Aleksander Binsztok jest doktorem nauk ekonomicznych, wykładowcą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz współpracownikiem innych renomowanych uczelni w kraju i za granicą. Ponadto jest prezesem Oddziału Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa we Wrocławiu, przede wszystkim zaś trenerem komunikacji i biznesu. W gronie korzystających z jego usług znaleźli się ludzie, którzy zdali sobie sprawę z tego, jak wielką rolę w biznesie odgrywa niewidoczne, skuteczne oddziaływanie na ludzkie emocje, myśli i zachowania. Szkoli m.in. prawników, polityków, agentów ubezpieczeniowych, sprzedawców luksusowych dóbr oraz menedżerów międzynarodowych korporacji. Jest twórcą Modelu Permanentnego Rozwoju Społecznego (Permanent Social Development Model — PSDM). Przeczytaj więcej na www.binsztok.pl.
Aleksander Binsztok - książki
-
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej
Niedostępna
-
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
Czasowo niedostępna
-
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone
Niedostępna