E-biznes. Poradnik praktyka
- Autor:
- Maciej Dutko
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 69
- Stron:
- 184
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
Maciej Dutko
Opis książki: E-biznes. Poradnik praktyka
Biznes usieciowiony
- Tworzenie sugestywnych ofert
- Budowanie przewagi konkurencyjnej
- Sposoby na zdystansowanie rywali w e-biznesie
Wirtualny biznes — prawdziwe pieniądze
Masz dość pracy na etacie? Nie czerpiesz z niej satysfakcji, a i finansowo pozostawia ona wiele do życzenia? Twoje ambicje sięgają dalej? Jeśli zaczynasz rozważać kwestię pracy na własny rachunek, a przy tym nie chcesz, by początkowe inwestycje uderzyły Cię po kieszeni, e-biznes jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Tu w dość komfortowych warunkach możesz rozwijać działalność i osiągać zyski przy niskich kosztach.
Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą właśnie małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-usług, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak zrealizować najśmielsze nawet plany.
POZNAJ:- warunki i zasady funkcjonowania w środowisku wirtualnym,
- najbardziej efektywne strategie biznesu internetowego,
- prawidła komunikacji biznesowej z e-klientem,
- uroki i korzyści z pracy zdalnej i outsourcingu,
- zasady unikania najczęstszych pułapek, czyhających na e-przedsiębiorców.
Wybrane bestsellery
-
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość p...
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być or...
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
47.74 zł
77.00 zł(-38%) -
BPMN pozwala na ciągłe analizowanie, monitorowanie i optymalizowanie procesów biznesowych. Jest narzędziem bardzo skutecznym, prawdziwym „świętym Graalem” współczesnego biznesu. Jednak nie jest on niestety tak przyjazny, jak mógłby oczekiwać początkujący użytkownik. Jego oryginalną sp...
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.89 zł
49.00 zł(-39%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Ludzki mózg to dzieło idealne, najdoskonalszy twór w przyrodzie. Jego dominacją zachwiał komputer Deep Blue, który w 1997 roku pokonał w szachy mistrza świata, Garriego Kasparowa. Od tego czasu sztuczna inteligencja jest na ścieżce intensywnego rozwoju. Czy dominacja superinteligencji nad człowie...
Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.99 zł
59.00 zł(-39%) -
Książka, którą trzymasz w ręku, to rzecz na wskroś praktyczna. Dowiesz się z niej, jak w prosty i szybki sposób uruchomić własny sklep internetowy na CMS WordPress z użyciem wtyczki WooCommerce. Na systemie zarządzania treścią WordPress bazuje blisko 40 procent istniejących stron internetowych, a...
Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)27.46 zł
42.90 zł(-36%) -
Trzymasz w ręku książkę, którą napisano z myślą o wypełnieniu luki między teorią strategicznego zarządzania a praktyką. Skorzystają z niej kierownicy we wszystkich organizacjach, które stawiają na innowacyjność. Przedstawiono tu sprawdzony schemat przekształcenia organizacji w taką, która będzie ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
24.99 zł
49.00 zł(-49%)
O autorze książki
1 Maciej Dutko
Maciej Dutko - przedsiębiorca, inwestor, trener biznesu, wcześniej także Certyfikowany Wykładowca Allegro. Wykładowca w uczelniach ekonomicznych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA), w tym w tzw. „Edukacyjnym WIG 20”, czyli w najlepszych szkołach biznesowych w Polsce (m.in.: Uczelnia Łazarskiego, Akademia Frycza Modrzewskiego, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wyższa Szkoła Handlowa, Wyższe Szkoły Bankowe w całym kraju), honorowy wykładowca i członek Rady Naukowej Uczelni ASBIRO. Dziennikarz i redaktor (TVP 2002 – 2006), felietonista Onet.pl (do 2015) oraz magazynów „Mensis.pl” i — gościnnie — „Online Marketing”. Propagator etyki w marketingu i w mediach. Prelegent podczas konferencji biznesowych w Polsce i na świecie (m.in.: Tajlandia, Wielka Brytania, Szwecja, Norwegia, Australia, Niemcy). Twórca autorskich szkoleń „E-biznes do Kwadratu” (www.ebiznes2.pl), „Zen obsługi e-klienta” (www.zenklienta.pl) i „Targuj się!” (www.zennegocjacji.pl). Właściciel firm: Evolu.pl (blog i szkolenia biznesowo-rozwojowe, wcześniej pod marką Akademia-Internetu.pl), Korekto.pl (prawdopodobnie największa w Polsce firma edytorska) i Audite.pl (wykonał audyty i pomógł poprawić skuteczność e-ofert ponad 1400 firmom, zwiększając ich sprzedaż o kilkaset milionów złotych). Ze względu na zamiłowanie do tropienia i eliminowania błędów w ofertach, które psują sprzedaż firmom, nazywany bywa „doktorem House’em polskiego internetu”. Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej. Laureat nagrody von Misesa za promowanie idei wolnego rynku. Autor kilkunastu książek (w tym Targuj się!, Efekt tygrysa, Nieruchomościowe seppuku, E-biznes. Poradnik praktyka, Copywriting internetowy, Informacja w internecie), pomysłodawca i koordynator Biblii e-biznesu. Jego książki sprzedały się w ok. 60 000 egzemplarzy, a w wykładach i szkoleniach uczestniczyło ponad 20 000 osób. Więcej: Dutko.pl, www.facebook.com/dutkon, https://pl.wikipedia.org/wiki/Maciej_Dutko.
Maciej Dutko - pozostałe książki
-
W roku 1995 Clifford Stoll obserwując niezwykły wzrost popularności Internetu, wieszczył, że ludzkość wkrótce zatonie w śmietnisku informacji. Nikt nie przewidział tylko skali tego zjawiska. Dziś bowiem możemy mówić nie tylko o śmietnisku informacji, ale o śmietnisku komunikacji w ogóle. Ta ks...(35.20 zł najniższa cena z 30 dni)
35.20 zł
44.00 zł(-20%) -
Patroni Medialni i Sponsorzy: Pierwsza polska książka o personal branding! Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów...) oraz skupienie na własnym nosie powodu...
-
Jesteś e-sprzedawcą? To szkolenie jest dla Ciebie. Sprzedajesz na Allegro albo w e-sklepie? Szczególnie zapraszam. Ale znajdziesz tu rady i techniki uniwersalne, do wykorzystania niemal w każdym innym kanale e-sprzedażowym. Działasz w nietypowej branży? Najbardziej nietypowi sprzedawcy popełnia...
-
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy ...(35.20 zł najniższa cena z 30 dni)
35.20 zł
44.00 zł(-20%) -
Każdego dnia przez internetowe (i nie tylko) aukcje i giełdy przewijają się tysiące domen. Mówi się wręcz, że ich rynek rozgrzany jest do czerwoności. Czym tak naprawdę jest domena internetowa? Jak zdobyć własny adres w Sieci? Czy na handlu domenami można zbić majątek, i jak to zro...(31.20 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie ...
Biblia e-biznesu Biblia e-biznesu
Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko
(49.50 zł najniższa cena z 30 dni)49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedst...(19.50 zł najniższa cena z 30 dni)
19.50 zł
39.00 zł(-50%) -
"Twoja pierwsza strona WWW. Stwórz profesjonalną i funkcjonalną stronę WWW bez znajomości programowania " pozwoli Ci szybko i bez żadnych trudności wybrać odpowiedni dla Ciebie kreator online, założyć konto w serwisie, opracować strukturę strony WWW. Z tym podręcznikiem nauczysz się łatwo edytowa...
Twoja pierwsza strona WWW. Stwórz profesjonalną i funkcjonalną stronę WWW bez znajomości programowania Twoja pierwsza strona WWW. Stwórz profesjonalną i funkcjonalną stronę WWW bez znajomości programowania
(12.45 zł najniższa cena z 30 dni)12.45 zł
24.90 zł(-50%) -
Zwolnić się z pracy i założyć własną firmę: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalności, ocean niepewności. Na szczęście pod ręką masz koło ratunkowe - biznes w sieci! Bez poświęcania całego wolnego czasu i bez ryzyka. Na własny rachunek (bankowy). Jeśli dobrze to roze...
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie
(19.50 zł najniższa cena z 30 dni)19.50 zł
39.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: E-biznes. Poradnik praktyka (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Gazeta MSP
Masz dość pracy na etacie? Nie czerpiesz z niej satysfakcji, a i finansowo pozostawia ona wiele do życzenia? Twoje ambicje sięgają dalej? Jeśli zaczynasz rozważać kwestię pracy na własny rachunek, a przy tym nie chcesz, by początkowe inwestycje uderzyły Cię po kieszeni, e-biznes jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Tu w dość komfortowych warunkach możesz rozwijać działalność i osiągać zyski przy niskich kosztach. Internet jest bowiem środowiskiem, w którym prym wiodą właśnie małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-ustug, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak realizować najśmielsze nawet plany. Poznaj: - warunki i zasady funkcjonowania w środowisku wirtualnym; - najbardziej efektywne strategie biznesu internetowego; prawidła komunikacji biznesowej z e-klientem; - uroki i korzyści z pracy zdalnej i outsourcingu; - zasady unikania najczęstszych pułapek czyhających na e-przedsiębiorców.
-
polishwords.com.pl 2010-10-04
Recenzja książki Macieja Dutki “E-biznes -poradnik praktyka”. Książka Macieja Dutko e-biznes poradnik praktyka jest godna polecenia osobom, które sprzedają produkty przez internet. Na początku autor przedstawia zasady tworzenia sugestywnych ofert i ostrzega przed błędami, które najczęściej przytrafiają się e-sprzedawcom. Następnie opisuje komunikację biznesową z klientem czyli jak rozwiązywać sporne sytuacje itp. Kolejny dział dotyczy mierzenia skuteczności i jakości sprzedaży jeżeli zatrudniamy do sprzedawców dodatkowe osoby, następnie jest rozdział o telepracy, chociaż nie ma on związku z głównym tematem może zainteresować ludzi szukających współpracowników. Kolejny rozdział wraca do podstaw, tym razem budowania przewagi konkurencyjnej i jet równie ważny co kolejny pt. e-marketing. Są to tylko zarysy tematyki, która jest bardzo rozbudowana, ale daje kierunek na co trzeba zwracać uwagę. Na koniec standardowy chyba rozdział o prawie w e-przedsiębiorczości, prawach autorski itd. bardzo dobry, uświadamiający rozdział. Na koniec mamy jeszcze w ramach już rozrywki 10 największych mitów, niewypały biznesowe i najczęstsze błędy. Autor, Maciej Dutko, szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu przygotował bardzo przydatną książkę. Książka nie jest pisana sztampowym językiem, ale w sposób przystępny a jednocześnie przesiąknięty wiedzą. Książka dostosowana jest do warunków jakie panują na polskim rynku, ale jest ukierunkowana na światowe standardy. Polecam.
Tematy poruszane w książce:
* dobry tytuł
* wartość wyszukiwawcza tytułu
* dobry lead
* copywriting
* przekaz według zasad AIDA
* zaufanie do sprzedawcy
* czas transakcji dla klienta / czas transakcji dla sprzedającego
* uczciwość oferty
* strategia aikido
* asertywność sprzedawcy
* mystery shopping
* mystery e-shopping
* motywacja telepracownika
* targetowanie oferty
* szukanie niszy
* społeczna odpowiedzialność biznesu
* marketing mix 4C, 7P
* rodzaje reklam
* plan marketingowy
* analiza SWOT
* feedback -
Computer Arts 2010-06-01
Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-usług, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak zrealizować najśmielsze nawet plany.
-
Gazeta Krakowska 2010-04-23
Ciekawy przewodnik po odmianach przedsiębiorczości internetowej. Przybliża też początkujący w naszym kraju sektor e-usług. Dzięki niemu można lepiej poznać warunki i zasady funkcjonowania w środowisku wirtualnym. Autor podpowiada efektywne strategie biznesu, prezentuje zasady komunikacji biznesowej z e-klientem.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2485-0, 9788324624850
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-02-19
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-4513-8, 9788324645138
- Data wydania ebooka:
-
2012-01-27
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 5382
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14.4MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Start-up » Start-up
Spis treści książki
- Dobry tytuł - lokomotywa sukcesu (9)
- Dobry lead, czyli nagłówek (17)
- Copywriting: Odpowiednie dać rzeczy - słowo (19)
- Zdjęcia i grafika - harmonia czy chaos? (32)
- Czcionka a czcionka (36)
- Przedstaw się klientowi (39)
- Dlaczego powinieneś poznać swoje błędy? (46)
- Ciekawostki na temat błędów (47)
- 10 grzechów głównych - jądro ciemności (48)
- Punkty newralgiczne, czyli o tym, jak unikać pól minowych (59)
- Obsługa klienta - sztuka czy sztuczki? (67)
- Trudny klient, asertywność i sztuka aikido (74)
- Mystery shopping - o co w tym chodzi? (81)
- Popraw jakość - zwiększ zyski (84)
- Jak to się robi, czyli przebieg badania (85)
- Kim jest tajemniczy klient? (90)
- Jak to zastosować w e-biznesie? (92)
- Dodatek: Mystery shopping w Polsce (95)
- Pozornie proste pytanie: pracować czy telepracować? (97)
- Jak to się zaczęło? (98)
- Czynniki sprzyjające (99)
- Typy telepracy (101)
- Telepracownik - kto to taki? (102)
- Uwarunkowania i bariery (104)
- Wdrażanie telepracy krok po kroku (114)
- Konkurencyjny - znaczy lepszy (118)
- 21 sposobów na zdystansowanie rywali w e-biznesie (118)
- Chroń swoją konkurencyjność (135)
- Tajemne skróty: "4P", "7P", "4C" (137)
- Optymalizacja i pozycjonowanie, czyli słów kilka o SEO (138)
- Promocja w Sieci - garść zasad (139)
- Plan marketingowy i analiza SWOT (143)
- Modne słowo - feedback (145)
- Przymus wyjątkowości (147)
- Domeny internetowe - walka o nazwę (149)
- Prawo autorskie, czyli co wolno kopiować? (150)
- Kopiuj i używaj za darmo i legalnie! (153)
- Granice prawne marketingu (154)
- 10 największych mitów (161)
- E-niewypały (168)
- Najczęstsze błędy i ostatnie słowa (171)
O autorze (5)
Wstęp (7)
Rozdział 1. Tworzenie sugestywnych ofert (9)
Rozdział 2. 10 grzechów głównych e-sprzedawcy (45)
Rozdział 3. Komunikacja biznesowa z e-klientem (67)
Rozdział 4. "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi (81)
Rozdział 5. Telepraca w biznesie (97)
Rozdział 6. Budowanie przewagi konkurencyjnej (117)
Rozdział 7. E-marketing (137)
Rozdział 8. Prawo a e-przedsiębiorczość (147)
Rozdział 9. Pomysł na e-biznes (161)
Wybrane źródła (175)
Skorowidz (177)
Oceny i opinie klientów: E-biznes. Poradnik praktyka Maciej Dutko (69)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(48)
(11)
(7)
(2)
(1)
(0)
Data dodania: 2019-12-10 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Mi.,
Data dodania: 2015-09-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Ewa Brzozowska, Grafik komputerowy
Data dodania: 2013-06-25 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Tomasz Szulborski, Informatyk
Data dodania: 2013-02-08 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-08-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-08-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
dk,
Data dodania: 2012-06-29 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Tomek,
Data dodania: 2012-05-28 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomasz Mazur,
Data dodania: 2012-05-21 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-04-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
yuri,
Data dodania: 2012-03-23 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
yuri, student
Data dodania: 2012-03-22 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-01-12 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-11-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marek Stańczyszyn,
Data dodania: 2011-10-24 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-09-20 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-08-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marek Tokarski,
Data dodania: 2010-10-18 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
GK, ekonomista
Data dodania: 2010-08-19 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-08-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-06-28 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomasz W.,
Data dodania: 2010-06-24 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-06-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-05-31 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-05-27 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-05-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-05-14 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Beata Bamber,
Data dodania: 2010-04-29 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-04-26 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-04-26 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-04-23 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-04-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-04-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-04-21 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-03-29 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomasz Kowalczyk,
Data dodania: 2010-03-29 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-03-24 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-03-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Krystyna Szczyrska,
Data dodania: 2010-03-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-03-10 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Justyna Krawczyk,
Data dodania: 2010-03-03 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Janusz,
Data dodania: 2010-03-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-03-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-03-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Katarzyna Kornek,
Data dodania: 2010-03-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-02-23 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Rafał,
Data dodania: 2015-03-21 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Max,
Data dodania: 2014-12-28 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-04-25 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Filip,
Data dodania: 2012-10-04 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Informatyk
Data dodania: 2012-04-13 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Tomasz Jański, webdesigner, ebiznsman
Data dodania: 2011-10-12 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Mateusz Lomber, Grafik komputerowy
Data dodania: 2010-07-26 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Project manager,
Data dodania: 2010-07-15 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Artur Wałach,
Data dodania: 2010-05-14 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-04-12 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-02-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
WK,
Data dodania: 2013-02-07 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Jarek,
Data dodania: 2012-05-23 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Adrian,
Data dodania: 2010-04-21 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
adrian.pawlik@gmail.com,
Data dodania: 2010-04-21 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-03-17 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Adam S.,
Data dodania: 2010-03-12 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Damian,
Data dodania: 2010-02-26 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mariusz Smolak, pracownik działu e-commerce
Data dodania: 2013-03-02 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-03-07 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-06-30 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Data dodania: 2013-07-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-04-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii