×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Prawo mediów

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
C. H. Beck
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
252
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook (58,65 zł najniższa cena z 30 dni)

69,00 zł (-15%)
58,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem

(58,65 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Najważniejsze zagadnienia związane z funkcjonowaniem szeroko rozumianych mediów: prasy, telewizji, radia i Internetu.

W podręczniku omówiono:

  • zasadę wolności wypowiedzi,
  • regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie,
  • przekaz medialny w mediach,
  • ochronę dóbr osobistych w działalności mediów oraz
  • odpowiedzialności za treści medialne.

Poruszono także takie zagadnienia jak ochrona dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach czy nowe zjawiska związane z mediami: trolling, postprawdę, fake news, deepfakes.

Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk, a otoczenie technologiczne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Wymaga to przyjrzenia się tym procesom. W interesie każdego państwa i każdego obywatela leży dysponowanie skutecznym potencjałem bezpieczeństwa, zapewniającym gotowość i zdolność do zapobiegania zagrożeniom występującym w przestrzeni informacyjnej.

Mamy nadzieję, że zawarte w poszczególnych rozdziałach rozważania przyczynią się także do szerszej dyskusji na temat istotnych, a budzących kontrowersje zagadnień prawa mediów.

Wybrane bestsellery

C. H. Beck - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
58,65 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint