Książki
Tytuły autora: dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Promocja
Czas, który dzieci spędzają w szkole, jest szczególny - ze zdobytej wiedzy i z nabytych umiejętności korzystają wszak potem przez całe życie. Nie wszystkim jednak opanowanie szkolnych treści przychodzi z taką samą łatwością. Każde dziecko ma określone możliwości poznawcze: własne tempo przyswajania wiedzy, inną dokładność spostrzegania, koncentrację uwagi, zdolność do zapamiętywania i odtwarzania wyuczonych treści czy logicznego myślenia. Systematyczne doskonalenie tych procesów ma na celu wyrównanie szans - aby każdy mógł sprostać wymaganiom edukacyjnym, nauczył się odpowiednio funkcjonować w grupie i uwierzył we własne możliwości.- Druk pkt
(26,17 zł najniższa cena z 30 dni)
29.66 zł
34.90 zł(-15%) -
Bestseller Promocja
Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 2. Projektowanie i administrowanie bazami danych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista opiera się na nowej podstawie programowej, obowiązującej od 1 września 2019 roku. Omówiono tu zagadnienia teoretyczne z zakresu projektowania i tworzenia baz danych oraz administrowania nimi.- Druk pkt
(44,92 zł najniższa cena z 30 dni)
50.91 zł
59.90 zł(-15%) -
Promocja
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ludzkiej natury. Znalazł się tu potężny zasób wiedzy i koncepcji z różnych dziedzin: biologii, psychologii, neurologii, socjologii czy historii. Uwzględniono też dzieła filozofów, którzy przez wieki oddawali się rozważaniom na temat ludzkiej natury. Pokazano, jak oderwać się od własnych emocji, opanować siebie i świadomie się rozwijać. W konsekwencji można się nauczyć patrzeć za ludzkie maski i odważnie przeciwstawiać konformizmowi, aby rozwinąć swoje wyjątkowe poczucie celu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią w szczególności analitycy danych. Wyjaśniono w niej potencjał wnioskowania przyczynowego w zakresie szacowania wpływu i efektów w biznesie. Opisano klasyczne metody wnioskowania przyczynowego, w tym testy A/B, regresja liniowa, wskaźnik skłonności, metoda syntetycznej kontroli i metoda różnicy w różnicach, przy czym skoncentrowano się przede wszystkim na praktycznym aspekcie tych technik. Znalazło się tu również omówienie nowoczesnych rozwiązań, takich jak wykorzystanie uczenia maszynowego do szacowania heterogenicznych efektów. Każda metoda została zilustrowana opisem zastosowania w branży technologicznej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
44.94 zł
74.90 zł(-40%) -
Nowość Promocja
Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią zarobkowania kryje się za działalnością danej firmy? W jaki sposób poprawia ona jakość życia? Świat przesuwa się w stronę brandów zaangażowanych, funkcjonujących w duchu odpowiedzialności. Właściciele firm, twórcy marek muszą to zrozumieć i zastanowić się, co poza towarami lub usługami wnoszą do społeczeństwa. Warto to zrobić, tym bardziej że odnalezienie swojego brand purpose może pozytywnie wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%)