Algorytmy, struktury danych i techniki programowania dla programistów Java
- Autor:
- Piotr Wróblewski
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.3/6 Opinie: 3
- Stron:
- 456
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Algorytmy, struktury danych i techniki programowania dla programistów Java
Opanuj Javę jak prawdziwy profesjonalista!
- Podstawy algorytmiki dla praktyków
- Modelowanie struktur danych w Javie
- Skuteczne techniki programowania na przykładach
Java jest obecnie jednym z najpopularniejszych języków programowania, co zawdzięcza przede wszystkim swojej prostocie, nowoczesności, dużym możliwościom oraz niezależności od architektury platform sprzętowych i systemowych, na których mają pracować napisane w tym języku programy. Java znalazła zastosowanie w wielu różnych branżach - zdecydowanie dominuje w rozwiązaniach działających w sieci, stanowiących obecnie dużą część oprogramowania tworzonego komercyjnie. Mimo to dotychczas trudno było znaleźć rzetelne źródło wiedzy o algorytmach, które byłoby przeznaczone dla użytkowników Javy, wyjaśniało zasady modelowania danych w tym języku i pozwalało szybko testować gotowe programy.
Na szczęście to już przeszłość! Książka Algorytmy, struktury danych i techniki programowania dla programistów Java jest pierwszą poważną pozycją przybliżającą tematykę algorytmów osobom posługującym się tym językiem. W prosty i praktyczny sposób przedstawia najważniejsze zagadnienia algorytmiki, pozwala poznać struktury danych i ich zastosowania, prezentuje popularne algorytmy oraz problemy, które można za ich pomocą rozwiązać, omawia także techniki programowania wykorzystywane przez miliony specjalistów w ich codziennej pracy. Jeśli chcesz być profesjonalnym programistą Javy, nie mogłeś trafić lepiej!
- Podstawy algorytmiki i kodowania liczb
- Algorytmy rekurencyjne i iteracyjne
- Analiza złożoności i optymalizacja algorytmów
- Modelowanie i wykorzystanie struktur danych
- Wykorzystanie biblioteki java.util
- Przeszukiwanie i sortowanie danych
- Przegląd technik programowania
- Algorytmy grafowe i numeryczne
- Kodowanie i kompresja danych
- Wprowadzenie do języka Java i narzędzi JDK
Rozwiązuj problemy programistyczne w Javie!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku. Krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda i modułów. Poszczególne partie materiału są bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Przejrzysty układ podręcznika, jasny i zrozumiały język dodatkowo ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
Promocja
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zaktualizowane i uzupełnione wydanie zwięzłego wprowadzenia do Javy SE 17, przeznaczonego dla profesjonalnych programistów Javy. Przedstawiono w nim wszystkie istotne zagadnienia, łącznie z takimi koncepcjami jak wyrażenia lambda i strumienie, nowoczesnymi konstrukcjami, jak rekordy i klasy zapieczętowane, a także zaawansowanymi technikami programowania współbieżnego. Książka została pomyślana w taki sposób, aby wszystkie ważne zmiany wprowadzone w najnowszej wersji Javy zostały zaprezentowane w esencjonalnej formie. Informacje uporządkowano tak, aby ułatwić szybki dostęp i łatwe zrozumienie potrzebnego zagadnienia. W przewodniku znalazło się też mnóstwo praktycznych informacji wraz z przykładami kodu, pozwalającymi natychmiast przetestować wszystkie nowości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
129.35 zł
199.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!- Druk
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Promocja
Paweł Zaręba, autor Praktycznych projektów sieciowych, od wielu lat związany z branżą IT i ICT, za namową swoich wiernych czytelników napisał drugą książkę. Tę wcześniejszą można traktować jako kompendium wiedzy na temat sieci komputerowych - Projekty i rozwiązania sieciowe w praktyce są niejako kontynuacją tamtej publikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techniki programowania współbieżnego i funkcyjnego. W tym wydaniu poszczególne zagadnienia zoptymalizowano pod kątem Javy 17, opisano też takie nowości jak bloki tekstu, rozszerzenia konstrukcji switch, rekordy, dopasowywanie wzorców operatora instanceof, klasy zapieczętowane i wiele więcej. Podręcznik zawiera mnóstwo przykładów kodu, obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji czy biblioteki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
To, co stanowi trzon drugiej części, czyli omówienie układów zawierających elementy czynne - tranzystory bipolarne i unipolarne, poprzedzono niezbędnymi do pełnego zrozumienia tych zagadnień podstawami elektrotechniki ze szczególną rolą sygnałów zmiennoprądowych i obwodów z elementami nieliniowymi. Nie mogło zabraknąć wstępu do uniwersalnej techniki scalonej, w tym tak ważnych układów ze wzmacniaczami operacyjnymi.- Druk
Elektronika dla informatyków i studentów kierunków nieelektrycznych Elektronika dla informatyków i studentów kierunków nieelektrycznych
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%)
O autorze książki
![autor zdjecie](https://static01.helion.com.pl/global/autorzy/wrop.jpeg)
Piotr Wróblewski —
autor książek z dziedziny informatyki. Z wydawnictwem Helion współpracuje od 1992 roku, czego efektem są liczne podręczniki programowania i obsługi komputerów; najpopularniejsze, ABC komputera i Algorytmy, struktury danych i techniki programowania, doczekały się wielu wydań i nieprzerwanie cieszą się zainteresowaniem czytelników. Ostatni z wymienionych tytułów ukazał się również za granicą. Pierwotnie ilustrowany kodem C++, został przygotowany także w wariantach z językami Java i Python.
Piotr Wróblewski jest absolwentem Politechniki Śląskiej i francuskiej uczelni inżynierskiej ENSSAT (w Lannion w Bretanii). Studia we Francji do dziś wspomina jako największą przygodę swojego życia. Po powrocie do Polski przez pewien czas zajmował się pisaniem oprogramowania na zamówienie i prowadzeniem szkoleń komputerowych. Główną część kariery zawodowej zajmuje mu praca w spółkach zagranicznych z branży telekomunikacyjnej, IT i konsultingu, głównie w charakterze kierownika projektów i product managera.
Już w trakcie pracy zawodowej ukończył studia z zarządzania i marketingu ― Master HEC w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Od 2006 roku mieszka we Wrocławiu. W ostatnich latach specjalizuje się w bezpieczeństwie aplikacji (klasycznych i oferowanych w chmurze) i rozwijaniu produktów wspomagających cyberbezpieczeństwo.
Pełny profil zawodowy: https://www.linkedin.com/in/pwroblewski/.
Piotr Wróblewski - pozostałe książki
-
Promocja
Wiernym czytelnikom publikacji spod znaku wydawnictwa Helion Piotra Wróblewskiego przedstawiać nie trzeba. Dość wspomnieć, że jest on autorem wielu publikacji poświęconych głównie programowaniu i obsłudze komputerów. Jego najnowsza książka, Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków, to ponad 500 stron konkretnych informacji związanych z nauką programowania w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Zarządzanie projektami to rozległa i skomplikowana dziedzina wiedzy. Dobry kierownik projektu powinien być osobą kompetentną, komunikatywną, zdyscyplinowaną, wszechstronną i doświadczoną, łączącą zdolności techniczne z marketingowymi, a nawet psychologicznymi. Dobry PM to zdolny dyrygent, pod którego kierunkiem zespół deweloperski sprawnie osiąga wyznaczone cele i szybko realizuje powierzone mu zadania - gra bez fałszu, niczym świetnie zestrojona orkiestra.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych
Niedostępna
-
Bestseller Promocja
Chyba nikt nie mógł przewidzieć, że komputer i Internet tak szybko staną się nieodłącznymi towarzyszami naszego codziennego życia. Czy tego chcemy, czy nie, nadszedł moment, aby się z nimi zaprzyjaźnić. W przeciwnym razie nadal będziemy tracić mnóstwo czasu na czekanie w kolejkach i „analogowe” załatwianie spraw, z których wielu w ogóle nie uda nam się pchnąć do przodu. Dlaczego? Ponieważ coraz więcej firm i instytucji komunikuje się z klientami wyłącznie przez Internet. Ponadto pandemia COVID-19 udowodniła, że dzięki sprawnej obsłudze komputera można (a nawet trzeba!) pracować w pełni zdalnie i całymi tygodniami nie odwiedzać biura!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli chcesz poznać go od podstaw, sięgnij po odpowiedni podręcznik - taki jak ta książka! To wydanie przeznaczone dla użytkowników Linuxa (także macOS) i Windowsa; ewentualne cechy specyficzne dla konkretnych systemów są na bieżąco wyjaśniane w tekście. Zawiera zagadnienia ukierunkowane na praktyczne potrzeby testerów oprogramowania, którzy pragną wkroczyć w magiczny świat automatyzacji zadań. Została napisana przez autora wielu książek z dziedziny programowania, obecnie kierownika zespołu testerów w dziale rozwoju oprogramowania dużej firmy telekomunikacyjnej, realizującego zaawansowane testy manualne i automatyczne.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Algorytmika to dziedzina, która w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat dostarczyła wielu efektywnych narzędzi wspomagających rozwiązywanie różnorodnych zagadnień za pomocą komputera. Dla niektórych stanowi swego rodzaju książkę kucharską, do której sięgają jedynie po wybrane przepisy, a dla innych — pole do rozwinięcia umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów i szkołę niestandardowego myślenia. Niezależnie od podejścia jest to dziedzina, z którą wypada się zapoznać, jeśli ma się ambicję zostać zawodowym programistą lub po prostu być osobą nowoczesną i wszechstronnie wykształconą.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie VI Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie VI
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nie pamiętasz jakiegoś algorytmu? Nie wiesz, jaką strukturę danych należy zastosować? Nie masz pojęcia, jak wyznaczyć złożoność obliczeniową algorytmu? Nie martw się, Twoje problemy należą już do przeszłości! Tablice informatyczne. Algorytmy pozwolą Ci szybko odnaleźć i przypomnieć sobie podstawowe zagadnienia dotyczące algorytmów i ich zastosowania. Będą doskonałą ściągą na wykładach lub laboratoriach, a nawet w pracy. Przykłady opracowane w C++ lub pseudokodzie pomogą właściwie zrozumieć i wdrożyć odpowiednie rozwiązania.
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Jeśli chcesz szybko i bez stresu nauczyć się korzystać z podstawowych dobrodziejstw komputera i sieci internetowej, ta książka Ci w tym pomoże! Znajdziesz w niej wszystkie potrzebne informacje —jaki komputer wybrać, jak go włączyć i co zrobić dalej. Dowiesz się, jak poruszać się po ekranie, gdzie znaleźć potrzebne funkcje, do czego służą różne programy i jak obchodzić się z dokumentami. Zobaczysz, jak ustawić system Windows 10 tak, by wygodnie z niego korzystać, jak pracować w Wordzie i Excelu, jak tworzyć rysunki 3D i jak skutecznie obronić się przed wirusami komputerowymi.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Znajdziesz tu omówienie podstawowych możliwości komputera, z uwzględnieniem najnowszych wersji oprogramowania — Windows 10 i Microsoft Office 2016. Piotr Wróblewski przeprowadzi Cię przez proces wybierania odpowiedniego sprzętu i pokaże, jak go ustawić. Podpowie, gdzie szukać różnych funkcji i plików, jak otwierać programy i zapisywać dokonane przez Ciebie zmiany — na komputerze lub w „chmurze” OneDrive.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Autor omawia temat krok po kroku – poczynając od zagadnień związanych z wyborem i instalacją pakietu, przez najnowsze wersje Worda, Excela i PowerPointa, wciąż niedoceniany świetny program do notatek – OneNote, aż po znakomity program pocztowy z funkcją organizatora, Outlook i Access pozwalający na tworzenie zaawansowanych baz danych dosłownie w kwadrans.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Poznasz takie pojęcia, jak rekurencja, analiza złożoności oraz algorytmy sortowania i przeszukiwania czy algorytmy numeryczne. Opanujesz metody optymalizacji algorytmów, sposoby kodowania i kompresji danych oraz elementy algorytmiki grafów.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie V Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie V
Czasowo niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Nowość Promocja
Jak sądzisz, co stanowi bazę informatyki? Od czego powinien zacząć przyszły programista? Może od opanowania jednego z najpopularniejszych języków programowania? Oczywiście mógłby od tego rozpocząć, tyle że to trochę tak, jakby uczyć się korzystać z narzędzia bez świadomości, do czego ono właściwie służy. Języki programowania to praktyka. Tymczasem niezbędną wiedzą, którą także powinien opanować każdy przyszły informatyk, są podstawy dotyczące teorii informacji i kodowania.- Druk
Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO® projektowi LEGO® Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity
Niedostępna
-
Choć programowanie może się wydawać bardzo poważną sprawą, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygodę z informatyką zaczynać już od najmłodszych lat. Tworzeniem gier komputerowych na tablety, telefony i komputery mogą się zajmować nawet dzieci, a pierwsze kroki stawiać na... domowym dywanie, z użyciem zwykłych kartek papieru i flamastrów. Podstawy są naprawdę proste, o ile znajdzie się odpowiedni przewodnik.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych
Niedostępna
-
JavaFX to platforma umożliwiająca proste tworzenie atrakcyjnych interfejsów użytkownika dla aplikacji budowanych w języku Java. Wsparcie wzorca projektowego MVC, obsługa XML-a i możliwość formatowania atrakcyjnych wizualnie kontrolek za pomocą arkuszy stylów CSS - to tylko niektóre cechy sprawiające, że zastosowanie rozwiązania upraszcza architekturę aplikacji, przyspiesza ich tworzenie, ułatwia konserwację, umożliwia wydajną pracę nad projektami i pozwala osiągać ciekawe efekty w stosunkowo krótkim czasie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
Niedostępna
-
AutoCAD jest od lat standardowym narzędziem pracy w biurach projektowych, a jego praktyczna znajomość stanowi jeden z podstawowych elementów wykształcenia inżynierów i architektów opuszczających mury uczelni technicznych na całym świecie. Trudno sobie obecnie wyobrazić projektanta, konstruktora czy architekta, który w swoim CV nie wymieniłby doświadczenia w pracy z tym programem. Dla wielu osób stanowi on pierwsze, a nierzadko jedyne rozwiązanie CAD, którego przyszło im używać. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ AutoCAD jest wszechstronny, elastyczny, wydajny i prosty w obsłudze, a zaawansowanym użytkownikom oferuje duże możliwości automatyzacji pracy i stosowania branżowych dodatków.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
C# - wieloparadygmatowy język programowania opracowany przez firmę Microsoft - z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród profesjonalistów z branży IT. Przejrzysta struktura kodu, wygoda stosowania, potężne możliwości i wsparcie ze strony platformy .NET - wszystko to sprawia, że są duże szanse, by ten trend utrzymywał się przez kolejne lata, zapewniając osobom znającym C# stały strumień ofert pracy w najlepszych firmach informatycznych świata. Jeśli chcesz należeć do tego grona, sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Czasowo niedostępna
-
Mathcad to wszechstronny program komputerowy do przeprowadzania obliczeń matematycznych i wizualizacji ich wyników. Jego możliwości i elastyczność sprawiły, że narzędzie zdobyło rzeszę wiernych użytkowników oraz znalazło szereg zastosowań w różnych dziedzinach nauki i techniki. Jak każde złożone oprogramowanie, Mathcad wymaga nauki, a tę najlepiej prowadzić na praktycznych przykładach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Ebooka "Algorytmy, struktury danych i techniki programowania dla programistów Java" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Algorytmy, struktury danych i techniki programowania dla programistów Java" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Algorytmy, struktury danych i techniki programowania dla programistów Java" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5465-4, 9788328354654
- Data wydania książki drukowanej :
- 2019-08-05
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6222-2, 9788328362222
- Data wydania ebooka :
-
2019-08-05
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 89188
- druk na żądanie!
- dnż
- Rozmiar pliku Pdf:
- 13.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 9.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 20.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
Spis treści książki
- Przedmowa
- Dlaczego Java?
- Co odróżnia tę książkę od innych podręczników?
- Jak należy czytać tę książkę?
- Co zostało opisane w tej książce?
- Rozdział 1. Zanim wystartujemy
- Rozdział 2. Systemy obliczeniowe i podstawy kodowania
- Rozdział 3. Rekurencja
- Rozdział 4. Analiza złożoności algorytmów
- Rozdział 5. Podstawy modelowania danych
- Rozdział 6. Modelowanie abstrakcyjnych typów danych
- Rozdział 7. Struktury danych o dostępie ograniczonym
- Rozdział 8. Drzewa i zbiory
- Rozdział 9. java.util, czyli struktury danych dla leniuchów
- Rozdział 10. Algorytmy przeszukiwania
- Rozdział 11. Algorytmy sortowania
- Rozdział 12. Derekursywacja i optymalizacja algorytmów
- Rozdział 13. Przeszukiwanie tekstów
- Rozdział 14. Zaawansowane techniki programowania
- Rozdział 15. Algorytmy grafowe
- Rozdział 16. Algorytmy numeryczne
- Rozdział 17. Kodowanie i kompresja danych
- Rozdział 18. Czy komputery mogą myśleć?
- Rozdział 19. Zadania różne
- Dodatek A
- Programy przykładowe
- Konwencje typograficzne i oznaczenia
- Rozdział 1. Zanim wystartujemy
- Czym powinien się charakteryzować algorytm?
- Jak to wcześniej bywało, czyli wyjątki z historii maszyn algorytmicznych
- 1804
- 1830 i później
- 1890
- lata 30. XX w.
- lata 40. XX w.
- okres powojenny
- 1969
- teraz
- Jak to się niedawno odbyło, czyli o tym, kto wymyślił metodologię programowania
- Proces koncepcji programów
- Poziomy abstrakcji opisu i wybór języka
- Modelowanie działania algorytmów (maszyna Turinga)
- Poprawność algorytmów
- Zadania
- Zadanie 1.
- Zadanie 2.
- Zadanie 3.
- Rozwiązania i wskazówki do zadań
- Zadanie 1.
- Zadanie 2.
- Zadanie 3.
- Rozdział 2. Systemy obliczeniowe i podstawy kodowania
- System dziesiętny i kilka definicji
- System dwójkowy
- Operacje arytmetyczne na liczbach dwójkowych
- Operacje logiczne na liczbach dwójkowych
- Kod BCD
- System ósemkowy
- System szesnastkowy
- Kodowanie liczb ze znakiem
- Kod znak-moduł (ZM)
- Kod U2 (system uzupełnienia dwójkowego)
- Przykład wyliczania liczby dziesiętnej w U2:
- Przykład wyliczania liczby przeciwnej w U2:
- Zmienne w pamięci komputera
- Kodowanie znaków
- Kodowanie obrazów
- Mapy bitowe na przykładzie formatu BMP
- Rozdział 3. Rekurencja
- Definicja rekurencji
- Ilustracja pojęcia rekurencji
- Jak wykonują się programy rekurencyjne?
- Niebezpieczeństwa rekurencji
- Ciąg Fibonacciego
- Stack overflow!
- Ćwiczenie 3.1.
- Ćwiczenie 3.2.
- Pułapek ciąg dalszy
- Stąd do wieczności
- Definicja poprawna, ale
- Typy programów rekurencyjnych
- Myślenie rekurencyjne
- Przykład 1. Spirala
- Przykład 2. Kwadraty parzyste
- Uwagi praktyczne na temat technik rekurencyjnych
- Zadania
- Zadanie 1.
- Zadanie 2.
- Zadanie 3.
- Pytanie 1.
- Pytanie 2.
- Zadanie 4.
- Zadanie 5.
- Zadanie 6.
- Rozwiązania i wskazówki do zadań
- Zadanie 1.
- Zadanie 2.
- Zadanie 3.
- Zadanie 4.
- Zadanie 5.
- Zadanie 6.
- Rozdział 4. Analiza złożoności algorytmów
- Definicje i przykłady
- Jeszcze raz funkcja silnia
- Zerowanie fragmentu tablicy
- Wpadamy w pułapkę
- Różne typy złożoności obliczeniowej
- Nowe zadanie: uprościć obliczenia!
- Analiza programów rekurencyjnych
- Terminologia i definicje
- Ilustracja metody na przykładzie
- Rozkład logarytmiczny
- Przeszukiwanie binarne tym razem bez matematyki wyższej!
- Zamiana dziedziny równania rekurencyjnego
- Funkcja Ackermanna, czyli coś dla smakoszy
- Złożoność obliczeniowa to nie religia!
- Techniki optymalizacji programów
- Zadania
- Zadanie 1.
- Zadanie 2.
- Zadanie 3.
- Zadanie 4.
- Rozwiązania i wskazówki do zadań
- Zadanie 2.
- Zadanie 4.
- Definicje i przykłady
- Rozdział 5. Podstawy modelowania danych
- Typy proste i złożone
- Operatory i zmienne
- Obiektowe typy proste, czyli klasy osłonowe
- Ciągi znaków i napisy
- Tablice
- Pojęcie referencji, czyli gdzie te wskaźniki z dawnych lat
- Programowanie obiektowe jako narzędzie modelowania danych i algorytmów
- Terminologia
- Modelowanie danych na przykładzie liczb zespolonych
- Pola i metody statyczne klas
- Dziedziczenie własności
- Struktury rekurencyjne w Javie
- Typy proste i złożone
- Rozdział 6. Modelowanie abstrakcyjnych typów danych
- Abstrakcyjne typy danych
- Listy jednokierunkowe
- Realizacja struktur danych listy jednokierunkowej
- Proste dołączanie elementów do listy
- Dołączanie elementów do listy z sortowaniem
- Usuwanie danych z listy
- Metody łączenia list
- Sortowanie list za pomocą list referencji
- Tablicowa implementacja list
- Klasyczna reprezentacja tablicowa
- Metoda tablic równoległych
- Listy innych typów
- Lista dwukierunkowa
- Lista cykliczna
- Listy z iteratorem
- Listy jednokierunkowe
- Podsumowanie
- Abstrakcyjne typy danych
- Rozdział 7. Struktury danych o dostępie ograniczonym
- Stos
- Zasada działania stosu
- Realizacja programowa stosu
- Kolejki FIFO
- Sterty i kolejki priorytetowe
- Zadania
- Zadanie 1.
- Rozwiązania i wskazówki do zadań
- Zadanie 1.
- Stos
- Rozdział 8. Drzewa i zbiory
- Drzewa i ich reprezentacje
- Binarne drzewa poszukiwań (BST)
- Drzewa binarne i wyrażenia arytmetyczne
- Uniwersalna struktura słownikowa
- Drzewa egzotyczne
- Zbiory
- Zadania
- Zadanie 1.
- Zadanie 2.
- Zadanie 3.
- Zadanie 4.
- Rozwiązania zadań
- Zadanie 1.
- Drzewa i ich reprezentacje
- Rozdział 9. java.util, czyli struktury danych dla leniuchów
- Java i interfejsy
- Klasa Arrays, operacje na tablicach
- Klasa Vector, czyli tablice dynamiczne
- Listy
- Iteratory, czyli wygodne indeksowanie kolekcji
- Stos
- Sortowanie kolekcji
- Klasa HashSet, czyli szybko do celu
- Rozdział 10. Algorytmy przeszukiwania
- Przeszukiwanie liniowe
- Przeszukiwanie binarne
- Transformacja kluczowa (hashing)
- W poszukiwaniu funkcji H
- Najbardziej znane funkcje H
- Suma modulo 2
- Suma modulo Rmax
- Mnożenie
- Obsługa konfliktów dostępu
- Powrót do źródeł
- Jeszcze raz tablice!
- Próbkowanie liniowe
- Podwójne kluczowanie
- Zastosowania transformacji kluczowej
- Klasyczne funkcje C/C++ oraz Java
- Funkcje hashujące a klasy Javy
- Podsumowanie metod transformacji kluczowej
- Rozdział 11. Algorytmy sortowania
- Sortowanie przez wstawianie, algorytm klasy O(N2)
- Sortowanie bąbelkowe, algorytm klasy O(N2)
- Sortowanie szybkie (Quicksort) algorytm klasy O(N log N)
- Heapsort sortowanie przez kopcowanie
- Scalanie zbiorów posortowanych
- Sortowanie przez scalanie, algorytm klasy O(N log N)
- Sortowanie zewnętrzne
- Uwagi praktyczne
- Rozdział 12. Derekursywacja i optymalizacja algorytmów
- Jak pracuje kompilator?
- Odrobina formalizmu nie zaszkodzi!
- Przykład
- Kilka przykładów derekursywacji algorytmów
- Derekursywacja z wykorzystaniem stosu
- Eliminacja zmiennych lokalnych
- Metoda funkcji przeciwnych
- Klasyczne schematy derekursywacji
- Schemat typu while
- Schemat typu if-else
- Schemat z podwójnym wywołaniem rekurencyjnym
- Podsumowanie
- Rozdział 13. Przeszukiwanie tekstów
- Algorytm typu brute force
- Nowe algorytmy poszukiwań
- Algorytm KMP
- Algorytm Boyera-Moorea
- Algorytm Rabina-Karpa
- Rozdział 14. Zaawansowane techniki programowania
- Programowanie typu dziel i zwyciężaj
- Odszukiwanie minimum i maksimum w tablicy liczb
- Ćwiczenie 1.
- Mnożenie macierzy o rozmiarze N×N
- Mnożenie liczb całkowitych
- Inne znane algorytmy dziel i zwyciężaj
- Odszukiwanie minimum i maksimum w tablicy liczb
- Algorytmy żarłoczne, czyli przekąsić coś nadszedł już czas
- Problem plecakowy, czyli niełatwe jest życie turysty piechura
- Wydawanie reszty, czyli A nie ma pan drobnych? w praktyce
- Programowanie dynamiczne
- Ciąg Fibonacciego
- Równania z wieloma zmiennymi
- Najdłuższa wspólna podsekwencja
- Najdłuższy wspólny podłańcuch
- Heurystyczne techniki programowania
- Uwagi bibliograficzne
- Programowanie typu dziel i zwyciężaj
- Rozdział 15. Algorytmy grafowe
- Definicje i pojęcia podstawowe
- Etykiety i wartości
- Cykle w grafach
- Sposoby reprezentacji grafów
- Reprezentacja tablicowa
- Słowniki węzłów
- Listy kontra zbiory
- Podstawowe operacje na grafach
- Suma grafów
- Kompozycja grafów
- Graf do potęgi
- Algorytm Roya-Warshalla
- Algorytm Floyda-Warshalla
- Algorytm Dijkstry
- Algorytm Bellmana-Forda
- Drzewo rozpinające minimalne
- Algorytm Kruskala
- Algorytm Prima
- Przeszukiwanie grafów
- Strategia w głąb (przeszukiwanie zstępujące)
- Strategia wszerz
- Inne strategie przeszukiwania
- Problem właściwego doboru
- Podsumowanie
- Zadania
- Zadanie 1.
- Zadanie 2.
- Zadanie 3.
- Zadanie 4.
- Definicje i pojęcia podstawowe
- Rozdział 16. Algorytmy numeryczne
- Poszukiwanie miejsc zerowych funkcji
- Iteracyjne obliczanie wartości funkcji
- Interpolacja funkcji metodą Lagrangea
- Różniczkowanie funkcji
- Całkowanie funkcji metodą Simpsona
- Biblioteki naukowe dla Javy
- Uwagi końcowe
- Rozdział 17. Kodowanie i kompresja danych
- Kodowanie danych i arytmetyka dużych liczb
- Metody prymitywne
- Kodowanie symetryczne
- Kodowanie asymetryczne
- Obliczenia na bardzo dużych liczbach całkowitych
- Klasa BigInteger
- Łamanie kodów
- Jakość klucza szyfrującego
- Metody łamania szyfrów
- Techniki kompresji danych
- Kompresja za pomocą modelowania matematycznego
- Kompresja metodą RLE
- Kompresja danych metodą Huffmana
- FAZA REDUKCJI (kierunek: w dół)
- FAZA KONSTRUKCJI KODU (kierunek: w górę)
- Kodowanie LZW
- Przykład kodowania LZW
- Przykład dekodowania LZW
- Praktyczne użycie LZW w formacie GIF
- Kodowanie danych i arytmetyka dużych liczb
- Rozdział 18. Czy komputery mogą myśleć?
- Przegląd obszarów zainteresowań sztucznej inteligencji (SI)
- Systemy eksperckie
- Sieci neuronowe
- Reprezentacja problemów
- Przykład 1.
- Przykład 2.
- Ćwiczenie 1.
- Gry dwuosobowe i drzewa gier
- Algorytm min-max
- Przegląd obszarów zainteresowań sztucznej inteligencji (SI)
- Rozdział 19. Zadania różne
- Teksty zadań
- Zadanie 1.
- Zadanie 2.
- Zadanie 3.
- Zadanie 4.
- Zadanie 5.
- Zadanie 6.
- Zadanie 7.
- Zadanie 8.
- Zadanie 9.
- Zadanie 10.
- Zadanie 11.
- Zadanie 12.
- Rozwiązania
- Zadanie 1.
- Zadanie 3.
- Zadanie 4.
- Zadanie 10.
- Zadanie 11.
- Teksty zadań
- Dodatek A Java szybki start
- Instalacja środowiska Java
- Środowiska IDE do Javy
- Konfiguracja środowiska Java
- Systemy pochodne UNIX (np. Linux)
- System Windows
- Kompilujemy program w Javie
- Pakiety w Javie
- Poznaj Javę w 5 minut!
- Elementy języka Java na przykładach
- Sterowanie przebiegiem programu
- Instrukcja if else
- Instrukcja wyboru (switch)
- Iteracje
- Pętla for
- Pętle while
- Konwersje typów i wprowadzanie danych
- Operacje na plikach w Javie
- Funkcje matematyczne w Javie
- Literatura
- Spis rysunków
- Spis tabel
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce łatwo przyswoisz teoretyczne podstawy i zaczniesz je płynnie wdrażać w rzeczywistych scenariuszach. Dowiesz się, w jaki sposób myślenie przyczynowe ułatwia rozwiązywanie problemów, i poznasz pojęcia Pearla, takie jak strukturalny model przyczynowy, interwencje, kontrfakty itp. Każde zagadnienie zostało dokładnie wyjaśnione i opatrzone zbiorem praktycznych ćwiczeń z kodem w Pythonie. Nauczysz się także implementować poszczególne modele i zrozumiesz, czym się kierować przy wyborze technik i algorytmów do rozwiązywania konkretnych scenariuszy przyczynowych. To przewodnik, który docenią szczególnie inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wnioskowanie i związki przyczynowe w Pythonie. Nowoczesne uczenie maszynowe z wykorzystaniem bibliotek DoWhy, EconML, PyTorch i nie tylko Wnioskowanie i związki przyczynowe w Pythonie. Nowoczesne uczenie maszynowe z wykorzystaniem bibliotek DoWhy, EconML, PyTorch i nie tylko
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/helion/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/125x163/helion-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Algorytmy, struktury danych i techniki programowania dla programistów Java Piotr Wróblewski (3)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(1)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie