Blender. Ćwiczenia praktyczne Maciej Halber
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Autor:
- Maciej Halber
- Serie wydawnicze:
- Ćwiczenia praktyczne
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Blender. Ćwiczenia praktyczne
Nietypowy, darmowy, funkcjonalny... trzy zalety Blendera w praktyce
- Poznaj niezwykłe możliwości Blendera - od modelowania obiektu do renderingu sceny
- Naucz się szybko i efektywnie poruszać wśród wielu poleceń programu
- Twórz własne obiekty oraz animacje z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi
Blender jest darmowym programem służącym do modelowania obiektów 3d, renderowania i tworzenia animacji trójwymiarowych, działającym na najróżniejszych platformach sprzętowych. Do ogromnej popularności tej aplikacji w środowisku projektantów gier, twórców reklam i klipów przyczyniła się zarówno mnogość dostępnych narzędzi, jak i wygoda używania bardzo elastycznego interfejsu. Program umożliwia wykonanie wszelkich czynności związanych z tworzeniem i modyfikowaniem obiektów graficznych 3d, wprawianiem ich w ruch i umieszczaniem na scenie oraz dodawaniem efektów służących uwiarygodnieniu wizualizacji (symulacja zachowania obiektów określonego typu, detekcja kolizji itp.).
Książka "Blender. Ćwiczenia praktyczne" ma za zadanie ułatwić Ci szybkie opanowanie obsługi programu Blender. Dzięki niej poznasz zasady działania i sposoby wygodnego konfigurowania interfejsu. Dowiesz się także, jak modelować przeróżne obiekty z wykorzystaniem metod bezpośrednich, danych liczbowych i okien, używać dostępnych tekstur i materiałów, dodawać oświetlenie i ostatecznie renderować gotowe sceny. Praktyczna nauka w postaci ćwiczeń pozwoli Ci efektywnie pracować, a podane wskazówki będą świetnym punktem wyjścia do przeprowadzania własnych eksperymentów. Praca z grafiką trójwymiarową wymaga swobodnego poruszania się w programie do jej tworzenia, a ten podręcznik z pewnością Ci w tym pomoże!
- Opis interfejsu programu
- Nawigacja w przestrzeni trójwymiarowej
- Modelowanie obiektów typu Mesh
- Modelowanie obiektów z użyciem krzywych Beziera
- Dodawanie materiałów i tekstur
- Oświetlanie sceny
- Rendering
- Skróty klawiaturowe
Krok po kroku - do pełnego mistrzostwa w projektowaniu grafiki 3d!
Wybrane bestsellery
Zobacz pozostałe książki z serii Ćwiczenia praktyczne
Helion - inne książki
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: Blender. Ćwiczenia praktyczne Maciej Halber (9) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(0)
(2)
(0)
(1)
(2)
więcej opinii
ukryj opinie