Książki
Tytuły autora: dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Promocja
Ta książka zawiera opis podstawowych wzorców, zasad i praktyk przydatnych podczas analizy dziedzin biznesowych, ułatwiających zrozumienie ich strategii i dostosowanie architektury do potrzeb biznesu, aby umożliwić zbudowanie solidnej implementacji logiki biznesowej. Omówiono tu narzędzia i techniki podejmowania decyzji projektowych, a także istotniejsze wzorce projektowe. Dużo uwagi poświęcono kodowi i różnym sposobom implementacji logiki biznesowej systemu. Opisano również techniki i strategie stosowania DDD w rzeczywistych projektach. Ciekawym elementem jest zaprezentowanie związków projektowania dziedzinowego z innymi ważnymi metodologiami i wzorcami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(39,50 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Promocja
Na początku nic nie jest proste. Mówienie, chodzenie, kopanie piłki, jazda na rowerze ― każdy z nas musiał się tego nauczyć. Słowo za słowem, krok po kroku, gest za gestem. Pierwsze próby kończą się zwykle niepowodzeniem, dopiero za drugim, trzecim albo dziesiątym razem małemu człowiekowi udaje się postawić samodzielnie krok, który daje mu ogromną satysfakcję.- Druk pkt
(26,17 zł najniższa cena z 30 dni)
29.66 zł
34.90 zł(-15%) -
Promocja
Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej 7 - 8 to pomoc dla nauczyciela i ucznia. Zadaniem zajęć rewalidacyjnych jest wyrównywanie różnic rozwojowych w zakresie np. spostrzegania, logicznego myślenia, pamięci, grafomotoryki. Zadania zebrane w tym zeszycie mają usprawniać nie tylko motorykę ręki, lecz także koordynację wzrokowo-ruchową, logiczne myślenie, spostrzegawczość oraz inne funkcje, jakie uczeń powinien doskonalić w procesie edukacji.- Druk pkt
(26,17 zł najniższa cena z 30 dni)
29.66 zł
34.90 zł(-15%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka koncentruje się głównie na rozwijaniu repozytorium kodu, czyli tworzeniu grafu commitów zawierających poszczególne wersje. Do realizacji tego zadania idealnym, bo najpotężniejszym narzędziem jest wiersz poleceń - i właśnie z niego korzystamy w poradniku. Druga kwestia, którą się zajmujemy, to próba zrozumienia, co Git mówi do nas w trakcie pracy. Tak, mówi, ponieważ gdy zlecimy mu wykonanie jakiejś komendy, Git najprawdopodobniej nie tylko ją wykona, ale także skomentuje stan obecny, co nieco podpowie, zwróci uwagę, jeśli coś się nie uda, i wskaże sposób, jak to poprawić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł(-35%)