×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.8/6  Opinie: 4
Stron:
160
Druk:
oprawa miękka
Dostępny format:
     PDF

Sprawdź nowe wydanie

Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem. Wydanie II
The LEAD Project
Scratch jest znany jako projekt edukacyjny, służący młodym ludziom do nauki programowania. W rzeczywistości stał się czymś więcej: jest to cyfrowa piaskownica, w której każdy może wyrazić swoją kreatywność. W trakcie tworzenia projektów w Scratchu można nie tylko nauczyć się sposobu myślenia właściwego najlepszym programistom, ale także ćwiczyć systematyczność, innowacyjność, umiejętność znajdywania rozwiązań i pracy zespołowej. Na stronie Scratcha czeka cała gama ciekawych projekt...


Wstęp do programowania dla najmłodszych!

Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka — pomysłodawcę serii Lego MindStorms. Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci!

Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę!


Dzięki tej książce:

  • poznasz środowisko Scratcha oraz zasady tworzenia programów
  • dowiesz się, co to są zmienne, podprogramy, pętle i instrukcje warunkowe
  • nauczysz się tworzyć algorytmy
  • stworzysz niejedną grę

Najlepszy wstęp do świata programowania!

„Czytając niniejszą książkę, pozwól ponieść się wyobraźni. Co stworzysz za pomocą Scratcha?”

— z przedmowy profesora Mitchela Resnicka, twórcy Scratcha

 


Książka otrzymała nagrodę dla najlepszej książki popularyzującej naukę wśród młodzieży na XXI Wrocławskich Targach Książki Naukowej.

 


Zajrzyj do środka książki - kliknij w obrazek, by go powiększyć:


Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS

 

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Projekt LEAD (nauka poprzez inżynierię, sztukę i projektowanie) jest inicjatywą edukacyjną mającą wspomagać rozwój kreatywnego myślenia poprzez wykorzystanie technologii. Projekt został stworzony przez stowarzyszenie The Hong Kong Federation of Youth Groups we współpracy z MIT Media Lab Instytutu Technologicznego w Massachusetts. Promuje interaktywne ćwiczenia oparte na projektowaniu, doskonalące innowacyjne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów i obycie technologiczne.

Zobacz pozostałe książki z serii

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
37,00 zł
Niedostępna
Ebook
18,50 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint