Laboratorium LEGO Mindstorms EV3. Buduj, programuj i eksperymentuj
- Autor:
- Daniele Benedettelli
- Promocja 2za1
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 3.8/6 Opinie: 5
- Stron:
- 440
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Laboratorium LEGO Mindstorms EV3. Buduj, programuj i eksperymentuj
Poznaj Lego Mindstorms!
Jeśli posiadasz pełny zestaw Lego Mindstorms, możesz zbudować i zaprogramować robota używającego licznych czujników i napędów. Żeby jednak w pełni wykorzystać potencjał jego elementów, warto pokierować się wskazówkami światowej klasy specjalisty - Danielel'a Benedettelliego.
Wprowadzi Cię w świat robotów Lego. Sięgnij po tę książkę i przekonaj się, jak korzystać z dostępnych mechanizmów - kół zębatych, belek, silników i czujników. W trakcie lektury zbudujesz różnego typu roboty, potrafiące omijać przeszkody, odczytywać polecenia lub podążać po narysowanej trasie. Ponadto poznasz dokładnie język programowania, dzięki czemu będziesz mógł zrealizować nawet najbardziej skomplikowane zadania. To obowiązkowa lektura dla każdego posiadacza zestawu Lego Mindstorms. Dzięki niej w pełni wykorzystasz jego możliwości!
W trakcie lektury zbudujesz i zaprogramujesz pięć superfajnych robotów:
- Wędrowca, pojazd, który możesz modyfikować w taki sposób, by jechał wzdłuż linii, omijał przeszkody, a nawet wyczyścił podłogę,
- Gęś Kapitolińską, dwunożnego robota, którego można zaprogramować do patrolowania pomieszczenia tylko za pomocą programu klocka EV3 (nie potrzebujesz do tego komputera!),
- Superauto, opancerzony samochód z napędem na cztery koła i ergonomicznym pilotem wyposażonym w dwa joysticki,
- Wartownika, trójnożnego robota kroczącego, który potrafi nagrywać i odtwarzać kodowane kolorami sekwencje poleceń,
- Tyranozaura, przerażającego dwunożnego robota, który potrafi znaleźć i doścignąć ofiarę.
Spełnij swoje marzenia o budowie robota!
Wybrane bestsellery
-
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.85 zł
129.00 zł(-35%) -
Oto pozycja adresowana specjalnie do majsterkowiczów, którzy chcą poznać podstawowe zasady mechaniki, aby z powodzeniem kończyć swoje projekty. Znajdziesz w niej mnóstwo praktycznych informacji uzupełnionych elementami matematyki stosowanej, fizyki i inżynierii. Te dość trudne zagadnienia przedst...
Inżynieria mechaniczna dla majsterkowiczów. Prosty przewodnik po praktycznych zagadnieniach Inżynieria mechaniczna dla majsterkowiczów. Prosty przewodnik po praktycznych zagadnieniach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Lego® Mindstorms® EV3 to spełnienie marzeń wszystkich uczniów o zacięciu inżynierskim. Zostań programistą robotów Lego® Mindstorms® EV3! - Poznaj metody programowania - Twórz rozwiązania mające zastosowania w praktyce - Utrwal swoją wiedzę, rozwiązując zadania do samodz...
LEGO Mindstorms EV3. Podstawy programowania. Ćwiczenia z rozwiązaniami LEGO Mindstorms EV3. Podstawy programowania. Ćwiczenia z rozwiązaniami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Robotyka jest bardzo ciekawą dziedziną inżynierii o ogromnym znaczeniu praktycznym. Wymaga znajomości kilku dyscyplin wiedzy, takich jak algorytmika, matematyka czy mechanika. Równocześnie roboty oddziałują na wyobraźnię i są przedmiotem zainteresowania uczniów na każdym poziomie edukacji, od prz...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Ta książka jest pomyślana jako inspiracja dla każdego, kto polubił tworzenie i programowanie robotów i chce poznać więcej kreatywnych koncepcji. Do zbudowania wszystkich opisanych tu modeli potrzebne Ci będą jedynie LEGO BOOST Creative Toolbox, zestaw 17101, i bezpłatna aplikacja LEGO BOOST. Posz...
LEGO BOOST - wyzwalacz kreatywności. Jak zbudować 95 robotów o prostej konstrukcji LEGO BOOST - wyzwalacz kreatywności. Jak zbudować 95 robotów o prostej konstrukcji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce poznasz popularny sterownik S7-1200, zaznajomisz się z językiem SCL i nauczysz się obsługiwać środowisko programistyczne TIA Portal. Na praktycznym przykładzie kompletnego projektu przemysłowej linii transportowej odkryjesz podstawowe cechy i możliwości nowoczesnego sprzętu PLC...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Sztuczna inteligencja — ekscytuje i przeraża. W dodatku jest wszędzie. Chroni przed oszustwami bankowymi, pomaga w leczeniu, obsłudze klientów, a nawet wyborze programów telewizyjnych i sprzątaniu domu. Ta książka wyjaśnia, czym sztuczna inteligencja jest, a czym nie. Zwraca też uwagę na kw...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
To praktyczny przewodnik po algorytmach sztucznej inteligencji. Skorzystają z niego programiści i inżynierowie, którzy chcą zrozumieć zagadnienia i algorytmy związane ze sztuczną inteligencją na podstawie praktycznych przykładów i wizualnych wyjaśnień. Książka pokazuje, jak radzić sobie z takimi ...
Algorytmy sztucznej inteligencji. Ilustrowany przewodnik Algorytmy sztucznej inteligencji. Ilustrowany przewodnik
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Ta książka jest praktycznym podręcznikiem opartym na sprawdzonej metodyce: nauce poprzez pisanie kodu w Pythonie. Aby w pełni z niego skorzystać, nie musisz znać wyższej matematyki. Dzięki praktycznym lekcjom szybko zaczniesz programowo tworzyć konkretne rozwiązania. Dowiesz się, jak można zaimpl...
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe dla programistów. Praktyczny przewodnik po sztucznej inteligencji Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe dla programistów. Praktyczny przewodnik po sztucznej inteligencji
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The LEGO MINDSTORMS EV3 Laboratory: Build, Program, and Experiment with Five Wicked Cool Robots!
- Tłumaczenie:
- Dorota Konowrocka-Sawa
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-9579-9, 9788324695799
- Data wydania książki drukowanej:
- 2014-11-24
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-9582-9, 9788324695829
- Data wydania ebooka:
-
2014-11-23
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x230
- Numer z katalogu:
- 25901
- Rozmiar pliku Pdf:
- 68.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 32.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 63.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Elektronika » LEGO
Elektronika » Robotyka
Spis treści książki
- Zabawa bez komputera (15)
- Dla kogo jest ta książka? (15)
- Czego potrzebujesz, by móc skorzystać z tej książki? (15)
- Oprogramowanie EV3 (15)
- Układ tej książki (16)
- Strona internetowa (16)
- Zaczynajmy wreszcie! (16)
- ciąg dalszy na stronach 33, 63, 85, 104, 116, 124, 153, 199, 215, 254, 275, 321, 336, 388, 411, 434
- Budowanie bez studów (21)
- Ze studami kontra bez studów: różnice strukturalne (21)
- Nazywanie elementów (22)
- Belki (23)
- Belki proste (23)
- Belki łamane (23)
- Ramki (24)
- Cienkie belki i cięgna (24)
- Łączniki (24)
- Piny i piny z osią (24)
- Otwory krzyżowe i okrągłe (25)
- Osie i nakładki (26)
- Łączniki pinów, łączniki osi oraz łączniki kątowe (27)
- Łączniki wielopłaszczyznowe (27)
- Koła zębate (28)
- Koła, opony i gąsienice (29)
- Elementy dekoracyjne (29)
- Inne części (30)
- Elementy elektroniczne (30)
- Belki (23)
- Różnice pomiędzy zestawami EV3 dostępnymi w sprzedaży detalicznej i zestawami edukacyjnymi (31)
- Podsumowanie (32)
- Moduł podstawowy (37)
- Wędrowiec na kołach (41)
- Zderzak z czujnikiem dotyku (43)
- Wędrowiec ze zderzakiem z czujnikiem dotyku (45)
- Moduł podążania wzdłuż linii (46)
- Wędrowiec podążający wzdłuż linii (46)
- Przedni czujnik podczerwieni (48)
- Wędrowiec z przednim czujnikiem podczerwieni (49)
- Moduł podążania wzdłuż ściany (50)
- Wędrowiec podążający wzdłuż ściany (50)
- Alternatywa: Wędrowiec z modułami podążania wzdłuż ściany lub podążania wzdłuż linii (51)
- Kurzołapka Dextera (52)
- Wędrowiec z kurzołapką (54)
- Wariant nr 1: Wędrowiec z kurzołapką i zderzakiem z czujnikiem dotyku (56)
- Wariant nr 2: Wędrowiec podążający wzdłuż ściany z kurzołapką (57)
- Wędrowiec na gąsienicach (58)
- Sekretny projekt: moduł chwytania (62)
- Podsumowanie (62)
- Elementy składowe każdego programu (65)
- Sekwencje (66)
- Decyzje (66)
- Pętle (66)
- Programowanie za pomocą programu klocka EV3 (67)
- Twój pierwszy program dla klocka EV3 (67)
- Paleta bloków (72)
- Bloki akcji (72)
- Blok ruchu (72)
- Blok dużego silnika (73)
- Blok średniego silnika (73)
- Blok wyświetlacza (74)
- Blok dźwięku (74)
- Blok lampki statusu klocka EV3 (75)
- Bloki oczekiwania (75)
- Blok oczekiwania czujnika dotyku (75)
- Blok oczekiwania czujnika światła odbitego (75)
- Blok oczekiwania czujnika koloru (75)
- Blok oczekiwania przycisków klocka EV3 (76)
- Blok oczekiwania obrotów silnika (76)
- Blok czasu oczekiwania (76)
- Blok oczekiwania czujnika podczerwieni (77)
- Blok oczekiwania zdalnego nadajnika podczerwieni (77)
- Bloki akcji (72)
- Blok pętli (77)
- Podsumowanie (78)
- Wędrowiec ze zderzakiem z czujnikiem dotyku (79)
- Każemy Wędrowcowi jechać po geometrycznie określonej trasie (80)
- Każemy Wędrowcowi podążać wzdłuż linii (80)
- Wykorzystywanie programu klocka do podążania wzdłuż linii (81)
- Doskonalenie charakterystyki ruchu (81)
- Każemy Wędrowcowi podążać wzdłuż ścian (82)
- Doskonalenie charakterystyki ruchu (83)
- Podsumowanie (84)
- Ustawienia oprogramowania EV3 (87)
- Przegląd oprogramowania EV3 (87)
- Hol (87)
- Interfejs programowania (88)
- Karta sprzętu (90)
- Menu narzędzi (91)
- Palety programowania (92)
- Bloki akcji (92)
- Bloki przebiegu programu (92)
- Bloki czujników (92)
- Bloki operacji na danych (93)
- Bloki zaawansowane (93)
- Moje bloki (93)
- Właściwości projektu (93)
- Podłączanie klocka EV3 do Twojego komputera (94)
- Importowanie programu klocka EV3 (95)
- Analiza zaimportowanego programu klocka EV3 (96)
- Edycja zaimportowanego programu klocka (96)
- Dążenie do precyzji (97)
- Pokonywanie określonej odległości (98)
- Obrót o ściśle określoną liczbę stopni (98)
- Eksperymentowanie z blokami akcji (99)
- Sterowanie przebiegiem programu (101)
- Blok przełącznika (102)
- Podsumowanie (103)
- Zdalny nadajnik podczerwieni (105)
- Posługiwanie się zdalnym nadajnikiem podczerwieni jako pilotem (106)
- Wykorzystanie bloków czujników i kabli danych (107)
- Funkcje oprogramowania EV3 służące usuwaniu błędów programów (108)
- Eleganckie wyświetlanie danych za pomocą bloku tekstu (109)
- Rozumienie typów danych (110)
- Zamiana typu danych (111)
- Podążanie za zdalnym nadajnikiem podczerwieni (111)
- Wykorzystywanie podstawowych operacji bloku operacji arytmetycznych (114)
- Podsumowanie (115)
- Radzenie sobie z błędem pomiaru (117)
- Blok operacji arytmetycznych w trybie zaawansowanym (118)
- Blok zaokrąglenia (118)
- Blok porównania (120)
- Przekształcanie wartości liczbowych w wartości logiczne (120)
- Wbudowane bloki porównania (120)
- Blok stałej (121)
- Doskonalenie naszego programu podążania wzdłuż ściany (121)
- Podsumowanie (123)
- Odsłaniamy sekrety belek łamanych (127)
- Trójkąty kontra prostokąty (128)
- Wydłużanie belek (131)
- Wzmacnianie (132)
- Łączniki wielopłaszczyznowe (134)
- Powtórka z przekładni (135)
- Prawidłowe łączenie kół zębatych (135)
- Konstruowanie przekładni (137)
- Połączenia kół (138)
- Przekładnie pod kątem prostym (139)
- Przekładnie (142)
- Przekładnia ślimakowa (143)
- Przekształcenie ruchu (145)
- Koncepcje konstrukcji silników (147)
- Średni silnik z wyjściem przednim nr 1 (147)
- Średni silnik z wyjściem przednim nr 2 (148)
- Średni silnik z pojedynczym wyjściem bocznym (149)
- Średni silnik z podwójnym wyjściem bocznym (149)
- Średni silnik z pojedynczym zredukowanym wyjściem bocznym (150)
- Średni silnik z przekładnią (150)
- Średni silnik z wieloma wyjściami (151)
- Duży silnik z wyjściem poziomym (152)
- Opcje przekładni dużego silnika (152)
- Podsumowanie (152)
- Jak chodzi Gęś? (155)
- Konstrukcja prawej nogi (156)
- Konstrukcja lewej nogi (162)
- Konstrukcja główna (169)
- Konstrukcja lewej stopy (171)
- Konstrukcja prawej stopy (174)
- Konstrukcja główna (176)
- Konstrukcja tylnego wspornika (179)
- Konstrukcja przedniego wspornika (184)
- Konstrukcja główna (185)
- Konstrukcja szyi (191)
- Konstrukcja główna (195)
- Program klocka EV3 dla Gęsi Kapitolińskiej (201)
- Program (201)
- Jak to działa (201)
- Uruchamianie robota i rozwiązywanie problemów (202)
- Importowanie i edytowanie programu w oprogramowaniu EV3 (203)
- Robienie kopii (203)
- Modyfikacja programu (203)
- Tworzenie bloków własnych za pomocą narzędzia My Block Builder (204)
- Tworzenie bloków własnych z gniazdkami wejściowymi i wyjściowymi (206)
- Automatyczne dodawanie parametrów i gniazdek wyjściowych do bloków własnych (208)
- Dodatkowa konfiguracja bloku własnego (209)
- Tworzenie programu zaawansowanego (209)
- Blok własny ResetBody (209)
- Tworzenie zaawansowanego bloku własnego sterującego kroczeniem (211)
- Ostateczny program Gęsi Kapitolińskiej (212)
- Blok operacji logicznych (213)
- Blok czasomierza (213)
- Podsumowanie (214)
- Konstrukcja główna (218)
- Konstrukcja maski (222)
- Konstrukcja główna (225)
- Konstrukcja dachu samochodu (239)
- Konstrukcja główna (240)
- Konstrukcja układu kierowniczego (242)
- Konstrukcja główna (244)
- Budujemy pilota (248)
- Podsumowanie (253)
- Dyferencjał elektroniczny kontra dyferencjał mechaniczny (257)
- Wykorzystanie zmiennych (258)
- Zastosowanie tablic (259)
- Stosowanie bloku zmiennej z tablicami liczbowymi i logicznymi (259)
- Używanie bloku operacji tablicowych (260)
- Zastosowanie bloku przełącznika z wieloma ramkami (260)
- Wykonywanie sekwencji równoległych (multitasking) (261)
- Budujemy bloki własne (262)
- Blok własny ResetSteer (262)
- Blok własny Steer (262)
- Blok własny Drive (263)
- Blok własny ReadRemote2 (264)
- Programowanie samochodu do omijania przeszkód (266)
- Programowanie samochodu pod kątem zdalnego sterowania (267)
- Posługiwanie się tablicami do wyczyszczenia bloku własnego ReadRemote (267)
- Programowanie samochodu do podążania za nadajnikiem (269)
- Blok własny Sign (269)
- Blok własny Saturation (271)
- Blok własny ReadBeacon (271)
- Blok zakresu (271)
- Program FollowBeacon (272)
- Wzbogacanie Superauta o syrenę (272)
- Blok przerwania pętli (273)
- Blok zakończenia programu (274)
- Podsumowanie (274)
- Konstrukcja główna (278)
- Konstrukcja prawej nogi (282)
- Konstrukcja główna (285)
- Konstrukcja lewej nogi (285)
- Konstrukcja główna (288)
- Konstrukcja torsu (292)
- Konstrukcja główna (297)
- Konstrukcja lewego ramienia (301)
- Konstrukcja prawego ramienia (302)
- Konstrukcja główna (304)
- Konstrukcja tylnej osłony (307)
- Podkonstrukcja środkowej części tylnej osłony (309)
- Ciąg dalszy konstrukcji tylnej osłony (310)
- Podkonstrukcja głowy (311)
- Finalizacja konstrukcji tylnej osłony (313)
- Konstrukcja główna (316)
- Budowa kolorowej kostki (318)
- Podsumowanie (320)
- Blok dostępu do pliku (323)
- Tworzenie i kasowanie pliku oraz zapisywanie danych (323)
- Odczytywanie danych z pliku (324)
- Wykrywanie końca pliku (324)
- Blok losowania (324)
- Budowanie bloków własnych (324)
- Blok własny ResetLegs (326)
- Blok własny WalkFWD (327)
- Blok własny Laser (327)
- Blok własny Turn (327)
- Blok własny PowerDownFX (328)
- Blok własny WaitButton (328)
- Blok własny SayColor (328)
- Blok własny ExeCode (329)
- Blok własny MakeProgram (331)
- Blok własny RunProgram (331)
- Blok własny MakePrgFile (332)
- Blok własny ParseFile (332)
- Blok własny RunPrgFile (332)
- Programowanie Wartownika do patrolowania (333)
- Programowanie Wartownika kolorami w trakcie wykonywania programu (334)
- Tworzenie trwałych programów kolorów w trakcie wykonywania programu (334)
- Podsumowanie (335)
- Konstrukcja główna (340)
- Konstrukcja ramy nóg (343)
- Konstrukcja główna (345)
- Lewa noga (348)
- Konstrukcja prawej nogi (353)
- Konstrukcja główna (358)
- Konstrukcja klocka EV3 (363)
- Konstrukcja główna (364)
- Konstrukcja głowy i torsu (375)
- Konstrukcja główna (385)
- Podsumowanie (387)
- Budowanie bloków własnych do programu Wander (393)
- Blok własny Reset (393)
- Bloki własne MoveAbsolute i MoveAbsolute2 (393)
- Blok własny Step (394)
- Blok własny Roar (394)
- Blok własny Chew (394)
- Blok własny Look (394)
- Blok własny Right (396)
- Blok własny Left (396)
- Blok własny TurnUntil (397)
- Programowanie Tyranozaura do wędrowania (397)
- Projektowanie zachowania Tyranozaura (397)
- Programowanie automatu skończonego (398)
- Struktura ogólna (400)
- Stan wyjściowy (400)
- Zmienna czasu (400)
- Przejścia (400)
- Zdarzenia czujnika (401)
- Zdarzenia czasomierzy (401)
- Zdarzenia przepuszczone przez filtr czasomierza (401)
- Działania (402)
- Tworzenie bloków własnych dla ostatecznego programu (404)
- Blok własny Turn (404)
- Blok własny ReadBeacon (404)
- Blok własny INIT (405)
- Blok własny IDLE (405)
- Blok własny HUNGRY (407)
- Blok własny SEEK (407)
- Blok własny CHASE (408)
- Programowanie zachowania Tyranozaura (408)
- Podsumowanie (410)
- Urządzenia elektroniczne (421)
- Oprogramowanie EV3 (421)
- Przekształcanie zestawu domowego w zestaw Education Core (422)
- Przekształcanie zestawu Education Core w zestaw do użytku domowego (426)
- Przekształcanie zestawu Education Expansion w zestaw do użytku domowego (431)
Wprowadzenie (15)
Komiks: Uczeń mechatronika (17)
1. Twój zestaw LEGO MINDSTORMS EV3 (21)
2. Budujemy Wędrowca (35)
3. Programowanie (65)
4. Zaawansowane programowanie za pomocą programu klocka EV3 (79)
5. Programowanie EV3 (87)
6. Eksperymentowanie z systemem podczerwieni EV3 (105)
7. Matematyka leżąca u podstaw magii! (117)
8. Instrukcje LEGO (127)
9. Budujemy Gęś Kapitolińską (155)
10. Programujemy Gęś Kapitolińską (201)
11. Budujemy Superauto (217)
12. Programujemy Superauto (257)
13. Budujemy Wartownika (277)
14. Programujemy Wartownika (323)
15. Budujemy Tyranozaura (339)
16. Programujemy Tyranozaura (393)
A Lista elementów zestawu EV3 #31313 (413)
B Różnice między zestawami 31313 LEGO MINDSTORMS EV3 a 45544 LEGO MINDSTORMS Education EV3 Core (421)
Skorowidz (435)
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł(-40%) -
Znalezienie odpowiedzi na zaprzątające umysł pytania z zakresu automatyzacji zwykle wiąże się ze spędzeniem długich godzin na wertowaniu niespójnej dokumentacji lub przeszukiwaniu forum Atlassian Community, gdzie swoimi problemami (a także autorskimi pomysłami na ich rozwiązanie) dzielą się inni ...
Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Najnowsza książka Witolda Wrotka liczy - jak sugeruje tytuł - 55 rozdziałów, które stanowią stopniowe wprowadzenie w świat elektroniki, a konkretnie tranzystorów i zbudowanych na ich podstawie układów. Treść zawarta w tym przystępnym przewodniku została zilustrowana licznymi schematami i niejedno...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Laboratorium LEGO Mindstorms EV3. Buduj, programuj i eksperymentuj Daniele Benedettelli (5)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(3)
(0)
(1)
(0)
(1)
Mikołaj,
Data dodania: 2016-09-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2016-03-14 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-03-28 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Krzysztof, programista
Data dodania: 2016-09-17 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Marek Kielpinski, it
Data dodania: 2018-02-21 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii