Drogi Czytelniku! Poniżej zamieszczona jest errata do książki:
"Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne"
Jest to lista błędów znalezionych po opublikowaniu książki, zgłoszonych i zaakceptowanych przez naszą redakcję. Pragniemy, aby nasze publikacje były wiarygodne i spełniały Twoje oczekiwania. Zapoznaj się z poniższą listą. Jeśli masz dodatkowe zastrzeżenia, możesz je zgłosić pod adresem: helion.pl/user/erraty
Strona | Linia | Jest | Powinno | Zgłaszający |
---|---|---|---|---|
16 | Listing 1.2 | onClipEvent(mouseDown)
if (hitTest(_root._xmouse, _root._ymouse, true)) startDrag(); |
onClipEvent(mouseDown)
if (hitTest(_root._xmouse, _root._ymouse, true)) this.startDrag(); |
Dariusz Skuza |
19 | komentarz do listing 1.5 | Funkcja gotoAndPlay() przenosi wykonywanie animacji do wskazanej klatki, po czym wznawia jej odtwarzanie. Funkcją o przeciwnym działaniu jest gotoAndPlay(), która po przeniesieniu animacji do wskazanej klatki wznawia jej odtwarzanie. | Funkcja gotoAndPlay() przenosi wykonywanie animacji do wskazanej klatki, po czym wznawia jej odtwarzanie. Funkcją o przeciwnym działaniu jest gotoAndStop(), która po przeniesieniu animacji do wskazanej klatki zatrzymuje jej odtwarzanie. | Andrzej Ząbczyk |
Poniżej znajduje się lista błędów znalezionych przez czytelników, ale jeszcze nie potwierdzonych przez Redakcję:
Strona | Linia | Jest | Powinno | Zgłaszający |
---|---|---|---|---|
45 | 11 | class moja_klasa {
//prywatna wlasciwosc klasy private var statusObiektu:String; //Konstruktor klasy public function moja_klasa():Void { trace(′Start′); } |
class moja_klasa {
//prywatna wlasciwosc klasy private var statusObiektu:String; //Konstruktor klasy public function moja_klasa() { trace(′Start′); } |
Krzysztof Iwanowski |
54 | 1 | Błąd w ćwiczeniu 3.4.
W pliku dla użytkownika brakuje nazw dynamicznych pól tekstowych (rok, miesiąc, dzień itd.) |
Poprawnie działa przykład 3.4 gotowy i tam znajdują się już te nazwy pól. | Krzysztof |