SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek
- Autorzy:
- Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola
- Czasowo niedostępna
- Promocja 2za1
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.7/6 Opinie: 7
- Stron:
- 864
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek
Pozycjonowanie stron oraz ich optymalizacja pod kątem wymagań wyszukiwarek (SEO) to trudna dziedzina: wymaga głębokiej wiedzy na temat wszystkich aspektów marketingu cyfrowego — od tworzenia stron internetowych, przez architekturę informacji i przewidywanie wrażeń użytkownika, po analizę rynku, planowanie strategii treści, analizę statystyk i optymalizację konwersji. Dodatkowo specjalista SEO powinien mieć umiejętności techniczne i łączyć zmysł analityczny z kreatywnym.
Książka, którą trzymasz w dłoni, to kompletny przewodnik po metodyce optymalizacji wyszukiwania w sieci. Jej trzecie wydanie zostało gruntownie uaktualnione — znajdziesz tu wszelkie nowinki z dziedziny technologii wyszukiwarek internetowych oraz marketingu elektronicznego, od mediów społecznościowych po urządzenia mobilne. Co więcej, złożone zagadnienia SEO zostały w tym podręczniku przedstawione w sposób przystępny, zrozumiały nawet dla osób rozpoczynających przygodę z tą fascynującą dziedziną wiedzy. To doskonałe źródło wiedzy o marketingu cyfrowym, IT i dyscyplinach inżynieryjnych!
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
- teoretyczne podstawy i praktyczne zasady SEO
- wykorzystywanie mediów społecznościowych i danych użytkownika
- projektowanie witryny z uwzględnieniem SEO i zasad marketingu treści
- algorytmy Google’a i innych wyszukiwarek
- własne badania i analizy dla potrzeb SEO
Jeśli prowadzisz biznes w sieci, SEO jest Twoim kluczem do sukcesu
Wybrane bestsellery
-
Promocja 2za1
Najnowsza w Polsce książka o SEO dla początkujących już dostępna! - 10 rozdziałów na temat SEO od A do Z, dla początkujących - Kompleksowa wiedza teoretyczna i omówienie najważniejszych narzędzi SEO - Optymalizacja SEO strony lub sklepu krok po kroku - Działania Content Marketing i LinkBuilding na sprawdzonych rozwiązaniach - Najnowsze wersje narzę- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Promocja Promocja 2za1
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja 2za1
SEO w 14 dni. Daj się znaleźć online Daj się znaleźć online! Wypozycjonuj się i zyskaj nowych odbiorców, zwiększ zyski, oszczędzając czas! Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli: SEO to dla Ciebie czarna magia, a chcesz zaistnieć w Google, pragniesz zwiększyć liczbę odbiorców, a nie wiesz, jak się za to zabrać, masz problem z wyznaczeniem słów- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest praktycznym przewodnikiem dla programistów aplikacji internetowych, architektów oprogramowania, menedżerów technicznych i inżynierów. Wyjaśniono w niej, w jaki sposób stosować architekturę mikrousług do frontendu aplikacji. Pokazano najważniejsze zalety mikrofrontendów, takie jak elastyczność, skalowalność i swoboda w dobieraniu bibliotek i platform programistycznych. Omówiono też takie zagadnienia jak wzorce projektowe dla mikrofrontendów, zasady przeprowadzania migracji z frontendu monolitycznego do mikrofrontendów, a także praktyczne aspekty wdrażania architektury mikrofrontendowej w organizacji. Ciekawą kwestią jest również prezentacja dobrych praktyk, na przykład sprawdzonych strategii automatyzacji i wdrażania mikrofrontendów w środowisku produkcyjnym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie pierwsze powstały z myślą o tych, którzy chcą samodzielnie nauczyć się tworzyć strony internetowe - najnowsza publikacja stanowi niejako dopełnienie tamtych podręczników. Jest przeznaczona dla osób, które chciałyby się zająć zwiększeniem widoczności w wyszukiwarkach i oglądalności swoich istniejących już serwisów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być oryginalny, nieść cenne treści, jakich nie znajdzie się nigdzie indziej. W praktyce rzadko się zdarza, by słowa w sieci niosły unikatową wartość. Zarówno w formie, jak i w przekazie treści przybierają najczęściej postać kalki. „Kopiuj-wklej” z kosmetyczną zaledwie korektą, mającą maskować oczywistą „inspirację”.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów. Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowadzeniem kampanii SEO.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%)
O autorach książki
Eric Enge jest prezesem firmy konsultingowej Stone Temple Consulting (www.stonetemple.com), specjalizującej się w zagadnieniach SEO.
Stephan Spencer (stephanspencer.com) jest założycielem firmy Netconcepts i pomysłodawcą programu Traffic Control. Jest również autorem książki Google Power Search i współautorem książki Social eCommerce.
Jessie C. Stricchiola — zajmuje się marketingiem cyfrowym od 1997 roku. Jest jedną z założycielek organizacji SEMPO.org. Obecnie jest prezesem firmy konsultingowej Alchemist Media, Inc. Jest również biegłą sądową w sprawach związanych z internetem.
Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola - pozostałe książki
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
To kolejne, zaktualizowane i starannie uzupełnione wydanie docenionego podręcznika dla początkujących i doświadczonych specjalistów. Znajdziesz tu solidną dawkę podstawowej wiedzy i obszernie przedstawione informacje na temat najnowszych praktyk. Dowiesz się, jakie narzędzia SEO są najlepsze, poznasz również złożone szczegóły techniczne. Nauczysz się audytować i optymalizować witryny internetowe, zgłębisz zagadnienia analizy ROI, a także zapoznasz się z licznymi nowościami, dzięki którym opracujesz kompleksową strategię SEO i sprostasz wyzwaniom teraźniejszości i przyszłości w swoim biznesie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Three acknowledged experts in search engine optimization share guidelines and innovative techniques that will help you plan and execute a comprehensive SEO strategy. Complete with an array of effective tactics from basic to advanced, this fourth edition prepares digital marketers for 2023 and beyond with updates on SEO tools and new search engine o- ePub + Mobi pkt
(203,15 zł najniższa cena z 30 dni)
211.65 zł
249.00 zł (-15%) -
Three acknowledged experts in search engine optimization share guidelines and innovative techniques that will help you plan and execute a comprehensive SEO strategy. Complete with an array of effective tactics from basic to advanced, this third edition prepares digital marketers for 2016 with updates on SEO tools and new search engine optimization
- ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Dzięki temu podręcznikowi to zadanie jest w Twoim zasięgu. Czterech uznanych ekspertów w dziedzinie optymalizacji witryn internetowych dzieli się wskazówkami i technikami, które pomogą Ci zaplanować i wcielić w życie kompleksową strategię SEO. W trakcie lektury poznasz najlepsze techniki optymalizujące stronę pod kątem pozycji w wynikach wyszukiwania. Nauczysz się wybierać najlepsze słowa kluczowe i oceniać ich skuteczność. Ponadto przekonasz się, że źle przeprowadzone pozycjonowanie strony może przynieść więcej szkody niż pożytku.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych
Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand Fishkin
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Behind Google's deceptively simple interface is immense power for both market and competitive research—if you know how to use it well. Sure, basic searches are easy, but complex searches require specialized skills. This concise book takes you through the full range of Google's powerful search-refinement features, so you can quickly find the specifi- ePub + Mobi pkt
(33,92 zł najniższa cena z 30 dni)
33.92 zł
39.90 zł (-15%) -
Promocja Promocja 2za1
Want to make money online? Then ignore social media at your own risk. Social media is vital if you want to your business to thrive, and though you can’t control the conversations, you can influence them. This book will teach you how.If mismanaged, social media can create more noise than signal. It can be a time and energy suck—for you and your audi- ePub + Mobi pkt
(118,15 zł najniższa cena z 30 dni)
118.15 zł
139.00 zł (-15%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest wyjątkowo praktycznym przewodnikiem, dzięki któremu przyswoisz ważną umiejętność skutecznego komunikowania wizji, aby uzyskiwać wsparcie dla swojego projektu, a także wkład ze strony zespołów. Dowiesz się, jak przekonująco prezentować zamierzenia i jak unikać nieporozumień, które mogą prowadzić do wzrostu kosztów, niespełnionych wymagań czy innych niż zakładane efektów pracy. Poprzez konstruktywne przykłady i wzorce poradnik uczy umiejętności niezbędnych do jasnego wyrażania swojego przekazu wobec różnych odbiorców, z którymi ma do czynienia niemal każdy programista i architekt.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Funkcjonalność oprogramowania nieustannie się poszerza, a nowoczesny kod jest coraz częściej generowany przez narzędzia oparte na sztucznej inteligencji. W tych warunkach czystość kodu staje się niezwykle ważna. Niezależnie od tego, czy pracujesz na oprogramowaniu zastrzeżonym, czy otwartym, czysty kod jest najlepszym sposobem na to, aby zachować świeżość projektów i ich gotowość do rozwoju.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,20 zł najniższa cena z 30 dni)
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Wprowadzenie obserwowalności do systemów jest wyzwaniem technicznym i kulturowym. Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz wartość obserwowalnych systemów i nauczysz się praktykować programowanie sterowane obserwowalnością. Przekonasz się, że dzięki jej wdrożeniu zespoły mogą szybko i bez obaw dostarczać kod, identyfikować wartości odstające i nietypowe zachowania, a ponadto lepiej zrozumieją doświadczenia użytkownika. Znajdziesz tu szczegółowe wyjaśnienia, co jest potrzebne do uzyskania wysokiej obserwowalności, a także szereg wskazówek, jak ulepszyć istniejące rozwiązania i pomyślnie dokonać migracji ze starszych narzędzi, takich jak wskaźniki, monitorowanie i zarządzanie dziennikami. Dowiesz się również, jaki wpływ ma obserwowalność systemu na kulturę organizacji ― i odwrotnie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Internet rozwija się w niesamowitym tempie. Dawniej sieć WWW była prostsza ― projektanci łączyli kod PHP, HTML i zapytania do MySQL w jednym pliku. Z czasem urosła do miliardów stron, co radykalnie zmieniło jej kształt. Zmieniły się też narzędzia i sposób pracy. Dziś idealnym wyborem dewelopera aplikacji WWW jest FastAPI, nowoczesne narzędzie, które wykorzystuje nowe cechy Pythona i z powodzeniem rywalizuje z podobnymi frameworkami języka Golang.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce nauczysz się holistycznego podejścia, które zdecydowanie usprawni współpracę między zespołami. Najpierw zapoznasz się z podstawowymi informacjami o przepływach pracy związanych z uczeniem maszynowym przy użyciu Apache Spark i pakietu PySpark. Nauczysz się też zarządzać cyklem życia eksperymentów dla potrzeb uczenia maszynowego za pomocą biblioteki MLflow. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak od strony technicznej wygląda korzystanie z platformy uczenia maszynowego. W książce znajdziesz również opis wzorców wdrażania, wnioskowania i monitorowania modeli w środowisku produkcyjnym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(48,69 zł najniższa cena z 30 dni)
44.94 zł
74.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(56,55 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Ebooka "SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Art of SEO: Mastering Search Engine Optimization, 3rd Edition
- Tłumaczenie:
- Maksymilian Gutowski, Łukasz Piwko
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2285-1, 9788328322851
- Data wydania książki drukowanej :
- 2016-06-16
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2286-8, 9788328322868
- Data wydania ebooka :
- 2016-06-16 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 45579
- Rozmiar pliku Pdf:
- 41.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 55.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 106.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » Pozycjonowanie (SEO/SEM)
Spis treści książki
- Wyszukiwarki i cel ich istnienia (34)
- Udział rynkowy wyszukiwarek (34)
- Cele wyszukiwania (35)
- Kto szuka i czego? (36)
- Określanie celu wyszukiwania - wyzwanie dla marketingu i wyszukiwarek (37)
- Zapytania nawigacyjne (37)
- Zapytania informacyjne (38)
- Zapytania transakcyjne (39)
- Wyszukiwanie adaptacyjne (40)
- Intencje wyszukujących (40)
- Wyszukiwanie a zachowanie konsumentów (42)
- Wpływ wyszukiwarek na handel w internecie (45)
- Wzrost znaczenia urządzeń mobilnych (46)
- Historia śledzenia wzroku: jak użytkownicy oglądają wyniki wyszukiwania (47)
- Śledzenie kliknięć: jak użytkownicy wybierają wyniki - wyniki neutralne a opłacane (51)
- Rozkład wyników wyszukiwania i ruchu sieciowego (53)
- Wnioski (55)
- Interpretowanie wyników wyszukiwania (58)
- Układ stron wyszukiwania (58)
- Wyniki wyszukiwania pionowego na stronach wynikowych (62)
- Baza wiedzy Knowledge Graph firmy Google (66)
- Algorytmiczny system rankingowy: szperanie, indeksowanie, ocenianie (66)
- Szperanie i indeksowanie (67)
- Pobieranie danych i ranking (68)
- Ocenianie zawartości strony internetowej (70)
- Jaką dokładnie treść wyszukiwarki "widzą" na stronie? (71)
- Odgadywanie zamiarów użytkownika i zwracanie trafnych, aktualnych treści (78)
- Analiza dokumentu a łączność semantyczna (79)
- Jakość treści i zaangażowanie użytkowników (82)
- Analiza linków (85)
- Ocenianie sygnałów społecznościowych (86)
- Problematyczne słowa, dwuznaczność i różnorodność (87)
- Dlaczego algorytmy wyszukiwania mogą zawieść (89)
- Graf wiedzy (90)
- Czynniki rankingowe (92)
- Negatywne czynniki rankingowe (94)
- Inne czynniki rankingowe (94)
- Zaawansowane techniki wyszukiwania (95)
- Zaawansowane operatory wyszukiwania w Google (96)
- Zaawansowane operatory wyszukiwarki Bing (101)
- Zaawansowane techniki korzystania z operatorów (102)
- Wyszukiwarki pionowe (103)
- Wyszukiwanie pionowe a główne wyszukiwarki internetowe (104)
- Wyszukiwanie uniwersalne i wyszukiwanie mieszane (108)
- Wyszukiwarki a państwa (111)
- Optymalizacja wyszukiwania w wybranych krajach (112)
- Wnioski (113)
- Cele strategiczne w zasięgu specjalistów SEO (116)
- Widoczność i branding (116)
- Ruch w witrynie (117)
- Wysoki wskaźnik ROI (117)
- Każdy plan SEO powinien być ustalony indywidualnie (118)
- Ruch sieciowy a zamiar użytkowników (119)
- Tworzenie planu SEO przed rozpoczęciem konstruowania witryny (120)
- Czynniki biznesowe, które wpływają na plan SEO (120)
- Zrozumienie potrzeb klientów i odnalezienie własnej niszy (121)
- Mapowanie produktów i usług (121)
- Treść jest ponad wszystko (122)
- Segmentowanie użytkowników witryny (123)
- Kontekst, czyli konkurencja rynkowa (123)
- SEO i surowy ruch (124)
- SEO a sprzedaż internetowa (125)
- SEO i branding (126)
- SEO dla pozyskiwania potencjalnych klientów marketingu bezpośredniego (127)
- SEO i zarządzanie reputacją (128)
- SEO i ideologiczny wpływ (129)
- Zaawansowane metody planowania i oceniania (130)
- Analiza SWOT (130)
- Rady dotyczące analizy SWOT (131)
- Przejdź na SMART (133)
- Wnioski (134)
- Znaczenie planowania (135)
- Proces budowy witryny i definiowanie graczy (136)
- Definiowanie struktury informacyjnej witryny (136)
- Decyzje technologiczne (137)
- Decyzje strukturalne (138)
- Witryny i aplikacje dla urządzeń mobilnych (142)
- Jednostronicowe aplikacje sieciowe (142)
- Przeprowadzanie audytu już istniejącej witryny w celu zidentyfikowania problemów SEO (144)
- Elementy audytu (144)
- Waga oceny słów kluczowych (149)
- Kanibalizacja słów kluczowych (150)
- Przykład: kwestia linków wewnętrznych (152)
- Kwestia serwera i hostingu (154)
- Wykorzystywanie oprogramowania statystycznego serwera i zdobywanie dostępu do danych (155)
- Analityka sieciowa (155)
- Śledzenie zmian w logach (155)
- Narzędzia dla webmasterów Google i Bing (156)
- Identyfikowanie głównych konkurentów (156)
- Identyfikacja spamu (156)
- Odnajdywanie najlepszych konkurentów (158)
- Odkrywanie sekretów konkurencji (159)
- Ocena postępu w długiej perspektywie (160)
- Oś czasu zmian pozycji witryny (161)
- Rodzaje zmian na witrynie, które mają wpływ na SEO (162)
- Wcześniejsze działania SEO (163)
- Pomiary stanu zindeksowania witryny (164)
- Pomiary rankingowe (165)
- Identyfikowanie źródeł ruchu sieciowego i pomiary jego intensywności (166)
- Wykorzystywanie zasobów biznesowych w kontekście SEO (167)
- Inne domeny, do których masz dostęp (167)
- Relacje w sieci i poza nią (167)
- Treści i dane, których nie zamieściłeś w internecie (167)
- Użytkownicy, którzy odnieśli dobre wrażenie (168)
- Fani, przyjaciele i śledzący (168)
- Wnioski (168)
- Teoria analizy i identyfikacji słów kluczowych (169)
- Myślenie strategiczne (170)
- Długi ogon i krzywa popytu słów kluczowych (170)
- Rola algorytmu Google Hummingbird (170)
- Ukrywanie słów kluczowych i analiza współwystępowania słów na stronie (174)
- Podejście tradycyjne - znajomość domeny, analiza treści witryny (175)
- Analiza porównawcza konkurencji (176)
- Integracja badania słów kluczowych, analizy współwystępowania słów oraz wiedzy o intencjach użytkownika (177)
- Narzędzia analityczne dla słów kluczowych (177)
- Dane badawcze z samych wyszukiwarek (178)
- Analiza kluczowych słów za pomocą narzędzi (181)
- Analiza danych z wyszukiwania słów kluczowych (214)
- Obserwowanie kampanii reklamowej i dane z innych źródeł (217)
- Optymalizacja strony docelowej (219)
- Wykorzystywanie popytu na słowa kluczowe z długiego ogona (219)
- Wydobywanie wyrażeń z trafnych stron internetowych (220)
- Narzędzie analityczne do głębokiej eksploracji słów kluczowych (220)
- Identyfikowanie wzorców słów kluczowych (222)
- Strategie doboru treści a długi ogon słów kluczowych (224)
- Wykorzystanie treści użytkowników na potrzeby długiego ogona (224)
- Trendy, okresowość i okresowe fluktuacje w popycie na słowa kluczowe (225)
- Wnioski (228)
- Wyszukiwarki i przystępność witryny (229)
- Indeksowanie treści (230)
- Indeksowalne struktury linków (230)
- Mapy witryny w formacie XML (232)
- Tworzenie optymalnej architektury informacji (IA) (236)
- Waga logicznego przepływu informacji opartego na kategoriach (236)
- Pryncypia projektu architektury witryny (240)
- Architektura płaska a architektura głęboka (243)
- Nawigacja przyjazna wyszukiwarkom (246)
- Domeny, subdomeny i mikrowitryny (253)
- Kiedy należy używać podfolderów (255)
- Kiedy korzystać z poddomen (256)
- Kiedy warto używać oddzielnej domeny głównej (256)
- Mikrowitryny (257)
- Kiedy używać rozszerzeń domeny innych niż .com (260)
- Nowe domeny funkcjonalne (260)
- Optymalizacja nazw domen i adresów URL (261)
- Optymalizacja domen (261)
- Wybieranie właściwego adresu URL (262)
- Przyjazność dla urządzeń mobilnych (264)
- Nakierowanie na słowa kluczowe (265)
- Znaczniki tytułowe (267)
- Znaczniki opisowe meta (269)
- Znaczniki nagłówków (270)
- Tekst artykułu (271)
- Nazwy plików graficznych i atrybut alt (274)
- Pogrubiony tekst (275)
- Kanibalizacja słów kluczowych (275)
- Nakierowanie na słowa kluczowe w systemach CMS i automatyczne generowanie treści (276)
- Efektywne kierowanie na słowa kluczowe (276)
- Nakierowanie na słowa kluczowe (277)
- Optymalizacja treści (279)
- Struktura treści (279)
- CSS i znaczniki semantyczne (280)
- Niepowtarzalność treści i głębia (283)
- Tematyka treści (285)
- Problem zduplikowanych treści (285)
- Konsekwencje zduplikowania treści (287)
- Na jakiej zasadzie wyszukiwarki identyfikują zduplikowane treści (288)
- Naruszenia praw autorskich (291)
- Jak uniknąć zduplikowania treści na własnej witrynie? (292)
- Kontrolowanie treści, plików cookie i identyfikatorów sesji (294)
- Czym są pliki cookie? (294)
- Czym są identyfikatory sesji? (295)
- Jak pliki cookie i identyfikatory sesji są interpretowane przez wyszukiwarki? (296)
- Dlaczego warto używać plików cookie i identyfikatorów sesji do kontrolowania dostępu wyszukiwarek? (297)
- Zarządzanie treścią i kontrola robotów indeksujących (298)
- Ukrywanie treści przed wyszukiwarkami (298)
- Serwowanie różnej treści wyszukiwarkom i użytkownikom (300)
- Metody wyświetlania różnych treści wyszukiwarkom i użytkownikom (301)
- Przekierowania (314)
- Kiedy i dlaczego warto przekierowywać? (314)
- Dobre a złe przekierowania (315)
- Metody przekierowania adresów URL (316)
- Przekierowanie indeksu strony głównej bez stosowania pętli (321)
- Problemy z systemami zarządzania treścią (CMS) (323)
- Wybór CMS (327)
- Dodatki do systemów CMS (328)
- Najlepsze praktyki pisania programów we Flashu (330)
- Najlepsze techniki adaptacji domeny do wielojęzycznych witryn (334)
- Nakierowanie na konkretny kraj (335)
- Problemy z wykorzystaniem istniejącej domeny (335)
- Dwa główne podejścia (335)
- Problemy z wieloma językami (336)
- Wyszukiwanie semantyczne (339)
- Algorytm Hummingbird (340)
- Wyszukiwanie semantyczne a SEO (341)
- Obiekty i wyszukiwanie semantyczne (341)
- Dane strukturalne (343)
- Schema.org (344)
- Przegląd właściwości (346)
- Jak używać Schema.org (348)
- Podsumowanie (357)
- Przypisywanie autorstwa i autorytet autora w Google (358)
- Historia Przypisywania autorstwa Google w skrócie (358)
- Dlaczego firma Google przestała obsługiwać atrybut rel="author" (360)
- Czy autorytet autorów to dla Google sprawa zamknięta (361)
- Autorzy Google+ w spersonalizowanych wynikach wyszukiwania (362)
- Przyszłość autorytetu autorów w Google (362)
- Autorytet autora (363)
- Znacznik Google publisher (364)
- Graf wiedzy i skarbnica wiedzy Google (366)
- Przegląd zmian w złożoności wyszukiwania (367)
- Czy to uczciwe (370)
- Jak działa Skarbnica wiedzy (372)
- Przyszłość Skarbnicy wiedzy (374)
- Wnioski (374)
- Jaki wpływ miały linki na rankingi wyszukiwania (377)
- Pierwotny algorytm PageRank (377)
- Dodatkowe czynniki, które wpływają na wartość linku (382)
- W jaki sposób wyszukiwarki korzystają z linków (386)
- Zaawansowane zagadnienia oceny odnośników przez wyszukiwarki (387)
- Dodatkowe kryteria oceny linków (387)
- Określanie wartości linku (393)
- Tworzenie treści przyciągającej linki (394)
- Jak linki są tworzone? (394)
- Jak witryny podchodzą do zdobywania linków (395)
- Wprowadzenie do marketingu treści (395)
- Zdobywanie linków za pomocą treści (397)
- Podstawy marketingu treści (397)
- Dostosowywanie typu treści do odbiorcy (398)
- Wdrażanie strategii marketingu treści (399)
- Tworzenie treści, która działa (400)
- Zdobywanie pomysłów na nowe treści i kreatywność (400)
- Speedstorming (403)
- Szukanie pomocy kreatywnych osób (403)
- Wielokrotne wykorzystanie treści (404)
- Jakie są cechy treści wysokiej jakości (404)
- Odwoływanie się do emocji, tytuły i obrazy (405)
- Wykorzystanie potęgi memów (408)
- Mierzenie poziomu zaangażowania w marketing treści (413)
- Wybór strategii marketingu treści (414)
- Określ typy witryn, które mogą stworzyć link do serwisu podobnego do Twojego (415)
- Tworzenie wartościowych materiałów w witrynach (415)
- Segmentacja odbiorców, identyfikacja postaci oraz określanie odbiorców docelowych treści (418)
- Podsumowanie (420)
- Typy kampanii marketingu treści (422)
- Wpisy gościnne (422)
- Syndykacja treści (427)
- Tworzenie chwytliwej treści (428)
- Wykorzystywanie treści stworzonych przez użytkowników (430)
- Tworzenie grupy odbiorców (431)
- Poznaj grupy odbiorców innych wydawców (431)
- Wykorzystanie liderów opinii (436)
- Udzielaj się w mediach społecznościowych (442)
- Budowanie relacji poza siecią (445)
- Relacje i zasięg (446)
- Budowanie relacji z wpływowymi osobami (446)
- Składanie wartościowych propozycji w celu nawiązania relacji (459)
- Skuteczna komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej (459)
- Inne sposoby zdobywania odnośników (460)
- Katalogi internetowe (460)
- Własnoręczne publikowanie linków w mediach społecznościowych (460)
- Szary kapelusz, czarny kapelusz (461)
- Nagrody i odznaki (466)
- Oferowanie rabatów i inne bodźce (466)
- Jak wyszukiwarki radzą sobie ze spamem (466)
- Algorytm Google Penguin (466)
- Inne algorytmy używane w walce ze spamem (467)
- Budowanie negatywnego profilu linków (469)
- Powiadomienia o nienaturalnych linkach (469)
- Inne działania wyszukiwarek (469)
- Media społecznościowe a linki (470)
- Blogi i linki (470)
- Wykorzystanie najważniejszych mediów społecznościowych (471)
- Wskazówki dotyczące działania w portalach społecznościowych (473)
- Skuteczny marketing treści w serwisie YouTube (478)
- Skuteczne publikowanie wpisów gościnnych (480)
- Podsumowanie (481)
- Wnioski (481)
- Korelacja sygnałów społecznościowych z wynikami wyszukiwania w Google (484)
- Ile są warte sygnały społecznościowe (485)
- Eksperymenty Binga z sygnałami społecznościowymi (487)
- Czy Google wykorzystuje dane z Facebooka jako sygnał rankingowy (489)
- Czy Google wykorzystuje dane z Twittera jako sygnał rankingowy (492)
- Czy Google wykorzystuje dane z Google+ jako sygnał rankingowy (495)
- Personalizacja Google+ (495)
- Wpisy z Google+ w wynikach wyszukiwania (497)
- Strony marek z Google+ w wynikach wyszukiwania (497)
- Wpływ Google+ na niespersonalizowane rankingi treści (497)
- Badanie, czy Google+ jest czynnikiem rankingowym (499)
- Jak Google może wykorzystywać dane z Google+ jako czynnik rankingowy (500)
- Pośredni wpływ marketingu w mediach społecznościowych (502)
- Monitorowanie i mierzenie efektów działania marketingu w mediach społecznościowych oraz jego ciągłe usprawnianie (505)
- Zajmij kluczowe profile (506)
- Wybór sieci społecznościowej (507)
- Śledzenie wyników kampanii w mediach społecznościowych (509)
- Aktywność użytkowników jako czynnik jakości wyszukiwania (524)
- W jaki sposób Google i Bing zbierają dane na temat aktywności (525)
- Potencjalne sygnały aktywności użytkownika (526)
- Mechanizmy oddawania głosów (528)
- Analiza dokumentów (528)
- Mierna jakość redaktorska (528)
- Wymagany poziom czytelności (529)
- Napychanie słowami kluczowymi i niedomiar synonimów (529)
- Gęstość reklam i wulgarne reklamy (530)
- Identyczność (530)
- Prędkość wczytywania strony (531)
- Optymalizacja przystępności a SEO (531)
- Krok 1. Skonstruuj ankietę (531)
- Krok 2. Wyślij ankietę do użytkowników (532)
- Krok 3. Przeanalizuj odpowiedzi i wykorzystaj je do skonstruowania pożądanych mechanizmów (532)
- Dodatkowe źródła społecznościowe (532)
- Wnioski (533)
- Diagnozowanie przyczyny spadku ruchu (536)
- Zestawienie najważniejszych algorytmów Google (537)
- Panda (538)
- Cele Pandy (541)
- Jak ważna jest różnorodność w rankingach (544)
- Rola autorytetu w rankingach (545)
- Wpływ słabej treści na pozycję stron (546)
- Wyjście z filtra (546)
- Algorytm Penguin (548)
- Cele algorytmu Penguin (549)
- Wyjście z filtra (550)
- Kary (551)
- Typy kar ręcznych (553)
- Odnośniki nielubiane przez Google (558)
- Czyszczenie profilu linków (564)
- Źródła danych (564)
- Posługiwanie się narzędziami (565)
- Proces usuwania linków (567)
- Wnioski (570)
- Wyszukiwanie mobilne (571)
- Techniki SEO dla urządzeń mobilnych (572)
- SEO aplikacji - linkowanie głębokie i indeksowanie dla wyszukiwania mobilnego (577)
- Głębokie linkowanie w aplikacjach (577)
- Indeksowanie aplikacji (579)
- Optymalizacja wyszukiwania specjalistycznego (579)
- Wyszukiwanie uniwersalne = wyszukiwanie mieszane (580)
- Bogactwo okazji (582)
- Optymalizacja pod kątem wyszukiwania lokalnego (582)
- Zgłaszanie witryny do katalogu lokalnego (585)
- Google Moja Firma (587)
- Karuzela Grafu wiedzy Google (589)
- Bing Places for Business (591)
- Yahoo! Local (592)
- Optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwania lokalnego (593)
- Optymalizacja pod kątem wyszukiwania obrazów (595)
- Optymalizacja obrazów - wskazówki (596)
- Optymalizacja pod kątem wyszukiwania produktów (599)
- Wysyłanie pliku danych o produktach (600)
- Optymalizacja pliku danych o produktach (601)
- Promowanie produktów w programie AdWords (603)
- Raportowanie wyników reklam zakupowych (604)
- Optymalizacja blogów pod kątem wyszukiwarek (604)
- Strukturalna optymalizacja blogów (605)
- Optymalizacja tekstu kotwicy (606)
- Wpisy przyklejone (606)
- Profile autorów (606)
- Linki (606)
- Optymalizacja pod kątem wyszukiwania wiadomości - Google News (607)
- Warunki przyjęcia (608)
- Proces zgłaszania (609)
- Systemy płatności i subskrypcje (609)
- Centrum wydawców Google News (610)
- Wymagania techniczne (611)
- Miniatury graficzne w Google News (614)
- Ponowne przeszukiwanie (615)
- Mapy witryn Google News (615)
- Filmy w Google News (620)
- Artykuły polecane (621)
- Optymalizacja pod kątem wyszukiwania filmów i multimediów (622)
- SEO w YouTube (622)
- SEO dla filmów pod kątem Google (633)
- Wnioski (635)
- Waga pomiaru wyników w procesie optymalizacji wyszukiwania (638)
- Cykl śledzenia - stwórz, opublikuj, zmierz, popraw (639)
- Ustanawianie prawidłowej linii bazowej (641)
- Korzystanie z narzędzi analitycznych do uzasadnienia biznesowego SEO (642)
- Pomiary ruchu sieciowego (642)
- Charakterystyka ogólna (642)
- Wybór właściwego pakietu narzędzi analitycznych (643)
- Wartościowe dane w analityce sieciowej (644)
- Liczba stron, które przyciągają ruch sieciowy (648)
- Kategoryzacja ruchu sieciowego pochodzącego z wyszukiwarek (649)
- Ruch z witryn odsyłających (649)
- Korzystanie z tablicy rozdzielczej (650)
- Więcej o śledzeniu zdarzeń (651)
- Oddzielanie ziaren od plew w analityce sieciowej (655)
- Uzależnienie stopnia konwersji i ROI od SEO (656)
- Przypisanie zasługi (657)
- Konfigurowanie oprogramowania analitycznego pod kątem śledzenia konwersji (659)
- Podział kampanii i wysiłków optymalizacyjnych ze względu na stopień konwersji (662)
- Zwiększanie stopnia konwersji (663)
- Określenie wskaźnika ROI projektu (666)
- Diagnostyka i wskaźniki powodzenia konkurencji (667)
- Wyszukiwarki internetowe i parametry porównawcze (667)
- Dane o indeksowaniu witryny (668)
- Śledzenie linków w marketingu treści (671)
- Pozycja rankingowa (686)
- Miejsce na półkach (687)
- Platformy SEO (688)
- Błędy skanowania (689)
- Śledzenie danych z blogosfery (692)
- Obserwowanie własnych blogów (694)
- Analiza ruchu sieciowego robotów (696)
- Porównanie ruchu sieciowego (697)
- Pomiary przyrostu liczby linków w czasie (701)
- Kluczowe wskaźniki efektywności w optymalizacji nakierowanej na długi ogon (705)
- Odnajdywanie duplikatów treści (706)
- Inne narzędzia (707)
- MozBar (707)
- SEO Quake (707)
- Optymalizacja wyszukiwania za pośrednictwem Firefoksa (708)
- SpyFu (708)
- SEMRush (709)
- Rio SEO Search Analytics (710)
- Rio SEO Website Optimizer (711)
- Searchmetrics Essentials (711)
- Wnioski (711)
- Przenoszenie treści - podstawy (713)
- Przenoszenie treści na szeroką skalę (714)
- Mapowanie przenoszenia treści (715)
- Oczekiwania związane z migracją treści (717)
- Utrzymanie widoczności witryny w wyszukiwarce w trakcie zmieniania struktury witryny i po transformacji (718)
- Utrzymanie widoczności witryny w wyszukiwarce w trakcie trwania migracji na nową domenę i po niej (720)
- Wyzwania wynikające ze zmiany nazwy domeny (720)
- Migracja - przygotowania (720)
- Zmiana serwera (722)
- Monitorowanie wydajności po zmianie serwera (723)
- Ukryte treści (723)
- Odnajdywanie niewidocznych dla wyszukiwarek treści (723)
- Identyfikowanie przyczyny nieskanowania witryny (724)
- Ukryte treści traktowane jako spam (727)
- Filtry spamu i kary (728)
- Rozpoznawanie niskiej klasy domen i witryn spamerskich (731)
- Zgłoszenia spamu (733)
- Duplikaty treści (733)
- SEO wolne od spamu - podstawowe zasady (735)
- Kary i proces odwoławczy (736)
- Kradzież treści (736)
- Zmiana specjalistów SEO i członków zespołu (739)
- Potencjalne problemy (739)
- Dokumentowanie działań optymalizacyjnych i postępów (739)
- Szybki trening (740)
- Sprzątanie i kontrole (740)
- Wnioski (740)
- Badania nad optymalizacją i analityka (741)
- Źródła wiedzy o SEO (741)
- Wykonywanie testów optymalizacyjnych (743)
- Analiza położonych wysoko w rankingu witryn i stron (746)
- Analiza zróżnicowania algorytmów w różnych wyszukiwarkach i typach wyszukiwania (748)
- Waga doświadczenia (749)
- Analiza porównawcza konkurencji (750)
- Analiza treści (750)
- Wewnętrzna struktura linków i architektura witryny (750)
- Analiza linków zewnętrznych (751)
- Jaka jest ich strategia SEO? (752)
- Analiza porównawcza konkurencji - podsumowanie (752)
- Korzystanie z narzędzi analitycznych w obserwowaniu działań konkurencji (753)
- Analiza porównawcza konkurencji dla organizacji dysponującej dużym budżetem (754)
- Korzystanie z oferowanych przez wyszukiwarki narzędzi SEO (754)
- Narzędzia dla webmasterów oferowane przez wyszukiwarki (754)
- Branża SEO w sieci (766)
- Blogi (766)
- Serwisy informacyjne, społeczności i fora o tematyce SEO (768)
- Społeczności i sieci społecznościowe (769)
- Uczestnictwo w konferencjach i innych wydarzeniach (769)
- Wnioski (772)
- SEO jako biznes (773)
- Zdefiniowanie szansy biznesowej (774)
- Zdobądź poparcie w całej organizacji (775)
- Połóż fundamenty (775)
- Uzyskiwanie wsparcia od stron, które nie dzielą Twoich celów (776)
- Miara postępów w kolejnych fazach dojrzałości strategii SEO (777)
- Konstruowanie zespołu SEO (778)
- Wyzwania związane z budowaniem własnego zespołu lub zatrudnieniem zewnętrznej firmy (778)
- Korzyści związane ze stworzeniem wewnętrznego zespołu (779)
- Korzyści z zatrudnienia niezależnych konsultantów (779)
- Praca z niezależnym ekspertem (780)
- Jak najlepiej wykorzystać pomoc z zewnątrz? (781)
- Jak wdrożyć zalecenia eksperta? (781)
- Wykorzystywanie wiedzy z zakresu SEO w organizacji (782)
- Wpływ stopnia złożoności witryny na nakład pracy pod kątem SEO (784)
- Rozwiązania dla małych firm (785)
- Własny specjalista do spraw SEO (785)
- SEO a ograniczone zasoby i budżet (786)
- Rozwiązania dla dużych organizacji (789)
- Praca z niezależnymi ekspertami (791)
- Inteligentne wdrażanie rekomendacji optymalizacyjnych (791)
- Zatrudnianie specjalisty SEO (792)
- Jak dobrać odpowiedniego pracownika SEO? (793)
- Poszukiwanie właściwej osoby (793)
- Składanie oferty (795)
- Wybór zewnętrznej firmy SEO lub konsultanta (795)
- Inicjowanie procesu selekcji (795)
- Przygotowanie zapytania ofertowego (796)
- Negocjacje z potencjalnymi partnerami SEO (800)
- Podejmowanie decyzji (802)
- Łączenie niezależnych zespołów SEO z zespołem wewnętrznym (803)
- Wprowadzanie kultury SEO w Twojej organizacji (804)
- Wnioski (805)
- Niepowstrzymana ewolucja wyszukiwania (809)
- Wzrost złożoności wyszukiwania (810)
- Dominacja Google (814)
- Więcej o typach treści w wyszukiwarkach (817)
- Wyszukiwarki wprowadzą ulepszenia w skanowaniu (817)
- Wyszukiwarki odnajdują nowe źródła treści (818)
- Multimedia stają się indeksowalne (819)
- Personalizacja, lokalizacja i wpływ użytkownika na wyszukiwanie (821)
- Określanie intencji użytkowników (821)
- Interakcja z użytkownikiem (821)
- Nowe wzorce wyszukiwania (822)
- Rosnąca rola chmury (823)
- Wzrastająca rola wyszukiwania lokalnego, wyszukiwania za pośrednictwem urządzeń mobilnych i rozpoznawania głosu (824)
- Wyszukiwanie lokalne (824)
- Wyszukiwarki dla urządzeń mobilnych (825)
- Rozpoznawanie głosu a wyszukiwanie (826)
- Nasycenie rynku i konkurencja (827)
- SEO trwałą formą sztuki (829)
- Przyszłość wyszukiwania semantycznego i graf wiedzy (830)
- Wnioski (834)
Przedmowa (27)
Wprowadzenie (29)
1. Wyszukiwanie jako miara trendów społecznych i narzędzie handlowe (33)
2. Podstawy działania wyszukiwarek (57)
3. Planowanie SEO: dostosowywanie strategii (115)
4. Pierwsze kroki w SEO (135)
5. Identyfikowanie i analiza słów kluczowych (169)
6. Tworzenie witryny przyjaznej SEO (229)
7. Marketing treści (375)
8. Rola mediów społecznościowych i danych użytkowników w generowaniu wyników wyszukiwania (483)
9. Algorytmy Panda i Penguin oraz kary (535)
10. Techniki SEO dla wyszukiwania mobilnego, lokalnego i specjalistycznego (571)
11. Śledzenie wyników wyszukiwania i wyznaczniki powodzenia strategii (637)
12. Zmiany domeny, przeprojektowanie witryny pod kątem SEO i rozwiązywanie problemów (713)
13. Nauka SEO i własne badania (741)
14. Tworzenie własnego zespołu SEO a wynajem zewnętrznej firmy (773)
15. Sztuka ewoluująca - przyszłość SEO (807)
Słowniczek (835)
Skorowidz (851)
O autorach (863)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta książka stanowi twardy dowód, że matematyka jest elastyczna, kreatywna i radosna. Potraktuj ją jako fascynującą podróż przez świat matematyki abstrakcyjnej do teorii kategorii. Przekonaj się, że bez formalnej wiedzy w tej dziedzinie możesz rozwinąć umiejętność matematycznego myślenia. Abstrakcyjne idee matematyczne pomogą Ci inaczej spojrzeć na aktualne wydarzenia, kwestie sprawiedliwości społecznej i przywilejów społecznych czy nawet na COVID-19.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Inżynieria wymagań jest jedną z podstawowych dyscyplin inżynierii oprogramowania. Cały proces wytwarzania oprogramowania powinien być oparty właśnie na niej. W ramach inżynierii wymagań korzystamy z wiedzy naukowej, technicznej i doświadczenia do zdefiniowania problemu, a także do zarządzania zakresem budowanego systemu oprogramowania. Bez znajomości reguł dotyczących zbierania, specyfikowania i analizy wymagań bardzo trudno jest zbudować system oprogramowania spełniający rzeczywiste potrzeby jego odbiorców.- Druk
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej przystępnej książce, przeznaczonej dla programistów i badaczy, zrozumiesz podstawy techniczne modeli LLM. Dowiesz się, do czego można je zastosować, i odkryjesz elegancję ich architektury. Nauczysz się praktycznego korzystania z frameworka LangChain, zaprojektowanego do tworzenia responsywnych aplikacji. Dowiesz się, jak dostrajać model, jak zadawać mu pytania, poznasz także sprawdzone metody wdrażania i monitorowania środowisk produkcyjnych, dzięki czemu łatwo zbudujesz narzędzia do pisania, zaawansowane roboty konwersacyjne czy nowatorskie pomoce dla programistów. Liczne praktyczne przykłady i fragmenty kodu ułatwią Ci nie tylko przyswojenie podstaw, ale także używanie modeli LLM w innowacyjny i odpowiedzialny sposób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Książka jest przystępnym przewodnikiem po zastosowaniu języka SQL w procesie uzyskiwania informacji zawartych w danych. Zaczniesz od przyswojenia podstawowej wiedzy o bazach danych i SQL, a następnie przystąpisz do analizy prawdziwych zbiorów danych, takich jak demografia spisu ludności w Stanach Zjednoczonych, przejazdy taksówek w Nowym Jorku i szczegóły z krajowego katalogu targów rolniczych. Dzięki ćwiczeniom i przykładom zamieszczonym w każdym rozdziale szybko zaznajomisz się ze wszystkimi, również najnowszymi, narzędziami niezbędnymi do budowania zaawansowanych baz danych PostgreSQL. Zrozumiesz również, jak w szybki i efektywny sposób dane pozwalają zdobyć potrzebne informacje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(64,35 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Tymczasem obwody elektroniczne przenikają każdy aspekt naszego życia. Bez nich cywilizacja w obecnym kształcie przestałaby istnieć. Zagrożenie wcale nie jest aż tak małe, jak się wydaje. Elektronika to niebanalna dziedzina, wykształcenie specjalistów i przekazanie im odpowiedniej wiedzy wymaga wysiłku. Należy zacząć od podstaw - i stąd pomysł na cykl publikacji poświęconych najważniejszym zagadnieniom związanym z elektroniką.- Druk
Elektronika. Od analizy symbolicznej do obliczeń kwantowych
Anna Filipowska, Weronika Izydorczyk, Jacek Izydorczyk, Sławomir Lasota, Andrzej Malcher, Piotr Zawadzki
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
W tej niezwykle pragmatycznej książce, przeznaczonej dla dyrektorów technicznych, praktyków uczenia maszynowego, twórców aplikacji, analityków biznesowych, inżynierów i badaczy danych, znajdziesz skuteczne techniki używania sztucznej inteligencji. Zaznajomisz się z cyklem życia projektu opartego na generatywnej AI i jej zastosowaniami, a także metodami doboru i dostrajania modeli, generowania danych wspomaganego wyszukiwaniem, uczenia przez wzmacnianie na podstawie informacji zwrotnych od człowieka, kwantyzacji, optymalizacji i wdrażania modeli. Poznasz szczegóły różnych typów modeli, między innymi dużych językowych (LLM), multimodalnych generujących obrazy (Stable Diffusion) i odpowiadających na pytania wizualne (Flamingo/IDEFICS).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Na rynku książek poświęconych analizie biznesowej w sektorze IT dostępnych jest kilka pozycji. Zawierają one informacje na temat praktyk, narzędzi i podejścia stosowanego w tej dziedzinie. Dotychczas jednak brakowało kompendium, które byłoby praktycznym przewodnikiem zbierającym doświadczenia z różnych projektów, firm i od ekspertów podchodzących w odmienny sposób do analizy biznesowej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
To książka przeznaczona dla osób pracujących z systemami Kubernetes. Poszczególne zagadnienia przedstawiono w niej w przejrzystym formacie problem – rozwiązanie – omówienie, dzięki czemu szybko znajdziesz rozwiązanie konkretnego problemu, a to z kolei pozwoli Ci na korzystanie ze wszystkich zalet tej platformy w codziennej pracy. Znalazło się tu ponad 100 praktycznych receptur obejmujących takie tematy jak konfigurowanie klastra, zarządzanie obciążeniem w kontenerach przy użyciu obiektów Kubernetes API, użycie pamięci masowej indeksowanej wartościami klucz-wartość, konfigurowanie zabezpieczeń i wiele innych. Każda receptura jest niezależna od innych, a materiał został zorganizowany w sposób maksymalnie ułatwiający szybkie odnalezienie interesującego Cię zagadnienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Sztuczna inteligencja stale się rozwija. Właściwie codziennie słyszymy o jej rosnących możliwościach, nowych osiągnięciach i przyszłości, jaką nam przyniesie. Jednak w tej książce skupiamy się nie na przyszłości, a na teraźniejszości i praktycznym obliczu AI - na usługach, które świadczy już dziś. Większość najciekawszych zastosowań sztucznej inteligencji bazuje na ML (uczenie maszynowe, ang. machine learning), NLP (przetwarzanie języka naturalnego, ang. natural language processing) i architekturze RAG (ang. retrieval augmented generation) zwiększającej możliwości tzw. dużych modeli językowych (LLM, ang. large language model). Stanowią one podwaliny budowy systemów AI, bez których te systemy często wcale nie mogłyby powstać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Pierwsza była wirtualizacja: oprogramowanie symuluje istnienie zasobów logicznych korzystających z zasobów fizycznych. Po niej przyszła konteneryzacja, polegająca na tworzeniu obrazów - kopii danych - zawierających wszystkie pliki potrzebne do uruchomienia danej aplikacji. Środowiska produkcyjne z obu korzystają równolegle, ale to konteneryzacja stała się swojego rodzaju rewolucją w sektorze IT. Pozwoliła bowiem na sprawniejsze wdrażanie mikroserwisów, a także na optymalizację kosztów działania wielu aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola (7) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(4)
(1)
(1)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie