×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Social eCommerce. Increasing Sales and Extending Brand Reach Stephan Spencer, Jimmy Harding, Jennifer Sheahan

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Social eCommerce. Increasing Sales and Extending Brand Reach Stephan Spencer, Jimmy Harding, Jennifer Sheahan - okladka książki

Social eCommerce. Increasing Sales and Extending Brand Reach Stephan Spencer, Jimmy Harding, Jennifer Sheahan - okladka książki

Social eCommerce. Increasing Sales and Extending Brand Reach Stephan Spencer, Jimmy Harding, Jennifer Sheahan - audiobook MP3

Social eCommerce. Increasing Sales and Extending Brand Reach Stephan Spencer, Jimmy Harding, Jennifer Sheahan - audiobook CD

Autorzy:
Stephan Spencer, Jimmy Harding, Jennifer Sheahan
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
310
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Want to make money online? Then ignore social media at your own risk. Social media is vital if you want to your business to thrive, and though you can’t control the conversations, you can influence them. This book will teach you how.

If mismanaged, social media can create more noise than signal. It can be a time and energy suck—for you and your audience. Or worse still, it can become an echo chamber for negative PR.

If done well, guerrilla social media marketing can help you persuade, command attention, establish dialogue, differentiate yourself, capture new markets, and outmaneuver the competition—all on a shoestring budget. Whether you’re selling digital goods and services, physical goods, or local services, this book has the answers.

  • Strategize and optimize your social presence in ways you didn’t know were possible
  • Drive more clicks and sales with better-performing Facebook ads
  • Develop remarkable content with viral potential
  • Manage your online reputation, instead of letting it manage you
  • Integrate social media into your SEO strategy, and vice versa
  • Leverage online influencers to promote your brand, and become an influencer yourself

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Stephan Spencer (stephanspencer.com) jest założycielem firmy Netconcepts i pomysłodawcą programu Traffic Control. Jest również autorem książki Google Power Search i współautorem książki Social eCommerce.

Stephan Spencer, Jimmy Harding, Jennifer Sheahan - pozostałe książki

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
118,15 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.