Spis właściwości (349)
- Właściwości obramowania i tła (349)
- Właściwości modelu polowego (350)
- Właściwości layoutu (351)
- Właściwości tekstu (352)
- Właściwości przejść, animacji i przekształceń (353)
- Inne właściwości (353)
- Podsumowanie (354)
- Podstawowe selektory CSS (356)
- Wybranie wszystkich elementów (356)
- Wybieranie elementów według typu (357)
- Wybieranie elementów według klasy (358)
- Wybieranie elementów według id (359)
- Wybieranie elementów według atrybutów (360)
- Łączenie selektorów (363)
- Tworzenie zestawień selektorów (364)
- Wybieranie potomków (365)
- Wybieranie dzieci (366)
- Wybieranie braci (368)
- Selektory pseudoelementów (369)
- Selektor ::first-line (370)
- Selektor ::first-letter (370)
- Selektory :before i :after (372)
- Licznik CSS (373)
- Podsumowanie (374)
- Strukturalne selektory pseudoklas (376)
- Selektor :root (376)
- Selektor dzieci (377)
- Selektory n-tego dziecka (381)
- Selektory pseudoklas interfejsu użytkownika (382)
- Wybieranie aktywnych bądź nieaktywnych elementów (382)
- Wybieranie zaznaczonych elementów (383)
- Wybieranie elementów domyślnych (384)
- Wybieranie elementów input o poprawnych i niepoprawnych wartościach (385)
- Wybieranie elementów input na podstawie zakresów (386)
- Wybór elementów input według obecności atrybutu required (387)
- Dynamiczne selektory pseudoklas (388)
- Selektory :link i :visited (388)
- Selektor :hover (389)
- Selektor :active (390)
- Selektor :focus (391)
- Inne pseudoselektory (392)
- Selektor negacji (392)
- Selektor :empty (393)
- Selektor :lang (394)
- Selektor :target (394)
- Podsumowanie (395)
- Nadanie obramowania (398)
- Szerokość obramowania (399)
- Styl obramowania (399)
- Nałożenie obramowania na jedną krawędź (399)
- Właściwości zbiorcze obramowania (401)
- Obramowania z zaokrąglonymi rogami (402)
- Obrazy w obramowaniu (404)
- Tła elementów (409)
- Kolor i obraz tła (409)
- Rozmiar obrazu tła (410)
- Położenie obrazu tła (411)
- Zaczepienie obrazu tła (412)
- Pozycja początkowa tła i styl przycinania (413)
- Właściwość zbiorcza background (415)
- Cienie (416)
- Obrysy (418)
- Podsumowanie (421)
- Dopełnienia (424)
- Marginesy (426)
- Rozmiar elementu (427)
- Pole wymiarów (429)
- Określanie minimalnych i maksymalnych wielkości (430)
- Przepełnienie (431)
- Widoczność elementu (434)
- Typy pola elementu (435)
- Elementy blokowe (435)
- Elementy liniowe (437)
- Elementy liniowo-blokowe (439)
- Elementy run-in (439)
- Ukrywanie elementów (442)
- Pływające pola (442)
- Zapobieganie stykaniu się elementów (445)
- Podsumowanie (448)
- Pozycjonowanie (450)
- Rodzaje pozycjonowania (450)
- Kolejność elementów (452)
- Layouty wielokolumnowe (454)
- Layouty flexboksowe (456)
- Prosty flexbox (459)
- Użycie wielu elastycznych elementów (460)
- Przestrzeń pionowa (461)
- Maksymalne wielkości (463)
- Layouty tabelowe (465)
- Podsumowanie (467)
- Podstawowe style tekstu (470)
- Wyrównywanie i justowanie tekstu (470)
- Białe znaki (472)
- Kierunek tekstu (474)
- Odstępy między wyrazami, literami i wierszami (475)
- Dzielenie wyrazów (476)
- Wcięcie pierwszego wiersza (478)
- Dekorowanie i przekształcanie tekstu (479)
- Nadawanie tekstowi cienia (480)
- Fonty (482)
- Wybór fonta (482)
- Rozmiar fonta (484)
- Styl i grubość fonta (485)
- Fonty internetowe (486)
- Podsumowanie (487)
- Przejścia (490)
- Odwrócone przejścia (493)
- Wybór sposobu obliczania wartości pośrednich (494)
- Animacje (496)
- Klatki kluczowe (498)
- Określenie kierunku powtórzeń (501)
- Stan końcowy (502)
- Animowanie elementów layoutu (503)
- Wielokrotne wykorzystanie klatek kluczowych (504)
- Nadawanie wielu animacji wielu elementom (505)
- Wstrzymywanie i wznawianie animacji (507)
- Przekształcenia (508)
- Nadanie przekształcenia (509)
- Określenie punktu wyjścia (510)
- Utworzenie animacji lub przejścia z przekształceniem (511)
- Podsumowanie (512)
- Określenie koloru i krycia elementu (513)
- Określenie koloru pierwszego planu (514)
- Określenie krycia elementu (514)
- Obstylowanie tabel (516)
- Kondensowanie obramowania tabel (516)
- Konfiguracja oddzielonych krawędzi (518)
- Obsługa pustych komórek (519)
- Położenie podpisu (520)
- Określenie układu tabeli (521)
- Stylizacja list (523)
- Określenie typu znaczników listy (523)
- Użycie obrazu jako znacznika listy (524)
- Określenie położenia znacznika (525)
- Określenie stylu kursora (527)
- Podsumowanie (528)
- Obiektowy model dokumentu (531)
- Poziomy DOM i zgodność (533)
- Testowanie obsługi funkcji DOM (533)
- Spis funkcji DOM (534)
- Właściwości Document (534)
- Właściwości Window (537)
- Właściwości HTMLElement (539)
- Właściwości CSS w DOM (541)
- Zdarzenia DOM (544)
- Podsumowanie (545)
- Metadane dokumentu (549)
- Pobieranie informacji z dokumentu (549)
- Obiekt Location (552)
- Odczytywanie i zapisywanie ciasteczek (555)
- Stan żądania (556)
- Pozyskiwanie szczegółów o implementacji DOM (557)
- Znajdowanie obiektów elementów HTML (558)
- Zastosowanie właściwości do pozyskiwania obiektów elementów (559)
- Pozyskanie nazwanego elementu przy użyciu notacji tablicowej (560)
- Przeszukiwanie elementów (561)
- Przeszukiwanie łańcuchowe (564)
- Nawigacja w drzewie DOM (565)
- Podsumowanie (567)
- Pozyskanie obiektu Window (570)
- Pozyskiwanie informacji o oknie (570)
- Interakcja z oknem (572)
- Wyświetlanie zapytań (573)
- Pozyskiwanie ogólnych informacji (575)
- Praca z historią przeglądarki (575)
- Poruszanie się po historii przeglądania (576)
- Wprowadzenie nowej pozycji do historii (577)
- Dodanie nowej pozycji z adresem innego dokumentu (579)
- Zapisywanie kompleksowych stanów w historii (581)
- Zastąpienie pozycji w historii przeglądarki (583)
- Przekazywanie komunikatów między dokumentami (584)
- Liczniki (588)
- Podsumowanie (589)
- Praca z obiektami elementów (592)
- Praca z klasami (593)
- Praca z atrybutami elementu (596)
- Praca z tekstem (600)
- Modyfikacja modelu (602)
- Tworzenie i usuwanie elementów (603)
- Powielanie elementów (604)
- Przenoszenie elementów (605)
- Porównywanie obiektów elementów (606)
- Praca z fragmentami HTML (608)
- Wstawienie elementu do bloku tekstu (612)
- Podsumowanie (613)
- Praca z arkuszami stylów (616)
- Pobieranie podstawowych informacji o arkuszach stylów (616)
- Praca z ograniczeniami medium (617)
- Dezaktywowanie arkuszy stylów (620)
- Praca z wybranymi stylami (621)
- Praca ze stylami elementów (623)
- Praca z obiektami CSSStyleDeclaration (624)
- Praca z właściwościami pomocniczymi (625)
- Praca ze standardowymi właściwościami (628)
- Zastosowanie szczegółowych obiektów CSS w DOM (632)
- Praca z obliczonymi stylami (634)
- Podsumowanie (637)
- Wykorzystanie prostych procedur obsługi zdarzeń (640)
- Wprowadzenie prostej procedury obsługi zdarzeń inline (640)
- Wprowadzenie prostej procedury obsługi zdarzeń (642)
- Zastosowanie DOM i obiektu Event (643)
- Odróżnianie zdarzeń według typu (645)
- Przepływ zdarzeń (647)
- Praca ze zdarzeniami, które można anulować (653)
- Praca ze zdarzeniami HTML (654)
- Zdarzenia obiektów Document i Window (654)
- Praca ze zdarzeniami myszy (654)
- Praca ze zdarzeniami fokusowania (657)
- Praca ze zdarzeniami klawiatury (658)
- Praca ze zdarzeniami formularza (660)
- Podsumowanie (661)
- Obiekty dokumentu i metadanych (663)
- Element base (663)
- Element body (663)
- Element link (664)
- Element meta (664)
- Element script (664)
- Element style (665)
- Element title (665)
- Inne elementy dokumentu i metadanych (665)
- Elementy tekstowe (665)
- Element a (665)
- Elementy del i ins (666)
- Element q (666)
- Element time (666)
- Inne elementy tekstowe (667)
- Elementy grupujące (667)
- Element blockquote (667)
- Element li (667)
- Element ol (667)
- Inne elementy grupujące (668)
- Elementy sekcji (668)
- Element details (668)
- Inne elementy sekcji (668)
- Elementy tabeli (668)
- Elementy col i colgroup (668)
- Element table (669)
- Elementy thead, tbody i tfoot (669)
- Element th (669)
- Element tr (670)
- Inne elementy tabeli (670)
- Elementy formularza (671)
- Element button (671)
- Element datalist (671)
- Element fieldset (671)
- Element form (672)
- Element input (672)
- Element label (674)
- Element legend (674)
- Element optgroup (674)
- Element option (675)
- Element output (675)
- Element select (676)
- Element textarea (677)
- Elementy content (678)
- Element area (678)
- Element embed (678)
- Element iframe (679)
- Elementy img (679)
- Element map (680)
- Element meter (680)
- Element object (680)
- Element param (681)
- Element progress (681)
- Podsumowanie (682)
- Początki z Ajaksem (686)
- Obsługa odpowiedzi (689)
- Problem z Operą (690)
- Zdarzenia Ajaksa (691)
- Obsługa błędów (694)
- Obsługa błędów wejściowych (696)
- Obsługa błędów żądań (696)
- Obsługa błędów aplikacji (697)
- Pobieranie i definiowanie nagłówków (697)
- Zmiana metody HTTP żądania (697)
- Wyłączenie buforowania treści (699)
- Odczytywanie nagłówków odpowiedzi (699)
- Wydawanie żądań Ajaksa między różnymi źródłami (701)
- Nagłówek żądania źródła (704)
- Zaawansowane funkcje CORS (704)
- Przerywanie żądań (704)
- Podsumowanie (707)
- Przygotowanie się do wysłania danych serwerowi (710)
- Utworzenie serwera (710)
- Problem (712)
- Wysyłanie danych formularza (713)
- Wysyłanie danych formularza obiektem FormData (715)
- Utworzenie obiektu FormData (716)
- Modyfikacja obiektu FormData (716)
- Wysyłanie danych JSON (718)
- Wysyłanie plików (719)
- Śledzenie postępów wczytywania (721)
- Żądanie i przetwarzanie różnych typów treści (723)
- Pobieranie fragmentów HTML (723)
- Pobieranie danych XML (726)
- Pobieranie danych JSON (728)
- Podsumowanie (729)
- Element video (732)
- Wczytywanie filmu z wyprzedzeniem (732)
- Wyświetlanie obrazu zastępczego (735)
- Rozmiar filmu (735)
- Źródło i format filmu (736)
- Element track (738)
- Element audio (739)
- Praca z osadzonymi mediami za pośrednictwem DOM (740)
- Pobieranie informacji o mediach (741)
- Określenie możliwości odtworzenia multimediów (743)
- Kontrolowanie sposobu odtwarzania (745)
- Podsumowanie (747)
- Początki z elementem canvas (750)
- Uzyskanie kontekstu płótna (751)
- Rysowanie prostokątów (752)
- Ustawienie stanu rysowania (754)
- Styl rysowania styku linii (755)
- Styl wypełnienia kształtu i rysowania linii (757)
- Gradienty (757)
- Gradient promieniowy (762)
- Wzory (765)
- Zapisywanie i przywracanie stanu rysowania (767)
- Rysowanie obrazów (769)
- Obrazy filmowe (770)
- Obrazy z elementu canvas (772)
- Podsumowanie (773)
- Rysowanie z użyciem ścieżek (775)
- Rysowanie ścieżek liniami (776)
- Rysowanie prostokątów (779)
- Rysowanie łuków (780)
- Wykorzystanie metody arcTo (781)
- Wykorzystanie metody arc (784)
- Rysowanie krzywych Béziera (785)
- Rysowanie sześciennych krzywych Béziera (786)
- Rysowanie kwadratowych krzywych Béziera (787)
- Utworzenie obszaru przycinania (789)
- Rysowanie tekstu (790)
- Wykorzystanie efektów i przekształceń (792)
- Cienie (792)
- Przezroczystość (793)
- Kompozycja (794)
- Przekształcenia (796)
- Podsumowanie (798)
- Tworzenie elementów źródłowych (799)
- Obsługa zdarzeń przeciągania (800)
- Utworzenie obszaru docelowego (802)
- Przyjmowanie upuszczonych treści (804)
- Praca z obiektem DataTransfer (806)
- Filtrowanie przeciąganych elementów według treści (808)
- Przeciąganie i upuszczanie plików (809)
- Podsumowanie (812)
- Wykorzystanie geolokalizacji (813)
- Pobranie informacji o bieżącej lokalizacji (813)
- Obsługa błędów funkcji geolokalizacji (816)
- Definiowanie opcji geolokalizacji (818)
- Śledzenie lokalizacji (820)
- Podsumowanie (821)
- Magazyn lokalny (823)
- Nasłuchiwanie zdarzeń magazynowania (826)
- Magazyn sesji (827)
- Podsumowanie (830)
- Problem (831)
- Utworzenie manifestu (833)
- Określanie sekcji manifestu (835)
- Sekcja FALLBACK (835)
- Sekcja NETWORK (838)
- Sprawdzenie stanu przeglądarki (838)
- Praca z buforem offline (839)
- Aktualizowanie (842)
- Pobranie aktualizacji (843)
- Zastosowanie aktualizacji (843)
- Podsumowanie (844)
O autorze (23)
O korektorach merytorycznych (24)
Podziękowania (25)
CZĘŚĆ I NA DOBRY POCZĄTEK (27)
Rozdział 1. Czym jest HTML5 (29)
Rozdział 2. Przygotuj się (35)
Rozdział 3. Wprowadzenie do HTML (39)
Rozdział 4. Wprowadzenie do CSS (61)
Rozdział 5. Wprowadzenie do JavaScript (87)
CZĘŚĆ II ELEMENTY HTML (113)
Rozdział 6. Elementy HTML - kontekst (115)
Rozdział 7. Tworzenie dokumentów HTML (125)
Rozdział 8. Elementy tekstowe (151)
Rozdział 9. Grupowanie treści (183)
Rozdział 10. Tworzenie sekcji (203)
Rozdział 11. Elementy tabel (229)
Rozdział 12. Formularze (253)
Rozdział 13. Konfiguracja elementu input (277)
Rozdział 14. Inne elementy formularzy i weryfikacja danych wejściowych (309)
Rozdział 15. Osadzanie zasobów (325)
CZĘŚĆ III KASKADOWE ARKUSZE STYLÓW (343)
Rozdział 16. Wprowadzenie do CSS (345)
Rozdział 17. Selektory CSS - część I (355)
Rozdział 18. Selektory CSS - część II (375)
Rozdział 19. Obramowania i tła (397)
Rozdział 20. Model polowy (423)
Rozdział 21. Tworzenie layoutów (449)
Rozdział 22. Stylizacja tekstu (469)
Rozdział 23. Przejścia, animacje i przekształcenia (489)
Rozdział 24. Inne właściwości i funkcje CSS (513)
CZĘŚĆ IV PRACA Z DOM (529)
Rozdział 25. Wprowadzenie do DOM (531)
Rozdział 26. Obiekt Document (547)
Rozdział 27. Obiekt Window (569)
Rozdział 28. Praca z elementami DOM (591)
Rozdział 29. Stylizacja elementów DOM (615)
Rozdział 30. Zdarzenia (639)
Rozdział 31. Obiekty poszczególnych elementów (663)
CZĘŚĆ V ZAAWANSOWANE FUNKCJE (683)
Rozdział 32. Wprowadzenie do Ajaksa. Część I (685)
Rozdział 33. Wprowadzenie do Ajaksa. Część II (709)
Rozdział 34. Multimedia (731)
Rozdział 35. Element canvas. Część I (749)
Rozdział 36. Element canvas. Część II (775)
Rozdział 37. Funkcja przeciągania i upuszczania (799)
Rozdział 38. Geolokalizacja (813)
Rozdział 39. Magazynowanie danych (823)
Rozdział 40. Aplikacje internetowe działające offline (831)
Skorowidz (845)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta książka stanowi twardy dowód, że matematyka jest elastyczna, kreatywna i radosna. Potraktuj ją jako fascynującą podróż przez świat matematyki abstrakcyjnej do teorii kategorii. Przekonaj się, że bez formalnej wiedzy w tej dziedzinie możesz rozwinąć umiejętność matematycznego myślenia. Abstrakcyjne idee matematyczne pomogą Ci inaczej spojrzeć na aktualne wydarzenia, kwestie sprawiedliwości społecznej i przywilejów społecznych czy nawet na COVID-19.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Inżynieria wymagań jest jedną z podstawowych dyscyplin inżynierii oprogramowania. Cały proces wytwarzania oprogramowania powinien być oparty właśnie na niej. W ramach inżynierii wymagań korzystamy z wiedzy naukowej, technicznej i doświadczenia do zdefiniowania problemu, a także do zarządzania zakresem budowanego systemu oprogramowania. Bez znajomości reguł dotyczących zbierania, specyfikowania i analizy wymagań bardzo trudno jest zbudować system oprogramowania spełniający rzeczywiste potrzeby jego odbiorców.- Druk
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej przystępnej książce, przeznaczonej dla programistów i badaczy, zrozumiesz podstawy techniczne modeli LLM. Dowiesz się, do czego można je zastosować, i odkryjesz elegancję ich architektury. Nauczysz się praktycznego korzystania z frameworka LangChain, zaprojektowanego do tworzenia responsywnych aplikacji. Dowiesz się, jak dostrajać model, jak zadawać mu pytania, poznasz także sprawdzone metody wdrażania i monitorowania środowisk produkcyjnych, dzięki czemu łatwo zbudujesz narzędzia do pisania, zaawansowane roboty konwersacyjne czy nowatorskie pomoce dla programistów. Liczne praktyczne przykłady i fragmenty kodu ułatwią Ci nie tylko przyswojenie podstaw, ale także używanie modeli LLM w innowacyjny i odpowiedzialny sposób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Książka jest przystępnym przewodnikiem po zastosowaniu języka SQL w procesie uzyskiwania informacji zawartych w danych. Zaczniesz od przyswojenia podstawowej wiedzy o bazach danych i SQL, a następnie przystąpisz do analizy prawdziwych zbiorów danych, takich jak demografia spisu ludności w Stanach Zjednoczonych, przejazdy taksówek w Nowym Jorku i szczegóły z krajowego katalogu targów rolniczych. Dzięki ćwiczeniom i przykładom zamieszczonym w każdym rozdziale szybko zaznajomisz się ze wszystkimi, również najnowszymi, narzędziami niezbędnymi do budowania zaawansowanych baz danych PostgreSQL. Zrozumiesz również, jak w szybki i efektywny sposób dane pozwalają zdobyć potrzebne informacje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(64,35 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Tymczasem obwody elektroniczne przenikają każdy aspekt naszego życia. Bez nich cywilizacja w obecnym kształcie przestałaby istnieć. Zagrożenie wcale nie jest aż tak małe, jak się wydaje. Elektronika to niebanalna dziedzina, wykształcenie specjalistów i przekazanie im odpowiedniej wiedzy wymaga wysiłku. Należy zacząć od podstaw - i stąd pomysł na cykl publikacji poświęconych najważniejszym zagadnieniom związanym z elektroniką.- Druk
Elektronika. Od analizy symbolicznej do obliczeń kwantowych
Anna Filipowska, Weronika Izydorczyk, Jacek Izydorczyk, Sławomir Lasota, Andrzej Malcher, Piotr Zawadzki
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
