×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Wirtualne targowisko. O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wirtualne targowisko. O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1 Krzysztof Marcyński, Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk - okladka książki

Wirtualne targowisko. O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1 Krzysztof Marcyński, Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk - okladka książki

Wirtualne targowisko. O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1 Krzysztof Marcyński, Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk - audiobook MP3

Wirtualne targowisko. O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1 Krzysztof Marcyński, Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
252
     PDF
W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych. Różnorodność tychże dyscyplin pozwala na podejście do tematyki współczesnego wykorzystania Internetu na wielu płaszczyznach i w wielu obszarach życia codziennego W niniejszym tomie zebrane zostały teksty odnoszące się do wykorzystania Internetu w procesie kreacji wizerunku pracodawców oraz profesjonalistów starających się zmienić miejsce zatrudnienia, polityków toczących wirtualne walki wyborcze i pojedynki o zdobycie jak największej popularności, a także przedstawicieli Kościoła Katolickiego wykorzystujących social media do promowania sfery sacrum. Obecność w sieci, obok możliwości docierania z przekazem do wielu potencjalnych klientów, niesie ze sobą również wiele poważnych obowiązków, wyzwań i zagrożeń. Obowiązki wynikają z konieczności profesjonalnego prowadzenia posiadanych witryn, nadążania za zmianami koniunktury oraz oczekiwań społecznych. Wyzwania i zagrożenia dotyczą sposobów umiejętnego radzenia sobie z falami anonimowej cyberprzemocy słownej i złej woli internautów negatywnie usposobionych do pomysłodawców przedsięwzięć, jakie prowadzone są w Internecie. Odpowiedzi na pytania o znaczenie wykorzystania Internetu w kreowaniu wizerunku osób i instytucji, przydatność mediów społecznościowych w prowadzeniu polityki i promocji sacrum a także o genezę problemów z tym związanych, ich przebieg w konkretnych przypadkach oraz wnioski wynikające ze studium tychże wybranych przypadków zawarte zostały w tekstach zebranych w tymże tomie.

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint