Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw Marcin Żukowski
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Autor:
- Marcin Żukowski
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.9/6 Opinie: 11
- Stron:
- 192
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
Marcin Żukowski
Opis
książki
:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Dzień dobry! Co u Ciebie słychać?
Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes — jesteś elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis.Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc.
Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem mediów społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
To trzecie wydanie bestsellera napisanego przez specjalistę, który wiele lat życia zawodowego spędził na zgłębianiu kwestii związanych z marketingiem towarów i usług. Autor, praktyk, korporacyjny menedżer wysokiego szczebla, nieustannie się doszkalał, a potem doradzał w tym zakresie swoim klientom. Wreszcie doszedł do wniosku, że wbrew pozorom marketing to prosta sprawa. By go praktykować z dobrym skutkiem, wystarczy zrozumieć, czym jest i na jakich mechanizmach bazuje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Prowadzenie firmy bywa przytłaczające: musisz odpowiedzieć na stertę e-maili, gasić kolejne pożary, a kilkunastu klientów i pracowników dorzuca zadań. Co więcej, często powrót do domu niczego nie zmienia: myśli o pracy nie opuszczają Cię ani na chwilę. Przez to zaczynasz czuć wyczerpanie. A przecież kochasz to, co robisz! Mieć własną firmę to od zawsze było Twoje marzenie i nie możesz po prostu tego rzucić. Coś jednak musi się zmienić, firma bowiem zabija Ciebie, Twoją rodzinę lub relacje z innymi, a zadania służbowe pochłaniają cały Twój czas i energię. Nie możesz tak dłużej żyć. Konieczna jest zmiana.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Ostatnie kilka lat było dla naszej cywilizacji bardzo trudne. Co więcej, problemy bezustannie się pogłębiają, przez co rośnie niepewność. Wciąż jednak pojawiają się kolejne, nieznane wcześniej możliwości. W naszej nowej, szalonej rzeczywistości klarowność i poczucie bezpieczeństwa w sferze życia zawodowego stają się marzeniem niemal każdej osoby, na każdym etapie rozwoju kariery.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto wynik ambitnego projektu gwiazdy TV i dziennikarza: ekspedycji śledczej, której celem było zbadanie świata krypto i jego zadziwiającego krachu. To świetnie napisana opowieść o grupie szarlatanów, którzy przekonali miliony ludzi do lekkomyślnego pozbycia się ogromnych pieniędzy. Mówi o braku odpowiedzialności, o barwnych wizjonerach i wyznawcach, ale też o zwykłych traderach, ludziach pokrzywdzonych, sygnalistach antykrypto i rządowych agentach. Książka została oparta na oryginalnych materiałach dziennikarskich zebranych w kilku krajach, zawiera wywiady z Samem Bankmanem-Friedem, współzałożycielem Tethera Brockiem Pierce’em i Alexem Mashinskym z Celsiusa. To bardzo aktualna pozycja, napisana w idealnym momencie i wyjątkowo potrzebna!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Promocja
Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku to prawdziwe kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!- Druk
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%)
O autorze książki

Marcin Żukowski — cyfrowy tubylec, współzałożyciel firmy Nieagencja, która zajmuje się transformacją cyfrową. Od ponad ośmiu lat pracuje na rynku interaktywnym. Ma bogate doświadczenie we współpracy z firmami komercyjnymi, podmiotami administracji publicznej oraz organizacjami pozarządowymi. Prowadził działania między innymi dla PKN Orlen, PKO Banku Polskiego, Medicover, Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Ministerstwa Środowiska, Fundacji Szkoła Liderów czy Narodowego Centrum Kultury. Wykłada e-marketing na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Prowadzi też zajęcia dla studentów innych uczelni, szkolenia i warsztaty. Twórca Fundacji Cyfrowi Tubylcy.
Marcin Żukowski - pozostałe książki
-
Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.94 zł
54.90 zł (-40%) -
Promocja
Nie tylko „zwykli”, prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego świata mediów społecznościowych. I nic w tym dziwnego — ten świat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak zmienny, że trzeba stale trzymać rękę na pulsie, nieustannie się dokształcać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by się rozwijać jako social media ninja, ale po to, by się w nich móc w miarę swobodnie, a więc i – z zyskiem dla firmy – poruszać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać — zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%) -
Promocja
Może myślisz teraz: „Eee, to nie dla mnie”. Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteś tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie zaglądasz na blogi innych ludzi. Może Twitter Cię odstręcza. Jeśli potwierdzasz, że tak właśnie jest, musisz to zmienić! Bo dziś Twoja nieobecność w mediach społecznościowych oznacza nieobecność w ogóle!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się zgodnie z tym, jaką ścieżką podąża myślenie o zarządzaniu jakością nie tylko w naszym kraju, ale przede wszystkim na świecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Promocja
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.90 zł
89.00 zł (-70%) -
Promocja
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organizacji, w której wszyscy będą w stanie pracować bez przełożonych. Udało się, jednak w praktyce wyszło, że jeśli system ma działać, pracownicy wciąż potrzebują szefa. Dlaczego?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
Ebooka "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw (6)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: jakzarabiacpieniadze.com.pl Mateusz KiszłoRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Prowadzisz firmę lub do tego dopiero aspirujesz. Wiesz, że podobno warto zaistnieć z nią w mediach społecznościowych. Nie masz bladego pojęcia od czego jednak zacząć. W taki wypadku ta książka jest dla ciebie idealna. Opisze ci wszystko od podstaw krok po kroku wdrażając cię w arkana Facebooka, Twittera i You Tube, czyli aktualnie najpopularniejszych kanałów. Pokaże ci teorię i przykłady tego jak należy się tam zachowywać. Jeśli tego szukasz to jest to książka dla ciebie.
-
Recenzja: moneygrabbing.co.uk Radosław SalakRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ostatnio przeczytałem książkę „Twoja firma w social mediach – Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw„ napisaną przez Marcina Żukowski. Książka ma nie całe 190 stron i czyta się bardzo szybko. Język prosty i łatwo do przyswojenia i co najważniejsze reprezentuje nowe pokolenie. Daje się to odczuć po stylu oraz użytym języku. Przede wszystkim dla kogo jest ta książka. Dla każdego, kto jest zainteresowany głównie reklamą w social mediach i oczywiście nie tylko na Facebooku. Są dostępne również inne nawet, o których ja nie wiedziałem. Dlatego warto zajrzeć do książki, aby poznać te najważniejsze i poszukać inspiracji. W książce jest silny nacisk na marketing, który poprzez nakierowanie na media społeczne może przyczynić się, że nasza firma wyróżni się z tłumu. Kiedyś, aby się zareklamować to człowiek był skazany na radio, prasę i telewizję. Obecnie dzięki takim serwisom jak Facebook można dotrzeć do wielu klientów i w przypadku dobrze przemyślanej kampanii przy bardzo małym nakładzie pieniędzy. W dzisiejszym świecie kreatywność została podniesiona na wyższy poziom, gdyż nawet nie od zasobności portfela a co od pomysłu może zależy czy nasza reklama dotrze do milionów ludzi co przed erą Facebooka praktycznie nie było możliwe. Tradycyjne strony Internetowe nie miały takiego potencjału jak dzisiejsze serwisy społecznościowe. Dlatego tym bardziej warto zainteresować się sposobami na wykorzystanie social mediów. Co dała mi książka. Już wcześniej wiedziałem, że media społecznościowe są bardzo ważne, ale przeczytanie książki tylko utwierdziło mnie, że muszę jakoś się skupić na tych mediach w szczególności wybrać jakiś jeden i wyspecjalizować się. Dlatego postanowiłem bardziej zainteresować się Facebookiem i zainwestować w socialpilot*, gdzie wykupiłem podstawowe konto na rok i staram się właśnie w tym serwisie ustawiać wszystkie kampanie na Facebooku na wszystkich moich kontach. Dla kogo książka Książka jest dla każdego, ale w szczególny uwzględnieniu dla ludzi, którzy mają nikłe pojęcie o Social mediach w szczególności dla tych co muszą pytać się swoich dzieci co to jest Facebook. Podsumowanie Polecam przeczytać książkę, chyba że jesteś już specem od wykorzystania social mediów to wówczas ta pozycja może służyć jako uzupełnienie i pokazanie różnych ciekawych przykładów użycia social mediów w reklamie. Pozycja raczej dla tych, co mają małe pojęcie o Facebooku, G+ czy Twitter.
-
Recenzja: annamiotk.pl Anna MiotkRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka "Twoja firma w social mediach" powinna zachęcić nawet najbardziej sceptycznych.
Takie zadanie postawił sobie autor ? Marcin Żukowski, doświadczony praktyk na co dzień pracujący w agencji interaktywnej Mint Media. Skierował swoją książkę do szefów i odpowiedzialnych za promocję małych i średnich przedsiębiorstw. Nie wszyscy z nich to młodzi startupowcy, świetnie czujący internet. Wielu wywodzi się ze starszego pokolenia, które do końca jeszcze do internetu nie jest przekonane. I do nich właśnie pisze autor, pokazując, że media społecznościowe to nie tylko coś, w co bawią się ich dzieci, ale potężne i skuteczne narzędzie komunikacji biznesowej firmy.
Stare a nowe media
Pierwsza część książki Twoja firma w social mediach ma za zadanie zaznajomić czytelnika z mediami społecznościowymi - ich historią, zasadami funkcjonowania czy różnymi typami serwisów. Porównuje je ze "starymi" mediami typu prasa, radio czy telewizja. Podkreśla, że choć na media społecznościowe stać nawet małe podmioty (co z mediami tradycyjnymi nie zawsze było możliwe), działania w nich prowadzone nie są całkowicie bezkosztowe. Pokazuje również, w których obszarach biznesu media społecznościowe mogą pomóc.
Najpierw obserwuj, potem działaj
Media społecznościowe wymagają też starannego przygotowania - przeanalizowania swoich grup docelowych, ale również poobserwowania specyfiki komunikacji w tym kanale, w czym dobrze pomaga monitoring mediów. Autor charakteryzuje niektóre narzędzia monitoringu mediów dostępne na polskim rynku - Brand24, Newspoint, Sentione i porównuje je ze sobą.
Najpopularniejsze platformy social media
Spora część książki Twoja firma w social mediach to przegląd platform społecznościowych i ich możliwości marketingowych - zarówno pod kątem publikowania treści, prowadzenia własnych profili jak również współpracy z liderami opinii. Autor zaczyna od Facebooka, przechodzi do Twittera i YouTube, omawia współpracę z blogerami i youtuberami. Charakteryzuje również serwis Pinterest i serwisy mikrowideo takie jak Snapchat i Vine. Przygląda się też mediom społecznościowym dla profesjonalistów - GoldenLine, LinkedIn i Slideshare. Na koniec próbuje przewidzieć najważniejsze trendy związane z mediami społecznościowymi.
Oko praktyka
Książkę "Twoja firma w social mediach" przeczytałam dość szybko - jej zaletą jest lekki i przystępny sposób pisania. Czytelnik znajdzie tu przede wszystkim praktyczne spostrzeżenia i wskazówki, co jest dużą zaletą wydawnictwa. To czego mi natomiast brakowało, to zrzutów z omawianych przykładów (wiem, wiem, koszty, prawa autorskie, itp.) i bibliografii (odesłania pojawiające się w tekście odsyłają głównie do artykułów z internetu). Książkę poleciłabym początkującym ? dokładnie tym osobom, które jako grupę docelową określił sam autor, a także studentom. Za książkę dziękuję wydawnictwu Helion. -
Recenzja: MRS WIERZBICKA Paulina WierzbickaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:"Twoja firma w social mediach" to książka, która pomoże Ci nabyć odpowiednią wiedzę do tego, aby móc dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Założeniem jest nabycie nowych, potencjalnych klientów dla naszej firmy. Książka Marcina Żukowskiego to fajny poradnik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw.Marcin pisze prosto i mądrze. Lekki język pozwala fajnie i bezproblemowo przyswoić wiedzę zawartą w książce. Po przeczytaniu już czterech rozdziałów, czytelnik, który posiada własną firmę dostanie odpowiedź na pytanie dlaczego warto wprowadzić swoją firmę na media społecznościowe.Autor pomaga w rozpoczęciu działań marketingowych. Dodatkowo zachęca czytelnika do przemyślenia i opracowania własnej koncepcji. Zwraca też uwagę na różne narzędzia, które ułatwiają stawianie pierwszych kroków na różnych portalach, nie tylko na facebooku. Marcin dokonuje też rzetelnego przeglądu serwisów, dzięki czemu nie jest to książka o samym facebooku czy instagramie. Opisuje tutaj także działanie innych portali takich jak Pinterest, YouTube czy LinkedIn. Znajdziecie też sporą wiedzę z zakresu SEM. Dowiecie się z jakich narzędzi można skorzystać, aby od początku działać efektywnie.Marcin jest praktykiem, przez co jego książka jeszcze bardziej nabiera wiarygodności. Pisze też w wielu sprawach dość ogólnie jednak możemy sporo się dowiedzieć. Książka na pewno szybko nie straci swojej ważności.
-
Recenzja: dailyweb.pl Marcin Lewandowski; 2016-11-07Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wraz ze wzrostem popularności i znaczenia mediów społecznościowych w naszym codziennym życiu, na rynku zaczęły pojawiać się książki zgłębiające tajniki social media, których poznanie mogłoby pozytywnie wpłynąć na funkcjonowanie naszej firmy. Prostszym językiem – to książki traktujące o marketingu internetowym. W lutym bieżącego roku na półkach w księgarniach pojawiła się kolejna tego typu pozycja – „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw” autorstwa Marcina Żukowskiego. Ostatnio wpadła ona w moje ręce, a z racji tego, że bardzo lubię branżowe lektury, nie mógłbym jej nie przeczytać. Dla Was – krótka recenzja.
Autorze, kim jesteś?
Treść, treścią, ale autor także jest ważny. Marcin Żukowski to cyfrowy tubylec, account manager w jednej z interaktywnych agencji, w której opiekuje się kluczowymi klientami. To aktywny działacz IAB Polska, autor branżowych artykułów, wykładowca na Uczelni Łazarskiego, założyciel fundacji Cyfrowi Tubylcy. Ma więc wiedzę i doświadczenie, którym postanowił podzielić się z Czytelnikami.
Jest dla Ciebie nadzieja!
Książka rozpoczyna się dwoma dość nieoczywistymi cytatami. Pierwszy z nich pochodzi z biblijnej „Przypowieści o talentach”, drugi – z „Ojca Chrzestnego”. Dlaczego autor zdecydował się na ich zastosowanie? Odpowiedź znajdziecie w tekście, nie chcę zdradzać szczegółów. Powiem tylko, że z uzasadnieniem zgadzam się w stu procentach! We wstępie podręcznika przeczytamy:
Przed nastaniem ery mediów społecznościowych szanse małych i średnich przedsiębiorców na zaistnienie na rynku były znacznie mniejsze niż obecnie. Nie mieli bowiem dostępu do narzędzi marketingu i promocji – były one dla nich zbyt drogie. Koszty promocji w telewizji, prasie czy radiu były (i nadal są) ponad możliwości wielu firm. Media społecznościowe zmieniły ten stan rzeczy. Dziś do konsumentów można skutecznie dotrzeć za znacznie mniejsze pieniądze. Nie ma już bariery wejścia, która uniemożliwia efektywny marketing. Zmieniły się podstawy funkcjonowania marketingu i sprzedaży
Rady, rady i jeszcze raz rady
Owszem, zmieniły się i każdy z nas zdaje sobie z tego sprawę. Po krótkim wstępie, w którym przybliżona jest nawet historia internetu (ale w bardzo, bardzo krótki sposób – nie przestraszcie się tym!), Żukowski od razu przechodzi „do rzeczy” – daje rady, jak przejść od koncepcji do działania, czyli jak przygotować i wdrożyć strategię marketingu internetowego. Na co zwrócić uwagę, a czego unikać. Dowiemy się między innymi, jak przeprowadzić skuteczną analizę rynku, jak przeprowadzić (i wykorzystać!) monitoring mediów, czy jak efektywnie prowadzić obsługę klienta w social media. Warto to przeczytać. Naprawdę.
Media społecznościowe bez tajemnic
Kolejny rozdział książki jest poświęcony przeglądowi narzędzi, które możemy wykorzystać w marketingu internetowym. Żukowski dosyć skrupulatnie opisuje specyfikę danych mediów i narzędzia, które można w nich wykorzystać, by świat usłyszał o naszej firmie. Nie znajdziemy tu jedynie informacji o Facebooku i Twitterze, ale także między innymi o – coraz popularniejszym – video marketingu, blogosferze, czy marketingu na LinkedIn i wykorzystaniu Slideshare. Dla wszystkich zainteresowanych nowymi trendami – tak, znajdziecie tu informacje o Snapchacie! W książce opisany jest także Vine, ale Żukowski nie mógł przecież przewidzieć, jak potoczy się jego historia.
Dla przedsiębiorców i nie tylko
Jak sam tytuł wskazuje książka adresowana jest głównie dla małych i średnich przedsiębiorców, którzy chcą połączyć swój biznes z mediami społecznościowymi. Jednak nie tylko oni znajdą tu coś dla siebie – polecam wszystkim tym, którzy interesują się social media i marketingiem internetowym. Żukowski ma niebywale lekkie pióro i przysięgam – 190 stron lektury pochłoniesz w mgnieniu oka. -
Recenzja: Miesięcznik BenefitRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram - to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes - jesteś elastyczny!
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2035-2, 9788328320352
- Data wydania książki drukowanej :
- 2016-02-08
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2561-6, 9788328325616
- Data wydania ebooka :
-
2016-02-08
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 39119
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » Marketing
Biznes IT » Social Media
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Dziki Zachód (14)
- Social jest stary! (17)
- 1, 2, 3, internet (18)
- Człowiek jest najważniejszy (21)
- Nowe media dla nowego człowieka (23)
- Nowe media (nie) są bezpłatne! (25)
- Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci (26)
- Social media - co jest czym? (27)
- Marketing pod strzechy! (30)
- Najtrudniejszy1 (31)
- Komputer czy jabłko? (32)
- Naszą siłą będzie treść (32)
- Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? (34)
- Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? (38)
- Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? (48)
- Facebook (59)
- Twitter (84)
- YouTube i wideo (100)
- Blogosfera (116)
- Visual content (135)
- Mobile (150)
- Media społecznościowe dla profesjonalistów (163)
- So-lo-mo (181)
- Hipsteryzacja (182)
- Internet rzeczy (184)
- Social biznes (185)
Wstęp (5)
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych (13)
Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing (29)
Rozdział 3. Przegląd narzędzi (59)
Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość? (181)
Podziękowania (189)
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja
Książka Polecenia dla ChatGPT w finansach. Praktyczne zastosowanie w biznesie i finansach osobistych pokazuje możliwości, jakie daje współpraca z tym narzędziem. To praktyczny przewodnik skierowany do osób, które na co dzień korzystają z AI w instytucjach finansowych, ale także tych, które dopiero rozpoczynają przygodę z tą technologią. Również szefowie organizacji znajdą tu inspiracje do zastosowania narzędzia w codziennej pracy ― odkryją jego potencjał w zarządzaniu nie tylko finansami, ale i procesami biznesowymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wchodzimy w erę dynamicznych zmian związanych ze sztuczną inteligencją. Spodziewaliśmy się tego i już to widzimy ― AI rewolucjonizuje nasze życie, zmienia codzienne funkcjonowanie, ale również (a może przede wszystkim) zaczyna wpływać na sposób zarobkowania. Ten, kto szybciej nauczy się efektywnie korzystać z jej narzędzi, tego czeka sukces finansowy. Dotyczy to także osób z branży kreatywnej, pracujących na zlecenie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Szukasz słów, które sprzedają? Takich słów nie ma. To znaczy: nie ma słów, które sprzedają na autopilocie i które działają w każdej sytuacji. Ale każde słowo, właściwie dobrane, może się stać częścią komunikatu, który zmieni czyjeś myślenie albo decyzję.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
Łańcuch bloków ma wyjątkowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, aby rozdzielić ją między użytkowników. Chodzi tu o odniesienie nie tylko do kryptowalut, ale także organizacji i społeczności. Dziś sieć Ethereum zapewnia podstawy techniczne walucie ether, tokenom NFT i zdecentralizowanym autonomicznym organizacjom. Nie wiemy jednak, jak będzie wyglądać przyszłość Ethereum. Może się stać utopią, dystopią i wszystkim, co mieści się między tymi skrajnościami.- Druk
- ePub + Mobi pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Promocja
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególnymi wyborami. Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa giełda i od czego zależą wzrosty i spadki notowań spółek, a także poznać najważniejsze terminy, jakimi posługują się bywalcy rynków finansowych, i tajemnice skutecznych inwestorów - ten podręcznik będzie dla Ciebie idealny.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego końca świata, w ramach międzynarodowych zespołów, których członkowie spotykają się via komunikatory i na zebraniach online. I wszystko to potrafi zadziwiająco sprawnie funkcjonować!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(27,45 zł najniższa cena z 30 dni)
32.94 zł
54.90 zł (-40%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw Marcin Żukowski (11)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię.
(5)
(3)
(1)
(1)
(1)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie