PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych
- Autor:
- Włodzimierz Gajda
- Niedostępna
- Promocja 2za1
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 3.1/6 Opinie: 19
- Stron:
- 528
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych
- Model architektoniczny MVC
- Szablony PHP i szablony Smarty
- Wizualne projektowanie baz danych
- Mapowanie relacyjno-obiektowe
- Oprogramowanie Propel oraz Doctrine
- Formaty TXT, XML oraz XLS
Duża część popularnych serwisów internetowych dostępnych obecnie w sieci działa w oparciu o relacyjne bazy danych i język PHP. Tandem ten stał się już niemal standardem w dziedzinie tworzenia rozbudowanych, dynamicznych witryn i aplikacji WWW zarówno w przypadku wielkich przedsiębiorstw, jak i hobbystów pragnących dzielić się swoimi doświadczeniami za pośrednictwem internetu. PHP i MySQL doskonale nadają się do praktycznej realizacji wzorca architektonicznego MVC, ułatwiającego opracowywanie nawet najbardziej złożonych projektów. Dzięki odseparowaniu poszczególnych komponentów aplikacji i podzieleniu jej na mniejsze elementy funkcjonalne tworzona witryna jest znacznie wygodniejsza w zarządzaniu i modyfikacji niż serwisy oparte na innych wzorcach.
Wzorzec architektoniczny MVC — choć opracowany z myślą o uproszczeniu życia programistom i twórcom witryn WWW — początkowo bardzo trudno zrozumieć, a postęp w dziedzinie tworzenia stron internetowych wymusza ciągłe dostosowywanie się do panujących na rynku trendów i stałe odświeżanie wiedzy na ten temat. Pomocą posłuży tu odpowiednia książka — z pewnością może nią być "PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych ". W przystępny sposób prezentuje ona podstawy zastosowania architektury MVC, pokazuje wykorzystanie dwóch najważniejszych rozwiązań do mapowania obiektowo-relacyjnego, podsuwa techniki tworzenia funkcjonalnych interfejsów użytkownika aplikacji WWW oraz proponuje stosowanie różnych formatów do przechowywania danych. Poszczególne zagadnienia ilustrowane są przykładami i praktycznymi projektami, dzięki czemu łatwiej zrozumieć opisywane techniki i wykorzystać je w swoich aplikacjach. Zdobytą wiedzę pomagają utrwalić liczne ćwiczenia do samodzielnego wykonania.
- Podstawy użycia wzorca MVC
- Moduły, akcje, widoki, szablony PHP i szablony Smarty
- Reguły translacji przyjaznych adresów URL
- Używanie baz danych w projektach WWW
- Wizualne projektowanie baz danych i mapowanie relacyjno-obiektowe
- Wykorzystanie oprogramowania Propel oraz Doctrine
- Metody zwiększania funkcjonalności interfejsów aplikacji internetowych
- Stronicowanie wyników i przewijanie rekordów
- Chmura tagów
- Korzystanie z formatów TXT, XML, XLS
- Odczyt plików i wypełnianie bazy danych
- Pliki skompresowane i osadzanie danych binarnych w plikach XML
Poznaj w praktyce nowoczesne metody
tworzenia zaawansowanych aplikacji WWW!
Wszystkie projekty omówione w książce umieszczono na płycie dołączonej do książki. Każdy z projektów jest dostępny jako kompletne, działające rozwiązanie, dokładnie przetestowane.
Wybrane bestsellery
-
Promocja Promocja 2za1
To wydanie książki zostało zaktualizowane pod kątem języka PHP 8. Za jej pomocą opanujesz solidne podstawy programowania zorientowanego obiektowo w PHP, a następnie zapoznasz się z zasadami projektowania kodu, narzędziami i zalecanymi rozwiązaniami, które ułatwiają tworzenie, testowanie i wdrażanie niezawodnych aplikacji. Sporo miejsca poświęcono tu wzorcom projektowym, w tym wzorcom biznesowym i bazodanowym. Omówiono również narzędzia i praktyki pomocne w pracy zespołowej, jak praca z systemem Git czy zarządzanie wersjami i zależnościami przy użyciu Composera. Nie zabrakło także takich ważnych zagadnień jak strategie automatycznych testów i zasady ciągłej integracji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ten znakomity podręcznik programowania dla początkujących sprawi, że nauka PHP i MySQL będzie przyjemna i efektywna. Został pomyślany tak, aby po zapoznaniu się z najpotrzebniejszymi, kluczowymi informacjami szybko przystąpić do tworzenia stron internetowych ― i w ten sposób wraz z przyswajaniem wiedzy rozwijać umiejętności. Książka zawiera mnóstwo wyjaśnień i wskazówek, zilustrowanych schematami, infografikami i krótkimi przykładami kodu. Opisano w niej, jak zaprojektować i dynamiczne strony internetowe, sklepy internetowe czy serwisy społecznościowe. Dzięki lekturze zdobędziesz gruntowne podstawy sztuki programowania i przygotujesz się do opanowania bardziej złożonych zagadnień.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tym gruntownie zaktualizowanym przewodniku znalazły się dokładne informacje dotyczące konfiguracji MySQL w takich systemach jak Linux, Windows i macOS, jak również w kontenerze Dockera. Przedstawiono tutaj zasady projektowania baz danych, a także modyfikowania już istniejących. Opisano techniki pracy w obciążonym środowisku produkcyjnym, pokazano też, jak stosować mechanizm transakcji i reguły zarządzania użytkownikami. Omówiono sposoby uzyskiwania wysokiej wydajności działania i dostępności serwera przy minimalnych kosztach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(82,56 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
PHP, niezwykle popularny język programowania umożliwiający tworzenie stron i aplikacji webowych, wraz z bazą danych SQL stanowi fundament zdecydowanej większości działających obecnie serwisów internetowych, w tym tych największych i najbardziej znanych. Wraz z wydaniem PHP 8 programiści otrzymali szereg nowych funkcji i możliwości, wśród których najważniejszy wydaje się mechanizm JIT, zapewniający większą wydajność dzięki uruchamianiu kodu skompilowanego do postaci maszynowej zamiast standardowego wykonywania go przez interpreter.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To kolejne, rozbudowane i uaktualnione wydanie świetnego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, zawierające wiedzę niezbędną do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu zasady tworzenia witryn WWW oraz przedstawiono język HTML i techniki CSS. Sporo miejsca poświęcono multimediom: grafice, plikom dźwiękowym i wideo. Znalazł się tutaj także znakomity wstęp do języka JavaScript, łącznie z jego bibliotekami, nakładkami i skryptami DOM. Warto też zwrócić uwagę na opis przydatnych narzędzi, takich jak procesory CSS, wykrywanie funkcjonalności, powłoka, menedżer zadań i system kontroli Git ? nieodzownych każdemu, kto pisze nowoczesne witryny internetowe. Treść książki została uzupełniona licznymi przykładami, ćwiczeniami i bogatym materiałem dodatkowym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
38.90 zł
129.00 zł (-70%) -
Ta książka jest kolejnym, uzupełnionym i zaktualizowanym wydaniem znakomitego wprowadzenia do projektowania dynamicznych stron internetowych. Oprócz przystępnego omówienia technik tworzenia responsywnych stron WWW znalazły się tu solidne podstawy PHP, MySQL, JavaScriptu, CSS i HTML5; opisano też możliwości bibliotek jQuery i jQuery Mobile. Pokazano, jak połączyć możliwości tych technologii, oraz opisano zalecane metody programowania. Co istotne, w książce zawarto wskazówki dotyczące optymalizacji stron WWW pod kątem urządzeń mobilnych. Dzięki licznym przykładom uzyskaną wiedzę można na bieżąco testować w praktyce.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Relacyjne bazy danych są wszędzie wokół nas, a do podstawowych umiejętności wymaganych od współczesnych programistów należy dobra znajomość języka SQL. Na świecie nie ma jednak osób, którym nie zdarza się czegoś zapomnieć. Jeśli potrzebujesz pomocy w codziennej pracy lub chcesz odświeżyć wiedzę na temat SQL-a, sięgnij po te tablice! Szybko znajdziesz w nich niezbędne informacje i sprawdzisz instrukcje, które umożliwią sprawne osiągnięcie celu. Jedno spojrzenie pozwoli Ci przypomnieć sobie sposób tworzenia zapytań i zastosowanie różnych konstrukcji języka.
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Ta pozycja jest doskonałym przewodnikiem, który wprowadzi Cię w świat projektowania i budowania stron WWW. W trakcie lektury dowiesz się też, jak uzyskać dostęp do serwera i opublikować swoją witrynę. Cała książka została podzielona na trzy części. Pierwsza poświęcona jest językowi HTML. Z nią poznasz niezbędne znaczniki oraz techniki tworzenia układu strony. Druga została poświęcona kaskadowym arkuszom stylów (CSS). Dzięki nim Twoja witryna nabierze kształtów i kolorów. Zobacz, co potrafi CSS3 — jeszcze niedawno takie cuda nie śniły się webmasterom. Ostatnia część to praktyczne porady oraz wskazówki, które pozwolą Ci uniknąć najczęstszych problemów. Ta książka to Twój klucz do świata webmasterów!
- Druk
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Twój bilet wstępu do świata JavaScriptu! JavaScript to język, który w dużej mierze ukształtował współczesne strony WWW. Dzięki niemu możemy swobodnie korzystać z interaktywnych, wygodnych w użyciu oraz niezawodnych aplikacji internetowych. Pojawienie się JavaScriptu pozwoliło zastąpić tradycyjne aplikacje desktopowe nowymi, pracującymi w chmurze. W- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja 2za1
Znajomość Webflow otwiera możliwości projektowania rozmaitych stron internetowych w podejściu no-code. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi Webflow pozwala projektantom skupić się na kreatywności, jednocześnie automatyzuje techniczne aspekty budowania strony. Platforma jest idealna zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych twórców – Webflow świetnie sprawdza się przy tworzeniu prostych witryn, ale również zaawansowanych sklepów internetowych czy stron korporacyjnych. Jego wszechstronność sprawia, że jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, startupów i małych firm, szukających narzędzia do tworzenia profesjonalnych stron bez potrzeby zatrudniania programistów. Za sprawą Webflow Marketplace użytkownicy mają dostęp do gotowych zasobów, takich jak szablony, ikony czy efekty dźwiękowe, co przyspiesza proces tworzenia. Ponadto Webflow wprowadza wiele użytecznych rozwiązań. Przykładowo Webflow AI Assistant stosuje sztuczną inteligencję, by wspomagać użytkownika w optymalizacji i automatyzacji wielu procesów. Z kolei integracja z Google API pozwala na dodanie interaktywnych funkcji, takich jak mapy, co jest niezwykle przydatne w wielu branżach. Webflow umożliwia także optymalizację stron pod kątem SEO i zwiększa ich widoczność w wyszukiwarkach, przyciągając większy ruch. Z platformą Webflow każdy może się stać twórcą własnej strony, niezależnie od doświadczenia w programowaniu. Po prostu zobacz, jakie to łatwe – przekształcaj swoje pomysły w rzeczywiste projekty, i to bez potrzeby pisania kodu!- Videokurs pkt
O autorze książki
Włodzimierz Gajda - Certyfikowany inżynier PHP oraz Zend Framework mający ponad dziesięć lat doświadczenia w nauczaniu programowania aplikacji internetowych.
Wykładowca w Katedrze Analizy Numerycznej i Programowania Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
Prowadzi wykłady dotyczące programowania aplikacji internetowych w PHP, symfony, Zend Framework.
Pomysłodawca i właściciel firmy szkolenia-informatyczne.eu zajmującej się prowadzeniem szkoleń IT.
Włodzimierz Gajda - pozostałe książki
-
PHP. Praktyczne projekty to naprawdę wyjątkowy podręcznik do nauki PHP. Nie spodziewaj się tu suchych, typowo podręcznikowych teorii! Znajdziesz w nim za to omówienie wszystkich elementów języka PHP, działania skryptów, funkcji i bibliotek wraz z dowcipnymi i przejrzystymi przykładami ich użycia. Pierwsza część książki wprowadzi Cię w świat PHP oraz wyjaśni, jak stosować i łączyć poszczególne polecenia w dobrze działający kod. Z następnych rozdziałów wyniesiesz już umiejętności czysto praktyczne, dotyczące wszystkich obszarów wykorzystania tego języka przy tworzeniu najróżniejszych projektów.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Zadaniem tej książki jest szybkie i praktyczne wprowadzenie Cię w świat Symfony 2 oraz pokazanie na konkretnych przykładach, jak można wykorzystać jego wspaniałe możliwości. Sprawdź, jak zainstalować aplikację i stworzyć z niej wygodne narzędzie, dołączyć zewnętrzne zasoby, przygotować szablon witryny czy opublikować projekt. Poznaj zmienne, wyrażenia i operatory Twig, instrukcje sterujące, znaczniki, funkcje i filtry. Naucz się pracować z bazą danych, wykorzystywać różne rozszerzenia i relacje, tworzyć aplikacje interaktywne i te przeznaczone wyłącznie do odczytu. Wszystko to masz na wyciągnięcie ręki - przeczytaj i stosuj we własnych projektach!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka Symfony w przykładach jest możliwie najbardziej skondensowaną instrukcją obsługi Symfony. Żeby ją zrozumieć, nie musisz dysponować oszałamiającą wiedzą — wystarczą podstawy PHP i XHTML/CSS. Jej autor poprowadzi Cię od najprostszych projektów („Hello world”), przez nieco bardziej zaawansowane zagadnienia, dotyczące zewnętrznych zasobów, połączenia projektu z bazą danych, publikacji projektu na serwerze hostingowym, aż po tworzenie różnego typu paneli administracyjnych. Krótko mówiąc, na samych konkretnych przykładach przejdziesz drogę do stworzenia własnej, niezawodnie działającej aplikacji internetowej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Niniejsza publikacja ma za zadanie przybliżyć Ci Zend Framework, począwszy od absolutnych podstaw, aż po kwestie związane z pieczołowitym zabezpieczaniem dostępu do aplikacji. Znajdziesz tu jasne i czytelne przykłady zastosowania frameworka w różnych sytuacjach oraz propozycje gotowych rozwiązań konkretnych problemów programistycznych. Nauczysz się tworzyć zarówno proste strony WWW, jak i zaawansowane aplikacje, wymieniać szablony oraz implementować wtyczki. Poznasz sposoby tworzenia i wykorzystywania klas, współpracy z bazą danych, publikowania aplikacji w Internecie oraz używania formularzy. Krótko mówiąc, masz w ręku kompletny przewodnik po jednym z najlepszych frameworków PHP!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Drugie wydanie książki „HTML, XHTML i CSS. Praktyczne projekty” pozwoli Ci od podszewki poznać tajniki projektowania naprawdę przemyślanych stron internetowych, uwzględniających potrzeby ich użytkowników. Dowiesz się, jak zachować poprawność składniową XHTML i CSS. Poznasz semantykę kodu XHTML i opanujesz metodologię pracy zgodnej ze standardami. Zrozumiesz, dlaczego ważne jest zapewnienie dostępności Twoich stron dla osób niepełnosprawnych i co zrobić, by wyszukiwarki mogły bez trudu przeanalizować oraz zaklasyfikować zawartość serwisu. Nauczysz się wybierać czcionki, tło, projektować wygodny interfejs i poszczególne fragmenty strony, a także zapisywać szczególnie udane projekty w formie szablonów.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
To zbiór ponad 100 ćwiczeń, które pomogą Ci zrozumieć działanie programu i opanować jego narzędzia. Będziesz pracować na fotografiach umieszczonych na dołączonej do książki płycie — znajdziesz tam blisko 3 tysiące zdjęć do dowolnego wykorzystania! Nauczysz się poprawiać ich jakość i dowiesz się, jak przekształcić jedną fotografię w taki sposób, by otrzymać najróżniejsze, całkiem inne efekty końcowe.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie II to zbiór ponad 100 ćwiczeń, które pomogą Ci zrozumieć działanie programu i opanować jego narzędzia. Podczas każdego z nich będziesz pracować nad przykładowymi fotografiami, które znajdują się na płycie DVD dołączonej do tej książki, i poznasz kilkadziesiąt sposobów na poprawienie ich jakości. Autor wytłumaczy Ci, jak wykorzystywać warstwy i gradienty, kadrować i skalować, pracować ze ścieżkami i zaznaczeniami, rozmywać i wyostrzać obraz oraz dodawać fantazyjne napisy. W dodatku dostaniesz do dyspozycji i dowolnego (w tym komercyjnego) wykorzystania bazę około 3 tysięcy znakomitych zdjęć.
- Druk
Niedostępna
-
Jeśli chcesz wykorzystać atuty GIMP-a, pora poznać jego interfejs i nauczyć się go używać. Najłatwiej zrobić to za pomocą praktycznych ćwiczeń, których mnóstwo znajdziesz w tej książce. Dowiesz się stąd, jak zainstalować i skonfigurować program, stosować narzędzia selekcji i pracować na warstwach. Odkryjesz, jak można zrobić szkic na podstawie zdjęcia, używać aerografu do malowania skopiowanymi obrazami i wstawiać oraz modyfikować ścieżki. Poznasz sposoby odbijania, obracania i skalowania obrazu, wielowymiarowej korekcji jego kolorystyki, poprawiania ostrości i usuwania zabrudzeń. Każde ćwiczenie zajmie Ci dosłownie parę minut. A efekt? Murowany!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W tej książce znajdziesz mnóstwo ćwiczeń, których zadaniem jest przybliżenie Ci sposobu działania poszczególnych elementów języka HTML5 i właściwości CSS3, a także większych projektów, które pozwolą Ci opanować i przetestować wiedzę na temat większych partii materiału. Obok szczegółowego omówienia języka HTML znajdziesz tu porady na temat tego, jak pilnować poprawności kodu HTML5 i CSS3, pracować w trybie standardów, tworzyć układy strony czy projektować szablony. Dowiesz się także sporo na temat semantyki języka HTML.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Możliwości programu git i sposoby jego praktycznego zastosowania w różnych projektach przedstawione zostały w tej książce. Znajdziesz tu podstawowe informacje o instalacji środowiska i tworzeniu repozytoriów, pracy z plikami, identyfikowaniu rewizji i zmienianiu historii projektu. Dowiesz się, kiedy i jak tworzyć czy łączyć gałęzie oraz całe repozytoria, korzystać z repozytorium lokalnego i zdalnego, a także synchronizować je w odpowiedni sposób. Poznasz możliwe konflikty między wersjami pliku i nauczysz się radzić sobie z nimi. Zrozumiesz, jak wykorzystywać najbardziej znane serwery hostingowe dla projektów git oraz dostępne w nich, wbudowane systemy śledzenia błędów. I wreszcie przestaniesz miewać koszmary, w których tracisz tygodnie na odszukanie zagubionego pliku. Git zrobi to za Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Jeśli wszystkie Twoje zestawy LEGO® zostały już zbudowane, a Ty szukasz inspiracji do tego, by ze swoich klocków skonstruować coś zupełnie nowego, to świetnie ― Ciocia od Klocków i Brodaty Geek mają mnóstwo pomysłów i nieograniczoną wyobraźnię. Dzięki ich wskazówkom i pomysłom nauczysz się patrzeć na klocki LEGO® w zupełnie nowy sposób i kreować fantastyczne światy bez żadnych ograniczeń!- Druk
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
FPGA pochodzi od angielskiego field-programmable gate array. Polski odpowiednik to: bezpośrednio programowalna macierz bramek. FPGA jest rodzajem programowalnego układu logicznego. Ma tę samą funkcjonalność co układ scalony, tyle że może być wielokrotnie programowany bez demontażu. Z tego powodu znajduje zastosowanie tam, gdzie wymagana jest możliwość zmiany działania, na przykład w satelitach kosmicznych. Budujesz, instalujesz w urządzeniu docelowym, a potem modyfikujesz układ w zależności od potrzeb. Brzmi praktycznie, prawda?- Druk
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Trudno wyobrazić sobie dzisiejszy świat bez możliwości operowania na danych - tym samym bez arkuszy kalkulacyjnych, do których każdy z nas ma dostęp w swoich komputerach. Najpopularniejszy z nich, czyli Excel, jest masowo używany zarówno w firmach, jak i instytucjach publicznych, ale także w gospodarstwach domowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(25,92 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Jeżeli jesteś pracownikiem dozoru lub elektromonterem albo po ukończeniu nauki planujesz zajmować się eksploatacją urządzeń elektroenergetycznych u pracodawcy lub w ramach własnej działalności, musisz posiadać odpowiednie kwalifikacje. Świadectwa kwalifikacyjne uprawniające Cię do samodzielnej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych „E” lub sprawowania dozoru nad ich eksploatacją „D” możesz uzyskać po pozytywnym zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego URE Grupy 1. Ta książka ma za zadanie pomóc Ci się do niego przygotować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Wirtualizacja serwerów pozwala lepiej wykorzystać posiadany sprzęt. Dzięki niej możliwe jest zwiększenie elastyczności systemu i usprawnienie zarządzania infrastrukturą IT. Spośród wielu platform wirtualizacyjnych dostępnych na rynku wyróżnia się VMware ESXi 8 - jeden z najbardziej zaawansowanych i wszechstronnych produktów, oferujący administratorom systemów kompleksowe rozwiązania. Wśród jego zaawansowanych funkcji znajdują się między innymi obsługa kontenerów, automatyzacja zarządzania, wsparcie dla najnowszych technologii sprzętowych, a także zintegrowane narzędzia do monitorowania i optymalizacji wydajności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Jak sądzisz, co stanowi bazę informatyki? Od czego powinien zacząć przyszły programista? Może od opanowania jednego z najpopularniejszych języków programowania? Oczywiście mógłby od tego rozpocząć, tyle że to trochę tak, jakby uczyć się korzystać z narzędzia bez świadomości, do czego ono właściwie służy. Języki programowania to praktyka. Tymczasem niezbędną wiedzą, którą także powinien opanować każdy przyszły informatyk, są podstawy dotyczące teorii informacji i kodowania.- Druk
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO® projektowi LEGO® Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Ebooka "PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych (8) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Łukasz MisztelaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Książka o Fotografowaniu Wydnie III rozszerzone Andrzej A. Mroczek" To doskonały materiał dla osoby, która rozpoczęła swoją przygodę z fotografowaniem. Autor wyjaśnia podstawowe oraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące doboru aparatu, programów oraz ich ustawień. Dostępnym językiem tłumaczy na czym polega fotografowanie i jak się do tego zabrać. Polecam
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Andrzej BłaszczykRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To już mój drugi zakup tej pozycji. Tym razem dla znajomego. To co na początku zaskakuje to fakt, iż jest to książka polskiego autora, oczywiście jest to zaskoczenie pozytywne. Książka porusza bardzo ciekawy temat wzorców architektonicznych MVC. Pomimo tego, że niezalecałbym jej dla osoby początkującej - to jednak autor stara się w przystępny sposób wyjaśnić wszelkie tajniki podejścia do programowania obiektowego. Bardzo dobrze zostały przedstawione różnice między oprogramowaniem Propel i Doctrine, i co ważne, poparte przykładami. Dlatego zachęcam do zapoznania się z tą rodzimą pozycją w szczególności dlatego, że książek poruszających ten temat można szukać na próżno.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Kasia BullaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zdarzyło się, że zostałem programistą Java. Z racji mojego stosunkowo niewielkiego doświadczenia z tym językiem, "Thinking in Java" Bruce′a Eckela była pierwszą rzeczą, jaka z inspiracji przełożonego wylądowała na moim biurku. Przerażenie monumentalnością tego dzieła (ponad 1200 stron musi zajmować trochę miejsca!) szybko ustąpiło uznaniu dla jego przydatności, bogactwa zawartych w nim informacji i uniwersalności. Jest to bowiem nie tylko doskonały podręcznik dla dopiero zagłębiających się w tajniki języka Java, ale także bogate źródło wiedzy dla zaawansowanych, o czym przekonałem się widząc doświadczonych kolegów programistów szukających potrzebnych rozwiązań w tej właśnie książce. Pomimo że pozycja ta jest na wyposażeniu mojego stanowiska pracy, jej najnowsze wydanie kupiłem sobie do domu. Pomimo tego, że jej starsze wydania autor udostępnia za darmo w Internecie. Świadczy to o profesjonalizmie autora i pewności jego oraz wydawcy, że książka ta jest potrzebna i na tyle przydatna, że czytelnicy nie zrezygnują z kupna nowego wydania. Potwierdzam. Nie posiadam konta na facebooku, dla wielu z Was być może więc w ogóle nie istnieję. Tę recenzję zamieściła za mnie koleżanka. Czytam kilkadziesiąt książek rocznie, nie licząc literatury fachowe i nigdy żadnej z nich nie poleciłem publicznie. Dlaczego polecam "Thinking in Java" Eckela? Nie chodzi o doznania literackie i zachwyty, których brak. To również nie szybki kurs nauki w weekend. Ta książka zwyczajnie przyda się Wam w pracy z językiem Java. Do tego celu ją polecam.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Marlenn BoguckaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Znakomita pozycja dla wszystkich zainteresowanych tworzeniem witryn internetowych jak również tych, którzy zajmują się tym zawodowo. Rzetalna, bogata w praktyczne porady książka. Takiej fachowej literatury brakuje na polskim rynku publikacji informatycznych. Jest to poradnik na najwyższym poziomie.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Łukasz GórowskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka opisuje bardzo ciekawe zagadnienia związane z tworzeniem stron WWW opartych na bazach danych, takie których nie ma w większości książek na temat PHP i MySQL. Niestety czasem zbyt lakonicznie opisuje ważne zagadnienia, a rozwodzi się nad prostymi rzeczami. Mimo tych wad książkę warto polecić każdemu, kto poważni myśli o obiektowym programowaniu w PHP. Szczególnie interesujące jest obiektowe podejście do bazy danych.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Emily MalecRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka "Siła sekretu" jest niesamowita, fantastyczna i jak tylko ją wzięłam do ręki to już widok okładki i tytuł wzbudziły moją ciekawość i zainteresowanie więc musiałam ją kupić i przeczytać. Polecam ją każdemu, kto chce poznać sekret i coś zmienić w swoim życiu.
-
Recenzja: NetWorld PIOTR KOCIATKIEWICZ, 2010-08-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka zawiera zwięzły opis i liczne przykłady prezentujące nowoczesne rozwiązania w dziedzinie projektowania stron WWW. Dążąc do zapewnienia spójności projektowanego oprogramowania, autor poleca stosowanie wzorca MVC (Model-View-Controller), który - dzieląc aplikację na moduły i akcje - ułatwia określenie jej struktury. Czytelnik pozna podstawy użycia MVC Nauczy się tworzyć ścieżki w znacznikach, obsługiwać komunikaty o błędach i stosować szablony PHP do tworzenia widoków. Pozna kilka powszechnie stosowanych technik zwiększenia funkcjonalności interfejsu aplikacji internetowych. Dowie się, w jaki sposób można w PHP przechowywać dane w formatach .txt, .xml i .xls. Utrwaleniu wiedzy i przyswojeniu prezentowanych w publikacji technik służą szczegółowo omówione projekty i ćwiczenia, które zachęcają do samodzielnego doskonalenia umiejętności projektowania zaawansowanych aplikacji internetowych.
-
Recenzja: Computer Arts 2010-06-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka ta w przystępny sposób prezentuje podstawy zastosowania architektury MVC, pokazuje wykorzystanie dwóch najważniejszych rozwiązań do mapowania obiektowo-relacyjnego, podsuwa techniki tworzenia funkcjonalnych interfejsów użytkownika aplikacji WWW oraz proponuje stosowanie różnych formatów do przechowywania danych. Poszczególne zagadnienia są ilustrowane przykładami i praktycznymi projektami, dzięki czemu łatwiej zrozumieć opisywane techniki i wykorzystać je w swoich aplikacjach. Zdobytą wiedzę pomagają utrwalić liczne ćwiczenia do samodzielnego wykonania.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-1258-0, 8324612580
- Data wydania książki drukowanej :
- 2010-04-30
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2409-1, 9788328324091
- Data wydania ebooka :
- 2015-11-24 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 3913
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Spis treści książki
- Projekt 1.1. Hello world! (18)
- Krok pierwszy: utworzenie modułu main (19)
- Krok drugi: utworzenie akcji hello w module main (19)
- Krok trzeci: utworzenie układu witryny WWW (20)
- Krok czwarty: reguła translacji adresu pierwszy-projekt.html na wykonanie akcji main/hello (20)
- Krok piąty: skrypt index.php (21)
- Pliki, które należy utworzyć (22)
- Uruchomienie projektu (23)
- Przebieg wykonania (24)
- Projekt 2.1. Wlazł kotek na schody... (28)
- Analiza ścieżek zawartych w kodzie HTML (31)
- Projekt 3.1. Żółta Turnia (36)
- Oglądanie strony błędu oraz nagłówka HTTP (38)
- Projekt 4.1. Data i godzina - szablon PHP (42)
- Projekt 4.2. Data i godzina - szablon Smarty (45)
- Projekt 4.3. Ojciec i syn - szablon PHP (47)
- Projekt 4.4. Ojciec i syn - szablony Smarty (49)
- Projekt 4.5. Stefan Żeromski: Zmierzch - szablon PHP (50)
- Projekt 4.6. Stefan Żeromski: Zmierzch - szablony Smarty (53)
- Projekt 4.7. Kolory CSS (54)
- Projekt 4.8. Kolory CSS - szablony Smarty (56)
- Projekt 5.1. Fraszki (60)
- Projekt 5.2. Fraszki - szablony Smarty (68)
- Projekt 6.1. Kolędy (73)
- Analiza różnych rodzajów adresów URL (77)
- Dwukierunkowość konwersji adresów (78)
- Konwersje adresów w generowanych stronach WWW (79)
- Włączanie i wyłączanie translacji wyjściowych (80)
- Konwersja adresów URL przy użyciu funkcji pomocniczych (81)
- Implementacja funkcji pomocniczych w postaci wtyczek Smarty (82)
- Kilka zmiennych w adresach URL (83)
- Projekt 6.2. Ligi piłkarskie (84)
- Zmienne $path_prefix oraz ###PATH_PREFIX### (92)
- Wizualne projektowanie bazy danych (95)
- Oprogramowanie ORM (99)
- Konwersja pliku .mwb do formatu Propel XML (100)
- Konwersja pliku .mwb do formatu Doctrine YML (101)
- db-frame-tool (101)
- Propel - generowanie klas dostępu do bazy (102)
- ORM Propel - pierwsze kroki (104)
- Zestawienie wygenerowanych klas oraz najważniejszych metod (104)
- Podstawy użycia klas wygenerowanych przez Propel (105)
- Doctrine - generowanie klas dostępu do bazy (106)
- ORM Doctrine - pierwsze kroki (107)
- Zestawienie wygenerowanych klas oraz najważniejszych metod (107)
- Podstawy użycia klas wygenerowanych przez Doctrine (108)
- Projekt 7.1. Tatry (szablony PHP, Propel) (109)
- Krok pierwszy: projekt bazy danych (110)
- Krok drugi: generowanie klas dostępu do bazy danych (110)
- Krok trzeci: tworzenie pustej bazy danych (110)
- Krok czwarty: wypełnianie bazy danych na podstawie pliku tekstowego (110)
- Krok piąty: zrzut wypełnionej bazy danych (113)
- Krok szósty: aplikacja prezentująca zawartość bazy danych (114)
- Projekt 7.2. Tatry (szablony PHP, Doctrine) (116)
- Krok pierwszy: projekt bazy danych (116)
- Krok drugi: generowanie klas dostępu do bazy danych (116)
- Krok trzeci: tworzenie pustej bazy danych (117)
- Krok czwarty: wypełnianie bazy danych na podstawie pliku tekstowego (117)
- Krok piąty: zrzut wypełnionej bazy danych (118)
- Krok szósty: aplikacja prezentująca zawartość bazy danych (118)
- Projekt 7.3. Tatry (szablony Smarty, Propel) (119)
- Projekt 7.4. Tatry (szablony Smarty, Doctrine) (120)
- Propel - sortowanie rekordów (132)
- Doctrine - sortowanie rekordów (134)
- Projekt 9.1. Słownik (Propel, PHP) (134)
- Krok pierwszy: projekt bazy danych (135)
- Krok drugi: generowanie klas dostępu do bazy danych (135)
- Krok trzeci: tworzenie pustej bazy danych (137)
- Krok czwarty: wypełnianie bazy danych na podstawie pliku tekstowego (137)
- Krok piąty: zrzut wypełnionej bazy danych (138)
- Krok szósty: aplikacja prezentująca zawartość bazy danych (138)
- Projekt 9.2. Słownik (Doctrine, PHP) (141)
- Krok pierwszy: projekt bazy danych (141)
- Krok drugi: generowanie klas dostępu do bazy danych (141)
- Krok trzeci: tworzenie pustej bazy danych (142)
- Krok czwarty: wypełnianie bazy danych na podstawie pliku tekstowego (142)
- Krok piąty: zrzut wypełnionej bazy danych (142)
- Krok szósty: aplikacja prezentująca zawartość bazy danych (143)
- Propel (145)
- Doctrine (147)
- Projekt 10.1. Treny (Propel, PHP) (147)
- Identyfikacja trenu wewnątrz akcji tren/show (151)
- Projekt 10.2. Treny (Doctrine, PHP) (153)
- Metody generowane przez Propel dla relacji 1:n (158)
- Doctrine i relacje 1:n (160)
- Projekt 11.1. Kontynenty, państwa, miasta (Propel, PHP) (162)
- Przygotowanie bazy danych (163)
- Aplikacja (167)
- Projekt 11.2. Kontynenty, państwa, miasta (Doctrine, PHP) (173)
- Rozszerzanie właściwości klas generowanych przez Doctrine (174)
- Wstawianie rekordów (176)
- Aplikacja (178)
- Metody generowane przez Propel dla relacji n:m (182)
- Doctrine i relacje n:m (183)
- Projekt 12.1. Filmy (Propel, PHP) (184)
- Przygotowanie bazy danych (184)
- Aplikacja (187)
- Projekt 12.2. Filmy (Doctrine, PHP) (189)
- Propel. Sortowanie rekordów stojących w relacji n:m (192)
- Projekt 12.3. Filmy (Propel, PHP, sortowanie) (192)
- Doctrine. Sortowanie rekordów stojących w relacji n:m (193)
- Projekt 12.4. Filmy (Doctrine, PHP, sortowanie) (194)
- Czyszczenie zawartości bazy danych (197)
- Konwersja obiektu w napis (198)
- Konwersje toArray(), fromArray() (198)
- Warunkowe wstawianie nieistniejących obiektów (200)
- Wielokrotne wykorzystanie widoku (201)
- Projekt 13.1. Aparaty foto (Propel, PHP) (202)
- Warstwa M (202)
- Wypełnianie bazy danych (205)
- Aplikacja (206)
- Projekt 13.2. Aparaty foto (Doctrine, PHP) (208)
- Rozszerzanie funkcjonalności klas wygenerowanych przez Doctrine (209)
- Wstawianie rekordów do bazy danych (211)
- Aplikacja (212)
- Zapisywanie w bazie danych zdjęć JPG (215)
- Prezentowanie zdjęć JPG zapisanych w bazie danych na stronie WWW (216)
- Zapisywanie w bazie danych dowolnych plików binarnych (218)
- Wysyłanie danych binarnych z bazy do przeglądarki (220)
- Projekt 14.1. NotH (Propel, PHP) (221)
- Skrypt wstaw.php (223)
- Aplikacja (224)
- Tytuły stron (225)
- Rozwijane menu pionowe (226)
- Wartości atrybutów href oraz src w tekstach zapisanych w bazie danych (227)
- Projekt 14.2. NotH (Doctrine, PHP) (229)
- Skrypt wstaw.php (230)
- Aplikacja (230)
- Projekt 15.1. Czcionki projektów CSS Zen Garden (Propel, PHP) (234)
- Aplikacja (235)
- Menu główne witryny oraz tytuły podstron (240)
- Projekt 17.1. Angaże (szablony PHP, Propel) (248)
- Unikatowość kolumny slug (248)
- Pliki tekstowe o bardziej złożonej strukturze (250)
- Rozszerzenia warstwy M (251)
- Filtry konwertujące generowany kod HTML (260)
- Aplikacja (261)
- Hiperłącza kontekstowe (263)
- Menu kontekstowe (264)
- Projekt 18.1. PHP. Praktyczne projekty (269)
- Ograniczenia kluczy obcych (270)
- Wstępne opracowanie aplikacji (271)
- Implementacja hiperłączy następny/poprzedni (276)
- Hiperłącza link zawarte w nagłówku strony WWW (285)
- Projekt 19.1. Kolekcja płyt DVD z fotografiami (288)
- Rozszerzanie klas dostępu do bazy danych (291)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (295)
- Aplikacja (302)
- Translacje adresów stosujących cztery zmienne URL (304)
- Tabela zdjęć wykonana bez użycia tabel HTML (305)
- Wskaźniki następny/poprzedni do przewijania zdjęć i kategorii (306)
- Efekt rollover ze wskaźnikiem wybranej opcji (307)
- Fotografie podążające za wskaźnikiem myszki (307)
- Wskaźnik breadcrumbs (310)
- Projekt 20.1. Piłka nożna - sezon 2002/2003 (312)
- Wielokrotne klucze obce z tej samej tabeli (314)
- Sortowanie złączeń dla wielokrotnych kluczy (314)
- Wypełnianie bazy danych (317)
- Zarys aplikacji (320)
- Implementacja sortowalnych tabelek HTML (320)
- Projekt 21.1. 33 ? (332)
- Automatyczne generowanie identyfikatorów slug dla rekordów o zdublowanych tytułach (333)
- Klasa Pager (335)
- Widok wskaźnika stronicowania (343)
- Prezentacja rekordów poddanych stronicowaniu (345)
- Kontekstowe stronicowanie rekordów (348)
- Projekt 22.1. Imiona (351)
- Wybieranie alfabetu liter (352)
- Komponent wyświetlający alfabet (353)
- Prezentacja liter rozpoczynających się od wybranej litery na stronie WWW (354)
- Umieszczanie kontrolki z listą liter w szablonie layout.html (355)
- Projekt 23.1. Katalog Open Clipart (358)
- Wypełnianie bazy danych (360)
- Waga słów kluczowych (363)
- Aplikacja (365)
- Projekt 24.1. Artykuły (372)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (373)
- Funkcje odpowiedzialne za odczytywanie i usuwanie fragmentów kodu HTML (376)
- Funkcje odpowiedzialne za tworzenie spisu treści (378)
- Kolorowanie składni (380)
- Aplikacja (381)
- Klasa SimpleXML (387)
- Tworzenie obiektu SimpleXMLElement (388)
- Dostęp do węzłów drzewa (389)
- Lista identycznych elementów (390)
- Dostęp do atrybutów (391)
- Przetwarzanie wszystkich elementów i ich atrybutów (391)
- Wielokrotne zagnieżdżenia (392)
- Język XPath (395)
- Przykładowe dokumenty XML dostępne w internecie (395)
- Kursy walut (395)
- Książki wydawnictwa Helion (397)
- Projekt 26.1. Turniej Czterech Skoczni (398)
- Aplikacja (400)
- Statyczne pliki XML (403)
- Generowanie dokumentu XML w PHP (405)
- Echo - drukowanie kodu XML (406)
- Generowanie XML na podstawie tablicy (407)
- Generowanie XML na podstawie pliku tekstowego (408)
- Zapisywanie kodu XML do pliku (409)
- Konwersja pliku tekstowego do formatu XML (409)
- Dane w formacie XML opisujące witrynę WWW (410)
- Mapa witryny: sitemap.xml (410)
- Kanał RSS (411)
- Projekt 27.1. Kursy walut (412)
- Ustalanie adresów dokumentów XML z kursami walut (412)
- Projekt bazy danych (413)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (413)
- Aplikacja (415)
- Kanał RSS (415)
- Mapa witryny (416)
- Wykresy kursów walut (418)
- XML_Serializer (423)
- Konwersja tablicy w kod XML (423)
- Tablica asocjacyjna (424)
- Opcje (425)
- Tablica opcji (426)
- Jednowymiarowa tablica indeksowana (426)
- Wielowymiarowe tablice indeksowane (427)
- Atrybuty (428)
- Wybiórcze stosowanie atrybutów (429)
- Przekształcenia (430)
- XML_Serializer - przykłady (431)
- Projekt 28.1. Konwersja pliku nobel.txt (431)
- Projekt 28.2. Konwersja pliku mecze.txt (432)
- Projekt 28.3. Konwersja pliku tcs.txt (434)
- Klasa XML_Unserializer (436)
- Podstawowe użycie (436)
- Odczyt pliku (437)
- Parsing atrybutów (437)
- Konwersja formatu XML (439)
- Projekt 28.4. Konwersja jeden-w-wiele (439)
- Projekt 28.5. Konwersja wiele-w-jeden (440)
- Projekt 28.6. Klasyfikacja zwierząt (441)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (442)
- Moduły i akcje aplikacji (443)
- Akcja main/drzewo (444)
- Kanał RSS (444)
- Generowanie statycznego dokumentu sitemap.xml (447)
- Odczyt pliku XLS (449)
- Odczyt kilku arkuszy (451)
- Tworzenie pliku XLS (452)
- Wysyłanie arkusza do przeglądarki (453)
- Konwersja pliku tekstowego do formatu XLS (453)
- Konwersja pliku XLS do formatu tekstowego (454)
- Projekt 29.1. Generowanie danych autokomisu (455)
- Projekt 29.2. Autokomis (460)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (460)
- Aplikacja (465)
- Format danych tekstowych (467)
- Format danych XML (469)
- Format danych XLS (470)
- Projekt 30.1. Konwersja formatu TXT do formatu XML (470)
- Projekt 30.2. Konwersja formatu TXT do formatu XLS (474)
- Projekt 30.3. Konwersja formatu XML do formatu TXT (476)
- Projekt 30.4. Konwersja formatu XML do formatu XLS (477)
- Projekt 30.5. Konwersja formatu XLS do formatu TXT (478)
- Projekt 30.6. Konwersja formatu XLS do formatu XML (480)
- Projekt 30.7. Zestawienia artykułów "Magazynu INTERNET" (480)
- Aplikacja (483)
- Akcja list prezentująca sortowalną i stronicowaną tabelkę HTML (484)
- Akcja show prezentująca sortowalną i stronicowaną tabelkę HTML (486)
- Kodowanie base64 (490)
- Dekodowanie base64 (490)
- Kompresja danych (491)
- Dekompresja danych (492)
- Projekt 31.1. Format danych systemu do publikowania artykułów (493)
- Umieszczanie ilustracji, listingów, ramek i tabel w treści artykułu (495)
- Projekt 31.2. Konwersja artykułu z formatu tekstowego do spakowanego pliku XML (495)
- Projekt 31.3. System publikacji artykułów w postaci witryny WWW (498)
- Baza danych (499)
- Propel i dostęp tylko do wybranych kolumn tabeli (499)
- Wypełnianie bazy danych (501)
- Aplikacja (508)
- Projekt 1.1. Hello world! (18)
- Krok pierwszy: utworzenie modułu main (19)
- Krok drugi: utworzenie akcji hello w module main (19)
- Krok trzeci: utworzenie układu witryny WWW (20)
- Krok czwarty: reguła translacji adresu pierwszy-projekt.html na wykonanie akcji main/hello (20)
- Krok piąty: skrypt index.php (21)
- Pliki, które należy utworzyć (22)
- Uruchomienie projektu (23)
- Przebieg wykonania (24)
- Projekt 2.1. Wlazł kotek na schody... (28)
- Analiza ścieżek zawartych w kodzie HTML (31)
- Projekt 3.1. Żółta Turnia (36)
- Oglądanie strony błędu oraz nagłówka HTTP (38)
- Projekt 4.1. Data i godzina - szablon PHP (42)
- Projekt 4.2. Data i godzina - szablon Smarty (45)
- Projekt 4.3. Ojciec i syn - szablon PHP (47)
- Projekt 4.4. Ojciec i syn - szablony Smarty (49)
- Projekt 4.5. Stefan Żeromski: Zmierzch - szablon PHP (50)
- Projekt 4.6. Stefan Żeromski: Zmierzch - szablony Smarty (53)
- Projekt 4.7. Kolory CSS (54)
- Projekt 4.8. Kolory CSS - szablony Smarty (56)
- Projekt 5.1. Fraszki (60)
- Projekt 5.2. Fraszki - szablony Smarty (68)
- Projekt 6.1. Kolędy (73)
- Analiza różnych rodzajów adresów URL (77)
- Dwukierunkowość konwersji adresów (78)
- Konwersje adresów w generowanych stronach WWW (79)
- Włączanie i wyłączanie translacji wyjściowych (80)
- Konwersja adresów URL przy użyciu funkcji pomocniczych (81)
- Implementacja funkcji pomocniczych w postaci wtyczek Smarty (82)
- Kilka zmiennych w adresach URL (83)
- Projekt 6.2. Ligi piłkarskie (84)
- Zmienne $path_prefix oraz ###PATH_PREFIX### (92)
- Wizualne projektowanie bazy danych (95)
- Oprogramowanie ORM (99)
- Konwersja pliku .mwb do formatu Propel XML (100)
- Konwersja pliku .mwb do formatu Doctrine YML (101)
- db-frame-tool (101)
- Propel - generowanie klas dostępu do bazy (102)
- ORM Propel - pierwsze kroki (104)
- Zestawienie wygenerowanych klas oraz najważniejszych metod (104)
- Podstawy użycia klas wygenerowanych przez Propel (105)
- Doctrine - generowanie klas dostępu do bazy (106)
- ORM Doctrine - pierwsze kroki (107)
- Zestawienie wygenerowanych klas oraz najważniejszych metod (107)
- Podstawy użycia klas wygenerowanych przez Doctrine (108)
- Projekt 7.1. Tatry (szablony PHP, Propel) (109)
- Krok pierwszy: projekt bazy danych (110)
- Krok drugi: generowanie klas dostępu do bazy danych (110)
- Krok trzeci: tworzenie pustej bazy danych (110)
- Krok czwarty: wypełnianie bazy danych na podstawie pliku tekstowego (110)
- Krok piąty: zrzut wypełnionej bazy danych (113)
- Krok szósty: aplikacja prezentująca zawartość bazy danych (114)
- Projekt 7.2. Tatry (szablony PHP, Doctrine) (116)
- Krok pierwszy: projekt bazy danych (116)
- Krok drugi: generowanie klas dostępu do bazy danych (116)
- Krok trzeci: tworzenie pustej bazy danych (117)
- Krok czwarty: wypełnianie bazy danych na podstawie pliku tekstowego (117)
- Krok piąty: zrzut wypełnionej bazy danych (118)
- Krok szósty: aplikacja prezentująca zawartość bazy danych (118)
- Projekt 7.3. Tatry (szablony Smarty, Propel) (119)
- Projekt 7.4. Tatry (szablony Smarty, Doctrine) (120)
- Propel - sortowanie rekordów (132)
- Doctrine - sortowanie rekordów (134)
- Projekt 9.1. Słownik (Propel, PHP) (134)
- Krok pierwszy: projekt bazy danych (135)
- Krok drugi: generowanie klas dostępu do bazy danych (135)
- Krok trzeci: tworzenie pustej bazy danych (137)
- Krok czwarty: wypełnianie bazy danych na podstawie pliku tekstowego (137)
- Krok piąty: zrzut wypełnionej bazy danych (138)
- Krok szósty: aplikacja prezentująca zawartość bazy danych (138)
- Projekt 9.2. Słownik (Doctrine, PHP) (141)
- Krok pierwszy: projekt bazy danych (141)
- Krok drugi: generowanie klas dostępu do bazy danych (141)
- Krok trzeci: tworzenie pustej bazy danych (142)
- Krok czwarty: wypełnianie bazy danych na podstawie pliku tekstowego (142)
- Krok piąty: zrzut wypełnionej bazy danych (142)
- Krok szósty: aplikacja prezentująca zawartość bazy danych (143)
- Propel (145)
- Doctrine (147)
- Projekt 10.1. Treny (Propel, PHP) (147)
- Identyfikacja trenu wewnątrz akcji tren/show (151)
- Projekt 10.2. Treny (Doctrine, PHP) (153)
- Metody generowane przez Propel dla relacji 1:n (158)
- Doctrine i relacje 1:n (160)
- Projekt 11.1. Kontynenty, państwa, miasta (Propel, PHP) (162)
- Przygotowanie bazy danych (163)
- Aplikacja (167)
- Projekt 11.2. Kontynenty, państwa, miasta (Doctrine, PHP) (173)
- Rozszerzanie właściwości klas generowanych przez Doctrine (174)
- Wstawianie rekordów (176)
- Aplikacja (178)
- Metody generowane przez Propel dla relacji n:m (182)
- Doctrine i relacje n:m (183)
- Projekt 12.1. Filmy (Propel, PHP) (184)
- Przygotowanie bazy danych (184)
- Aplikacja (187)
- Projekt 12.2. Filmy (Doctrine, PHP) (189)
- Propel. Sortowanie rekordów stojących w relacji n:m (192)
- Projekt 12.3. Filmy (Propel, PHP, sortowanie) (192)
- Doctrine. Sortowanie rekordów stojących w relacji n:m (193)
- Projekt 12.4. Filmy (Doctrine, PHP, sortowanie) (194)
- Czyszczenie zawartości bazy danych (197)
- Konwersja obiektu w napis (198)
- Konwersje toArray(), fromArray() (198)
- Warunkowe wstawianie nieistniejących obiektów (200)
- Wielokrotne wykorzystanie widoku (201)
- Projekt 13.1. Aparaty foto (Propel, PHP) (202)
- Warstwa M (202)
- Wypełnianie bazy danych (205)
- Aplikacja (206)
- Projekt 13.2. Aparaty foto (Doctrine, PHP) (208)
- Rozszerzanie funkcjonalności klas wygenerowanych przez Doctrine (209)
- Wstawianie rekordów do bazy danych (211)
- Aplikacja (212)
- Zapisywanie w bazie danych zdjęć JPG (215)
- Prezentowanie zdjęć JPG zapisanych w bazie danych na stronie WWW (216)
- Zapisywanie w bazie danych dowolnych plików binarnych (218)
- Wysyłanie danych binarnych z bazy do przeglądarki (220)
- Projekt 14.1. NotH (Propel, PHP) (221)
- Skrypt wstaw.php (223)
- Aplikacja (224)
- Tytuły stron (225)
- Rozwijane menu pionowe (226)
- Wartości atrybutów href oraz src w tekstach zapisanych w bazie danych (227)
- Projekt 14.2. NotH (Doctrine, PHP) (229)
- Skrypt wstaw.php (230)
- Aplikacja (230)
- Projekt 15.1. Czcionki projektów CSS Zen Garden (Propel, PHP) (234)
- Aplikacja (235)
- Menu główne witryny oraz tytuły podstron (240)
- Projekt 17.1. Angaże (szablony PHP, Propel) (248)
- Unikatowość kolumny slug (248)
- Pliki tekstowe o bardziej złożonej strukturze (250)
- Rozszerzenia warstwy M (251)
- Filtry konwertujące generowany kod HTML (260)
- Aplikacja (261)
- Hiperłącza kontekstowe (263)
- Menu kontekstowe (264)
- Projekt 18.1. PHP. Praktyczne projekty (269)
- Ograniczenia kluczy obcych (270)
- Wstępne opracowanie aplikacji (271)
- Implementacja hiperłączy następny/poprzedni (276)
- Hiperłącza link zawarte w nagłówku strony WWW (285)
- Projekt 19.1. Kolekcja płyt DVD z fotografiami (288)
- Rozszerzanie klas dostępu do bazy danych (291)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (295)
- Aplikacja (302)
- Translacje adresów stosujących cztery zmienne URL (304)
- Tabela zdjęć wykonana bez użycia tabel HTML (305)
- Wskaźniki następny/poprzedni do przewijania zdjęć i kategorii (306)
- Efekt rollover ze wskaźnikiem wybranej opcji (307)
- Fotografie podążające za wskaźnikiem myszki (307)
- Wskaźnik breadcrumbs (310)
- Projekt 20.1. Piłka nożna - sezon 2002/2003 (312)
- Wielokrotne klucze obce z tej samej tabeli (314)
- Sortowanie złączeń dla wielokrotnych kluczy (314)
- Wypełnianie bazy danych (317)
- Zarys aplikacji (320)
- Implementacja sortowalnych tabelek HTML (320)
- Projekt 21.1. 33 ? (332)
- Automatyczne generowanie identyfikatorów slug dla rekordów o zdublowanych tytułach (333)
- Klasa Pager (335)
- Widok wskaźnika stronicowania (343)
- Prezentacja rekordów poddanych stronicowaniu (345)
- Kontekstowe stronicowanie rekordów (348)
- Projekt 22.1. Imiona (351)
- Wybieranie alfabetu liter (352)
- Komponent wyświetlający alfabet (353)
- Prezentacja liter rozpoczynających się od wybranej litery na stronie WWW (354)
- Umieszczanie kontrolki z listą liter w szablonie layout.html (355)
- Projekt 23.1. Katalog Open Clipart (358)
- Wypełnianie bazy danych (360)
- Waga słów kluczowych (363)
- Aplikacja (365)
- Projekt 24.1. Artykuły (372)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (373)
- Funkcje odpowiedzialne za odczytywanie i usuwanie fragmentów kodu HTML (376)
- Funkcje odpowiedzialne za tworzenie spisu treści (378)
- Kolorowanie składni (380)
- Aplikacja (381)
- Klasa SimpleXML (387)
- Tworzenie obiektu SimpleXMLElement (388)
- Dostęp do węzłów drzewa (389)
- Lista identycznych elementów (390)
- Dostęp do atrybutów (391)
- Przetwarzanie wszystkich elementów i ich atrybutów (391)
- Wielokrotne zagnieżdżenia (392)
- Język XPath (395)
- Przykładowe dokumenty XML dostępne w internecie (395)
- Kursy walut (395)
- Książki wydawnictwa Helion (397)
- Projekt 26.1. Turniej Czterech Skoczni (398)
- Aplikacja (400)
- Statyczne pliki XML (403)
- Generowanie dokumentu XML w PHP (405)
- Echo - drukowanie kodu XML (406)
- Generowanie XML na podstawie tablicy (407)
- Generowanie XML na podstawie pliku tekstowego (408)
- Zapisywanie kodu XML do pliku (409)
- Konwersja pliku tekstowego do formatu XML (409)
- Dane w formacie XML opisujące witrynę WWW (410)
- Mapa witryny: sitemap.xml (410)
- Kanał RSS (411)
- Projekt 27.1. Kursy walut (412)
- Ustalanie adresów dokumentów XML z kursami walut (412)
- Projekt bazy danych (413)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (413)
- Aplikacja (415)
- Kanał RSS (415)
- Mapa witryny (416)
- Wykresy kursów walut (418)
- XML_Serializer (423)
- Konwersja tablicy w kod XML (423)
- Tablica asocjacyjna (424)
- Opcje (425)
- Tablica opcji (426)
- Jednowymiarowa tablica indeksowana (426)
- Wielowymiarowe tablice indeksowane (427)
- Atrybuty (428)
- Wybiórcze stosowanie atrybutów (429)
- Przekształcenia (430)
- XML_Serializer - przykłady (431)
- Projekt 28.1. Konwersja pliku nobel.txt (431)
- Projekt 28.2. Konwersja pliku mecze.txt (432)
- Projekt 28.3. Konwersja pliku tcs.txt (434)
- Klasa XML_Unserializer (436)
- Podstawowe użycie (436)
- Odczyt pliku (437)
- Parsing atrybutów (437)
- Konwersja formatu XML (439)
- Projekt 28.4. Konwersja jeden-w-wiele (439)
- Projekt 28.5. Konwersja wiele-w-jeden (440)
- Projekt 28.6. Klasyfikacja zwierząt (441)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (442)
- Moduły i akcje aplikacji (443)
- Akcja main/drzewo (444)
- Kanał RSS (444)
- Generowanie statycznego dokumentu sitemap.xml (447)
- Odczyt pliku XLS (449)
- Odczyt kilku arkuszy (451)
- Tworzenie pliku XLS (452)
- Wysyłanie arkusza do przeglądarki (453)
- Konwersja pliku tekstowego do formatu XLS (453)
- Konwersja pliku XLS do formatu tekstowego (454)
- Projekt 29.1. Generowanie danych autokomisu (455)
- Projekt 29.2. Autokomis (460)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (460)
- Aplikacja (465)
- Format danych tekstowych (467)
- Format danych XML (469)
- Format danych XLS (470)
- Projekt 30.1. Konwersja formatu TXT do formatu XML (470)
- Projekt 30.2. Konwersja formatu TXT do formatu XLS (474)
- Projekt 30.3. Konwersja formatu XML do formatu TXT (476)
- Projekt 30.4. Konwersja formatu XML do formatu XLS (477)
- Projekt 30.5. Konwersja formatu XLS do formatu TXT (478)
- Projekt 30.6. Konwersja formatu XLS do formatu XML (480)
- Projekt 30.7. Zestawienia artykułów "Magazynu INTERNET" (480)
- Aplikacja (483)
- Akcja list prezentująca sortowalną i stronicowaną tabelkę HTML (484)
- Akcja show prezentująca sortowalną i stronicowaną tabelkę HTML (486)
- Kodowanie base64 (490)
- Dekodowanie base64 (490)
- Kompresja danych (491)
- Dekompresja danych (492)
- Projekt 31.1. Format danych systemu do publikowania artykułów (493)
- Umieszczanie ilustracji, listingów, ramek i tabel w treści artykułu (495)
- Projekt 31.2. Konwersja artykułu z formatu tekstowego do spakowanego pliku XML (495)
- Projekt 31.3. System publikacji artykułów w postaci witryny WWW (498)
- Baza danych (499)
- Propel i dostęp tylko do wybranych kolumn tabeli (499)
- Wypełnianie bazy danych (501)
- Aplikacja (508)
Wstęp (13)
Część I: Akcje, widoki, translacje adresów URL i bazy danych, czyli podstawy użycia MVC (15)
Rozdział 1. Hello world - pierwsza aplikacja korzystająca z MVC (17)
Rozdział 2. Dołączanie zewnętrznych zasobów .css, .jpg, .js (27)
Rozdział 3. Błędy 404 (35)
Rozdział 4. Zmienne i widoki (41)
Rozdział 5. Pre- i postprzetwarzanie (59)
Rozdział 6. Translacja adresów URL (71)
Rozdział 7. Bazy danych (95)
Rozdział 8. Czego powinieneś nauczyć się z części pierwszej? (123)
Część II: Operowanie klasami wygenerowanymi przez Propel oraz Doctrine (129)
Rozdział 9. Wybieranie wszystkich rekordów z tabeli w zadanym porządku (131)
Rozdział 10. Wybieranie pojedynczego rekordu (145)
Rozdział 11. Relacje 1:n (157)
Rozdział 12. Relacje n:m (181)
Rozdział 13. Zagadnienia dodatkowe dotyczące warstw M oraz V (197)
Rozdział 14. Zapisywanie w bazie danych obrazów i plików binarnych (215)
Rozdział 15. Akcje list i show, czyli publikowanie zawartości bazy danych w postaci witryny WWW (233)
Rozdział 16. Czego powinieneś nauczyć się z części drugiej? (243)
Część III: Zwiększanie funkcjonalności interfejsu aplikacji internetowej (245)
Rozdział 17. Kontekstowe hiperłącza do stron ze szczegółowymi informacjami (247)
Rozdział 18. Następny, poprzedni, czyli przewijanie zawartości witryny WWW (267)
Rozdział 19. Wskaźnik położenia (287)
Rozdział 20. Sortowanie tabel (311)
Rozdział 21. Stronicowanie (331)
Rozdział 22. Alfabet (351)
Rozdział 23. Chmura tagów (357)
Rozdział 24. Spis treści (371)
Rozdział 25. Czego powinieneś nauczyć się z części trzeciej? (383)
Część IV: Formaty danych (385)
Rozdział 26. Podstawy przetwarzania dokumentów XML w PHP (387)
Rozdział 27. Generowanie dokumentów XML w PHP (403)
Rozdział 28. XML_Serializer, XML_Unserializer - dwukierunkowe transformacje tablic w XML (423)
Rozdział 29. Arkusze kalkulacyjne MS Excel XLS (449)
Rozdział 30. Konwersja plików z danymi (467)
Rozdział 31. Skompresowane dokumenty XML zawierające dane binarne (489)
Rozdział 32. Czego powinieneś nauczyć się z części czwartej? (511)
Skorowidz (513)
zzWstęp (13)
Część I: Akcje, widoki, translacje adresów URL i bazy danych, czyli podstawy użycia MVC (15)
Rozdział 1. Hello world - pierwsza aplikacja korzystająca z MVC (17)
Rozdział 2. Dołączanie zewnętrznych zasobów .css, .jpg, .js (27)
Rozdział 3. Błędy 404 (35)
Rozdział 4. Zmienne i widoki (41)
Rozdział 5. Pre- i postprzetwarzanie (59)
Rozdział 6. Translacja adresów URL (71)
Rozdział 7. Bazy danych (95)
Rozdział 8. Czego powinieneś nauczyć się z części pierwszej? (123)
Część II: Operowanie klasami wygenerowanymi przez Propel oraz Doctrine (129)
Rozdział 9. Wybieranie wszystkich rekordów z tabeli w zadanym porządku (131)
Rozdział 10. Wybieranie pojedynczego rekordu (145)
Rozdział 11. Relacje 1:n (157)
Rozdział 12. Relacje n:m (181)
Rozdział 13. Zagadnienia dodatkowe dotyczące warstw M oraz V (197)
Rozdział 14. Zapisywanie w bazie danych obrazów i plików binarnych (215)
Rozdział 15. Akcje list i show, czyli publikowanie zawartości bazy danych w postaci witryny WWW (233)
Rozdział 16. Czego powinieneś nauczyć się z części drugiej? (243)
Część III: Zwiększanie funkcjonalności interfejsu aplikacji internetowej (245)
Rozdział 17. Kontekstowe hiperłącza do stron ze szczegółowymi informacjami (247)
Rozdział 18. Następny, poprzedni, czyli przewijanie zawartości witryny WWW (267)
Rozdział 19. Wskaźnik położenia (287)
Rozdział 20. Sortowanie tabel (311)
Rozdział 21. Stronicowanie (331)
Rozdział 22. Alfabet (351)
Rozdział 23. Chmura tagów (357)
Rozdział 24. Spis treści (371)
Rozdział 25. Czego powinieneś nauczyć się z części trzeciej? (383)
Część IV: Formaty danych (385)
Rozdział 26. Podstawy przetwarzania dokumentów XML w PHP (387)
Rozdział 27. Generowanie dokumentów XML w PHP (403)
Rozdział 28. XML_Serializer, XML_Unserializer - dwukierunkowe transformacje tablic w XML (423)
Rozdział 29. Arkusze kalkulacyjne MS Excel XLS (449)
Rozdział 30. Konwersja plików z danymi (467)
Rozdział 31. Skompresowane dokumenty XML zawierające dane binarne (489)
Rozdział 32. Czego powinieneś nauczyć się z części czwartej? (511)
Skorowidz (513)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Chcesz pracować w branży IT jako tester? W takim razie potrzebujesz solidnych podstaw! Swoją karierę rozpocznij od przygotowania się do uznawanego na całym świecie egzaminu ISTQB® „Certyfikowany tester - poziom podstawowy”. Uzyskany certyfikat otworzy Ci drzwi do wielu firm z branży informatycznej i będzie stanowił gwarancję, że posiadasz wiedzę i umiejętności wymagane od osoby pracującej na stanowisku testera.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz podstawowe koncepcje związane z biblioteką React, takie jak składnia JSX, wzorce zaawansowane, wirtualny model DOM, mechanizm rekoncyliacji Reacta, a także zaawansowane techniki optymalizacji. W rzeczywistości jest to dość złożona biblioteka, jednak tutaj jej tajniki zostały wyjaśnione w wyjątkowo przystępny sposób. A to oznacza, że szybko i dogłębnie zrozumiesz mechanizmy kryjące się za działaniem Reacta, zdobędziesz umiejętności pozwalające na tworzenie intuicyjnego kodu Reacta, zrozumiesz jego niuanse i koncepcje ― i przejdziesz na zupełnie nowy poziom biegłości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce zorientujesz się, że utrzymanie kontroli nad architekturą w dużej mierze zależy od zastosowanego stylu architektonicznego. Zrozumiesz też wady konwencjonalnej architektury warstwowej i zapoznasz się z zaletami stylów koncentrujących się na dziedzinie, takich jak architektura heksagonalna. Dowiesz się także, jak można ją wyrazić w kodzie źródłowym. Poznasz szczegóły różnych strategii mapowania między warstwami architektury heksagonalnej, a ponadto prześledzisz, jak różne elementy architekturalne łączą się w jedną aplikację. Bazując na stylu architektury heksagonalnej, nauczysz się tworzyć intuicyjne w późniejszej obsłudze technicznej aplikacje internetowe. Szybko się przekonasz, że wiedza zdobyta w trakcie lektury pozwoli Ci na tworzenie wysokojakościowych aplikacji, które przetrwają próbę czasu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Koncepcje te zostały przystępnie wyjaśnione właśnie w tej książce. W szczególności zapoznasz się z praktycznymi aspektami probabilistyki, statystyki, algebry liniowej i rachunku różniczkowego. Prezentacji tych zagadnień towarzyszą fragmenty kodu w Pythonie i praktyczne przykłady zastosowań w uczeniu głębokim. Rozpoczniesz od zapoznania się z podstawami, takimi jak twierdzenie Bayesa, a następnie przejdziesz do bardziej zaawansowanych zagadnień, w tym uczenia sieci neuronowych przy użyciu wektorów, macierzy i pochodnych. Dwa ostatnie rozdziały dadzą Ci szansę użycia nowej wiedzy do zaimplementowania propagacji wstecznej i metody gradientu prostego — dwóch podstawowych algorytmów napędzających rozwój sztucznej inteligencji.- Druk
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta pozycja, podobnie jak inne z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemniczym historiom, angażującym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak programowanie zorientowane obiektowo, aplikacje sieciowe czy uczenie maszynowe. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, a w toku nauki krok po kroku zbudujesz własną aplikację. Przekonasz się, że to absolutnie wyjątkowy i niezwykle skuteczny podręcznik!- Druk
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Wyjątkowość tej książki polega na pragmatyzmie: opisano w niej, jak wyglądają realia pracy projektanta UX i jak bardzo potrafią być zagmatwane. Zapoznasz się z różnymi kontekstami i sytuacjami związanymi z projektowaniem UX, a także z ograniczeniami, jakie temu towarzyszą. To przygotuje Cię do prawdziwych wyzwań związanych z osobami zaangażowanymi w projekty. Poznasz też realia działalności firm i znaczenie aspektów biznesowych i finansowych. Posiądziesz cenną umiejętność godzenia celów komercyjnych ze swoją pracą bez uszczerbku dla empatii i etyki projektowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Sztuczna inteligencja jest na ustach wszystkich. Odkąd pojawił się ChatGPT, newsy ze świata informatyki trafiają na pierwsze strony gazet, pojawiają się w serwisach informacyjnych, programach radiowych i telewizyjnych. Na temat AI dyskutują już nie tylko programiści, ale także fizycy, filozofowie i specjaliści zajmujący się rynkiem pracy. Wojskowi i naukowcy odkrywają dla niej kolejne zastosowania w swoich dziedzinach, futurolodzy zaś na zmianę straszą wizjami rodem z Terminatora i Czarnego lustra i uspokajają, że to wszystko dla naszego dobra, a sztuczna inteligencja pozostaje przecież pod ludzką kontrolą.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,18 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Eksperci uważają język C# za flagowy produkt firmy Microsoft udostępniający zarówno wysokopoziomowe abstrakcje, jak i niskopoziomowe mechanizmy, które pozwalają uzyskać maksymalną wydajność aplikacji. Wersja oznaczona numerem 12 wprowadza kilka istotnych usprawnień i nowych funkcji, które mogą znacząco wpłynąć na sposób pisania kodu. Chociaż niektóre z nich mogłyby się wydawać drobnymi usprawnieniami, ich skumulowany efekt znacząco poprawia jakość kodu i produktywność programisty. Tych nowości warto się nauczyć, ponieważ nagrodą za poświęcony czas jest przyjemność płynąca z tworzenia znakomitych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
107.40 zł
179.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Oprogramowanie jest dziś praktycznie wszędzie, a programiści od dawna należą do najbardziej poszukiwanych specjalistów. Na podstawie napisanego przez nich kodu funkcjonują już nie tylko komputery i smartfony. Oprogramowanie steruje sprzętami domowymi, telewizorem czy lodówką. W ramach tak zwanego internetu rzeczy wiele urządzeń technicznych komunikuje się między sobą bez udziału człowieka. Gwałtownie rozwija się sztuczna inteligencja, wymagająca specjalistycznego oprogramowania. Nie dziwi więc, że jego rozwój ciągle przyspiesza. W obliczu tych faktów odpowiedź na pytanie, jakiego języka programowania warto się nauczyć, jest trudna. Nawet dla osoby, która wie, w jaki sposób zamierza w przyszłości korzystać ze swoich informatycznych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta książka stanowi twardy dowód, że matematyka jest elastyczna, kreatywna i radosna. Potraktuj ją jako fascynującą podróż przez świat matematyki abstrakcyjnej do teorii kategorii. Przekonaj się, że bez formalnej wiedzy w tej dziedzinie możesz rozwinąć umiejętność matematycznego myślenia. Abstrakcyjne idee matematyczne pomogą Ci inaczej spojrzeć na aktualne wydarzenia, kwestie sprawiedliwości społecznej i przywilejów społecznych czy nawet na COVID-19.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych Włodzimierz Gajda (19) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(3)
(3)
(3)
(7)
(2)
więcej opinii
ukryj opinie