Marketing w twojej firmie
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Ocena:
- Stron:
- 224
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis
książki
:
Marketing w twojej firmie
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne.
Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy. Dzięki temu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, ale też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz nowe szanse i – co najważniejsze – będziesz wiedział, jak je wykorzystać.
Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione konkretne propozycje działań z różnych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, aby działania te tworzyły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej firmy. Poznasz wartość, jaką daje:
- regularne prowadzenie bloga firmowego;
- komunikacja w social mediach;
- korzystanie z systemu reklamowego Google Ads;
- współpraca z influencerami;
- budowanie marki osobistej;
- przygotowanie do zarządzania sytuacją kryzysową
- i wiele innych rzeczy, które sprawią, że twój biznes będzie zawsze o krok przed konkurencją!
W książce znajdziesz praktyczne wskazówki i obszerne omówienie działań marketingowych, których wdrożenie sprawi, że ty i twój biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline.
Dlaczego warto sięgnąć po Marketing w twojej firmie? Ponieważ:
- To pierwsza polska książka pokazująca sposoby promocji z uwzględnieniem sytuacji pandemicznej.
- Zbiór niemal 200 narzędzi w podziale na kategorie tematyczne ułatwiający pracę opisywaną w poszczególnych rozdziałach.
- Praktyczny poradnik pokazujący działania, które w większości można realizować bez budżetu, jak również z dofinansowaniem.
- Prosty język bez naukowej i branżowej terminologii.
- Wypowiedzi 15 największych ekspertów na świecie z prognozami zgromadzonymi w jednym miejscu.
***
Ta książka zdecydowanie wypełnia lukę wśród książek marketingowych na rodzimym rynku. Składa w całość poszczególne gałęzie marketingu, które autor wybrał, przetestował i wdrożył w życie. To klasyczna mieszanka gałęzi marketingowych przedstawiona w formie dostosowanej do otaczającej nas rzeczywistości – świata pogrążonego w pandemii COVID-19. Każda firma, która chce obecnie zarabiać na promocji, powinna zapoznać się ze wskazówkami Norberta.
Grzegorz Borowiec, e-commerce manager GlobKurier.pl
Gdybym miała teraz zaczynać karierę na rynku marketingowym, chętnie bym sięgnęła po tę książkę. Autor pisze o trudnych zagadnieniach prosto i bezpretensjonalnie. Większość z nich zna nie tylko z książek, lecz przerobił je w swojej karierze krok po kroku. (…) Kolejnym walorem tej książki są wywiady z najlepszymi fachowcami światowego marketingu. (...) To, co zebrał Norbert poprzez swoje wywiady, to wizja przyszłości marketingu.
Dr Daniela Dzienniak-Pulina, Instytut Socjologii, Wydział Nauk Społecznych, Uniwersytet Śląski
Autor wyjaśnia wszystkie działania we właściwej kolejności, podaje przykłady, praktyczne wskazówki do korzystania z proponowanych narzędzi. Dzięki temu nawet niezorientowany w zagadnieniach PR i marketingu czytelnik jest w stanie przyjąć proponowane treści i podjąć próbę samodzielnego kształtowania strategii komunikacyjnej swojego przedsiębiorstwa.
dr hab. Patrycja Szostok-Nowacka, prof. UŚ
Wybrane bestsellery
MT Biznes - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Marketing w twojej firmie Norbert Oruba (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.