W tej niezwykle pragmatycznej książce, przeznaczonej dla dyrektorów technicznych, praktyków uczenia maszynowego, twórców aplikacji, analityków biznesowych, inżynierów i badaczy danych, znajdziesz skuteczne techniki używania sztucznej inteligencji. Zaznajomisz się z cyklem życia projektu opartego na generatywnej AI i jej zastosowaniami, a także metodami doboru i dostrajania modeli, generowania danych wspomaganego wyszukiwaniem, uczenia przez wzmacnianie na podstawie informacji zwrotnych od człowieka, kwantyzacji, optymalizacji i wdrażania modeli. Poznasz szczegóły różnych typów modeli, między innymi dużych językowych (LLM), multimodalnych generujących obrazy (Stable Diffusion) i odpowiadających na pytania wizualne (Flamingo/IDEFICS).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Na rynku książek poświęconych analizie biznesowej w sektorze IT dostępnych jest kilka pozycji. Zawierają one informacje na temat praktyk, narzędzi i podejścia stosowanego w tej dziedzinie. Dotychczas jednak brakowało kompendium, które byłoby praktycznym przewodnikiem zbierającym doświadczenia z różnych projektów, firm i od ekspertów podchodzących w odmienny sposób do analizy biznesowej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
To książka przeznaczona dla osób pracujących z systemami Kubernetes. Poszczególne zagadnienia przedstawiono w niej w przejrzystym formacie problem – rozwiązanie – omówienie, dzięki czemu szybko znajdziesz rozwiązanie konkretnego problemu, a to z kolei pozwoli Ci na korzystanie ze wszystkich zalet tej platformy w codziennej pracy. Znalazło się tu ponad 100 praktycznych receptur obejmujących takie tematy jak konfigurowanie klastra, zarządzanie obciążeniem w kontenerach przy użyciu obiektów Kubernetes API, użycie pamięci masowej indeksowanej wartościami klucz-wartość, konfigurowanie zabezpieczeń i wiele innych. Każda receptura jest niezależna od innych, a materiał został zorganizowany w sposób maksymalnie ułatwiający szybkie odnalezienie interesującego Cię zagadnienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Sztuczna inteligencja stale się rozwija. Właściwie codziennie słyszymy o jej rosnących możliwościach, nowych osiągnięciach i przyszłości, jaką nam przyniesie. Jednak w tej książce skupiamy się nie na przyszłości, a na teraźniejszości i praktycznym obliczu AI - na usługach, które świadczy już dziś. Większość najciekawszych zastosowań sztucznej inteligencji bazuje na ML (uczenie maszynowe, ang. machine learning), NLP (przetwarzanie języka naturalnego, ang. natural language processing) i architekturze RAG (ang. retrieval augmented generation) zwiększającej możliwości tzw. dużych modeli językowych (LLM, ang. large language model). Stanowią one podwaliny budowy systemów AI, bez których te systemy często wcale nie mogłyby powstać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Pierwsza była wirtualizacja: oprogramowanie symuluje istnienie zasobów logicznych korzystających z zasobów fizycznych. Po niej przyszła konteneryzacja, polegająca na tworzeniu obrazów - kopii danych - zawierających wszystkie pliki potrzebne do uruchomienia danej aplikacji. Środowiska produkcyjne z obu korzystają równolegle, ale to konteneryzacja stała się swojego rodzaju rewolucją w sektorze IT. Pozwoliła bowiem na sprawniejsze wdrażanie mikroserwisów, a także na optymalizację kosztów działania wielu aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: HTML5. Przewodnik encyklopedyczny Adam Freeman (19) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(8)
(9)
(0)
(0)
(1)
(1)
więcej opinii
ukryj opinie