Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać?
- Wydawnictwo:
- E-bookowo
- Ocena:
- Stron:
- 90
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać?
Czy chciałabyś usłyszeć od swojego klienta, że chce z Tobą pracować, bo Twoja strona internetowa zrobiła na nim lepsze wrażenie niż strony internetowe Twojej konkurencji? Albo że czyta artykuły na Twoim blogu i dają mu one do myślenia? Albo że treści, które zamieszczasz, sprawiły, że Ci zaufał i zdecydował się na kontakt osobisty?
Tak, doskonale wiesz, że prowadząc blog:
– zbudujesz w sieci wyróżniającą się markę i wystąpisz w charakterze ekspertki (eksperta);
– zdobędziesz zaufanie klientów;
– dasz poznać siebie i swoje wartości potencjalnym klientom;
– dotrzesz do osób, które będą chciały rozwijać się razem z Tobą.
"Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać" to kurs online w formie e-booka.
Dzięki niemu:
– stworzysz podstawy marketingowe, które pozwolą Ci prowadzić blog, na którym będziesz zarabiać:
– określisz, kim mają być Twoi czytelnicy,
– sprecyzujesz tematykę, o której z przyjemnością będziesz pisać;
– dowiesz się, skąd czerpać inspirację i pomysły na wpisy, aby zawsze mieć o czym pisać;
– przełamiesz blokady, które powstrzymują Cię przed pisaniem:
– strach przed krytyką i hejtem,
– brak czasu na pisanie,
– zwiększysz swoją motywację do pisania;
– poznasz najważniejsze zasady prowadzenia bloga i tworzenia artykułów internetowych:
– jak pisać przyciągające uwagę tytuły (na blog i do newslettera),
– jak utrzymać uwagę czytelnika przy długim tekście,
– jak pisać w ciekawy przyciągający sposób o trudnych tematach (elementy storytellingu),
– otrzymasz wskazówki na temat promowania swojej strony, dobierania słów kluczowych i poruszania się w social media;
Przekonasz się, że możesz prowadzić ciekawy blog, dzięki któremu pozyskasz nowych klientów.
A przede wszystkim dowiesz się, jak pisać, by inni chcieli to czytać. Jak pisać, by prowadzenie bloga, newslettera, fanpage’a przełożyło się na Twój plan marketingowy.
Kurs w formie e-booka to:
- wiedza merytoryczna,
- szereg praktycznych ćwiczeń,
- nagrania audio,
- dostęp do nagrania webinaru "Jak z sukcesem pisać na blog".
Wybrane bestsellery
E-bookowo - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? Krystyna Bezubik (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.