×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Droga Startupu. Metoda sukcesu

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Eric Ries
Droga Startupu. Metoda sukcesu Eric Ries - okladka książki
Droga Startupu. Metoda sukcesu Eric Ries - tył okładki książki

Droga Startupu. Metoda sukcesu Eric Ries - okladka książki

Droga Startupu. Metoda sukcesu Eric Ries - tył okładki książki

Droga Startupu. Metoda sukcesu Eric Ries - audiobook MP3

Droga Startupu. Metoda sukcesu Eric Ries - audiobook CD

Obróć Zajrzyj do książki

drosta/drosta.mp3 drosta
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
416
Czas nagrania:
13:39:27
Czyta:
Andrzej Pinkowski
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka

niedostępna

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook (24,50 zł najniższa cena z 30 dni)

49,00 zł (-50%)
24,50 zł

(2za1 » dobierz ebook GRATIS)

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(24,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (12,90 zł najniższa cena z 30 dni)

39,90 zł (-65%)
14,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(12,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Kiedyś ta książka będzie uważana za klasyczną pozycję. Zainspiruje tysiące firm do podjęcia bardzo potrzebnego wysiłku i przemyślenia od nowa swojej działalności.

// Seth Godin

---

Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów, tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania. W teorii większość menedżerów doskonale wie, że trzeba stawiać na innowacyjność i elastyczność, że należy myśleć nieszablonowo, a podczas przewodzenia zespołem pracowników konieczne jest dostrzeganie i wykorzystywanie ich naturalnych predyspozycji. W praktyce jednak okazuje się, że wdrożenie tych szczytnych idei stwarza sporo problemów!

Trzymasz w ręku książkę, którą napisano z myślą o wypełnieniu luki między teorią strategicznego zarządzania a praktyką. Skorzystają z niej kierownicy we wszystkich organizacjach, które stawiają na innowacyjność. Przedstawiono tu sprawdzony schemat przekształcenia organizacji w taką, która będzie odnajdywać nowe źródła wzrostu w długim okresie. Pokazano, jak budować struktury odpowiedzialności motywujące do tworzenia innowacji i organizować pracę tak, żeby stała się naprawdę satysfakcjonująca. Książka skłania do przemyślenia na nowo roli lidera - udowadnia, jak bardzo jest ważna ciągła otwartość na poszukiwania. Zawarte tu wskazówki są bardzo praktyczne i cenne nie tylko dla kierownictwa typowych startupów.

Dowiedz się, jak:

  • wdrażać metody zarządzania przedsiębiorczego
  • tworzyć portfel startupów w organizacji i zarządzać nim
  • stosować metodologię Lean Startup
  • uwalniać w organizacji pokłady kreatywności
  • kreować warunki rozwoju utalentowanych pracowników
  • wprowadzić organizację w stan ciągłej transformacji i ciągłego rozkwitu

Droga startupu - droga rozkwitu!

 


DROGA STARTUPU została napisana z myślą o ułatwieniu menedżerom i przywódcom firm stawiania czoła wyzwaniom XXI wieku. Jednak to, co do tej pory widzieliśmy, blednie w porównaniu z nadciągającymi zmianami. Musimy się przygotować na tę nową, niepewną przyszłość. W niniejszej książce wielokrotnie starałem się podkreślać, że proponowana przeze mnie struktura organizacyjna nie jest ostatecznym osiągnięciem nauki o zarządzaniu. Nie stanowi też fundamentu uniwersalnego, najlepszego systemu zarządzania wszech czasów. Należy ją raczej traktować jak pierwszą z wielu zawierających ziarna własnej ewolucji.

// Eric Ries


Wybrane bestsellery

O autorze książki

autor zdjecie

Eric Ries jest przedsiębiorcą i autorem bloga Startup Lessons Learned. Jest współzałożycielem IMVU, gdzie pełnił również funkcję dyrektora technologicznego. Był to jego trzeci startup. Często przemawia podczas różnych wydarzeń biznesowych, a także doradza wielu startupom, dużym przedsiębiorstwom oraz firmom inwestycyjnym w zakresie strategii biznesowej i strategii rozwoju produktu. Pełni funkcję przedsiębiorcy-rezydenta w Harvard Business School.

Więcej o Ericu i jego metodach przeczytacie tutaj: https://theleanstartup.com/

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
49,00 zł
Niedostępna
Ebook
24,50 zł
Dodaj do koszyka
Audiobook w mp3
14,00 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint