×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek. Wydanie IV Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autorzy:
Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
648
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

SEO, czyli optymalizacja witryn dla wyszukiwarek, jest dyscypliną znaną od ponad ćwierćwiecza. Oferuje szerokie możliwości rozwoju kariery zarówno dla osób zajmujących się marketingiem, jak i dla technicznych nerdów. SEO nieustannie ewoluuje: najpierw ważne były słowa kluczowe, później architektura techniczna, potem odnośniki, a teraz wkraczamy w erę SEO wspomaganego sztuczną inteligencją. Oznacza to, że aby odnosić sukcesy w tej fascynującej dziedzinie, trzeba wciąż się uczyć.

To kolejne, zaktualizowane i starannie uzupełnione wydanie docenionego podręcznika dla początkujących i doświadczonych specjalistów. Znajdziesz tu solidną dawkę podstawowej wiedzy i obszernie przedstawione informacje na temat najnowszych praktyk. Dowiesz się, jakie narzędzia SEO są najlepsze, poznasz również złożone szczegóły techniczne. Nauczysz się audytować i optymalizować witryny internetowe, zgłębisz zagadnienia analizy ROI, a także zapoznasz się z licznymi nowościami, dzięki którym opracujesz kompleksową strategię SEO i sprostasz wyzwaniom teraźniejszości i przyszłości w swoim biznesie.

W książce:

  • zasady i niuanse działania wyszukiwarek i ich algorytmów
  • perspektywy wyszukiwania informacji, w tym wpływ sztucznej inteligencji
  • skutki kluczowych modyfikacji algorytmów Google
  • narzędzia do zwiększania widoczności w wynikach wyszukiwania informacji lokalnych, filmów (w tym na YouTube), obrazów i wiadomości
  • tworzenie zespołu specjalistów do spraw SEO

SEO jest z całą pewnością sztuką, a ta książka dowodzi, że jest także nauką, którą można posiąść i stosować z doskonałym skutkiem.

dr Robert Cialdini, autor bestsellera Zasady wywierania wpływu na ludzi

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Eric Enge jest prezesem firmy konsultingowej Stone Temple Consulting (www.stonetemple.com), specjalizującej się w zagadnieniach SEO.

Stephan Spencer (stephanspencer.com) jest założycielem firmy Netconcepts i pomysłodawcą programu Traffic Control. Jest również autorem książki Google Power Search i współautorem książki Social eCommerce.

Jessie C. Stricchiola — zajmuje się marketingiem cyfrowym od 1997 roku. Jest jedną z założycielek organizacji SEMPO.org. Obecnie jest prezesem firmy konsultingowej Alchemist Media, Inc. Jest również biegłą sądową w sprawach związanych z internetem.

Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola - pozostałe książki

Zobacz pozostałe książki z serii

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
77,40 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
64,50 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.