ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autorzy:
Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.7/6  Opinie: 7
Stron:
864
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

99,00 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook

99,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Pozycjonowanie stron oraz ich optymalizacja pod kątem wymagań wyszukiwarek (SEO) to trudna dziedzina: wymaga głębokiej wiedzy na temat wszystkich aspektów marketingu cyfrowego — od tworzenia stron internetowych, przez architekturę informacji i przewidywanie wrażeń użytkownika, po analizę rynku, planowanie strategii treści, analizę statystyk i optymalizację konwersji. Dodatkowo specjalista SEO powinien mieć umiejętności techniczne i łączyć zmysł analityczny z kreatywnym.

Książka, którą trzymasz w dłoni, to kompletny przewodnik po metodyce optymalizacji wyszukiwania w sieci. Jej trzecie wydanie zostało gruntownie uaktualnione — znajdziesz tu wszelkie nowinki z dziedziny technologii wyszukiwarek internetowych oraz marketingu elektronicznego, od mediów społecznościowych po urządzenia mobilne. Co więcej, złożone zagadnienia SEO zostały w tym podręczniku przedstawione w sposób przystępny, zrozumiały nawet dla osób rozpoczynających przygodę z tą fascynującą dziedziną wiedzy. To doskonałe źródło wiedzy o marketingu cyfrowym, IT i dyscyplinach inżynieryjnych!

Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:

  • teoretyczne podstawy i praktyczne zasady SEO
  • wykorzystywanie mediów społecznościowych i danych użytkownika
  • projektowanie witryny z uwzględnieniem SEO i zasad marketingu treści
  • algorytmy Google’a i innych wyszukiwarek
  • własne badania i analizy dla potrzeb SEO

Jeśli prowadzisz biznes w sieci, SEO jest Twoim kluczem do sukcesu

O autorach

3 Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola

Eric Enge jest prezesem firmy konsultingowej Stone Temple Consulting (www.stonetemple.com), specjalizującej się w zagadnieniach SEO.

Stephan Spencer (stephanspencer.com) jest założycielem firmy Netconcepts i pomysłodawcą programu Traffic Control. Jest również autorem książki Google Power Search i współautorem książki Social eCommerce.

Jessie C. Stricchiola — zajmuje się marketingiem cyfrowym od 1997 roku. Jest jedną z założycielek organizacji SEMPO.org. Obecnie jest prezesem firmy konsultingowej Alchemist Media, Inc. Jest również biegłą sądową w sprawach związanych z internetem.

Zamknij

Wybierz metodę płatności