HTML5 Canvas. Receptury
- Autor:
- Eric Rowell
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Technologia i rozwiązania
- Receptury
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 3
- Stron:
- 328
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
HTML5 Canvas. Receptury
Ponad 80 receptur prezentujących użycie elementu canvas, które zrewolucjonizują strony WWW!
HTML5 szturmem zdobywa rynek stron (a w zasadzie już aplikacji) WWW. Co sprawia, że tak się dzieje? Ogrom nowych funkcji, które otwierają przed projektantami nowe możliwości. Usługi geolokalizacyjne, lokalne przechowywanie plików lub obsługa plików multimedialnych to tylko niektóre z nich. Wśród nowości jest również ta jedna wzbudzająca najwięcej emocji — canvas (płótno). Jest to element, który rewolucjonizuje grafikę i wizualizację na stronach WWW.
Dzięki tej książce błyskawicznie zaczniesz korzystać z potencjału elementu canvas. W trakcie lektury poznasz podstawowe możliwości API tego elementu, a wraz z kolejnymi stronami zaczniesz wykorzystywać coraz bardziej zaawansowane techniki tworzenia animacji, wykonywania operacji na obrazach i pisania gier. Rysowanie łuków, przekształcenia i obroty nie będą stanowiły dla Ciebie żadnego problemu. Ponadto w mgnieniu oka opanujesz zasady tworzenia wykresów oraz wizualizacji przestrzennych. Ta książka zasługuje na Twoją szczególną uwagę. Sięgnij po nią i twórz oszałamiające strony w sieci!
Element canvas to:
- nowość w języku HTML5
- nowe możliwości graficzne na Twojej stronie
- efektowna wizualizacja danych
- baza do tworzenia gier dla przeglądarek
Gotowe przepisy do wykorzystania na Twojej stronie!
Wybrane bestsellery
-
With the growing popularity of HTML5 Canvas, this book offers tailored recipes to help you develop portable applications, presentations, and games.The recipes are simple yet creative and build on each other. At every step, the book inspires the reader to develop his/her own recipe. From basic to advanced, every aspect of Canvas API has been covered
-
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
-
The HTML5 canvas is revolutionizing graphics and visualizations on the Web. Powered by JavaScript, the HTML5 Canvas API enables web developers to create visualizations and animations right in the browser without Flash. Although the HTML5 Canvas is quickly becoming the standard for online graphics and interactivity, many developers fail to exercise
-
- PDF + ePub + Mobi pkt
HTML5 Canvas Cookbook. Over 80 recipes to revolutionize the Web experience with HTML5 Canvas HTML5 Canvas Cookbook. Over 80 recipes to revolutionize the Web experience with HTML5 Canvas
-
-
Promocja
To kolejne, rozbudowane i uaktualnione wydanie świetnego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, zawierające wiedzę niezbędną do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu zasady tworzenia witryn WWW oraz przedstawiono język HTML i techniki CSS. Sporo miejsca poświęcono multimediom: grafice, plikom dźwiękowym i wideo. Znalazł się tutaj także znakomity wstęp do języka JavaScript, łącznie z jego bibliotekami, nakładkami i skryptami DOM. Warto też zwrócić uwagę na opis przydatnych narzędzi, takich jak procesory CSS, wykrywanie funkcjonalności, powłoka, menedżer zadań i system kontroli Git ? nieodzownych każdemu, kto pisze nowoczesne witryny internetowe. Treść książki została uzupełniona licznymi przykładami, ćwiczeniami i bogatym materiałem dodatkowym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
38.90 zł
129.00 zł (-70%) -
Ta pozycja jest doskonałym przewodnikiem, który wprowadzi Cię w świat projektowania i budowania stron WWW. W trakcie lektury dowiesz się też, jak uzyskać dostęp do serwera i opublikować swoją witrynę. Cała książka została podzielona na trzy części. Pierwsza poświęcona jest językowi HTML. Z nią poznasz niezbędne znaczniki oraz techniki tworzenia układu strony. Druga została poświęcona kaskadowym arkuszom stylów (CSS). Dzięki nim Twoja witryna nabierze kształtów i kolorów. Zobacz, co potrafi CSS3 — jeszcze niedawno takie cuda nie śniły się webmasterom. Ostatnia część to praktyczne porady oraz wskazówki, które pozwolą Ci uniknąć najczęstszych problemów. Ta książka to Twój klucz do świata webmasterów!
- Druk
HTML i CSS. Zaprojektuj i zbuduj witrynę WWW. Podręcznik Front-End Developera HTML i CSS. Zaprojektuj i zbuduj witrynę WWW. Podręcznik Front-End Developera
Niedostępna
-
Promocja
Ta książka to doskonały wybór na początek dla osób, które chcą się nauczyć pisać kod. W łatwy i przyjemny sposób nauczy Cię podstaw HTML i CSS. Nie znajdziesz w niej nużącej i trudnej teorii ― poszczególne zagadnienia zostały przystępnie i angażująco wyjaśnione, między innymi dzięki ilustracjom i przykładom, co ułatwia zrozumienie praktycznego znaczenia pojęć. Dowiesz się, w jaki sposób rozpocząć projekt i na co zwrócić uwagę podczas pracy. Niektóre ćwiczenia zawarte w tym podręczniku składają się na rzeczywisty, wieloetapowy proces tworzenia witryny internetowej. Szybko się przekonasz, że zbudowanie w pełni funkcjonalnej strony internetowej wcale nie jest trudne i może dać mnóstwo radości i satysfakcji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
HTML i CSS. Przewodnik dla początkujących. Solidne podstawy kodowania i projektowania responsywnych stron internetowych HTML i CSS. Przewodnik dla początkujących. Solidne podstawy kodowania i projektowania responsywnych stron internetowych
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W świecie frontendu mnogość nowoczesnych narzędzi, pluginów i frameworków niejednego przyprawi o zawrót głowy. Zmieniają się standardy języków programowania i można rzec – wszystko płynie. Jednak i w tym świecie bez zawahania da się wymienić dwóch największych graczy – są nimi HTML i CSS. Sięgnijmy do niezbędnej teorii i sprawdźmy, dlaczego. Język znaczników HTML odpowiada za strukturę strony internetowej i określa hierarchię znajdujących się w niej komponentów. Każdy element strony jest zdefiniowany przez kod źródłowy HTML, który następnie zostaje zinterpretowany przez przeglądarkę internetową. Bez właściwej struktury HTML przeglądarka nie odczyta i nie wyrenderuje oczekiwanej zawartości. Stąd wniosek: bez znaczników HTML nie da się stworzyć strony internetowej. No dobrze, a do czego potrzebny jest CSS? Kaskadowych arkuszy stylów CSS używa się do określenia wyglądu dokumentów HTML. Prócz nadawania stylu umożliwiają separację struktury HTML od jej wizualnej prezentacji, co zwiększa przejrzystość kodu. Dzięki znajomości CSS można dostosować rozmiar dokumentu do każdej szerokości ekranu i tworzyć w pełni responsywne, skalowalne projekty. HTML i CSS tworzą duet o ogromnym potencjale i stanowią fundamenty frontendu.- Videokurs pkt
(64,50 zł najniższa cena z 30 dni)
58.04 zł
129.00 zł (-55%) -
Promocja
Odpowiedź numer jeden jest prosta: by się wreszcie porozumieć. Chodzi oczywiście o komunikację z działem graficznym, gdzie powstają layouty stron i serwisów WWW. Tak się bowiem składa, że dość często przepisanie elementów graficznych na elementy funkcjonującej strony idzie opornie. I wtedy wkracza specjalista od Canvas - i robi porządek, przez co staje się niezbędnym ogniwem komunikacji między grafikami i programistami. Czyli wkraczasz Ty!- Videokurs pkt
HTML5 Canvas. Kurs video. Tworzenie elementów graficznych na stronach internetowych HTML5 Canvas. Kurs video. Tworzenie elementów graficznych na stronach internetowych
(75,60 zł najniższa cena z 30 dni)
85.05 zł
189.00 zł (-55%) -
Promocja
Dla niewtajemniczonych: QGIS to otwarte, bezpłatne oprogramowanie pozwalające w intuicyjny sposób zarządzać istniejącymi zbiorami geograficznymi dostępnymi w internecie, tworzyć własne dane, wykonywać analizy przestrzenne i - przede wszystkim - publikować ciekawe mapy. Program jest niezwykle prosty w obsłudze, ma ogromną bibliotekę rozszerzeń do bardziej szczegółowych potrzeb, co więcej, występuje w polskiej wersji językowej i wspiera go także polskojęzyczna społeczność. Warto więc nauczyć się z niego korzystać, najlepiej z naszą sympatyczną przewodniczką Ulą, z którą między innymi:- Druk
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Ta książka jest kolejnym, uaktualnionym i uzupełnionym wydaniem lubianego podręcznika projektowania responsywnych stron internetowych. Omówiono w niej wszystkie nowości i ulepszenia z dziedziny projektowania responsywnych stron internetowych, w tym zapewnianie lepszej dostępności, fonty zmienne czy kontrola przewijania strony. Szczegółowo opisano moduł CSS Grid i mechanizm tworzenia układów Flexbox. Zaprezentowano wiele praktycznych informacji o SVG, wymogach dostępności, efektach w CSS, definiowaniu przejść, transformacji i animacji oraz włączaniu do kodu zapytań medialnych. Znakomitym uzupełnieniem treści są autorskie wskazówki i uwagi do programowania front-endu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie III Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie III
Czasowo niedostępna
-
Promocja
If you want to learn how to build efficient React applications, this is your book. Ideal for web developers and software engineers who understand how JavaScript, CSS, and HTML work in the browser, this updated edition provides best practices and patterns for writing modern React code. No prior knowledge of React or functional JavaScript is necessar-
- ePub + Mobi pkt
Learning React. Modern Patterns for Developing React Apps. 2nd Edition Learning React. Modern Patterns for Developing React Apps. 2nd Edition
(184,00 zł najniższa cena z 30 dni)
183.80 zł
219.00 zł (-16%) -
-
Promocja
Początkujący programisto, stażysto lub praktykancie w agencji reklamowej, człowieku, który właśnie zmieniasz swoje zawodowe życie, przekwalifikowując się na projektanta stron internetowych - w Twoim przypadku, podobnie jak każdego innego frontend developera w kraju i na świecie, dogłębna znajomość HTML-a i CSS-a jest obowiązkowa. Nie wystarczy Ci jednak ogólna wiedza o tych dwóch językach programowania. Musisz dobrze je poznać i nauczyć się nimi swobodnie posługiwać. Oczywiście o ile zależy Ci na zdobyciu dobrze płatnej pracy w zawodzie albo rozpoczęciu pełnej sukcesów kariery programisty frontendu.- Videokurs pkt
Frontend developer. Kurs video. HTML i CSS. Poziom średnio zaawansowany Frontend developer. Kurs video. HTML i CSS. Poziom średnio zaawansowany
(58,04 zł najniższa cena z 30 dni)
64.50 zł
129.00 zł (-50%) -
Promocja
Właściwie: obierz kurs na frontend development i - szerzej - na aktywne działania w internecie, oznaczające coś więcej niż pisanie komentarzy pod postami. Cokolwiek bowiem zamierza się w sieci wykreować - stworzyć reklamę graficzną, przygotować i wysłać mailing do klienta, o tworzeniu i modyfikacji stron WWW, aplikacji desktopowych oraz mobilnych nie wspominając - znajomość zasad posługiwania się językiem HTML jest kluczowa. Dla frontend developera HTML to język „pierwszego kontaktu”, bez którego nie może ruszyć dalej, ku JavaScriptowi i jego frameworkom.- Videokurs pkt
Frontend developer. Kurs video. HTML i CSS. Poziom podstawowy Frontend developer. Kurs video. HTML i CSS. Poziom podstawowy
(44,55 zł najniższa cena z 30 dni)
54.45 zł
99.00 zł (-45%)
O autorze książki
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Bestseller Nowość Promocja
Oto zaktualizowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu skorzystasz z ponad dwustu sprawdzonych receptur bazujących na najnowszych wydaniach bibliotek Pythona. Wystarczy, że skopiujesz i dostosujesz kod do swoich potrzeb. Możesz też go uruchamiać i testować za pomocą przykładowego zbioru danych. W książce znajdziesz receptury przydatne do rozwiązywania szerokiego spektrum problemów, od przygotowania i wczytania danych aż po trenowanie modeli i korzystanie z sieci neuronowych. W ten sposób wyjdziesz poza rozważania teoretyczne czy też matematyczne koncepcje i zaczniesz tworzyć aplikacje korzystające z uczenia maszynowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto kompleksowe omówienie sposobów wdrażania najnowszych dostępnych środków zabezpieczających systemy linuksowe. Z książki dowiesz się, jak skonfigurować laboratorium do ćwiczeń praktycznych, tworzyć konta użytkowników z odpowiednimi poziomami uprawnień, chronić dane dzięki uprawnieniom i szyfrowaniu, a także skonfigurować zaporę sieciową przy użyciu najnowszych technologii. Nauczysz się też automatyzować takie czynności jak monitorowanie systemu za pomocą auditd i utwardzanie (hardening) konfiguracji jądra Linux. Poznasz również sposoby ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i skanowania systemów pod kątem luk w zabezpieczeniach. Znajdziesz tu ponadto podpowiedź, jak używać Security Onion do skonfigurowania systemu wykrywania włamań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka pomoże Ci w doskonaleniu umiejętności potrzebnych na każdym etapie dochodzenia cyfrowego, od zbierania dowodów, poprzez ich analizę, po tworzenie raportów. Dzięki wielu wskazówkom i praktycznym ćwiczeniom przyswoisz techniki analizy, ekstrakcji danych i raportowania przy użyciu zaawansowanych narzędzi. Poznasz różne systemy przechowywania plików i nauczysz się wyszukiwać urządzenia sieciowe za pomocą skanerów Nmap i Netdiscover. Zapoznasz się też ze sposobami utrzymywania integralności cyfrowego materiału dowodowego. Znajdziesz tu ponadto omówienie kilku bardziej zaawansowanych tematów, takich jak pozyskiwanie ulotnych danych z sieci, nośników pamięci i systemów operacyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Informatyka śledcza i Kali Linux. Przeprowadź analizy nośników pamięci, ruchu sieciowego i zawartości RAM-u za pomocą narzędzi systemu Kali Linux 2022.x. Wydanie III Informatyka śledcza i Kali Linux. Przeprowadź analizy nośników pamięci, ruchu sieciowego i zawartości RAM-u za pomocą narzędzi systemu Kali Linux 2022.x. Wydanie III
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla architektów rozwiązań. Dzięki niemu dobrze poznasz wzorce projektowe wbudowane w chmurę, czyli model AWS Well-Architected Framework. Zaznajomisz się z sieciami w chmurze AWS z uwzględnieniem sieci brzegowych i tworzeniem hybrydowych połączeń sieciowych w jej obrębie. W tym wydaniu dodano rozdziały dotyczące metodyki CloudOps i takich technologii jak uczenie maszynowe czy łańcuch bloków. Poznasz również inne ważne zagadnienia, w tym przechowywanie danych w chmurze AWS, kontenery obsługiwane przez usługi ECS i EKS, wzorce „jeziora” danych (w tym usługę AWS Lake Formation), architekturę lakehouse i architekturę siatki danych. Ten przewodnik z pewnością ułatwi Ci zaprojektowanie systemu spełniającego wyśrubowane wymagania techniczne i branżowe.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AWS dla architektów rozwiązań. Tworzenie, skalowanie i migracja aplikacji do chmury Amazon Web Services. Wydanie II AWS dla architektów rozwiązań. Tworzenie, skalowanie i migracja aplikacji do chmury Amazon Web Services. Wydanie II
Saurabh Shrivastava, Neelanjali Srivastav, Alberto Artasanchez, Imtiaz Sayed
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.40 zł
139.00 zł (-40%) -
Promocja
Ten szczegółowy przewodnik pozwoli Ci na błyskawiczne zapoznanie się z .NET MAUI i sprawne rozpoczęcie pisania aplikacji za pomocą tej technologii. Zaprezentowano w nim filozofię działania .NET MAUI, jak również przebieg prac nad tworzeniem kompletnej aplikacji wieloplatformowej dla systemów: Android, iOS, macOS i Windows, na podstawie jednego wspólnego kodu bazowego. Podczas lektury zrozumiesz też cały cykl rozwoju oprogramowania, w tym zasady publikowania w sklepach z aplikacjami. Ciekawym elementem książki jest opis najnowszej technologii tworzenia frontendów — .NET MAUI Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projektowanie aplikacji w .NET MAUI. Jak budować doskonałe interfejsy użytkownika dla aplikacji wieloplatformowych Projektowanie aplikacji w .NET MAUI. Jak budować doskonałe interfejsy użytkownika dla aplikacji wieloplatformowych
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla profesjonalnych administratorów i użytkowników Linuksa. Dzięki niej szybciej zrozumiesz, w jakim stopniu dobre zarządzanie systemami na poziomie systemu operacyjnego może wynieść działanie infrastruktury biznesowej na zupełnie inny poziom. Znajdziesz tu najlepsze praktyki zarządzania systemami ― począwszy od wyboru optymalnej dystrybucji Linuksa, poprzez zaprojektowanie architektury systemu, skończywszy na strategiach zarządzania przeprowadzanymi w nim poprawkami i aktualizacjami. Sporo miejsca poświęcono różnym metodom automatyzacji części zadań administratora, a także schematom tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Zaproponowano również ciekawe podejście do rozwiązywania problemów, dzięki któremu można szybciej uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie i uniknąć poważniejszych szkód.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%)
Ebooka "HTML5 Canvas. Receptury" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "HTML5 Canvas. Receptury" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "HTML5 Canvas. Receptury" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: HTML5 Canvas. Receptury (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: altcontroldelete.pl Jerzy Piechowiak, 2013-04-18Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak już nie raz podkreślałem w swoich tekstach, żywot programisty nie należy do najłatwiejszych. Można tutaj co prawda podobno solidnie zarobić (przynajmniej takie są pogłoski;-), ale trzeba włożyć w tą robotę sporo wysiłku, a hasło "samorozwój" napisać na kartce wielkimi literami i powiesić sobie nad łóżkiem. Ogólnie rzec biorąc osoby, które polegają na wiedzy zdobytej na studiach, nie osiągną w tym biznesie raczej zbyt wiele.
Jeśli ktoś nie do końca ufa mojej opinii, muszę powiedzieć, że mam twarde argumenty. Jednym z nich jest oczywiście tytułowy HTML, który od początku lat 90-siątych przeszedł kolosalną transformację i z języka znaczników przeznaczonego do sklejania prostych stron wizytówek, stał się podstawowym budulcem potężnych aplikacji webowych, które zalewają dzisiejszy Internet. HTML zmienił się na tyle, że obecnie trafia nawet na desktopy jako składnik aplikacji systemowych - choćby tych napisanych dla Modern UI z Windows 8.
Dzieje się tak, ponieważ HTML5 to coś więcej niż język znaczników. To zlepek wielu różnych technologii, które dają olbrzymie możliwości. Jedną z nich jest tytułowy Canvas, który najogólniej rzec biorąc sam w sobie jest zwyczajnym znacznikiem. Magia pojawia się gdzie indziej i trzeba przyznać, że jest jej w tym przypadku naprawdę sporo, bo dało się z niej wycisnąć ponad 300 stron naprawdę przyzwoitej książki.
O co chodzi z tym całym Canvasem?
Pisanie o tym, że Canvas to HTML5 to duże generalizowanie tematu, ponieważ nie jest do końca prawdą. Wspomniany znacznik to oczywiście ważny element języka, ale w tym przypadku jest to najogólniej mówiąc "puste płótno" pod obraz, który namalujemy kodem JavaScript. Cała magia, o której wspominałem we wstępie, dzieje się właśnie w tym języku skryptowym i warto o tym pamiętać.
Dla kogo jest ta książka?
W tym akapicie mógłbym odpowiedzieć krótko "dla webmasterów", ale nie do końca byłaby to prawda. Pozycją powinny się przede wszystkim zainteresować osoby siedzące w webmasterce i mające względne pojęcie o co w tym HTMLu i JavaScripcie w ogóle chodzi. Warto również wspomnieć, że w Canvasie rozchodzi się głównie o rysowanie, dlatego też temat będzie z pewnością mniej interesujący dla osób, które na co dzień robią np. proste strony firmowe.
Zawartość
Zawartość książki to 9 tematycznych rozdziałów, w których umieszczono ponad 80 receptur prezentujących użycie elementu canvas. Sama struktura książki jest dość nietypowa. Słowo receptury w tytule sugeruje, że jest to zbiór konkretnych rozwiązań, po których w praktyce można skakać wedle własnego uznania. I tak rzeczywiście jest.
Z drugiej jednak strony, czytając książkę od deski do deski mamy wrażenie, że jest to kompletny podręcznik po kanwach. Szczególnie początkowe rozdziały dość szczegółowo tłumaczą same znaczenie kanw i ich użycie. Tak naprawdę to czytałem na temat tej technologii kilka różnych pozycji i jeszcze nigdzie nie widziałem tak szczegółowego wprowadzenia do tematu.
I choć w teorii wydaje się, że oba opisane podejścia są sobie przeciwstawne, to w przypadku tej książki naprawdę całkiem dobrze współgrają razem.
Opis poszczególnych receptur przebiega dość podobnie. Z reguły najpierw zapoznajemy się z opisem określonego problemu, który praktycznie zawsze okraszone jest stosownym zrzutem ekranu. Następnie autor pisze jak określone rozwiązanie należy wykonać, by na samym końcu opisać jak to właściwie działa. Bardzo przyjemne podejście do tematu, które mi osobiście przypadło do gustu.
Podsumowanie
HTML5 Canvas. Receptury to dość niszowa pozycja. Mimo faktu że sam HTML5 dość mocno zyskuje na znaczeniu, to element Canvas jest wciąż traktowany jako swego rodzaju ciekawostka, której głównym hamulcem jest jeszcze nadal stosunkowo kiepskie wsparcie przeglądarek (szczególnie tych starszych - Got dammit IE!).
Książka skupia się na konkretnym zagadnieniu, dlatego w tym konkretnym przypadku niezwykle ważna będzie wcześniejsza znajomość HTMLa, JavaScriptu oraz w mniejszym stopniu CSSa. Zdecydowanie nie jest to również podręcznik po samym HTMLu5 (jeśli szukasz literatury na ten temat, to osobiście polecam książkę HTML5 i CSS3. Standardy przyszłości), jeśli natomiast rzeczywiście jesteś zainteresowany kanwami (np. w kontekście projektowania gier w HTML5) to jest to pozycja, po którą zdecydowanie warto sięgnąć. Być może czasem będzie trzeba coś wygooglać, ale jeśli nie piszesz stron od wczoraj, to z pewnością dasz sobie z tym radę;-) -
Recenzja: blog.rbenkel.me Radosław Benkel, 2013-04-15Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Tematyka
Na okładce możemy przeczytać:
"Ponad 80 receptur prezentujących użycie elementu canvas, które zrewolucjonizują strony WWW."
I jest tak faktycznie. W książce znajdziemy 9 rozdziałów, od podstaw rysowania, poprzez tworzenie animacji a na wprowadzeniu do WebGL kończąc. Po ok. 20 stronach poznawania materiału wiemy już jak korzystać z podstawowych elementów (linie, krzywe, tekst) i dokładnie na 34 stronie piszemy kod rysujący fraktale – moim zdaniem całkiem niezłe tempo.
Jednakże jeden fragment wydał mi się śmieszny – na początku książki napisane jest, że pozycja przeznaczona jest dla programistów aplikacji internetowych znających HTML i JavaScript. Ale akapit wcześniej słowa, że do pracy wystarczy zwykły Notatnik. Ta… już to widzę, jak programista (!) aplikacji internetowych używa Notatnika na codzień – chyba jakiś masochista :P
Mamy osobne rozdziały poświęcone pracy z elementami video, obsłudze eventów (dzięki tej książce dowiedziałem się, że nie jest to takie hop-siup) czy też pisaniu własnej gry. I nie jest to kółko i krzyżyk, ale platformówka z detekcją krawędzi czy też miejsc o specjalnym znaczeniu.
Jeśli chodzi o treść książki i poruszone w niej tematy, to jako osoba która o Canvas API ma bardzo nikłe pojęcie nie zauważyłem jakiś rażących braków.
Treść
Praktycznie każde opisywane zastosowanie opatrzone jest przykładem w postaci kodu i screenów, który to kod podzielony jest najczęściej na kilka części, opatrzonych stosownym komentarzem. Dzięki temu nie ma problemu ze zrozumieniem kodu, który zajmuje np. 4 strony, a i takie się zdarzają.
Jakość wydania
Książka posiada miękką oprawę, wydana została na grubym białym papierze (żadne EKO). Kod jest drukowany czcionką o stałej szerokości (jednakże komentarze w nim już nie), czcionka normalnego tekstu jest czytelna, ważne rzeczy są odpowiednio zaznaczone. Tutaj absolutnie bez zastrzeżeń.
Tłumaczenie
Do tłumaczenia nie mam zarzutów. Naprawdę! Sam byłem zaskoczony. Komentarze do kodu są po polsku, jednak wszelakie nazwy zmiennych czy też funkcji są w „jedynym słusznym języku”.
Aczkolwiek screeny wolałbym wycentrowane, tym bardziej że nie posiadają podpisów bezpośrednio pod sobą :)
Podsumowanie
Podsumowując, jest to naprawdę interesująca pozycja, którą z punktu widzenia początkującego w tematach Canvas API mogę spokojnie polecić.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- HTML5 Canvas Cookbook
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-5075-0, 9788324650750
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-01-28
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6900-4, 9788324669004
- Data wydania ebooka :
-
2013-02-20
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 11931
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 9.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » HTML i XHTML - Programowanie
- Serie wydawnicze: Technologia i rozwiązania Receptury
Spis treści książki
- Zagadnienia opisywane w tej książce (11)
- Co jest potrzebne podczas lektury tej książki? (13)
- Dla kogo jest przeznaczona ta książka? (13)
- Czym są elementy canvas wprowadzone w HTML5? (13)
- Stosowane konwencje (14)
- Pobieranie przykładowych kodów towarzyszących książce (15)
- Wprowadzenie (17)
- Rysowanie linii (18)
- Rysowanie łuku (21)
- Rysowanie krzywej kwadratowej (23)
- Rysowanie krzywej Béziera (25)
- Rysowanie zygzaków (26)
- Rysowanie spirali (28)
- Praca z tekstem (30)
- Rysowanie trójwymiarowego tekstu z cieniem (31)
- Wyzwalanie potęgi fraktali - rysowanie nawiedzonego drzewa (33)
- Wprowadzenie (37)
- Rysowanie prostokąta (38)
- Rysowanie okręgu (40)
- Tworzenie własnych kształtów i stosowanie stylów wypełnienia (42)
- Zabawa z krzywymi Béziera - rysowanie chmurki (45)
- Rysowanie przezroczystych kształtów (47)
- Korzystanie ze stosu stanu kontekstu w celu zapisywania i odtwarzania stylów (48)
- Stosowanie operacji złożonych (51)
- Wykorzystanie pętli do tworzenia wzorców - rysowanie koła zębatego (56)
- Stosowanie wartości losowych we właściwościach kształtów - rysowanie łąki kwiatów (59)
- Tworzenie funkcji rysujących niestandardowe kształty - talie kart (62)
- Połączenie wszystkich wiadomości - rysowanie odrzutowca (67)
- Wprowadzenie (75)
- Wyświetlanie obrazu (76)
- Przycinanie obrazka (77)
- Kopiowanie i wklejanie fragmentów obszaru płótna (80)
- Korzystanie z klipów wideo (82)
- Pobieranie danych obrazu (84)
- Wprowadzenie do manipulowania danymi obrazu - odwracanie kolorów (87)
- Odwracanie kolorów w klipach wideo (89)
- Konwersja kolorów rysunku na skalę szarości (91)
- Przekształcanie rysunku na postać danych URL (93)
- Zapisywanie rysunku w formie obrazu (95)
- Wczytywanie zawartości rysunku przekazanej w formie danych URL (97)
- Wyostrzanie obrazka o powiększonych pikselach (99)
- Wprowadzenie (103)
- Przesuwanie kontekstu płótna (104)
- Obrót kontekstu płótna (105)
- Skalowanie kontekstu płótna (107)
- Tworzenie odbicia lustrzanego (109)
- Tworzenie przekształceń niestandardowych (110)
- Pochylanie kontekstu płótna (112)
- Obsługa wielu przekształceń z wykorzystaniem stosu stanu (113)
- Przekształcanie okręgu na owal (116)
- Obracanie obrazka (118)
- Rysowanie prostego logo i losowe określanie jego położenia, obrotu i skali (119)
- Wprowadzenie (124)
- Tworzenie klasy Animation (124)
- Tworzenie ruchu liniowego (128)
- Tworzenie przyspieszenia (130)
- Tworzenie oscylacji (133)
- Oscylujący bąbelek (135)
- Ruchome wahadło (137)
- Animowane koła zębate (140)
- Animowany zegar (145)
- Symulacja fizyki cząstek (149)
- Tworzenie mikroskopijnych żyjątek (153)
- Działanie w warunkach zwiększonego obciążenia i prezentowanie liczby ramek na sekundę (157)
- Wprowadzenie (164)
- Tworzenie klasy Events (164)
- Korzystanie ze współrzędnych myszy w obszarze elementu canvas (172)
- Dołączanie procedur obsługi zdarzeń myszy do regionów (174)
- Dołączanie procedur obsługi zdarzeń dotyku do regionów na urządzeniach przenośnych (178)
- Dołączanie procedur obsługi zdarzeń do obrazków (181)
- Przeciąganie i upuszczanie kształtów (185)
- Przeciąganie i upuszczanie obrazków (188)
- Tworzenie powiększania fragmentu obrazka (190)
- Tworzenie aplikacji graficznej (196)
- Wprowadzenie (203)
- Tworzenie wykresu kołowego (204)
- Tworzenie wykresu słupkowego (209)
- Wizualizacja równań (216)
- Rysowanie danych punktowych przy użyciu wykresu liniowego (221)
- Wprowadzenie (229)
- Tworzenie arkuszy sprite'ów dla bohatera i jego przeciwników (232)
- Tworzenie obrazów poziomów oraz map obszarów (234)
- Tworzenie klasy Actor reprezentującej bohatera i jego przeciwników (238)
- Tworzenie klasy Level (243)
- Klasa HealthBar (245)
- Tworzenie klasy Controller (246)
- Tworzenie klasy Model (251)
- Tworzenie klasy View (260)
- Przygotowanie dokumentu HTML i uruchamianie gry (265)
- Wprowadzenie (267)
- Tworzenie klasy upraszczającej korzystanie z API WebGL (268)
- Rysowanie trójkąta (281)
- Obracanie płaskiego trójkąta w przestrzeni trójwymiarowej (283)
- Tworzenie obracającego się sześcianu (286)
- Dodawanie tekstur i oświetlenia (290)
- Tworzenie trójwymiarowego świata, który można eksplorować (296)
- Treść zastępcza dla elementów canvas (309)
- Elementy canvas a efekty przejść i animacje CSS3 (315)
- Wydajność elementów canvas na urządzeniach przenośnych (316)
Zespół oryginalnego wydania (7)
O autorze (8)
O recenzentach (9)
Wstęp (11)
Rozdział 1. Wprowadzenie do operacji na ścieżkach i tekstach (17)
Rozdział 2. Rysowanie kształtów i elementów złożonych (37)
Rozdział 3. Praca z obrazami i klipami wideo (75)
Rozdział 4. Stosowanie przekształceń (103)
Rozdział 5. Ożywianie płócien poprzez zastosowanie animacji (123)
Rozdział 6. Interakcja z elementami canvas - dołączanie procedur obsługi zdarzeń do kształtów i regionów (163)
Rozdział 7. Tworzenie grafów i wykresów (203)
Rozdział 8. Ratujemy świat, pisząc nową grę (229)
Rozdział 9. Wprowadzenie do WebGL (267)
Dodatek A. Wykrywanie obsługi elementów canvas (309)
Dodatek B. Bezpieczeństwo korzystania z elementów canvas (313)
Dodatek C. Dodatkowe zagadnienia (315)
Skorowidz (317)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/helion/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/125x163/helion-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: HTML5 Canvas. Receptury Eric Rowell (3)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(3)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie