×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Flash MX. Ćwiczenia praktyczne

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Flash MX. Ćwiczenia praktyczne Daniel Bargieł - okladka książki

Flash MX. Ćwiczenia praktyczne Daniel Bargieł - okladka książki

Flash MX. Ćwiczenia praktyczne Daniel Bargieł - audiobook MP3

Flash MX. Ćwiczenia praktyczne Daniel Bargieł - audiobook CD

Serie wydawnicze:
Ćwiczenia praktyczne
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.9/6  Opinie: 96
Stron:
140
Druk:
oprawa miękka

Sprawdź nowe wydanie

Flash 8. Ćwiczenia praktyczne
Krzysztof Pasek
Kolejna, ósma już wersja Macromedia Flash potwierdza jego zasłużoną reputację. Doskonały program do tworzenia interaktywnych animacji wektorowych zyskał nowe narzędzia i nadal jest niekwestionowanym liderem wśród aplikacji do tworzenia publikacji multimedialnych. Opanowanie ogromnych możliwości programu -- od korzystania z narzędzi rysunkowych i animacyjnych począwszy, na stosowaniu obiektowego języka programowania ActionScript skończywszy -- wymaga czasu i pracy. Jednak od czegoś trzeba zacząć...
Książka ta powstała przede wszystkim z myślą o osobach, które jeszcze nie miały żadnego lub prawie żadnego kontaktu z Flashem. Oczywiście ze względu na specyfikę serii Ćwiczenia praktyczne nie omawiamy zaawansowanych technik. Czytelnik zdobędzie jednak solidne podstawy, dzięki którym z powodzeniem będzie mógł się zabrać za czytanie innych, bardziej zaawansowanych pozycji wydawniczych, w szczególności traktujących o ActionScript, języku skryptowym Flasha.

Książka ta zawiera osiem rozdziałów, w których po kolei zaznajamiamy się z Flashem MX:

  • rysowanie we Flashu,
  • importowanie obiektów,
  • tworzenie animacji,
  • interakcja z użytkownikiem,
  • komponenty,
  • publikacja animacji,
  • tworzenie stron WWW.
Czego nauczysz się dzięki tej książce?
  • jak korzystać interfejsu programu,
  • tworzenia grafiki i wprowadzania zmian do projektu,
  • importowania plików wideo,
  • tworzenia prostych animacji klatka po klatce,
  • tworzenia interaktywnych animacji oraz prostych akcji, dzięki którym będziemy mogli kontrolować zarówno całą animację jak i poszczególne obiekty graficzne,
  • używania specjalnych obiektów, które możemy użyć jako gotowe komponenty graficznego interfejsu użytkownika.
I posiądziesz wiele, wiele innych bardzo cennych umiejętności.

Wybrane bestsellery

Daniel Bargieł - pozostałe książki

Zobacz pozostałe książki z serii Ćwiczenia praktyczne

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint