×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne Daniel Bargieł

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne Daniel Bargieł - okladka książki

Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne Daniel Bargieł - okladka książki

Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne Daniel Bargieł - audiobook MP3

Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne Daniel Bargieł - audiobook CD

Autor:
Daniel Bargieł
Serie wydawnicze:
Ćwiczenia praktyczne
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.9/6  Opinie: 96
Stron:
144
Druk:
oprawa miękka

Sprawdź nowe wydanie

Flash 8. Ćwiczenia praktyczne
Krzysztof Pasek
Kolejna, ósma już wersja Macromedia Flash potwierdza jego zasłużoną reputację. Doskonały program do tworzenia interaktywnych animacji wektorowych zyskał nowe narzędzia i nadal jest niekwestionowanym liderem wśród aplikacji do tworzenia publikacji multimedialnych. Opanowanie ogromnych możliwości programu -- od korzystania z narzędzi rysunkowych i animacyjnych począwszy, na stosowaniu obiektowego języka programowania ActionScript skończywszy -- wymaga czasu i pracy. Jednak od czegoś trzeba zacząć...

Kariera programu Macromedia Flash jest fenomenem, nawet w tak szybko rozwijającej się branży, jaką jest branża oprogramowania. Flash od prostego narzędzia do animacji stał się wydajnym środowiskiem projektowym, umożliwiającym tworzenie skomplikowanych aplikacji, gier, serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Popularność Flasha nadal rośnie, czego najlepszym potwierdzeniem jest pojawianie się jego kolejnych, coraz bardziej rozbudowanych wersji.

Tworzenie aplikacji we Flashu wymaga nie tylko zdolności plastycznych, ale również wiedzy o programowaniu w języku ActionScript, o XML-u i bazach danych oraz języku HTML. Książka Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne jest wprowadzeniem w świat Flasha i związanych z nim zagadnień. W krótkich, ilustrowanych ćwiczeniach przedstawia:

  • Interfejs użytkownika programu i zasady zarządzania projektami we Flashu
  • Sposoby korzystania z narzędzi rysunkowych i edycyjnych
  • Tworzenie obiektów tekstowych
  • Zastosowanie symboli
  • Sposoby importowania obiektów stworzonych w innych aplikacjach
  • Podstawowe zasady tworzenia animacji we Flashu
  • Tworzenie mechanizmów interakcji z użytkownikiem
  • Budowanie serwisów WWW w technologii Flasha i publikowanie gotowych dokumentów

Wybrane bestsellery

Zobacz pozostałe książki z serii Ćwiczenia praktyczne

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.