×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Czasowo niedostępna
  • Promocja Przejdź
Autorzy:
Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.7/6  Opinie: 7
Stron:
864
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Pozycjonowanie stron oraz ich optymalizacja pod kątem wymagań wyszukiwarek (SEO) to trudna dziedzina: wymaga głębokiej wiedzy na temat wszystkich aspektów marketingu cyfrowego — od tworzenia stron internetowych, przez architekturę informacji i przewidywanie wrażeń użytkownika, po analizę rynku, planowanie strategii treści, analizę statystyk i optymalizację konwersji. Dodatkowo specjalista SEO powinien mieć umiejętności techniczne i łączyć zmysł analityczny z kreatywnym.

Książka, którą trzymasz w dłoni, to kompletny przewodnik po metodyce optymalizacji wyszukiwania w sieci. Jej trzecie wydanie zostało gruntownie uaktualnione — znajdziesz tu wszelkie nowinki z dziedziny technologii wyszukiwarek internetowych oraz marketingu elektronicznego, od mediów społecznościowych po urządzenia mobilne. Co więcej, złożone zagadnienia SEO zostały w tym podręczniku przedstawione w sposób przystępny, zrozumiały nawet dla osób rozpoczynających przygodę z tą fascynującą dziedziną wiedzy. To doskonałe źródło wiedzy o marketingu cyfrowym, IT i dyscyplinach inżynieryjnych!

Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:

  • teoretyczne podstawy i praktyczne zasady SEO
  • wykorzystywanie mediów społecznościowych i danych użytkownika
  • projektowanie witryny z uwzględnieniem SEO i zasad marketingu treści
  • algorytmy Google’a i innych wyszukiwarek
  • własne badania i analizy dla potrzeb SEO

Jeśli prowadzisz biznes w sieci, SEO jest Twoim kluczem do sukcesu

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Eric Enge jest prezesem firmy konsultingowej Stone Temple Consulting (www.stonetemple.com), specjalizującej się w zagadnieniach SEO.

Stephan Spencer (stephanspencer.com) jest założycielem firmy Netconcepts i pomysłodawcą programu Traffic Control. Jest również autorem książki Google Power Search i współautorem książki Social eCommerce.

Jessie C. Stricchiola — zajmuje się marketingiem cyfrowym od 1997 roku. Jest jedną z założycielek organizacji SEMPO.org. Obecnie jest prezesem firmy konsultingowej Alchemist Media, Inc. Jest również biegłą sądową w sprawach związanych z internetem.

Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola - pozostałe książki

Zobacz pozostałe książki z serii

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
99,00 zł
Czasowo niedostępna
Ebook
49,50 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.