×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

The Art of SEO. 4th Edition

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
The Art of SEO. 4th Edition Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola - okladka książki

The Art of SEO. 4th Edition Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola - okladka książki

The Art of SEO. 4th Edition Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola - audiobook MP3

The Art of SEO. 4th Edition Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
776
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (203,15 zł najniższa cena z 30 dni)

249,00 zł (-15%)
211,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(203,15 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Three acknowledged experts in search engine optimization share guidelines and innovative techniques that will help you plan and execute a comprehensive SEO strategy. Complete with an array of effective tactics from basic to advanced, this fourth edition prepares digital marketers for 2023 and beyond with updates on SEO tools and new search engine optimization methods that have reshaped the SEO landscape, including how generative AI can be used to support SEO and SEO-related tasks.

Novices will receive a thorough SEO education, while experienced SEO practitioners get an extensive reference to support ongoing engagements.

  • Learn about the various intricacies and complexities of internet search
  • Explore the underlying theory and inner workings of search engines and their algorithms
  • Understand the interplay between social media engagement and other factors
  • Discover tools to track results and measure success
  • Examine the effects of key Google algorithm updates
  • Consider opportunities for visibility in mobile, local, vertical, social, and voice search
  • Build a competent SEO team with defined roles
  • Identify what opportunities exist for using generative AI as part of an SEO program
  • Gain insights into the future of search and internet discoverability

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Eric Enge jest prezesem firmy konsultingowej Stone Temple Consulting (www.stonetemple.com), specjalizującej się w zagadnieniach SEO.

Stephan Spencer (stephanspencer.com) jest założycielem firmy Netconcepts i pomysłodawcą programu Traffic Control. Jest również autorem książki Google Power Search i współautorem książki Social eCommerce.

Jessie C. Stricchiola — zajmuje się marketingiem cyfrowym od 1997 roku. Jest jedną z założycielek organizacji SEMPO.org. Obecnie jest prezesem firmy konsultingowej Alchemist Media, Inc. Jest również biegłą sądową w sprawach związanych z internetem.

Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola - pozostałe książki

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
211,65 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint