Opis
książki
:
Thinking in C++. Edycja polska
Wieloletnie doświadczenie w nauczaniu programowania Bruce"a Eckela gwarantuje, że po przeczytaniu tej książki będziesz posługiwał się C++ tak sprawnie, jak językiem polskim. Bruce Eckel to nie tylko autor bestsellerowych podręczników, takich jak "Thinking in Java", ale także członek komitetu standaryzującego C++ i szef firmy zajmującej się szkoleniem programistów. Tworzone przez niego kursy programowania uznawane są za jedne z najlepszych na świecie.
- Poznasz podstawowe i zaawansowane techniki programowania w C++
- Krok po kroku prześledzisz konstrukcje języka
- Nauczysz się diagnozować i rozwiązywać problemy w C++
- Zwięzłe, łatwe do zrozumienia przykłady zilustrują przedstawiane zagadnienia
- Ćwiczenia utrwalą zdobyte umiejętności na każdym etapie nauki
- Kod źródłowy zawarty w książce zgodny jest z wieloma kompilatorami (w tym z darmowym kompilatorem GNU C++)
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
To drugie wydanie zwięzłego przewodnika po C++ dla doświadczonych programistów, zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Z pomocą przychodzi ta książka - Kombinacje C++. 648 łamigłówek programistycznych z odpowiedziami to zbiór blisko 650 praktycznych zadań doskonalących znajomość języka C++ i umiejętności programistyczne. Układem nawiązuje do podręczników szachowych, które na konkretnych przykładach przybliżają obowiązujące zasady. Zawartość została podzielona na dwie części. Pierwsza zapoznaje z podstawowymi motywami, jak klasy, funkcje czy biblioteki standardowe. Druga część zawiesza poprzeczkę wyżej i wymaga więcej wysiłku - tym bardziej jednak zachęca do zaangażowania się w rozwiązywanie problemów, co w praktyce wprost przełoży się na podniesienie kompetencji programistycznych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kombinacje C++. 648 łamigłówek programistycznych z odpowiedziami Kombinacje C++. 648 łamigłówek programistycznych z odpowiedziami
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%) -
Promocja
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest drugim, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem przewodnika dla programistów. Rozpoczyna się od szczegółowego wprowadzenia do nowoczesnego C++ z uwzględnieniem technik eliminowania wąskich gardeł w kodzie bazowym. Następnie omówiono zagadnienia optymalizacji struktur danych i zarzadzania pamięcią. Przedstawiono również tematykę algorytmów, zasady pisania czytelnego kodu i stosowania niestandardowych iteratorów. Zamieszczono w niej też praktyczne przykłady używania metaprogramowania w języku C++, korutyn, refleksji (do ograniczenia ilości szablonowego kodu), obiektów pośredniczących (do wprowadzania ukrytych optymalizacji), programowania współbieżnego i struktur danych wolnych od blokad. W końcowej części dokonano przeglądu algorytmów równoległych w C++.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisujemy za pomocą słów. Od razu widać związek między podejściem humanistycznym i informatycznym! Dlatego też nauka programowania w żadnym stopniu nie jest opanowywaniem jakiejś specjalnej wiedzy tylko dla wtajemniczonych. To po prostu utrwalanie tego, co już wiemy i umiemy, tyle że w sposób logiczny i uporządkowany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
24.05 zł
37.00 zł (-35%) -
To książka przeznaczona dla programistów C++, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat wzorców projektowych przy użyciu standardu C++17. Opisano tu zarówno klasyczne, jak i całkiem nowoczesne wzorce projektowe ułatwiające rozwiązywanie konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Przedstawiono też znaczenie niektórych najnowszych cech języka C++ dla implementacji wzorców. Treść została zilustrowana szeregiem przykładów i scenariuszy pokazujących wykorzystanie wzorców , ich alternatywy i wzajemne relacje. Co więcej, przykłady kodu - przy zachowaniu czytelności - prezentują sobą wysoką jakość oprogramowania produkcyjnego.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo
Niedostępna
-
C++ to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Znajduje zastosowanie w tworzeniu systemów operacyjnych, sterowników przemysłowych, bibliotek, gier komputerowych, najrozmaitszych aplikacji desktopowych, programów bazodanowych i oprogramowania serwerowego - słowem, wszędzie tam, gdzie liczy się wydajność i niskie zużycie zasobów. Co więcej, napisane w nim programy są przenośne, dzięki czemu można je kompilować pod różne platformy sprzętowe i systemowe. C++ jest też doskonałym językiem do nauki programowania, również dlatego, że jego składnię wykorzystuje się w wielu innych językach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Niedostępna
-
To ósme, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego podręcznika przeznaczonego dla adeptów języka C i ich nauczycieli. Zawiera doskonałe wprowadzenie do C oraz inżynierii oprogramowania. Materiał zamieszczony w książce jest aktualny i zgodny z nowoczesnymi zasadami pracy. Obszernie wyjaśniono tu zasady tworzenia i działania kodu, a także zagadnienia związane z typami danych, funkcjami, tablicami, operacjami na bitach, wyliczeniami, pracą na plikach i innymi kwestiami ważnymi z punktu widzenia funkcjonalności, wydajności i bezpieczeństwa kodu. To pozycja oparta na zasadach nowoczesnej dydaktyki — zawiera mnóstwo przydatnych przykładów, ćwiczeń, wskazówek i podsumowań. Poszczególne koncepcje wyjaśniono z użyciem pseudokodu, algorytmów i schematów, dzięki czemu zrozumienie języka C staje się dużo łatwiejsze.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Bruce Eckel - pozostałe książki
-
Nauka języka C++ i szczegółowe poznanie jego możliwości to poważne wyzwanie nie tylko dla początkującego, ale również dla zaawansowanego programisty. W książce Bruce Eckel w doskonały sposób przedstawił podstawowe zagadnienia związane z tym językiem. Jeśli opanowałeś materiał z tej książki, możesz rozpocząć lekturę drugiego tomu.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja
Atomowy Kotlin to książka dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się Kotlina stosunkowo młodego, ale bardzo popularnego i pożądanego na rynku pracy języka programowania. Nieważne, czy jesteś początkującym, czy doświadczonym programistą, dzięki tej publikacji Kotlin nie będzie miał dla Ciebie żadnych tajemnic. Autorzy Buce Eckel i Svetlana Isakova uczą- ePub + Mobi pkt
(108,86 zł najniższa cena z 30 dni)
108.36 zł
139.00 zł (-22%) -
Książka zawiera szczegółowe omówienie zasad programowania w Javie. Przeznaczona jest dla początkujących programistów i dla ekspertów. Przystępnie prezentuje zarówno zagadnienia podstawowe, jak i zaawansowane. Dziesiątki przykładów ułatwiają zrozumienie każdego tematu. Wszystko to sprawia, że poznajemy prawdziwą Javę -- uniwersalną, czytelną, niezależną od platformy systemowej.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka zawiera szczegółowe omówienie zasad programowania w Javie. Przeznaczona jest dla początkujących programistów i dla ekspertów. Przystępnie prezentuje zarówno zagadnienia podstawowe, jak i zaawansowane. Dziesiątki przykładów ułatwiają zrozumienie każdego tematu. Wszystko to sprawia, że poznajemy prawdziwą Javę -- uniwersalną, czytelną, niezależną od platformy systemowej.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Doskonały podręcznik programowania obiektowego w najważniejszym języku ery internetu Nagroda dla najlepszej książki przyznana przez redakcję JavaWorld w roku 2001. Nagroda dla najlepszej książki przyznana przez czytelników JavaWorld w roku 2000. Nagroda od Software Development Magazine w roku 1999. Nagroda dla najlepszej książki przyznana prze
- Druk pkt
Niedostępna
-
"Najlepsza książka na temat Javy", "Jeden ze zdecydowanie najlepszych kursów Javy, jaki kiedykolwiek widziałem, dla jakiegokolwiek języka" -- to wybrane opinie o propozycji wydawnictwa Helion. Książka zarówno dla początkujących, jak i ekspertów: Uczy języka Java, nie zaś mechanizmów zależnych od platformy systemowej. Poprzez omówienie podstaw wprow
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Thinking in C++. Edycja polska" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Thinking in C++. Edycja polska" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Thinking in C++. Edycja polska" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Thinking in C++. Edycja polska (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: hack.pl Mateusz StępieńRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
C++ jest jednym z najpopularniejszych języków programowania. Jego potężne możliwości idą w parze ze złożonością, która powoduje, że nauka programowania w C++ nie jest łatwym zadaniem. Ale odpowiednio napisana książka zdecydowanie ułatwia przyswojenie sztuki programowania w C++. "Thinking in C++. Edycja polska" to właśnie taka książka! Czytając ją, poznasz podstawowe i zaawansowane techniki programowania w C++, krok po kroku prześledzisz konstrukcje języka, nauczysz się diagnozować i rozwiązywać problemy w C++, łatwe do zrozumienia przykłady zilustrują przedstawiane zagadnienia. Celem każdego rozdziału w książce jest przybliżenie pojedynczego pojęcia lub niewielkiej grupy powiązanych ze sobą pojęć w sposób niewymagający korzystania z żadnych dodatkowych terminów. Dzięki temu możliwe jest zrozumienie każdej partii materiału w kontekście dotychczas posiadanej wiedzy, jeszcze przed przystąpieniem do dalszej lektury. Książka Bruce"a Eckela gwarantuje, że po przeczytaniu jej będziesz posługiwał się C++ tak sprawnie, jak językiem polskim. Polecam!
-
Recenzja: PCkurier 28.10.2002Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Myśleć obiektowo
Staraniem wydawnictwa Helion ukazały się ostatnio dwie książki: "Thinking in C++" oraz "Thinking in Java". Autorem ich jest Bruce Eckel, ceniony w świecie programista oraz dydaktyk programowania obiektowego. "Thinking in C++" uhonorowana została nagrodą Software Development Jolt Award dla najlepszej książki 1995 roku. Bruce Eckel na początku zajmował się głównie C++ (był członkiem Komitetu Standardów C++), później Javą, a obecnie językiem Python. Owocem tych zainteresowań są książki z serii "Thinking in…"; teraz pracuje nad "Thinking in Python" (wersję beta można pobrać ze strony http://www.bruce-eckel.com). Udostępnianie książki w wersji elektronicznej pozwala przede wszystkim poprawić błędy, o których powiadamiają go internauci.
Przed lekturą miałem obawy, że będą to kolejne podręczniki napisane w iście amerykańskim stylu: liczne powtórzenia, na każdej stronie wskazówki i porady, dużo dygresji i epatowanie dowcipem. Ku mojemu zaskoczeniu, Bruce Eckel traktuje czytelnika poważnie i zakłada, że wraz z lekturą kolejnych stron uczy się on, oczywiście także za pomocą praktycznych ćwiczeń na kodzie prezentowanym w książkach. Kod ten jest również dostępny i stale uaktualniany na stronach autora (http://bruceeckel.com) oraz wydawnictwa Helion (http://helion.pl). "Thinking in C++" opisuje takie aspekty języka, jak: funkcje inline, związki C++ z C oraz funkcje wirtualne i polimorfizm. Z kolei "Thinking in Java" odnosi się m.in. do programowania w Internecie, apletów, klas i interfejsów. Początkujących programistów na pewno ucieszą fragmenty poświęcone metodologii programowania. Pytanie tylko, czy książki te są dla nich przeznaczone. Autor zakłada, że czytelnik zna już język C i podstawy C++ (ważne przy Javie). Wiele konstrukcji wspólnych dla obu języków jest traktowanych jak powszechnie znany aksjomat i na próżno szukać na ich temat wyjaśnień. Autor zachęca, aby przed lekturą "Thinking in C++" pogłębić/odświeżyć wiedzę z C. Moim zdaniem, mimo tych zastrzeżeń książkę mogą z powodzeniem czytać zarówno początkujący, jak i doświadczeni programiści. Na pewno jest to zasługa potoczystego stylu i dobrego tłumaczenia, które pozwoliło zachować pierwotny charakter tekstu.
Polskie wydania książki zachowały oryginalne, lekko abstrakcyjne ilustracje okładkowe. Tłumaczenie jest poprawne, gorzej z korektą (pokaźna liczba literówek w "Thinking in C++", nawet w spisie treści), książki mają wsparcie na stronach internetowych Helionu (pliki z przykładami na ftp). Zamiast podsumowania, oddaję głos jednemu z czytelników recenzujących "Thinking in C++" w Internecie: "(…)Jako początkujący w programowaniu w C++ zawsze miałem problemy ze wskaźnikami, więc pewnym takim "wyznacznikiem" jakości był dla mnie temat wskaźników. Autor podaje dużo prostych i krótkich przykładów, koncentrując się przy tym na omawianym problemie i nie obudowuje kodu w zbędne elementy. Jest też kilka przykładów bardziej skomplikowanych składni wskaźników, np. int*((*fp)(int,*char[])) -- zawsze sprawiało mi to wiele trudności , ale po lekturze nie jest już problemem… Oczywiście, wiedza nie wpada sama do głowy -- trzeba uważnie czytać, analizować, a niektóre rzeczy przetrenować, ale sposób, w jaki ta książka jest napisana wręcz zachęca do nauki! Szczerze polecam!"
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Thinking in C++
- Tłumaczenie:
- Piotr Imiela
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7709-3, 8371977093
- Data wydania książki drukowanej :
- 2002-09-13
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1889
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C++ - Programowanie
Spis treści książki
- Co nowego w drugim wydaniu? (13)
- Zawartość drugiego tomu książki (14)
- Skąd wziąć drugi tom książki? (14)
- Wymagania wstępne (14)
- Nauka języka C++ (15)
- Cele (16)
- Zawartość rozdziałów (17)
- Ćwiczenia (21)
- Rozwiązania ćwiczeń (21)
- Kod źródłowy (21)
- Standardy języka (22)
- Obsługa języka (23)
- Błędy (23)
- Okładka (24)
- Postęp abstrakcji (26)
- Obiekt posiada interfejs (27)
- Ukryta implementacja (30)
- Wykorzystywanie istniejącej implementacji (31)
- Dziedziczenie - wykorzystywanie istniejącego interfejsu (32)
- Relacje typu "jest" i "jest podobny do" (35)
- Zastępowanie obiektów przy użyciu polimorfizmu (36)
- Tworzenie i niszczenie obiektów (40)
- Obsługa wyjątków - sposób traktowania błędów (41)
- Analiza i projektowanie (42)
- Etap 0. Przygotuj plan (44)
- Etap 1. Co tworzymy? (45)
- Etap 2. Jak to zrobimy? (49)
- Etap 3. Budujemy jądro (52)
- Etap 4. Iteracje przez przypadki użycia (53)
- Etap 5. Ewolucja (53)
- Planowanie się opłaca (55)
- Programowanie ekstremalne (55)
- Najpierw napisz testy (56)
- Programowanie w parach (57)
- Dlaczego C++ odnosi sukcesy? (58)
- Lepsze C (59)
- Zacząłeś się już uczyć (59)
- Efektywność (60)
- Systemy są łatwiejsze do opisania i do zrozumienia (60)
- Maksymalne wykorzystanie bibliotek (60)
- Wielokrotne wykorzystywanie kodu dzięki szablonom (61)
- Obsługa błędów (61)
- Programowanie na wielką skalę (61)
- Strategie przejścia (62)
- Wskazówki (62)
- Problemy z zarządzaniem (64)
- Podsumowanie (66)
- Proces tłumaczenia języka (68)
- Interpretery (68)
- Kompilatory (68)
- Proces kompilacji (69)
- Narzędzia do rozłącznej kompilacji (71)
- Deklaracje i definicje (71)
- Łączenie (76)
- Używanie bibliotek (76)
- Twój pierwszy program w C++ (78)
- Używanie klasy strumieni wejścia-wyjścia (78)
- Przestrzenie nazw (79)
- Podstawy struktury programu (80)
- "Witaj, świecie!" (81)
- Uruchamianie kompilatora (82)
- Więcej o strumieniach wejścia-wyjścia (82)
- Łączenie tablic znakowych (83)
- Odczytywanie wejścia (84)
- Wywoływanie innych programów (84)
- Wprowadzenie do łańcuchów (85)
- Odczytywanie i zapisywanie plików (86)
- Wprowadzenie do wektorów (88)
- Podsumowanie (92)
- Ćwiczenia (93)
- Tworzenie funkcji (95)
- Wartości zwracane przez funkcje (97)
- Używanie bibliotek funkcji języka C (98)
- Tworzenie własnych bibliotek za pomocą programu zarządzającego bibliotekami (99)
- Sterowanie wykonywaniem programu (99)
- Prawda i fałsz (99)
- if-else (100)
- while (101)
- do-while (101)
- for (102)
- Słowa kluczowe break i continue (103)
- switch (104)
- Używanie i nadużywanie instrukcji goto (105)
- Rekurencja (106)
- Wprowadzenie do operatorów (107)
- Priorytety (107)
- Automatyczna inkrementacja i dekrementacja (108)
- Wprowadzenie do typów danych (108)
- Podstawowe typy wbudowane (109)
- bool, true i false (110)
- Specyfikatory (111)
- Wprowadzenie do wskaźników (112)
- Modyfikacja obiektów zewnętrznych (115)
- Wprowadzenie do referencji (117)
- Wskaźniki i referencje jako modyfikatory (118)
- Zasięg (120)
- Definiowanie zmiennych "w locie" (120)
- Specyfikacja przydziału pamięci (122)
- Zmienne globalne (122)
- Zmienne lokalne (124)
- static (124)
- extern (126)
- Stałe (127)
- volatile (129)
- Operatory i ich używanie (129)
- Przypisanie (130)
- Operatory matematyczne (130)
- Operatory relacji (131)
- Operatory logiczne (131)
- Operatory bitowe (132)
- Operatory przesunięć (133)
- Operatory jednoargumentowe (135)
- Operator trójargumentowy (136)
- Operator przecinkowy (137)
- Najczęstsze pułapki związane z używaniem operatorów (137)
- Operatory rzutowania (138)
- Jawne rzutowanie w C++ (139)
- sizeof - samotny operator (143)
- Słowo kluczowe asm (143)
- Operatory dosłowne (144)
- Tworzenie typów złożonych (144)
- Nadawanie typom nowych nazw za pomocą typedef (144)
- Łączenie zmiennych w struktury (145)
- Zwiększanie przejrzystości programów za pomocą wyliczeń (148)
- Oszczędzanie pamięci za pomocą unii (150)
- Tablice (151)
- Wskazówki dotyczące uruchamiania programów (159)
- Znaczniki uruchomieniowe (160)
- Przekształcanie zmiennych i wyrażeń w łańcuchy (162)
- Makroinstrukcja assert( ) języka C (162)
- Adresy funkcji (163)
- Definicja wskaźnika do funkcji (163)
- Skomplikowane deklaracje i definicje (164)
- Wykorzystywanie wskaźników do funkcji (165)
- Tablice wskaźników do funkcji (166)
- Make - zarządzanie rozłączną kompilacją (167)
- Działanie programu make (168)
- Pliki makefile używane w książce (171)
- Przykładowy plik makefile (171)
- Podsumowanie (173)
- Ćwiczenia (173)
- Miniaturowa biblioteka w stylu C (180)
- Dynamiczny przydział pamięci (183)
- Błędne założenia (186)
- Na czym polega problem? (188)
- Podstawowy obiekt (188)
- Czym są obiekty? (194)
- Tworzenie abstrakcyjnych typów danych (195)
- Szczegóły dotyczące obiektów (196)
- Zasady używania plików nagłówkowych (197)
- Znaczenie plików nagłówkowych (198)
- Problem wielokrotnych deklaracji (199)
- Dyrektywy preprocesora #define, #ifdef i #endif (200)
- Standard plików nagłówkowych (201)
- Przestrzenie nazw w plikach nagłówkowych (202)
- Wykorzystywanie plików nagłówkowych w projektach (202)
- Zagnieżdżone struktury (202)
- Zasięg globalny (206)
- Podsumowanie (206)
- Ćwiczenia (207)
- Określanie ograniczeń (211)
- Kontrola dostępu w C++ (212)
- Specyfikator protected (214)
- Przyjaciele (214)
- Zagnieżdżeni przyjaciele (216)
- Czy jest to "czyste"? (218)
- Struktura pamięci obiektów (219)
- Klasy (219)
- Modyfikacja programu Stash, wykorzystująca kontrolę dostępu (222)
- Modyfikacja stosu, wykorzystująca kontrolę dostępu (223)
- Klasy-uchwyty (223)
- Ukrywanie implementacji (224)
- Ograniczanie powtórnych kompilacji (224)
- Podsumowanie (226)
- Ćwiczenia (227)
- Konstruktor gwarantuje inicjalizację (230)
- Destruktor gwarantuje sprzątanie (232)
- Eliminacja bloku definicji (233)
- Pętle for (235)
- Przydzielanie pamięci (236)
- Klasa Stash z konstruktorami i destruktorami (237)
- Klasa Stack z konstruktorami i destruktorami (240)
- Inicjalizacja agregatowa (242)
- Konstruktory domyślne (245)
- Podsumowanie (246)
- Ćwiczenia (246)
- Dalsze uzupełnienia nazw (250)
- Przeciążanie na podstawie zwracanych wartości (251)
- Łączenie bezpieczne dla typów (252)
- Przykładowe przeciążenie (253)
- Unie (255)
- Argumenty domyślne (258)
- Argumenty-wypełniacze (259)
- Przeciążanie kontra argumenty domyślne (260)
- Podsumowanie (264)
- Ćwiczenia (265)
- Podstawianie wartości (267)
- Stałe w plikach nagłówkowych (268)
- Bezpieczeństwo stałych (269)
- Agregaty (270)
- Różnice w stosunku do języka C (271)
- Wskaźniki (272)
- Wskaźniki do stałych (272)
- Stałe wskaźniki (273)
- Przypisanie a kontrola typów (274)
- Argumenty funkcji i zwracane wartości (275)
- Przekazywanie stałej przez wartość (275)
- Zwracanie stałej przez wartość (276)
- Przekazywanie i zwracanie adresów (279)
- Klasy (282)
- Stałe w klasach (282)
- Stałe o wartościach określonych podczas kompilacji, zawarte w klasach (285)
- Stałe obiekty i funkcje składowe (287)
- volatile (292)
- Podsumowanie (293)
- Ćwiczenia (294)
- Pułapki preprocesora (298)
- Makroinstrukcje a dostęp (300)
- Funkcje inline (301)
- Funkcje inline wewnątrz klas (302)
- Funkcje udostępniające (303)
- Klasy Stash i Stack z funkcjami inline (308)
- Funkcje inline a kompilator (311)
- Ograniczenia (312)
- Odwołania do przodu (313)
- Działania ukryte w konstruktorach i destruktorach (313)
- Walka z bałaganem (314)
- Dodatkowe cechy preprocesora (315)
- Sklejanie symboli (316)
- Udoskonalona kontrola błędów (316)
- Podsumowanie (319)
- Ćwiczenia (320)
- Statyczne elementy języka C (323)
- Zmienne statyczne znajdujące się wewnątrz funkcji (324)
- Sterowanie łączeniem (328)
- Inne specyfikatory klas pamięci (330)
- Przestrzenie nazw (330)
- Tworzenie przestrzeni nazw (330)
- Używanie przestrzeni nazw (332)
- Wykorzystywanie przestrzeni nazw (336)
- Statyczne składowe w C++ (337)
- Definiowanie pamięci dla statycznych danych składowych (337)
- Klasy zagnieżdżone i klasy lokalne (341)
- Statyczne funkcje składowe (342)
- Zależności przy inicjalizacji obiektów statycznych (344)
- Jak można temu zaradzić? (346)
- Specyfikacja zmiany sposobu łączenia (352)
- Podsumowanie (353)
- Ćwiczenia (353)
- Wskaźniki w C++ (359)
- Referencje w C++ (360)
- Wykorzystanie referencji w funkcjach (361)
- Wskazówki dotyczące przekazywania argumentów (363)
- Konstruktor kopiujący (363)
- Przekazywanie i zwracanie przez wartość (364)
- Konstrukcja za pomocą konstruktora kopiującego (369)
- Domyślny konstruktor kopiujący (374)
- Możliwości zastąpienia konstruktora kopiującego (376)
- Wskaźniki do składowych (378)
- Funkcje (380)
- Podsumowanie (382)
- Ćwiczenia (383)
- Ostrzeżenie i wyjaśnienie (387)
- Składnia (388)
- Operatory, które można przeciążać (389)
- Operatory jednoargumentowe (390)
- Operatory dwuargumentowe (393)
- Argumenty i zwracane wartości (402)
- Nietypowe operatory (405)
- Operatory, których nie można przeciążać (412)
- Operatory niebędące składowymi (413)
- Podstawowe wskazówki (414)
- Przeciążanie operacji przypisania (415)
- Zachowanie się operatora = (416)
- Automatyczna konwersja typów (425)
- Konwersja za pomocą konstruktora (425)
- Operator konwersji (427)
- Przykład konwersji typów (429)
- Pułapki automatycznej konwersji typów (430)
- Podsumowanie (432)
- Ćwiczenia (432)
- Tworzenie obiektów (438)
- Obsługa sterty w języku C (439)
- Operator new (440)
- Operator delete (441)
- Prosty przykład (442)
- Narzut menedżera pamięci (442)
- Zmiany w prezentowanych wcześniej przykładach (443)
- Usuwanie wskaźnika void* jest prawdopodobnie błędem (443)
- Odpowiedzialność za sprzątanie wskaźników (445)
- Klasa Stash przechowująca wskaźniki (445)
- Operatory new i delete dla tablic (450)
- Upodabnianie wskaźnika do tablicy (451)
- Brak pamięci (451)
- Przeciążanie operatorów new i delete (452)
- Przeciążanie globalnych operatorów new i delete (453)
- Przeciążanie operatorów new i delete w obrębie klasy (455)
- Przeciążanie operatorów new i delete w stosunku do tablic (458)
- Wywołania konstruktora (460)
- Operatory umieszczania new i delete (461)
- Podsumowanie (463)
- Ćwiczenia (463)
- Składnia kompozycji (468)
- Składnia dziedziczenia (469)
- Lista inicjatorów konstruktora (471)
- Inicjalizacja obiektów składowych (471)
- Typy wbudowane znajdujące się na liście inicjatorów (472)
- Łączenie kompozycji i dziedziczenia (473)
- Kolejność wywoływania konstruktorów i destruktorów (474)
- Ukrywanie nazw (476)
- Funkcje, które nie są automatycznie dziedziczone (480)
- Dziedziczenie a statyczne funkcje składowe (483)
- Wybór między kompozycją a dziedziczeniem (484)
- Tworzenie podtypów (485)
- Dziedziczenie prywatne (487)
- Specyfikator protected (488)
- Dziedziczenie chronione (489)
- Przeciążanie operatorów a dziedziczenie (490)
- Wielokrotne dziedziczenie (491)
- Programowanie przyrostowe (492)
- Rzutowanie w górę (492)
- Dlaczego "rzutowanie w górę"? (494)
- Rzutowanie w górę a konstruktor kopiujący (494)
- Kompozycja czy dziedziczenie (po raz drugi) (497)
- Rzutowanie w górę wskaźników i referencji (498)
- Kryzys (498)
- Podsumowanie (498)
- Ćwiczenia (499)
- Ewolucja programistów języka C++ (504)
- Rzutowanie w górę (504)
- Problem (506)
- Wiązanie wywołania funkcji (506)
- Funkcje wirtualne (506)
- Rozszerzalność (508)
- W jaki sposób język C++ realizuje późne wiązanie? (510)
- Przechowywanie informacji o typie (511)
- Obraz funkcji wirtualnych (512)
- Rzut oka pod maskę (514)
- Instalacja wskaźnika wirtualnego (515)
- Obiekty są inne (516)
- Dlaczego funkcje wirtualne? (517)
- Abstrakcyjne klasy podstawowe i funkcje czysto wirtualne (518)
- Czysto wirtualne definicje (522)
- Dziedziczenie i tablica VTABLE (523)
- Okrajanie obiektów (525)
- Przeciążanie i zasłanianie (527)
- Zmiana typu zwracanej wartości (529)
- Funkcje wirtualne a konstruktory (530)
- Kolejność wywoływania konstruktorów (531)
- Wywoływanie funkcji wirtualnych wewnątrz konstruktorów (532)
- Destruktory i wirtualne destruktory (533)
- Czysto wirtualne destruktory (535)
- Wirtualne wywołania w destruktorach (537)
- Tworzenie hierarchii bazującej na obiekcie (538)
- Przeciążanie operatorów (541)
- Rzutowanie w dół (543)
- Podsumowanie (546)
- Ćwiczenia (546)
- Kontenery (551)
- Potrzeba istnienia kontenerów (553)
- Podstawy szablonów (554)
- Rozwiązanie z wykorzystaniem szablonów (556)
- Składnia szablonów (558)
- Definicje funkcji niebędących funkcjami inline (559)
- Klasa IntStack jako szablon (560)
- Stałe w szablonach (562)
- Klasy Stack i Stash jako szablony (563)
- Kontener wskaźników Stash, wykorzystujący szablony (565)
- Przydzielanie i odbieranie prawa własności (570)
- Przechowywanie obiektów jako wartości (573)
- Wprowadzenie do iteratorów (575)
- Klasa Stack z iteratorami (582)
- Klasa PStash z iteratorami (585)
- Dlaczego iteratory? (590)
- Szablony funkcji (593)
- Podsumowanie (594)
- Ćwiczenia (594)
- Język C (621)
- Ogólnie o języku C++ (621)
- Książki, które napisałem (622)
- Głębia i mroczne zaułki (623)
- Analiza i projektowanie (623)
Wstęp (13)
Rozdział 1. Wprowadzenie do obiektów (25)
Rozdział 2. Tworzenie i używanie obiektów (67)
Rozdział 3. Język C w C++ (95)
Rozdział 4. Abstrakcja danych (179)
Rozdział 5. Ukrywanie implementacji (211)
Rozdział 6. Inicjalizacja i końcowe porządki (229)
Rozdział 7. Przeciążanie nazw funkcji i argumenty domyślne (249)
Rozdział 8. Stałe (267)
Rozdział 9. Funkcje inline (297)
Rozdział 10. Zarządzanie nazwami (323)
Rozdział 11. Referencje i konstruktor kopiujący (359)
Rozdział 12. Przeciążanie operatorów (387)
Rozdział 13. Dynamiczne tworzenie obiektów (437)
Rozdział 14. Dziedziczenie i kompozycja (467)
Rozdział 15. Polimorfizm i funkcje wirtualne (503)
Rozdział 16. Wprowadzenie do szablonów (551)
Dodatek A Styl kodowania (599)
Dodatek B Wskazówki dla programistów (609)
Dodatek C Zalecana literatura (621)
Skorowidz (627)
Helion - inne książki
-
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Skupiamy się w niej na prostych projektach z użyciem legendarnego układu scalonego 555, określanego też jako NE 555. Jest to chip, który pozwala na realizację wielu funkcji, na przykład skonstruowanie układu czasowego czy multiwibratora. Zaprojektowany i skonstruowany przez Hansa R. Camenzinda w 1970 roku, zrobił niesamowitą karierę - jeszcze na początku XXI wieku co roku na potrzeby przemysłu powstawał miliard takich układów. Teraz o wszechstronności NE 555 możesz się przekonać osobiście, projektując i uruchamiając między innymi różnego rodzaju czujniki, generatory, lampki czy mierniki czasu. Sprawdź, jak szerokie zastosowanie ma NE 555!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli słowo „szyfr” budzi w Tobie przyjemny dreszczyk emocji, mamy dla Ciebie prawdziwą gratkę. Już za chwilę poznasz największe tajemnice ludzkości. Prezentowane w tej książce tajemnicze kody służyły dyplomatom, armiom pierwszej i drugiej wojny światowej, wreszcie zimnowojennym szpiegom. Były kamyczkami, które wywołały lawinę rewolucji informatycznej. Bez żadnej przesady - oto szyfry, które decydowały o losach świata. I wciąż o nich decydują.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,40 zł najniższa cena z 30 dni)
25.35 zł
39.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Z tą książką stopniowo nauczysz się prostego, podstawowego kodu, a potem bardziej złożonych instrukcji AVX. Nabierzesz wprawy w czytaniu kodu asemblera i zaczniesz łączyć go z kodem w językach wyższego poziomu. Co ważniejsze, teorię ograniczono tu do niezbędnego minimum, za to dokładnie opisano dostępne narzędzia, omówiono sposób ich użytkowania i możliwe problemy. Kod natomiast został zaprezentowany w postaci kompletnych programów asemblera, co pozwoli Ci na dowolne testowanie, zmienianie i inne eksperymenty. W ten sposób przygotujesz się do samodzielnego badania różnych obszarów AVX i korzystania z oficjalnych podręczników Intela.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla profesjonalnych administratorów i użytkowników Linuksa. Dzięki niej szybciej zrozumiesz, w jakim stopniu dobre zarządzanie systemami na poziomie systemu operacyjnego może wynieść działanie infrastruktury biznesowej na zupełnie inny poziom. Znajdziesz tu najlepsze praktyki zarządzania systemami ― począwszy od wyboru optymalnej dystrybucji Linuksa, poprzez zaprojektowanie architektury systemu, skończywszy na strategiach zarządzania przeprowadzanymi w nim poprawkami i aktualizacjami. Sporo miejsca poświęcono różnym metodom automatyzacji części zadań administratora, a także schematom tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Zaproponowano również ciekawe podejście do rozwiązywania problemów, dzięki któremu można szybciej uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie i uniknąć poważniejszych szkód.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/helion/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/125x163/helion-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Thinking in C++. Edycja polska Bruce Eckel (111)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(58)
(30)
(10)
(3)
(6)
(4)
więcej opinii
ukryj opinie