Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą Harvard Business School Press

- Autor:
- Harvard Business School Press
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Stron:
- 200
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki:
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą
Przywództwo jest grą zaczynającą się w Twojej głowie
W prezentowanym zbiorze artykułów znakomitości świata biznesu piszą o swoich doświadczeniach na stanowiskach kierowniczych, o zakulisowych relacjach wiążących kluczowych ludzi w firmach i o tym, dlaczego tak wielu z nas grzęźnie w pracy nie dającej ani satysfakcji, ani pieniędzy. Autorów poszczególnych tekstów łączy przede wszystkim to, że zanim zaczęli rozwiązywać problemy innych ludzi i całych organizacji, długo pracowali nad sobą, przygotowywali się do pełnienia roli liderów i pokonywali naturalne bariery psychologiczne uniemożliwiające dobre zarządzanie. Przekonaj się, w jakim stopniu ich przemyślenia są zgodne z Twoją koncepcją pracy na kierowniczym stanowisku.
Niniejszy zbiór artykułów w wersji oryginalnej ukazał się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami tych artykułów są wybitni liderzy jak i wschodzące gwiazdy o świeżym spojrzeniu na problem przywództwa. Poznaj ich punkt widzenia i koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia biznesowego.
- Milczenie nie jest złotem. Jak wychwytywać to, o czym pracownicy nie mówią szefom?
- Organizacja cieni. Jak przetrwać burzę polityczną, piastując kluczowe stanowisko w firmie?
- Praca nad sobą. Czego nie rozumieją świeżo upieczeni menedżerowie?
- Syndrom ADT. Jak nadmiar pracy wpływa na psychikę i karierę menedżera?
- Marketing lidera. Jak sprzedawać swoje atuty współpracownikom i decydentom?
- Problem zakotwiczenia. Rzecz o pracownikach, którzy od lat czekają na awans.
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: [wyświetl email]@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą Harvard Business School Press
(2)(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie