×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
James Kalbach
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
3.3/6  Opinie: 3
Stron:
398
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka (53,40 zł najniższa cena z 30 dni)

89,00 zł (-35%)
57,84 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (44,50 zł najniższa cena z 30 dni)

89,00 zł (-45%)
48,95 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(44,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Rozczarowany klient, który doświadczył negatywnych wrażeń podczas korzystania z produktu, następnym razem wybierze inną ofertę. To zrozumiała reakcja. Z punktu widzenia dostawcy produktu istotniejsze są przyczyny tych negatywnych wrażeń. Okazuje się, że problem ten często wymyka się świadomości osób odpowiedzialnych za produkt. Tymczasem uchwycenie wrażeń klientów za pomocą ich zarejestrowanych zachowań może się stać podstawą do zaplanowania i przeprowadzenia konkretnych zmian - takich, które pozwolą przy zachowaniu celów biznesowych spełnić oczekiwania klientów co do oferowanych produktów czy usług.

To kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego przewodnika po mapowaniu wrażeń użytkownika. W praktyczny sposób pokazano tu szereg technik i narzędzi, dzięki którym można łatwo zwizualizować aktualne wrażenia klientów, by na tej bazie zaproponować udoskonalenia produktów. Zaprezentowano podstawy koncepcji mapowania i diagramów synchronizacji. Opisano, w jaki sposób przeprowadzić cały proces mapowania, co ułatwia zidentyfikowanie obecnych wrażeń użytkowników. Sporo miejsca poświęcono szczegółowemu omówieniu wybranych rodzajów diagramów, takich jak schemat usługi, mapa ścieżek klienta, mapa wrażeń czy mapa ekosystemu - relatywnie nowe narzędzie, które pozwala na wizualizację rozległych systemów elementów i łączących je zależności.

W książce:

  • analiza bieżących zmian otoczenia biznesowego za pomocą technik mapowania
  • diagramy dla potrzeb interakcji wielokanałowej
  • facylitacja w mapowaniu
  • użycie wyników mapowania do planowania rzeczywistych działań
  • zastosowanie technik mapowania w projektach niekomercyjnych

Mapowanie wrażeń. Czego zatem oczekują od Ciebie Twoi klienci?

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Jim Kalbach jest uznanym ekspertem w dziedzinie projektowania wrażeń użytkowników i architektury informacji, zajmuje się również doradztwem strategicznym. Obecnie współpracuje z dużymi korporacjami, takimi jak eBay, Audi, Sony, Elsevier czy LexisNexis. Przez wiele lat był organizatorem konferencji European Information Architecture.

Zobacz pozostałe książki z serii

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
57,84 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
48,95 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint