×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Python w zadaniach. Programowanie dla młodzieży. Poziom podstawowy Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Czasowo niedostępna
  • Promocja Przejdź
Autorzy:
Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.6/6  Opinie: 11
Stron:
280
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Opanuj Pythona od strony praktycznej!

  • Poznaj konstrukcje języka Python
  • Naucz się stosować je w praktyce
  • Wykorzystaj standardowe biblioteki
  • Rozwiąż 139 zadań i sprawdź swoje rozwiązania

Python to bardzo popularny, wydajny i elastyczny język programowania ogólnego przeznaczenia, którego prosta, czytelna i zwięzła składnia zdobyła uznanie rzesz programistów na całym świecie. Duże możliwości, przenośność kodu, możliwość pisania skryptów - wszystko to sprawia, że Python znajduje zastosowanie w najróżniejszych dziedzinach i wspiera rozwój wielu popularnych serwisów internetowych. Bez wątpienia warto się go nauczyć!

Jeśli chcesz poznać ten język, jesteś na dobrej drodze! Książka omawia najważniejsze elementy programowania w Pythonie. Co ważne, wiedza została usystematyzowana w formie konkretnych zadań do wykonania. Poznasz dzięki nim typy danych i składnię języka, dowiesz się, jak debugować programy, nauczysz się korzystać z funkcji oferowanych przez biblioteki i opanujesz podstawy tworzenia graficznych interfejsów użytkownika. To podręcznik przeznaczony dla młodzieży, ale doskonale sprawdzi się również w przypadku osób dorosłych, które rozpoczynają przygodę z programowaniem.

  • Instalowanie oraz konfigurowanie środowiska i niezbędnych narzędzi
  • Podstawowe informacje na temat języka i programowania
  • Typy danych, zmienne proste i tablicowe
  • Operatory, instrukcje warunkowe oraz instrukcje pętli
  • Operacje wejścia-wyjścia w konsoli i na plikach
  • Biblioteki graficzne, dźwiękowe i wideo
  • Korzystanie z funkcji wbudowanych i tworzenie własnych
  • Programowanie obiektowe, obsługa wątków i wyjątków
  • Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
  • Zadania do samodzielnego wykonania i praktyczny projekt gry

Poznaj Pythona, rozwiązuj zadania, zostań programistą!

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Urszula Wiejak — założycielka i dyrektorka Komputrilo Akademii Komputerowej, w której przez wiele lat zdobywała doświadczenie w edukacji informatycznej dzieci i młodzieży. Autorka książek z serii Komputrilo Edu poświęconej tematyce programowania przez dzieci. 

Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski - pozostałe książki

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
35,40 zł
Czasowo niedostępna
Ebook
29,49 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.