ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne Daniel Bargieł

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne Daniel Bargieł - okladka książki

Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne Daniel Bargieł - okladka książki

Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne Daniel Bargieł - audiobook MP3

Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne Daniel Bargieł - audiobook CD

Autor:
Daniel Bargieł
Serie wydawnicze:
Ćwiczenia praktyczne
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.9/6  Opinie: 96
Stron:
144
Druk:
oprawa miękka
Zostało Ci na świąteczne zamówienie opcje wysyłki »

Sprawdź nowe wydanie

Flash 8. Ćwiczenia praktyczne
Krzysztof Pasek
Kolejna, ósma już wersja Macromedia Flash potwierdza jego zasłużoną reputację. Doskonały program do tworzenia interaktywnych animacji wektorowych zyskał nowe narzędzia i nadal jest niekwestionowanym liderem wśród aplikacji do tworzenia publikacji multimedialnych. Opanowanie ogromnych możliwości programu -- od korzystania z narzędzi rysunkowych i animacyjnych począwszy, na stosowaniu obiektowego języka programowania ActionScript skończywszy -- wymaga czasu i pracy. Jednak od czegoś trzeba zacząć...

Kariera programu Macromedia Flash jest fenomenem, nawet w tak szybko rozwijającej się branży, jaką jest branża oprogramowania. Flash od prostego narzędzia do animacji stał się wydajnym środowiskiem projektowym, umożliwiającym tworzenie skomplikowanych aplikacji, gier, serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Popularność Flasha nadal rośnie, czego najlepszym potwierdzeniem jest pojawianie się jego kolejnych, coraz bardziej rozbudowanych wersji.

Tworzenie aplikacji we Flashu wymaga nie tylko zdolności plastycznych, ale również wiedzy o programowaniu w języku ActionScript, o XML-u i bazach danych oraz języku HTML. Książka Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne jest wprowadzeniem w świat Flasha i związanych z nim zagadnień. W krótkich, ilustrowanych ćwiczeniach przedstawia:

  • Interfejs użytkownika programu i zasady zarządzania projektami we Flashu
  • Sposoby korzystania z narzędzi rysunkowych i edycyjnych
  • Tworzenie obiektów tekstowych
  • Zastosowanie symboli
  • Sposoby importowania obiektów stworzonych w innych aplikacjach
  • Podstawowe zasady tworzenia animacji we Flashu
  • Tworzenie mechanizmów interakcji z użytkownikiem
  • Budowanie serwisów WWW w technologii Flasha i publikowanie gotowych dokumentów

Wybrane bestsellery

Zobacz pozostałe książki z serii Ćwiczenia praktyczne

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki
Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint