×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne Daniel Bargieł

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne Daniel Bargieł - okladka książki

Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne Daniel Bargieł - okladka książki

Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne Daniel Bargieł - audiobook MP3

Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne Daniel Bargieł - audiobook CD

Autor:
Daniel Bargieł
Serie wydawnicze:
Ćwiczenia praktyczne
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.5/6  Opinie: 10
Stron:
104
Druk:
oprawa miękka

Odkryj kolejne zastosowania Flasha MX

Po opanowaniu narzędzi graficznych oferowanych przez Flasha MX 2004 czas na następny krok -- poznanie potęgi języka ActionScript. ActionScript to obiektowy język programowania, dzięki któremu Twoje animacje zyskają setki nowych możliwości i zastosowań. Wykorzystując ActionScript możesz kontrolować nie tylko animację, ale wszystkie zawarte w niej obiekty. Możliwości tego języka pozwalają również na stworzenie aplikacji, która wymienia dane z przeglądarką, bazą danych lub innym serwerem, interaktywnych formularzy, rozwijanych menu i wskaźników postępu ładowania animacji. Dopiero zastosowanie ActionScript pozwala na wykorzystanie wszystkich możliwości Flasha.

Książka "Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne" to wprowadzenie do programowania w języku ActionScript. Wykonując zawarte w niej ćwiczenia poznasz podstawowe zagadnienia związane ze stosowaniem tego języka w swoich aplikacjach. Nauczysz się dołączać kod ActionScript do elementów animacji, korzystać z klas i obiektów, tworzyć mechanizmy komunikacji animacji z przeglądarką WWW i przesyłać strumieniowo obraz wideo za pomocą Flash Communication Server MX.

  • Umieszczanie kodu ActionScript w obiektach Flasha
  • Zasady tworzenia kodu sterowanego zdarzeniami
  • Obiekty i klasy języka ActionScript
  • Wymiana danych pomiędzy animacją a przeglądarką WWW
  • Integracja aplikacji z Flash Communication Server MX
  • Tworzenie prostego chata w ActionScript

Wybrane bestsellery

Zobacz pozostałe książki z serii Ćwiczenia praktyczne

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.